Piatok, 29. marec 2024
Meniny má Miroslav | zajtra Vieroslava
Diskusia k článku:

Čiastočná uzávierka okružnej križovatky I/20 v Prešove

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
#61130
Čiastočná uzávierka okružnej križovatky I/20 v Prešove 61130
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 11.7.2016 12:59
Tak dnes sa tvorila rada ako ked sa otvoril kruhac prvy krat. Auta pomaly zastavovali pri vjazde do byvaleho kruhaca ako keby nebol zlava uzatvoreny vjazdny pruh a lavy je oddeleny pre pouzitie stavebnych mechanizmov. Som zvedavy ako tu bude vyzerat pri ceste spat.
#61135
RE: Čiastočná uzávierka okružnej križovatky I/20 v Prešove 61135
Divla (ID: 4752) | 67% Praktikant
Divla | 11.7.2016 15:40
Ja som bol na Delni, ešte dobré že na bicykli. Chcem upozorniť, že niektoré kamióny si skracujú z cestu kruháča a napriek zákazu idú cez sídlisko Šváby a nik ich nezastaví. Ja za krátky čas so napočítal 5 s návesmi. A polícia nikde ani vidu ani slychu. Ešte dobré, že bývam na sídl. III. Len nech sa naučia chodiť najmä poliaci potom obyvatelia Švábov nech sa tešia.
#61147
RE: RE: Čiastočná uzávierka okružnej križovatky I/20 v Prešove 61147
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 11.7.2016 23:20
neskracuju, to policajti ich tam odklanali zamerne ;-)
#61133
61133
s3ci (ID: 2688) | 36% Začiatočník
s3ci | 11.7.2016 14:14
Zrejme to bude vyzerat na figu.
Nechapem, naco si musi Doprastav uzatvorit kruhac. Keby nad cestou nieco robili - chapem, ale nic sa nad cestou nerobi. Zrejme potrebuju viac miesta.
Prdpokladam, ze to bude trvat do marca 2017 - okrem toho, ze bude cely Doprastav, mesto a dalsi, ktori to dovolili na tak dlhu dobu prekliaty a castovani iba expresivnymi vyjadreniami organov - sa my vsetci ostatni zblaznime z este horsej dopravy.
Len blazon moze odstavit tak dolezite smery na tak dlho.
Ti co tam robia za to nemozu - maju svojich sefov a tych, ktori tuto somarinu povolili.
Este trpime len 5. rok. Nestaci?
Halo, kompetentni, zobudte sa z tej letargie a nezaujmu o obcana!!!
#61134
RE: 61134
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 11.7.2016 14:35
Nemyslim, ze boli uzatvorene dolezite smery. Tie dolezite ziskaju lepsiu priechodnost aku mali doteraz, teda za predpokladu, ze auta prestanu zastavovat pri vjazde do uz polkruhaca, lebo im nehrozi nic zlava.
No a co sa tyka toho uzatvorenia, v clanku sa pise, ze bude uzatvorene len na dobu budovania premostenia kruhaca. Tiez nie je Pravda, ze sa nic nedeje, lebo uz zacinaju pokracovat s ocelovou vyztuzou piliera za kruhacom v smere do KE, okolo ktorej je uz lesenie.
Cize to ze urobili to co urobili pre mna znamena, ze idu makat naplno a maju moj palec hore. Niektori tu placu ze ich ohrozuju auta iduce v lavom pruhu. tak si neviem predstavit ako by boli ohrozovane stavebne auta a hlavne ludia v pohybe okolo stavby.
Cest praci Doprastavaci. Nech sa dari. Dostavajte nam to.
#61139
61139
obcan111 (ID: 4575) | 56% Majster
obcan111 | 11.7.2016 19:14
na hodine matematiky v Jarovniciach.
2 robotnici urobia pracu za 9 mesiacov
ak budu pracovat 3 robotnici, kolko mesiacov budu pracovat?
Deziho syn vyratal
2.9 = 3.x
x = 6 mesiacov
#61140
zle počítal 61140
Nostradamus (ID: 133) | 49% Pokročilý
Nostradamus | 11.7.2016 19:54
trojo budú už môcť hrať mariáš a pracovať nebudú
#61158
RE: zle počítal 61158
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 12.7.2016 11:02
Jedine ze by ho hrali cez wifi v tych troch TOIkach.
#61142
Dufajme na idealni stav 61142
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 11.7.2016 19:58
a aby, še im dobre robelo-zahrajme im:
https://www.youtube.com/watch?v=w23c5B4bm9E
#61148
61148
santamental (ID: 288) | 5% Pokročilý
santamental | 11.7.2016 23:26
extremna tychlost prac, keby to robili tak ako robia eporiu... nikoho tam pomaly nevidno.
#61159
RE: 61159
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 12.7.2016 11:03
Uz teraz spravili 10xviac ako Fogliarov HanBA za cely minuly rok. ;D
#61160
Kolona po OBI 61160
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 12.7.2016 11:11
No dnes rano to vyzeralo. Zasa sa pani soferi pozeraju na stavbu namiesto toho aby sa snazili co najrychlejsie prejst polkruhacom.
Ta pnaici, prestante cumiet a plynule prechadzajte aspon v 30 km rychlosti, nech sa nerobi kolona az k OBI.
Inak tie hlasy ze sa nic nedeje su nepravdive, lebo uz zapustili potok do zeme, idu salovat posledny pilier a urobili vykop v mieste kde prechadzali doteraz do ZVL cez pripravovany novy profil.
Takze nic ine len PREFRCAT a NECUMIET. Aj ked to je teda presovska celosvetova rarita. Kruhac v piatich rokoch. Teda difam ze to nebude v siestich.
#61165
RE: Kolona po OBI 61165
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 12.7.2016 11:46
Chiba je, že še chodzi po pameci. Cudzinci kukaju na toto čudo co še tu už 5 roki buduje-tzv.figľovinu.
Možem konštatovac, že stavbi dluhši trimu jak za sociku. Aľe to ňič viňimočne še ňedzeje bo majiteľe firmoch su boľševici odkojeni VUML-om.
#61169
RE: RE: Kolona po OBI 61169
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 12.7.2016 11:50
Za to vraj VUML mal dakoska uroven, ne jak neskajse skolstvo.
#61171
RE: RE: RE: Kolona po OBI 61171
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 12.7.2016 12:32
Malo, tak jak hvarel Lenin, že socik je daľej jak kapitalizmus. Kapitalisticke zakoni, dajak na ňich ňestača, furth su pozadu.
#61162
61162
obcan111 (ID: 4575) | 56% Majster
obcan111 | 12.7.2016 11:23
na hodine matematiky v Jarovniciach
ak v rovnakom case o 7 h. vystartuje z mesta K. do mesta P.cyklista a vodic na aute z mesta P. do mesta K. , kde sa stretnu ?
Deziho syn napisal, v meste P. na kruhaci.
#61170
ALE HLAVNE 61170
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 12.7.2016 11:51
NEBRZDITE DOPRAVU A JAZDITE PLYNULE CEZ POLKRUHAC!!! !

