Diskusná téma:
nick jnxxxi je kto? , LEBO SA MI ZDA ZE jeden z kktov terajsieho vedenia...next
Že by vyskúšať Zlaté stránky?
Takže nech sa nevzrušuje, nehraje na chlapa a nevyzýva na základe zverejnenia nejakého "svojho" mena k odkrývaniu identity.
Niekedy boli stretnutia, kde sa ľudia z PIS diskusie stretali, ja som sa ich prezieravo nezúčastnil, lebo sa ukázalo, že akí su niektorí ľudia, lebo jedno je poznať sa v komunite, prípadne sa hádať a druhé je zastrašovať férovkami, či zverejňovaním mena diskutéra.
Takže ja akceptujem anonimitu tohoto fóra ako akceptujem aj to, že niekto svoju identitu odkryje. Vtedy ale beriem pri hodnotení príspevkov tohoto jedinca ohľad na to, že jeho príspevky su autocenzurované, stranícky cenzurované a pod vplyvom väčšinovej psychózy.
Ak sa však takýto vyjadrí proti názoru väčšiny, či vlastnej strany, má môj rešpekt.
-veru smiechu sa nezdrzis , na to co bude nasledovat...next
-Na vojenských pohreboch sa pyrotechnika používa vždy počas hrania štátnej hymny, či už z pušiek, samopalu alebo ako šrapnel zo signálnej pištole...atd atd atd
- Samotné vykonanie slávnostného aktu ma prebiehať bez rušivých vplyvov a na vysokej úrovni... .?? ??? ..next
Inak Trex nehovoril akú úroveň mal ale akú by mal mať vojenský obrad.
Takže nie len čítať ale aj rozumieť trextu treba. ;-)
Broňa Slavkovská
Nazvať ho ale obmedzeným diletantom vôbec nesedí, ak sa vo viacerých veciach všeobecne vyzná nie je problém, nakoľko často heslovite triafa klinčeky po hlave. Či s tým súhlasím alebo nie, či mám iný názor alebo nie.
Nie je zlé snažiť sa napomínať a udržiavať diskusiu v medziach slušnosti. Ani v reálnom živote Vás neprijmú, ak sa neviete správať. Prečo by to malo byť tu iné?
Druhá vec, je to možno charakterizácia vedenia, ak si toto myslí, že ak prebehlo výberové konanie na konkrétnu službu pre mesto, mesto už nemusí kontrolovať, zadávať či inak zasahovať do správy vecí verejných a partnerom občana na riešenie jeho problému je víťazná firma.
Broňa Slavkovská
- vieme ake nicky sú to
- žiaľ nemajú schopnosť monitorovať verejnú rozpravu a nálady v reálnom čase, aby chápali trendové témy a mali spôsobilosť rýchlo reagovať cieleným a relevantným spôsobom. "
-ako malo stači, aby boli vykoľajení z kurzu debaty a usmernení do šedej zóny...next
Mna by skor zaujimalo, preco sa na profil primatorky na fb, ktory ma na kontakt s obcanmi, neda napisat novy podnet.
Bol by som rad, ak by temy Presovskeho kritika, zacali brat seriozne aj media... .
Podpora Presovskeho kritika na fb stranke je vyssia ako na stranke primatorky.
Je to obrovska strata pre presovcanov, taketo ubohosti, ako prezentacia moci.
Co sa tyka presovskeho kritika tak tu staci pouzit trosku rozumu a logiky. Dalsie volby v presove budu o tri roky kedy bude mat sucasny emeritny primator cez 60 rokov. Nepredpokladam, ze sa mu bude chciet vratit na poziciu (aj ked vitazstvo bude podla mna jednoduche vzhladom na sucasny stav riadenia mesta). Teraz k meritu veci, su tu dalsi ambiciozni kandidati, zhodou nahod sa mena oboch zacinaju na D. Jeden je sice prezliekac kabatov a vecny "kritik" vsetkeho no ambicii ma dost. Ten druhy ma rad alkoholicke napoje a cez fcb rad bali nastrocne slecny. nosi take vtipne motyliky.