PNACI!!!
#61176
61176
santamental (ID: 288) | 5% Pokročilý
santamental | 12.7.2016 15:36
keby sa robilo vecer aj v noci tak by to bolo mozno ovela lepsie. 24/7 u nas nehrozi... bohuzel. "pracuju" ako sialeni, normalne sa nezastavia a horucavy v tom nehraju rolu. ked to ini dokazu aj v +50*C ci -50*C tak tu tiez. nech makaju, kto ich plati.
#61178
do ULÍC !!! 61178
GOLAB (ID: 4949) | 41% Začiatočník
GOLAB | 12.7.2016 19:56
DNES 12.júla výročie " Večnej stavby " - začal piaty rok.
Kto chce svoj nesúhlas podporiť a je naštvaný v kolonách, v zápchach, ktoré trvajú v Prešove už veeeeeeeľmi dlho ...
Poďme do ulíc a prejavme svoj názor ako v napr. Košiciach.
Prešovčania naozaj si myslíte, že nikto nie je za spomínanú stavbu zodpovedný ?
Ideme do ulíc ?
Kto sa pridá ?

Ďalší výsmech východu- Termín výstavby D1 Prešov západ -Prešov juh posunutý o rok .
Môžme ďakovať už nie len Smeru , ale Sieť-karom, ktorý spojili Slovensko.
Heslo pred voľbami " Spájame Slovensko so Smerom" :)
#61180
RE: do ULÍC !!! 61180
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 13.7.2016 08:15
--ked janko az hen z caklova vyjednal toto ..

---Slovenská správa ciest a združenie Hant BA DS - ANIK podpísali zmluvu o výstavbe komunikácie 23. mája 2012. Stalo sa tak po roku od začatia verejnej súťaže. Úspešné združenie predložilo v tendri najlacnejšiu ponuku, pritom pôvodne bolo vylúčené. Úrad pre verejné obstarávanie však vyhovel námietkam vyradeného uchádzača, vrátil ho do súťaže a Slovenská správa ciest po opätovnom vyhodnotení ponúk s ním napokon uzavrela zmluvu... ..
-plus dalsich milion dokumentov o tejto firme a pucipajtasov , ktori ju v podvodnom konani kryli a podporovali si najdi na nete a potom sa mozme bavit , ze kto za to moze... ..next
#61188
61188
GOLAB (ID: 4949) | 41% Začiatočník
GOLAB | 13.7.2016 12:12
Ale je to o tom, že ani SSC a ani ministerstvo dopravy nie je zodpovedné, že úsek v dĺžke 3,8 km nepostavili za 4 roky.
12.júla začal piaty rok...
Keby sa toto stalo v Žiline, v Trenčíne ľudia sú v uliciach... Aj v Košiciach majú petície za most VSS, za rezidentské parkovanie...