No a teraz pekne uvazuj, kto to ten kritik moze v skutocnosti byt... Uvazuj nad tym, ktore casti mesta su kritizovane. Lebo tie kde su pani D a D posrancami sa tam velmi neobjavuju, kedze to je aj ich maslo na hlave.
Alebo si skutocne myslis, ze je to byvaly kancelar? Nebudte smiesni, nema z toho ziadny prospech. Tri a pol roka do volieb, to sa este vela zmeni...
Presovsky kritik kto to je??
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
janci | 3.8.2015 08:02
Na FB stranke ma vyhodil a tym znemoznil komentovat (primitivne prispevky)za moj nazor tento anonymny spravca stranky. Kto to vlastne je? Lebo sa mi zda ze je to jeden zo sasov z byvaleho vedenia..
pokajci | 3.8.2015 22:05
Trafil si sa skoro presne. Tuto stranku ovlada jeho poskok. A ako si si mohol vsimnut na tejto stranke platia rovnake pravidla ako na stranke byvaleho primatora. Kazdy kto nechvali ma na veci iny nazor je automaticky blokovany a koment vymazany.
trex | 3.8.2015 09:16
mala parafrazanick jnxxxi je kto? , LEBO SA MI ZDA ZE jeden z kktov terajsieho vedenia...next
janci | 3.8.2015 09:55
A vies tiez by som bol zvedavy kto je ten jnxxxi. A schovavat satza fake profil je dost ubohe...ale co mozes cakat od takychto ludi... .
brońa10 | 3.8.2015 10:11
A TREX je kto ? (Ja som Broňa Slavkovská.) A to sa už pýtalo veľa ľudí vo veľa témach. Lebo toľko diletanststva a primitívizmu sa skrýva pod maloktorým nickom. Dokonca to v niektorých témach pochopil aj admin tohto fora !
obcan111 | 3.8.2015 10:39
ved aj ked sa spovedas, knaz nemusi vediet tvoje menko. Ved uz vsetky hriechy sveta pocul.
trex | 3.8.2015 10:40
veru veru bronaxxx je majiteľka absolutnej pravdy a súkromný spravca moralky s diplomom , ktory je taky zložity ako štatnice z telocviku pozostavajuce z kotúľa vpred...next
janci | 3.8.2015 10:58
brona, smutne je ze tyto ludia pod fake nickmi sa nevedia slusne spravat, len urazaju a nadavaju inym... A napr. ten alebo ta co sa skryva pod PRESOVSKY KRITIK blokuje ludi co maju opacny nazor.. Tiez niesom zástancom terajsieho vedenia ale co sme si zvolili to mame, aj keď mam obcas iny nazor ako dotycny pan ci pani..
Mizu Presovsky | 5.8.2015 14:53
A Broňa S. je kto, nepozná ju ano FB a ani ujo Google...Že by vyskúšať Zlaté stránky?
xelen | 5.8.2015 17:29
Osobne tiež nemám facebook. A na moje meno by ste našli desiatky iných ako ja.
Mizu Presovsky | 6.8.2015 09:24
Takže aspoň niekoho by človek našiel, no Broňa tu vyhodila meno, ktoré je v tomto/internetovom priestore neznáme, takže kľudne môže byť vymyslené. Čím netvrdím že je.Takže nech sa nevzrušuje, nehraje na chlapa a nevyzýva na základe zverejnenia nejakého "svojho" mena k odkrývaniu identity.
Niekedy boli stretnutia, kde sa ľudia z PIS diskusie stretali, ja som sa ich prezieravo nezúčastnil, lebo sa ukázalo, že akí su niektorí ľudia, lebo jedno je poznať sa v komunite, prípadne sa hádať a druhé je zastrašovať férovkami, či zverejňovaním mena diskutéra.
Takže ja akceptujem anonimitu tohoto fóra ako akceptujem aj to, že niekto svoju identitu odkryje. Vtedy ale beriem pri hodnotení príspevkov tohoto jedinca ohľad na to, že jeho príspevky su autocenzurované, stranícky cenzurované a pod vplyvom väčšinovej psychózy.
Ak sa však takýto vyjadrí proti názoru väčšiny, či vlastnej strany, má môj rešpekt.
obcan111 | 3.8.2015 09:25
z krcmy ta nevyhodia, za nazor ta vyhodili za komunistov. Zeby sa vracala Husakova era?
trex | 3.8.2015 09:31
skus spochybnit hhoohoocaust...-veru smiechu sa nezdrzis , na to co bude nasledovat...next
trex | 3.8.2015 11:02
infa uz nacvicuju dve stihacky nad Presovom rozovoz demokracie... .next
janci | 3.8.2015 12:07
Dufam text ze daco take si len neuvazenym dosledkom vypustil zo seba. Tie stihacky tu su k poslednej rozlucke z pilotom ktory, zahynul minuly tyzden pri padne vrtuľníka.. Cest jeho pamiatke..
trex | 3.8.2015 12:15
vojak, ktorý zomrel v činnej službe, má nárok na vojenský pohreb so všetkými poctami...-Na vojenských pohreboch sa pyrotechnika používa vždy počas hrania štátnej hymny, či už z pušiek, samopalu alebo ako šrapnel zo signálnej pištole...atd atd atd
- Samotné vykonanie slávnostného aktu ma prebiehať bez rušivých vplyvov a na vysokej úrovni... .?? ??? ..next
janci | 3.8.2015 12:42
A ty odkial vies aka bola uroven?? Inak je dlhodobo zauzivane ze z PILOTOM sa pridu rozlucit jeho kolegovia a tiez Piloti... Pre Teba tazko pochopitelne ale aspoň posledne zbohom mu mozu takto vyjadrit... ...
Mizu Presovsky | 5.8.2015 14:18
Som nevedel, že v Šebastovej je stíhací pluk, som myslel že vrtulníkový.Inak Trex nehovoril akú úroveň mal ale akú by mal mať vojenský obrad.
Takže nie len čítať ale aj rozumieť trextu treba. ;-)
brońa10 | 3.8.2015 15:45
A tento prispevok je zase iba dôkazom obmedzenosti diletanta vystupujúceho pod nickom Trex !!!Broňa Slavkovská
Mizu Presovsky | 5.8.2015 14:26
Trex ma svojský spôsob príspevkov, nepamätám, že by niekoho urážal, možno ak to bolo zhodnotenie jeho kvalít.Nazvať ho ale obmedzeným diletantom vôbec nesedí, ak sa vo viacerých veciach všeobecne vyzná nie je problém, nakoľko často heslovite triafa klinčeky po hlave. Či s tým súhlasím alebo nie, či mám iný názor alebo nie.
xelen | 5.8.2015 17:26
Ja si pamätám, že pán Trex dosť urážal. A ak si prečítate jeho príspevky v tomto vlákne, tak tiež uráža... hneď prvý jeho príspevok je urážlivý a s nadávkou.Nie je zlé snažiť sa napomínať a udržiavať diskusiu v medziach slušnosti. Ani v reálnom živote Vás neprijmú, ak sa neviete správať. Prečo by to malo byť tu iné?
Mizu Presovsky | 6.8.2015 09:10
vo vlákne som nenašiel urážky, ale máš pravdu, tretí príspevok v štruktúrnom zobrazení témy obsahuje urážku, i keď v parafráze.Druhá vec, je to možno charakterizácia vedenia, ak si toto myslí, že ak prebehlo výberové konanie na konkrétnu službu pre mesto, mesto už nemusí kontrolovať, zadávať či inak zasahovať do správy vecí verejných a partnerom občana na riešenie jeho problému je víťazná firma.
trex | 3.8.2015 16:34
bronaxx -nikym nedocenena , frustrovana, žijúca v ilúzii, že všetkému rozumie, všetko vie a všetko môže komentovať... ..next
xelen | 3.8.2015 17:47
Mne sa páči, že nabrala odvahu, odkryla sa a ide sama za seba. To je diskutér. Nemám Váš pocit, že by bola frustrovaná. Ba naopak. Mám pocit, že má svoj život pevne v rukách.