Prešov- EURÓPSKE HLAVNÉ MESTO DOPRAVY :)
#61206
RE: 61206
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 13.7.2016 19:29
Take daco, ešči eurohujeroch ňenapadlo. Aľe isto bi sme buľi perše.
#61227
RE: 61227
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 14.7.2016 14:35
Nesledujem sice kde vsade su ludia v uliciach, ale napr v TN maju problem s zel. tratou a komunikaciami a nevidim ludi v uliciach, je ale pravda, ze tamojsi primatori vzdy robili co sa dalo aby veci pourgovali.
No ale pred Turcanovou mozeme podskakovat ako chceme, tak neviem kto by s nou jednal, ved aj keby bol pri moci Jano z prilahleho valala, tak by asi nic nebolo, lebo by sa snazil najprv vsetko zastavit a potom to preklopit na jemu platiace firmy. Takze to odhadujem asi na sedemrocne dostavovanie. Teraz mame sancu ze to dastavaju do piatich rokov.
Koho a preco tu chces hnat do ulic? Vidim ta ako sorosovskeho agenta provokatera alebo iny skodny hyd.
#61288
PRECO DO ULIC ? 61288
GOLAB (ID: 4949) | 41% Začiatočník
GOLAB | 16.7.2016 22:00
Mizu Presovsky
neviem co si zac, ale mas v tom riadny hokej.
Takze po :
1. , v Presove su vacsie zapchy ako v Bratislave
neviem ako chodis do prace, ci vobec byvas v Presove a je jedno ake zapchy su v Presove? Minule som isiel rano zo Sekcova smeŕom do KE- po Rusinskej, Vychodnej, Kosickej a nez som opustil Presov - 45 min!!!
2. , to ze sa posunula vystavba D1 Persov zapad- Prsov juh min o rok je ti jedno ? Rok hore dole si povies.. Ale nie to jedno ak D1 tak aj R4 bude neskor, lebo sa napaja na D1
3. , Sekcov byvanie pri dialnici ti nic nehovori ??? Nevies kolko tu denne prejde polskych kamionov...vedla 50m je obytna zona.kde nie su protihlukove steny, kde byvaju tisicky presovcanov!!!
4. Amaterizmus Siet-karov, ktory vo finalnej faze sutaze otvoria tri obalky a zistia, ze proces EIA je zastaraly .. Takze smola dialnice na vychode az o rok ( D1 Presov a D1 Budimir- Bidovce )...
Za to mam sediet doma a podakovat sa im, ze vobec nam nieco slubili tie SLUBOTECHNY !!!
Ved to je vysmech vychodu !
Usudzujem, ze asi malo prechadzal presovskymi zapchami- kriztujes zbytocne Turcanovu a fandis SMER-akom a Siet-karom, ktory spojili slovensjko so Smerom.
Dnes pekne napisal Ondrej Matej, ze v rezorte dopravy vladne chaos :
http://komentare.sme.sk/c/20215581/ked-v-doprav...
Minister dopravy nic neriesi nez len personalne zmeny a naozaj je tam chaos...
Ale vsetci, ktori citaju medzi riadkami vedia preco SIET dostala rezort dopravy...
Tak zaverom pekne si sed doma.. doprava v Presove je v pohode, stacia nam omrvinky v podobe vnutorneho obchvatu ZVL- Skultetyho ... ROK hore , dole..staci ze MAME MIMORIADNU SITUCAIU v doprave !!!
ESTE na zaver otazka: Ukaz mi mesto na Slovensku, kde je debilnejsia doprava ako v Presove ... .
#61289
RE: PRECO DO ULIC ? 61289
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 17.7.2016 09:34
Každi zna, že životnosc vedúceho uradňika na ministerstve /a ňe ľem tam, napr.na radňicoch/, je max. od voľboch po voľbi, t.j. 4 roki. Každi tam nacaha "svojich", tzv. odborňikoch co roboce rozumeju jak huš pivu. Hlavne kriteria su €-čka na učce. Zname, že dobri odborňik vo svojim fachu je beh na dluhe traťe. Aľe v demokracii, še odborňik muši podriadic politickim rozhodnucom. No a zname jake su "odborňoci" poľitici. No a Matej tiž dziru do šveta ňeurobel kec bul direktorom na žeľezňici.
Aľe najľepši še kradňe tam, dze je bordeľ a chaos.
Pre debilnu dopravu-to je uražka, bo toto co je vo varošu... . na toto už aňi ňit slovo /aj pohlavne organi su slušne slovo/.
#61291
RE: PRECO DO ULIC ? 61291
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 17.7.2016 12:40
zdroj ---nejaky Ondrej Matej--pucflek z potopnej lode TITANIC-SDKU_DS, ,, ha ha ha ha ha ..si zabudol k nemu pridat Evku B. ..ze se da to, ,dostala az dva hlasy pri ostatnych parlamentnych volbach, ,,
--to uz Jozko Majsky moze robit financ majstra, lebo jeho odborne rady berie cely narod ako svate tak ako rady nejakeho Mateja... ...ha ha ..next
#61298
RE: PRECO DO ULIC ? 61298
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 18.7.2016 10:59
Aby bolo jasne, byvam v Presove, , Ondrej Matej ma moze akurat tak pobavit, v Presove zrusil kazdu firmu ktoru viedol a keby neodisiel zo ZVL, asi by uz tiez nefungovala. Takl asi beriem jeho reci a jeho prinos k stanici a kvalite cestovania zeleznicnou dopravou, na ktory moj nazor tu vacsina pozna. Len zufalec sa moze odvolavat na niekoho takeho.
re 1. si asi nebol v Bratislave ak ides zrovnavat zapchy v Presove s tymi v Bratislave. Tym nechcem povedat, ze v Presove ich netreba riesit, len poukazujem na to, ze nevies o com hovoris. Tiez ak hovoris, ze si minule isiel, tak ja tade chodim dennodenne, ako do prace, tak aj z prace a ludia tu vedia, ze o situacii sa snazim informovat dennodenne podla realneho stavu, nie podla politickeho presvedcenia. Takze tvoj jeden 45 min prechod v nejakej kritickej situacii je o nicom, lebo nehovori o dennodennej praxi. Za vela si mozeme svojou bezohladnostou, neschopnostou phnut sa naraz na zelenu atd. Inak nechod cez Vychodnu ale pokracuj cez Kuzmanyho na Masarykovu, lebo na krizovatke pri OBI robia zapchy kamiony, ktore sa postavia do krizovatky a tiez soferi z Kosickej, ktori vchadzaju do krizovatky aj ked ju tym zablokuju, a o tom ze to robia aj na cervenu uz ani nehovorim.
re 2. pytal som ta v inej teme, ze odkial su informacie o odklade D1 Presov zapad-juh, lebo nic take som nezachytil, a este aj Drutarovsky sa pred casom vyjadril o tom, ze tento obchvat by sa mal realizovat v realnom termine. Takze zasa klames a prekrucas moje slova z inej temy, kde som sa vyjadril, ze vcasne dostavanie maleho obchvatu by nam pomohlo prezit aj pripadne omeskanie obchvatu D1.
re 3. Na Sekcove byvam, aj ked az v druhom rade. Situaciu poznam a zial situacia so zelenym deliacim pasom pri A. G. Svobodu je biedna. Na Exnarovej sa az za PH posadil jeden rad stromov a aj tie sa nam tam nejaky hnup snazil presadit do svojej zahrady. Za AT sa absolutne nic nedeje a o protihlukovych barierach sme sa zatial vyjadrili len tu na PISku. Zasa ak sa postavi R4 budu to len zbytocne spatiace opachy. Zeleny pas je ale potrebne rozsirit, jeden pas listnacov, ktore pomaly rastu isto nestaci, mali byt nasadene aj ihlicnace a nahusto s tym, ze by sa po narasteni a zahusteni ostatnej zelene pripadne preriedili.
Zaver: Si demagog a klamar a prekrucas tvrdenia. No a este aj sorosovsky stvac. No a co sa tyka zlej situacie v mestach, tak poviem len Martin(aj ked tu uz je kusok dialnice, ale smer na Ziar je dost bieda aj napriek obchvatu, ten ale ide tiez mestom, nieco ako Sekcovska stvorprudovka), Ruzomberok, kde sa nim prevail vsetko co ide ku nam ba este aj viac, lebo mnoho skonci v Tatrach, no a Zilina je tiez nic moc, aj ked sa jej odlahcilo obchvatom poza zeleznicu, tak smer na Prievidzu je slusna psychiatria a dostat sa do a z priemyselnych zon je tiez dost narocne, aj ked sa to lepsi. To by sa ale aj u nas keby nie Figel a jeho HanBA.