brońa10 | 3.8.2015 20:53
Ja sa nevyjadrujem k veciam ktoré sú pre mňa španielskou dedinou. Milý hrdina Trex, ešte koľkí Vás budu žiadať o odkrytie identity ? Buďte chlap ! Ďakujem !Broňa Slavkovská
Hangari | 3.8.2015 19:38
ešči to prave meno.
peko | 3.8.2015 21:38
internetovy troll. jeho zivot je pis... mas problem s hemaroidmi mister trex ti pomoze. mas problem zo zidovskymi pristahovalcami v meste Sderot trex ti ponuka alternativu. Zeries nebezpecne E cka aj na to je expert. Mam rad ludi ktory rozumeju vsetkemu a hlavne nech sa nevola truhlik. Aj taky na pisku bol.
sibila | 4.8.2015 21:14
Vladimir Babylonsky
janci | 6.8.2015 09:26
Tak to potom PRESOVSKY KRITIK a KOALA je ta ista osoba...
janci | 6.8.2015 15:46
Je mi to tak jedno, ale ak by to bola pravda tak by som sa necudoval, bo obidvaja zaplavuju stranky nezmyslami..
Roobert | 6.8.2015 22:13
evidentne ti to nie je jedno, kedze to tu riesis pár dní...
janci | 6.8.2015 22:37
Roobert Roobert odkedy tu je tema Presovsky kritik, tak koala sa tu neozval. Ludia ich spajaju len ty obranujes.. Tak mozno ty si ten Presovsky kritik...
Roobert | 7.8.2015 12:14
čakal som kedy sa táto konšpirácia objaví... neobraňujem, udržiavam diskusiu vo vecnej rovine. toto čo tu plodíte sú domienky založené na agentúre JPP
trex | 5.8.2015 11:29
Zdravim tolerantných a inteligentných prívržencov koalície MsZ alias Trex-patrolu...- vieme ake nicky sú to
- žiaľ nemajú schopnosť monitorovať verejnú rozpravu a nálady v reálnom čase, aby chápali trendové témy a mali spôsobilosť rýchlo reagovať cieleným a relevantným spôsobom. "
-ako malo stači, aby boli vykoľajení z kurzu debaty a usmernení do šedej zóny...next
pokajci | 5.8.2015 20:23
Dnes som sa po dlhom case pozrel na tu stranku plnu klamstiev. Je sice pravda ze dnes bolo minoriadne teplo ale aj tak pan Babylonsky zasa robi zo seba deba.
jankakor | 6.8.2015 17:00
Kto to chce vediet, kto je presovsky kritik? Turcanova?
janci | 6.8.2015 19:14
Co Turcanova chce vediet ma absolutne nezaujima.. Ale podla indicii ktore sa ku mne dostali tak p. Babylonsky ovladal stranku byvalemu primatorovi a teraz PRESOVSKY KRITIK...
obcan111 | 7.8.2015 13:23
pan koala, kde ste? sak sa ozvyte. Je to pisacka povinnost a cest.
pisak | 7.8.2015 22:50
Je az neuveritelne, kolky primitivizmus obsahuje vyzva na zverejnovanie mien na pis.skMna by skor zaujimalo, preco sa na profil primatorky na fb, ktory ma na kontakt s obcanmi, neda napisat novy podnet.
Bol by som rad, ak by temy Presovskeho kritika, zacali brat seriozne aj media... .
Podpora Presovskeho kritika na fb stranke je vyssia ako na stranke primatorky.