#61313
RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61313
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 18.7.2016 18:06
Mizu trochu dosť sa mýliš.
Odklad diaľnice je fakt. Tak dlho sa odkladala až stratila platnosť EIA - posúdenie vplyvov na životné prostredie. A potvrdil to aj minister dopravy. Je ba dokonca malo pravdepodobné, že by stavba začala v roku 2017 a malo sa už stavať.
Porovnanie PO-BA. Každý týždeň som aspoň jeden deň v BA. Prejazd Prešovom je ďaleko, ale ďaleko horší. V BA sú problémom tzv satelity, z ktorých nárazovo prichádza veľa aút. Ale prejazd centrom je vďaka fungujúcej zelenej v pohode. Zaznamenal som si z palubného počítača priemer rýchlosti v PO a BA. V PO je to cca 14 km/hod a v BA 21 km/hod. A nie je to meranie z jedného dňa. V Prešove ani na debilnej Levočskej nevedia spraviť fungujúcu zelenú vlnu.
A o R4 snívaj ďalej do roku 2020 sa o nej nebude ani rokovať...
#61314
RE: RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61314
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 18.7.2016 18:30
R4 - mišľim cali toten projekt skonči vof šufľiku -nerealizovateľne projekti. Tak jak 50 metrovi bazen v Prešove. A kec už k temu nahodu dojdze, ta s pod žeme virosňu aktivisci/milicie vošinktonu/ a budu pindac do šickeho a zaš to zapadňe prachom. Že už ich dakto ňeviosuskuje... .
#61320
RE: RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61320
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 19.7.2016 00:08
S platnosťou posúdenia vplyvu na ŽP sa nebudem hadať, ale neviem o tom nič najsť. Je to ale pri našich byrokratoch možné. Ako ale obnovenie jeho platnosti urýchli pochod ulicami?
Rýchlosť v Prešove je hlavne kvoli pohýnaniu sa na svetlach, neschopnosti prejst kruhacom v čo najväčšej rýchlosti, no aj kvoli červenej vlne u nas. Osobne nevidim velký rozdieľ pri prijazde zo satelitov a prejazde u nás, oba už mali byť vyriešené, lebo zdrzujú pri pohybe.
#61342
RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61342
GOLAB (ID: 4949) | 41% Začiatočník
GOLAB | 19.7.2016 21:41
Mizu Presovsky
tak vidis , ze o posunuti zaciatky vystavby D1 si mylil
Asi si spriaznenec SIET-karvov, Smerakov, ktory len slubovali...
Zial je to fakt , ze Presov sa riesi nielen ako posledne krajske mesto...
V Blave som casto, smerom na D1 do KE chodim tiez aj trikrat tyzdenne, ale to je jedno
Nabuduce neobvinuj krivo, lebo ukazovakom, ktorym ukazujes na druheho nezabudni , ze dalsimi troma prstami ukazujes na seba :)
#61343
RE: RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61343
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 20.7.2016 07:46
Prepac, ale na fundamentalistov budem poukazovat, ci to budu erdoganovi moslimkski, alebo KDHcki.
Figel sa po nastupe k moci zasadil za zastavenia vystavieb smerom na vychod, lebo si to potreboval prehodit na svojich sponzorov a vtedy si do ulic neutekal. A v tomto pripade nejde ani tak o to, ze by to zastavovali kvoli prehadzovaniu sponzorov, ale kvoli byrokratickym prietahom, a ze nastali je aj Figelova zasluha, lebo o natiahnutie terminov sa zasadil levim podielom. Kvoli natiahnutiu sa terminov sa presvihli platnosti posudenia na ZP a nebyt toho, mnohe projekty, teda aspon ten nas, by bezal dalej. No a teraz mozno nejaky dobry krestan a protismerovec, ci protisietarovec na byrokratickej pozicii bude natahovat terminy obnovenia posudenia vplyvu na ZP. Lebo cim horsie, tym lepsie a ludia ako ty budu vykrikovat, vynovati su SIETari a SMERaci.