Je to obrovska strata pre presovcanov, taketo ubohosti, ako prezentacia moci.
janci | 8.8.2015 07:23
Pisak ty dlho na slniecku si bol?? ale dobre si ma rozosmial, zavolaj si jojku ci markizu.. A mal som ten isty problem ked byvalemu primatori sa nedalo napisat na stranku, ktoru mu spravoval jeho verny SASO :) a ako som sa dozvedel ten isty SASO teraz spravuje stranku Presovski kritik.. a pisak ci koala ci kritik :) daj si pozor aj dnes na slniecko...
pisak | 8.8.2015 08:27
neuveritelne, ako tu napato cakas, kedy sa dozvies, kto to len moze byt. Huahahaha. Zavislost ako vysita. Jaaaaj, daj boh, aby si sa cim skor prebral z tohoto estebackeho sna.
janci | 8.8.2015 08:35
Ak ides daco komentovat tak si precitaj komenti a tam sa dozvies aj meno tohto pana...
Roobert | 8.8.2015 11:59
asi ta to sklame no poviem ti teraz uplnu pravdu. Doktor si svoj FCB spravoval sam. Vzdy ked som s nim bol (nebolo to casto) tak som ho podpichoval nech tolko necimi do telefonu a bavi sa so mnou. Jeho reakcie v style "odpovedam na podnety na FCB" som vzdy stiplavo okomentoval.Co sa tyka presovskeho kritika tak tu staci pouzit trosku rozumu a logiky. Dalsie volby v presove budu o tri roky kedy bude mat sucasny emeritny primator cez 60 rokov. Nepredpokladam, ze sa mu bude chciet vratit na poziciu (aj ked vitazstvo bude podla mna jednoduche vzhladom na sucasny stav riadenia mesta). Teraz k meritu veci, su tu dalsi ambiciozni kandidati, zhodou nahod sa mena oboch zacinaju na D. Jeden je sice prezliekac kabatov a vecny "kritik" vsetkeho no ambicii ma dost. Ten druhy ma rad alkoholicke napoje a cez fcb rad bali nastrocne slecny. nosi take vtipne motyliky.
No a teraz pekne uvazuj, kto to ten kritik moze v skutocnosti byt... Uvazuj nad tym, ktore casti mesta su kritizovane. Lebo tie kde su pani D a D posrancami sa tam velmi neobjavuju, kedze to je aj ich maslo na hlave.
Alebo si skutocne myslis, ze je to byvaly kancelar? Nebudte smiesni, nema z toho ziadny prospech. Tri a pol roka do volieb, to sa este vela zmeni...
janci | 9.8.2015 06:20
Roobert k tomu ti napisem tolko, viem to dost dobre aa nie len ja, a tiez som to niekde cital kde kancelar (ci ako ho nazyvas pre mna Saso) sam zverejeil ze spravoval FB. primatorovi. TNa stranke Presovsky kritik sa praktizuju sposoby ako na doktorovej stranke tj.iny nazor a koment je hneď zmazany a ty bloknuty.. Po dalsie diskutujuci tam obhajuju iba jedneho cloveka a to je byvaly primator, a admin s nimi v tichosti suhlasi, a tu to trosku nedava logiku aby pani D a D to robili, kedze si pametame ich napate vztahy.. O tom ze volby budu o 3.5 roka a pan byvaly bude mat xy rokov ti zacitujem je to koment ktory tam dal sam Prešovský kritik "od 1.9. bude prijatý nový zákon o petíciach, treba vytvoriť petičný výbor a dostatočný počet podpisov na nové voľby." Cize z toho vypliva ze tento Saso sa este snazi aby sa mu tu vratil jeho chlebodarca... Inak peknu nedelu prajem vsetkym diskutujucim..
pisak | 10.8.2015 13:09
Meno Pana, vyslovuje tvoja "bohyna" nadarmo, myslim nespocetne vela krat.
konik | 8.8.2015 10:10
tu sa nepozname. ako vo vlaku, cesta pri peknej slecne ubieha prijemne... ..hoci nepoznam ani meno tej slecny... .na rozhovor s neznamou zenou, asi dlhsie nezabudnem. obcas to na PIS zaiskri, ako ked vlak zrazu zacne brzdit. Tu je to podobne, raz su temy prijemne, raz sa pre nazor riadne zaiskri
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.