Zasa na druhej strane, prikryt sa mozes len takou perinou na aku mas a s cim ti EU pomoze za tvoje peniaze.

No a na tretej, aby som bol k teme, jeho presadenie HanBA firmy, sa zasluzilo o nase problemy s kruhacom a malym obchvatom. No a ak si SaSo ci z totich ostatnych sasov ako SuOLiANOvci a podobni, tak chod strajkovat pred BONAPARTE, tam si platny, tam pomozes Slovensku a Presovu. To su strany budovatelov. Ci rozvracacov?
#61348
RE: RE: RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61348
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 20.7.2016 10:21
Take je echo, že Fťipňejši za každi km do kešeňi bral 30 000 -€-čka.
Pomali budze 100 roki od vzňiku 1. ČSR a bul zamer spojic Prahu s Užhorodom diaľňicu. A je smutne, že to ňebudze aňi po 100 rokoch.
Oľano a SaS bi mohľi mavac z kňižku od A. Jiraska: Proti všem. Z ňikim a z ňičim ňesu spokojne. No stači na ňich kuknuc a zname keľo bije... .
#61352
RE: RE: RE: RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61352
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 20.7.2016 11:10
Vraj ale pôjde vystavba Budimir - K. Olšany až Švábovce. Takže hadam zatlačia ja na ten naš väčší obchvat.

Aj ked sa preslícha, že budeme svedkami zastavenia Eurofondov pre Slovensko, zasa asi pravicovi plackovia/bonzacikovia nabonzovali Slovensko na Eurokomisii z dajakych prehmatov, ktoré nemohli robiť sami.

Alebo ide len o sprosté vydieranie EUkomisiou, aby si Hranol uvedomil, ze kto ho drzi za ceruzku a aby nevyskakoval proti utečencom a proti zavádzaniu viac Europy.
#61356
RE: RE: RE: PRECO DO ULIC ? 61356
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 20.7.2016 12:58
Inak tu je pokracovanie inej D1 https://www.tvkosice.sk/video/578cd0724526ca4dd...
#61360
RE: PRECO DO ULIC ? 61360
s3ci (ID: 2688) | 36% Začiatočník
s3ci | 20.7.2016 14:07
Mas uplnu pravdu, ale do ulic nepojde nikto.
Naco. Plna ulica pred Bonaparte v BA a anic sa nemeni. Cely PO za...plneny autami a nic sa nedeje.
Mimoriadna situacia v doprave v PO a ... nic sa nedeje.
Ked nezaplatis cestnu dan ... . hned po tebe idu.
Nas Absurdny Bananistan funguje jednosmerne - pre obycajny ludi - iba berie.
Pre Nasich iba dava.
V PO nebyva nikto dolezity, ame na okraji zaujmu, nic tu nie je - myslim poriadny priemysel. Bohuzial ani nebude, lebo infrastruktura je na h... . , skratka na nic.
Na tvoju poslednu otazku - podla priorit stavieb obchvatov a dialnic na Slovensku je PO v pohodeee. Tazkej... Ci?
#61317
61317
ucitel7 (ID: 4621) | 51% Profesionál
ucitel7 | 18.7.2016 18:42
vsetko drbu do Blavy, jej okolia, TT, NR. Mudre hlavy mali rovnomerne stavat strukturu, riesit pracovne prilezitosti, hlavne, z vychodu, aby sa nik nepchal za pracou, do tej spinavej diery. Ked je vikend, tak ako v Prahe, Blava je vymreta , vsetko uteka na vidiek k rodicom, na chaty. Co pomoze , ze sa na obchvatoch par ludi do roku 2021 nabali?
#62136
RE: 62136
Divla (ID: 4752) | 67% Praktikant
Divla | 23.8.2016 09:18
No teraz by sa mali zodpovední i z MÚ zamyslieť, čo bude s kvalitou cesty, keď cez obojstranne obývanú zónu na ul. Švábska Prešov chodia nerušene nákladiaky a to sa nevie do kedy, či majú už v plánoch opravu cesty cez túto obytnú zónu ? Ondrej Matej - špecialista na problémy s dopravou to snáď vyrieši.
#62138
RE: RE: 62138
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 23.8.2016 09:28
Neviem co za nakladiaky chodia cez Svaby, vela som ich tam nevidel. Mozno nejaky zo stavby.

Co sa tejto cesty tyka, tak uz bola tusim prebrusovana, takze asi sa bude opravovat. Verim vsak, ze to obyvatelia Svabov a aj Sekcova nebudu pozadovat po meste rsp SSC este pred dokoncenim minimalne kruhaca pri ZVL, ale najlepsie az po dokonceni maleho obchvatu. Ak by to zacali teraz, to by asi skolabovala cela doprava a hlavne obchadzka do Hanisky aj ked asi domaci pouzivaju kratsie variant ako sa dostat od Kosic do Hanisky.
#62133
Ako to pojde dalej po vzniku trojkoalicie 62133
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 23.8.2016 09:08
Tu je situacia ako mohla byt ak by sa nemenili pomery vo vlade:
http://aktualne.atlas.sk/slovensko/regiony/brec...

Teraz je otazka "Dopadne to ako ked sa dostal k moci Figel a porusil rozbehnute projekty?"

Len nam zostava dufat, ze bude dodrzana kontinuita, ved nejde o novu vladu ale len o zmenu pomeru sil a vedenia Ministerstva.

Ak vsak dostane Bugarov clovek ministerstvo, je tu riziko, ze dostanu priority useky rychlostnej komunikacie juzneho tahu. Tak sa Presovcania modlime za zdravyu rozum noveho ministra.
#62135
Pochopenie situacie 62135
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 23.8.2016 09:12
Dufam, ze teraz po nejakej dobe uz ti co nechapali naco sa ciastocne uzatvorila kruhova krizovatka pri ZVL pochopili.

Teraz este aby sme sa zacali rychlejsie hybat cez tento polkruhac, aby rada na jeho prejazd nekoncila pri staniciach. Mali by tam umiestnit odporucanu rychlost, ktorou sa to da este bezpecne prejst a aj niekolko, aby si to vsimli aj cezpolni.
#62967
A zaš slovenska klasika 62967
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 20.10.2016 10:29
a zaš ňevidava. Budze zmluvna pokuta? Domišľice sebe... :
http://presov.korzar.sme.sk/c/20358169/dokoncen...

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK