Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Pondelok - 23. október 2017 - Alojzia | zajtra Kvetoslava

PIS.sk

Diskusia k článku: Voda v Delni je čistá ako už dávno nie

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie



strana 1 / 2
  • #61193

    Voda v Delni je čistá ako už dávno nie 61193

     
     
    Radek (ID: 5126) | 0% Začiatočník
    Radek | 13.7.2016 15:09
    Az som si musel vytvorit ucet, aby som to mohol okomentovat. Zdravotne nezavadna? Ja uz mam pocit, ze p. Turcanova dokaze sfalsovat este aj vysledky rozboru vody. Boli ste sa tam kupat? Ja som bol a veru voda v domasi vyzera oproti tomu ako chorvatske more. Voda na delni zapacha a plave v nej bohvie aka riasa + odpad po navstevnikoch. Bojite sa do nej namocit. Chodte sa pozriet na tu nasu Presovsku "technologiu" osobne. Mimochodom, ma niekto detaily nasadenia "technologie"? Lebo presne takato husta voda vselicoho tam bola aj pred desatrocim. Ved uz urobte aspon nieco raz poriadne. Obcania to ocenia. Ja vratane.
     
  • #61196

    61196

     
     
    Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
    Mizu Presovsky | 13.7.2016 16:00
    Pockal by som na vyjadrenie hygienikov.
     
    • #61221

      RE: 61221

       
       
      jozo (ID: 71) | 15% Majster
      jozo | 14.7.2016 10:42
      a ked hygienik povie že septik je zdravotne nezávadný, skočíš do neho? :)
       
      • #61225

        RE: RE: 61225

         
         
        Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
        Mizu Presovsky | 14.7.2016 13:56
        Vyhlasit vsetky prirodne vody za septic hned po napusteni, to chce silu idei. :D
         
        • #61236

          RE: RE: RE: 61236

           
           
          jozo (ID: 71) | 15% Majster
          jozo | 14.7.2016 17:43
          akurát že som to nevyhlásil... tak neviem či to skôr nechce nejakého odborníka.

          Podľa fotiek nafotených rôznymi ľudmi a zverejnených na sociálnych sieťach v posledných dňoch je aktuálna situácia taká, že nadpis tejto diskusie je viac než navádzajúci. Niektorí návštevníci dokonca použili výraz "hnojovka". Svojou ironickou poznámkou som len chcel naznačiť, že nepotrebujem vyjadrenie hygienika, stačí mi zdravý rozum a zdravé oči. Je hanbou a nehoráznou neschopnosťou vedenia mesta pozývať na takéto nepripravené "kúpalisko" ľudí a ešte aj pýtať peniaze.
          Mimochodom, máme štvrtinu prázdnin za sebou.. Hádam to vedenie mesta stihne zvládnuť do septembra.
           
          • #61262

            RE: RE: RE: RE: 61262

             
             
            johanka z arku (ID: 4712) | 46% Začiatočník
            johanka z arku | 15.7.2016 13:00
            Áno, sú tu dva názory. Kto má pravdu ?
            Voda je možno bakteriálne trochu čistejšia, ale pravdou je, že popoludní a večer je potiahnutá riasami a je odpudivá.
            Problém vidím v tom, že za tých 100 tis. sa veľa toho nevyriešilo. A sú to veľké peniaze... len sa zaplátalo už rozpadávajúce sa vrece.
            Je 15, júl, mesto nemá povolenie od hygienika, vstupné sa platí a aj nedobrovoľné konzumné 1 euro pre spriateleného bufetára.
            A reklama na celoslovenskom rádiu Expres ? To je hanba riadna. Asi by ma ako Košičana šľak trafil, keby som na základe takej reklamy priliezol z Košíc a videl tú žaburinu, v ktorej nie je povolené sa kúpať. Koľko toto stálo a koho to vôbec napadlo preboha ?
             
  • #61200

    61200

     
     
    sangalo (ID: 5117) | 8% Začiatočník
    sangalo | 13.7.2016 16:41
    jj, kupanie na vlastne triko o)))))))
     
  • #61217

    prirodne kupalisko moze byt ciste 61217

     
     
  • #61220

    61220

     
     
    jozo (ID: 71) | 15% Majster
    jozo | 14.7.2016 10:29
    veľmi ma zaráža, že už dva týždne tu máme 2 diametrálne odlišné názory na jednu objektívnu realitu. Nikdy som sa v Delni nekúpal a
    ani nikdy nebudem, ale sledujem to veľmi pozorne. Je zrejmé, že keďže je pravda iba jedna, tak jedna zo strán tu jasne klame a zavádza.
     
    • #61226

      RE: 61226

       
       
      Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
      Mizu Presovsky | 14.7.2016 14:21
      Ja som sa v Delni raz za cas okupal rsp si v nej zaplaval, teda ked bola napustena. Samozrejme som vzdy z vody isiel pod sprchy, pretoze je to prirodna voda zial bez aktivnej filtracie, tecuca katastralnym uzemim niekolkych polnohospodarsky zameranych obci.
      Vzdy som byval menej alebo viac zeleny v zavislosti od doby prevadzkovania a kvality predpripravy a obmeny vody v nadrzi. No a plavaval som v nej aj ked to bolo zakazane a pri sprchovani sa, som po vyjdeni z nej, nemal ani pluzgiere, ako tu dakto spominal, a ni nijaku sverbotu.
      Mozno to je tym, ze som bol zvyknuty okrem mestskych bazenov, plavat aj v priehradach, v prirodnej vode, takze nie som precitlively ak sa na mojej kozi objavi zelena riasa. Skor mi vadi predavkovanie chlorom v Aquaparku a inych krytych bazenoch ci na S III.
      Z chlorovanych bazenov sa mi stavalo, ked som nemal a neskor zabudol plavecke okuliare, ze som po hodine plavania mal naleptane rohovky tak, ze som videl hmlisto. Nieco take sa mi ani v mori a ani v prirodnych priahradach nikdy nestalo, napriek tomu ake boli rozbory hygienikov.
       
  • #61222

    pochopenie 61222

     
     
    trex (ID: 653) | -0% Majster
    trex | 14.7.2016 11:07
    vyznamu pisaneho textu je pre niektorych espana derevna
    ..."mesto"---- po optimistických výsledkoch rozborov vody v prírodnej vodnej nádrži, ktoré zistil profesor Bohuslav Maršálek hneď po spustení technológie na jej úpravu, má mesto Prešov k dispozícii aj výsledky z nezávislého laboratória.
    --aku pravnu silu ma terminus technikus ""OPTIMISTICKY VYSLEDOK""... .
    --vyraz ""nezavisle laboratorium"" od coho, koho nezavisle ..? ??? ?

    -a preto konečné slovo o vhodnosti vody na kúpanie dajú až pracovníci Regionálneho úradu verejného zdravotníctva v Prešove..ciže štatny organ..a nie nejake optimisticke pohlady a nezavisle dielnicky...next
     
    • #61223

      RE: pochopenie 61223

       
       
      jarmok (ID: 130) | 11% Pokročilý
      jarmok | 14.7.2016 12:37
      --vyraz ""nezavisle laboratorium"" od coho, koho nezavisle ..? ??? ?
      ... že je majiteľ alebo prevádzkovateľ kúpaliska nevlastní dané laboratórium.
       
      • #61254

        RE: RE: pochopenie 61254

         
         
        trex (ID: 653) | -0% Majster
        trex | 15.7.2016 10:47
        sak vlastnit ho nemusi, staci ze na spravnom mieste ma toho ""svojho spravneho cloveka"", alebo ako je zvykom
        --vymena ratifikacnych listin
        --ja tebe svate obrazky Europskej centralnej banky a ty mne certifikat o nezavadnosti...next
         
  • #61224

    61224

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 14.7.2016 12:58
    kaman H2O... ..
     
    • nonazdar
    • nonazdar
    • nonazdar
    • nonazdar
  • #61237

    Ako byť zaujimavý, aj keď sa strapňujem !!! 61237

     
     
    majo35 (ID: 4079) | 100% Pokročilý
    majo35 | 14.7.2016 19:18
    Páni, mne by úprimne zaujímalo, koľkí z Vás boli na Delni, že o nej tak zasvätene píšete ? Ja som tam bol, videl to...ale nemám ešte odvahu sa k tomu diletanský vyjadriť !
     
    • #61239

      RE: Ako byť zaujimavý, aj keď sa strapňujem !!! 61239

       
       
      Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
      Mizu Presovsky | 15.7.2016 07:42
      Pred vstupom do Aquaparku som tam pozeral aj ja a nebolo to take ako to niektori prezentovali. Mozno bolo ale veternejsie a riasy boli premiesane, ale to by zasa nebula voda priezracna. Voda bola vcelku dobra, ale ako som ukazal, zelene castice tam isto boli. Pre mna ale kym sa na mna nanavyjaju, nie su az takym problemom ak funguje sprcha.

      Ozaj, ked si tam bol tak si sa aj kupal? Ci si nenabral odvahu? Mozno si ale premeskal jedinecnu sancu si zaplavat este v nezavadnej vode, lebo nez sa hygienici rozhodnu zobrat vzorky, tak sa mozno zazelena tak, ze podla EU legislativy na zakrivenie uhoriek bude zavadna.
       
      • #61243

        RE: RE: Ako byť zaujimavý, aj keď sa strapňujem... 61243

         
         
        Hangari (ID: 287) | 21% Idol
        Hangari | 15.7.2016 08:09
        Najľepši bi bulo, kebi še tam išľi okupec šicke voľene zastupcove Prešove. Jak testovači, i z Maršalkom.
         
    • #61250

      RE: Ako byť zaujimavý, aj keď sa strapňujem !!! 61250

       
       
      jozo (ID: 71) | 15% Majster
      jozo | 15.7.2016 10:28
      to tu skutočne nikomu nepríde divné, že v polovici júla sa namiesto naplneného kúpaliska vedú odborné dišputy na tému vliezť do vody abo nie???
      :) a mesto sa tvári že šicko v porádečku. :) skutočne neviem, kto je tu diletant.
       
      • #61260

        RE: RE: Ako byť zaujimavý, aj keď sa strapňujem... 61260

         
         
        Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
        Mizu Presovsky | 15.7.2016 12:29
        Akoze neviem, ved vsetci vieme?!? !
         
      • #61269

        RE: RE: Ako byť zaujimavý, aj keď sa strapňujem... 61269

         
         
        Hangari (ID: 287) | 21% Idol
        Hangari | 15.7.2016 18:05
        ... ja mišľim, že je to priprava na žimu.
         
  • #61259

    vyzva 61259

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 58% Majster
    obcan111 | 15.7.2016 12:27
    vyzva pre obyvatelov Zlatej Bani, Kokosoviac a Dulovej.
    Nestite nam do potoka v mesiaci jul, august... Budu sa brat vzorky vody v nadrzi Delna.
     
    • #61268

      RE: vyzva 61268

       
       
      nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
      nonazdar | 15.7.2016 18:01
      ta to ne mi, to našo žviratka...
       
  • #61272

    61272

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 58% Majster
    obcan111 | 15.7.2016 19:19
    zviratka maju vynimku, aj chlapi, co idu vecer z karcmy, ved to sikaju len pivo, vino, a palinku
     
    • #61273

      RE: 61273

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 15.7.2016 19:50
      Vof paľenke riasi ňerosnu. Okreme demenovki nezožeľeneje aňi jedna paľenka.
       
  • #61299

    Stav vody z 16.7. 61299

     
     
    Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
    Mizu Presovsky | 18.7.2016 11:09
    Uz chybalo iba zo 10 cm a tie uz sa mozno doplnili po vydatnom nedelnajsom dazdi. Dufam teda, ze sa hygienici konecne rozhybu a nebudu cakat na Vianoce.
     
    • #61300

      RE: Stav vody z 16.7. 61300

       
       
      nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
      nonazdar | 18.7.2016 11:45
      plaveme
       
  • #61344

    boj so silicami 61344

     
     
    sekcovcan333 (ID: 4657) | 52% Pokročilý
    sekcovcan333 | 20.7.2016 07:53
    vcera na markize TN asi o 19.55 h reportaz nicenie sinic v Jazere v KE, prof Maršálkom z Brna, zo svojou chemiou a nezavislym laboratoriom .
    Len ho udivuje, vyrok hygienicky, ktora doporucuje, nekupat sa, voda zavadna. Tvrdi, ze nastala chyba, ludsky faktor voda je v norme, nezavadna.
    Najlepsie to komentoval chalan, vodny lyziar, aka je voda? Studena a da sa povedat, ze, hej zelena.
     
    • #61347

      RE: boj so silicami 61347

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 20.7.2016 10:14
      ... možno nad Jazerom i nad Delňu je na mesto modrej oblohi žeľena... tha odraz.
       
  • #61436

    Čo je s povolenim hygienikov? 61436

     
     
    rodakzpo (ID: 5124) | 13% Začiatočník
    rodakzpo | 24.7.2016 16:25
    Vie niekto, či je uz povolenie na kúpanie? Dnes poobede sa tam pomerne dosť ľudí a deti kúpali. Alebo to bola primátorka s blízkou rodinou, aby dokázala, že nielen ini ale aj ona dokaze zázraky za 100 tis. €. Však ešte trochu vydržíme a budeme mat najčistejšiu vodu na klzisku v eu.
     
  • #61440

    61440

     
     
    xelen (ID: 735) | 29% Majster
    xelen | 24.7.2016 17:13
    Minule som šiel okolo jazera Izra. Voda špinavá, mútna až stojatá a ľudia sa kúpali. Veselí boli. Leto, voda, kofola. Kto chce sa okúpe a kto nie, tak nech si počká do septembra, kým sa povracajú úradníci a hygienici z dovoleniek.
     
    • #61442

      RE: 61442

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 24.7.2016 17:28
      ... mišľšim, že aňi v NHL ňemaju žeľeni ľad.
       
  • #61853

    Rekapitulácia 61853

     
     
    Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
    Mizu Presovsky | 10.8.2016 09:41
    Pozrel som spat do archive a tu sú tri články:
    1. z 2001 o hľadaní riešeni Kopčákom
    http://pis.sk/clanok/546/delna_-_hladanie_riese...

    2. z 2003 o čakaní na samorevitalizáciu
    http://pis.sk/clanok/1135/aktualne_info_o_delni...

    potom okrem festivalov na Delni dlho nič a až

    3. z 2008 o sanci na oživenie Delne Šovarom
    http://pis.sk/clanok/4185/delna_ma_sancu_na_ozi...

    To vyzeralo celkom sľubne, lenže ako to v Prešove chodí asi sa nehľadal širši konsenzus a tak to dopadlo že sa Aquapark stará len o seba. Pozemok sice dostal pôvodne so zámerom prevádzkovať celú Delňu, ale nakoniec je to všetko inak. Zmluvy nikto nedodržuje, alebo ich mení a to hlavne pre seba. Občania sme v trende len krátko pred volbami.
     
  • #61858

    Práca RÚVZ Prešov a MsÚ 61858

     
     
    Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
    Mizu Presovsky | 10.8.2016 11:00
    Na nasledujúcich tabuľkách vidno ako sa RÚVZ Prešov stará o VÚK - vody určené na kúpanie. Tiež to aj hovorí o práci MsÚ.
    V zozname pre prírodné plochy VÚK nie je ani jedno zariadenie. Ani VN Sigord a ani PK či LK Delňa. Je to preto, lebo ich RÚVZ Prešov vyhlásil za nevhodné na kúpanie, nechodíme sa do nich kúpať, nenapistili ich?
    Je zaujímavé, že sa tam nevyskytuje ani zmienka o Aquaparku Delňa. Tan funguje už tuším od 2012 roku a RÚVZ Prešov si ho ešte nevšimol. Vhodnosť vody je preto len na prevádzkovateľovi a RÚVZ ako dozorný organ na ňom nevykonáva žiadnu kontrolu? To je sila! Či politická sila pána majiteľa?
    tak si pozrite infoprmácie o pripravenosti bazénov a umelých kúpalísk na sezónu 2016:
    http://www.uvzsr.sk/docs/info/kupaliska/priloha...
    o pripravenosti prírodných vodných plôch na sezónu 2016:
    http://www.uvzsr.sk/docs/info/kupaliska/priloha...
    Tiež zoznam VUK na sezónu 2016:
    http://www.uvzsr.sk/docs/info/kupaliska/zoznam_...
    No a vrchol je, že niečo take ako aktuálna informácia o stave VUK v pôsobnosti RÚVZ sa mi ani po dlhšej dobe nepodarilo zistiť, dokonca si to radšej v zozname činností ani informáciách neuvádzajú:
    http://www.ruvzpo.sk/novinky_home.htm
    Jedine v cenníkoch
    http://www.ruvzpo.sk/dokumenty/cennik.pdf
    Na porovnaie s Košicami:
    http://www.ruvzke.sk/sk/kupanie
     
  • #61861

    Pozorne čítať ! 61861

     
     
    • #61863

      RE: Pozorne čítať ! 61863

       
       
      Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
      Mizu Presovsky | 10.8.2016 11:31
      je to fajn, výsledku verím, ale RÚVZ Prešov je štátna autorita a vyjadruje sa k celkovému stavu kúpaliska a nie len k stavu vody.
      Som ale rád, že voda je OK a drísty či poplašné správy sa nepotvrdili.
       
    • #61864

      RE: Pozorne čítať ! 61864

       
       
      zero266 (ID: 1240) | 3% Začiatočník
      zero266 | 10.8.2016 11:50
      Opäť raz a znova Prešovský kritik a jeho podporovatelia zavádzali. Ale čo už ide to s nimi dolu vodou.

      Rátam, že do týždňa vytiahnu nový rozbor s horšími výsledkami.

      Ľudia, ktorí stoja za Prešovským kritikom sa nezastavia, budú šíriť zlobu, nenávisť, opovrhovať ľuďmi. Je mi z nich smutno, kam až človek môže dôjsť z dôvodu nenávisti. Smutné je, že má aj nejakých podporovateľov (zväčša kamarátov bývalého primátora).
       
      • #61869

        RE: RE: Pozorne čítať ! 61869

         
         
        Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
        Mizu Presovsky | 10.8.2016 12:16
        To že je rozbor EKOLABu v poriadku, nerieší problem povolenia na prevádzkovanie. Na stránkach ÚVZ pre kúpaliská dokonca Delňa ako taka vôbec nefiguruje, čiže nemôže mať ani povolenie ani zákaz na prevádzkovanie v termínoch aktualizácie tejto stránky:
        http://vodanakupanie.sazp.sk/index.php?page=pub...
        Daj si tam Prešov a uvidíš.

        Prešovský kritik kritizuje v tomto prípade pravdivo. To že rozbor vody z EKOLABu vyhovuje, nemení nič na právnom stave Delne a neodbornosti AT.

        Čiže PK možno preháňať, ale v postate ma v prípade kúpaliska Delňa pravdu. Keby malo mesto povolenie, už by ho REAL zavesil, ako je zaveseny rozbor z EKOLABu.
         
        • #61891

          RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61891

           
           
          zero266 (ID: 1240) | 3% Začiatočník
          zero266 | 10.8.2016 20:20
          Ty si asi tiez kamos PK. Verim ze ti neuslo ze mesto presov zverejnilo kladne stanovisko UVZ na kupanie v delni. Uz ti to staci?

          PK tu mesiac zavadzal a robil stvavu kampan proti primatorke. To ze nebolo povolenie neznamena ze voda bola nevhodna. Proste ludia stojaci za PK su zli a nenavistni.

          Vrie to v tebe? Urcite ano, octavianus ta nepochvali.

          Inak tiez som kriticky voci AT, ale je zrejme ze presov robi za jej ery vacsie pokroky ako za PH.
           
          • #61895

            RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61895

             
             
            Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
            Mizu Presovsky | 11.8.2016 08:09
            Este som s nim na pive nebol a tiez som niektore jeho veci ak boli pritiahnute za vlasy kritizoval.
            Preco si vyvesil len vysledok rozboru Ekolabu, ak mas aj vyjadrenie RUVZ?
            Dozadujeme sa ho tu uz od 1. jula a aj skor, lebo sme tu niektori boli nervozni, ze sa nic nedeje okolo Delne, nic sa nezverejnovalo a ty tu teraz hovoris o povoleni UVZ. Ktore UVZ dalo povolenie? Toto ma totiz davat regionalne, cize RUVZ Presov s uzemnou oblastou Presovskeho a Sabinovskeho okresu.
            Delna ako taka nefiguruje doteraz vobec na zozname kupalisk, ktory vytvara UVZ s podporou EU v ramci fondu Prechodny program.
            Tu http://vodanakupanie.sazp.sk/index.php?page=pub...

            Tak daj link na povolenie a nie len nejaky rozbor.

            Ten ma sice potesil, ale pravne nie je o nicom, lebo nenahradza Schvalenie prevadzky kupaliska od RUVZ. Pozri si, ze Sidlisko III, bolo do 27. tyzdna mimo prevadzky. Delna tam ani nie je.
             
            • #61897

              RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61897

               
               
              Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
              Mizu Presovsky | 11.8.2016 08:33
              Sorry, dnes uz sa konecne objavila v danom zozname.
               
          • #61896

            RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61896

             
             
            Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
            Mizu Presovsky | 11.8.2016 08:30
            Az dnes(vcera este v clanku bol len vysledok testu od Ekolabu) sa objavilo v clanku Voda v Delni presla testami http://pis.sk/clanok/15892/voda_na_delni_presla... potvrdenie so suhlasom o prevadzkovani kupaliska Delna na LKS 2016. Ale 8.8.? Dovtedy prevadzkovali bez platnych predpisov, rozborov atd. Takze v tomto mal PK pravdu. Mesto poziadalo o toto 7.7. , pri tom sa vyhlasuje zoznam VUK uz k 15.6. danej sezony. Cize podla zvyklosti by sa mali poziadavky na prevadzkovanie davat skor (30 dni na vyjadrenie) a este skor ak neviem co ma prevadzkovy predpis obsahovat a budem musiet tento doplnovat, pripadne este nieco na prevadzke upravovat.
             
            • #61899

              RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61899

               
               
              zero266 (ID: 1240) | 3% Začiatočník
              zero266 | 11.8.2016 09:12
              Dýchaj zhlboka, hľadáš chyby tam kde nie sú. Máš pravdu mohlo byť povolenie skôr, ale aj s čistením Delne sa začalo neskôr. Veď už aj počasie ide chladné.

              Skôr mi prosím odpovedz na otázku, ak si zástanca PK. Mala Delňa za predchádzajúceho primátora povolenie od ÚVZ? Existovali rozbory z Delne v tom čase? Ja si to veľmi nepamätám.

              Inak skôr čítaj web mesta, na PIS sa všetky správy objavia o 2 dni neskôr.

              Smutné je, že štátna inštitúcia takmer mesiac posudzuje stav vody (myslím do zastavenia konania).

              Mne je to v podstate jedno ohľadom Delne, ja sa tam kúpať nebudem. Ale idu tu o princíp akú štvavú kampaň robí Prešovský kritik - neférovú, plnú zloby a Vy ostatní prisluhovači to len rozsievate ďalej.
               
              • #61900

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61900

                 
                 
                jozo (ID: 71) | 15% Majster
                jozo | 11.8.2016 09:19
                treba si zaloviť v pamati, pár rôčkov dozadu, bola tu tiež istá štvavá kampaň od nejakých iných prisluhovačov. :) Ako sa hovorí, kto seje vietor, zožne búrku. A bohužiaľ, v tomto prípade je búrka namieste.

                Na margo Delne. Je to skutočne skoro na komunálny počin roka, v tretine augusta vyriešiť letné kúpalisko. A to môžme byť radi, že sa tak nestalo v rámci kampane "naspať do školy". Že sú úrady pomalé? OK. A kde je plánovanie? Alebo sa zase pojdeme tváriť, ako vedeniu mesta hádže vždy niekto polená pod nohy?
                 
              • #61903

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61903

                 
                 
                Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
                Mizu Presovsky | 11.8.2016 10:03
                Uz som raz povedal, kampan plna zloby a podpasoviek bola typicka hlavne oponentom PH, takze teraz sa to AT len vracia.
                Aj ked bol PH pri moci som krical ak sa s Delnou zacinalo nskoro, alebo ak sa neprevadzkovala vobec, lebo bolo jej zariadenie poskodene pri vystavbe Aquaparku, ci sa napustala nevycistena.
                Za PH nemala iba povolenie, ale aj zakazanie kupania ak voda nebyhovovala.
                Teraz kritizujem AT a v zasadnych veciach suhlasim s PK.
                Co sa tyka statnej institucie, tak ta uz 26.6 dala v zmysle dnes zverejneneho povolenia negativne stanovisko a ak si pamatam, tak statne institucie mali vzdy 30 dni na vyjadrenie a tusim sa na tom nic nezmenilo. Alebo si AT myslela, ze pre nu pravidla neplatia?
                Inak dva dni, ci 8.8. alebo 10.8. pre mna v zlom pocasi aj tak nic neznamenaju. A ani na mestskom toho nebolo o Delni skoro nic. Len vyvesili vstupne a otvaracie a povolenie nebolo. Ak povolenie je, nemusim ho vidiet. Problem je ked sa prevadzkuje za vstupne bez povolenia, priklepuje kamaratom a sudruhom.
                Inak som kritizoval aj RUVZ v Presove za ich stranku, ktora je predpotopna, nic poriadne neinformuje a vobec sa neda porovnat so strankou RUVZ v Kosiciach, kde informuju o stave vody a prevadzke umelych ci prirodnych kupalisk a kde podobne kupalisko ako je Delna. tzv Jazero, dava tyzdenne reporty o stave vody, je tam u vod aj ich uroven z predoslych rokov atd.
                Takze chyby su a to riadne. Nulove planovanie mesta a len opozdene reagovanie na situacie, ktore sa uz roky opakuju a je jasne ze im treba predchadzat ustretovym planovanim, ci profilaktickym? A neboj sa dycham, inak by som to napisal ovela ostrejsie.
                 
              • #61904

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61904

                 
                 
                Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
                Mizu Presovsky | 11.8.2016 10:36
                Na SAZP http://www.sazp.sk/public/index/go.php?id=1167 je od 2011, kedy tusim preberal Sovar Delnu, tak dal tuto vodnu plochu niekto predefinovat na vodu na clnkovanie a odvtedy tato plocha nefigurovala ako VUK.
                v 2011 vody vunate zo zoznamu:
                1. Delňa Prešovský kraj Prešov SKREK015 SK0417524140001046
                Dovod vynatia:
                rekonštrukcia a zmena spôsobu
                využitia vodnej plochy (vodná
                plocha bude slúžiť iba na
                člnkovanie a nie na kúpanie)

                Teraz som zistil, ze som neplaval, ale len clnkoval.
                To meni moj pohlad na PH ohladom Delne a Sovar. Ale nie na AT a PK.
                 
                • #61908

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61908

                   
                   
                  Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
                  Mizu Presovsky | 11.8.2016 11:26
                  Rsp Sovar ju mal od maja 2005 cize za Benca.
                   
                  • #61909

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čítať ! 61909

                     
                     
                    peko (ID: 92) | 12% Majster
                    peko | 11.8.2016 11:33
                    musi ti v hlave dobre džubať koho to zaujima.
                     
                    • #61910

                      RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne čít... 61910

                       
                       
                      Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
                      Mizu Presovsky | 11.8.2016 11:55
                      Vidis, tebe sa to zda ako dzubanie, ale pre mna sa majitel Aquaparku zbavil lacnej konkurencie, napriek tomu, ze povodne mal prevadzkovat spolocne prirodne kupalisko aj Aquapark.
                      No ale tym ta ozaj uz nebudem zatazovat, to by si mohol nezvladnut.
                       
                      • #61922

                        RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Pozorne... 61922

                         
                         
                        peko (ID: 92) | 12% Majster
                        peko | 11.8.2016 12:56
                        ty podla prispevkov SSmerak a byvaly zvazak vytahujes na svojho predsedu vuc , poslanca za SSmer taketo veci ?? predceda by ti nepodakoval
                         
                        • #61929

                          RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Poz... 61929

                           
                           
                          Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
                          Mizu Presovsky | 11.8.2016 14:49
                          ja som ja, ak si ty KDH alebo Kotlebak, nemusi byt kazdy s opacnym nazorom hned Smerak. Samozrejme ako vacsina v mojom veku som bol aj pionier aj SZMak. Do strany ma nezobrali bo som nebol katolik. :D
                          Takze mi je jedno ak je niekto hamizak hamizny.
                           
    • #61866

      RE: Pozorne čítať ! 61866

       
       
      jarmok (ID: 130) | 11% Pokročilý
      jarmok | 10.8.2016 11:55
      aj ja som rad že je to ok.
       
    • #61870

      RE: Pozorne čítať ! 61870

       
       
      gentleman (ID: 607) | 8% Praktikant
      gentleman | 10.8.2016 12:16
      pozorne čítam a vidím dátum 5.8. - aj to je O. K.?
       
  • #61875

    61875

     
     
    ucitel7 (ID: 4621) | 53% Profesionál
    ucitel7 | 10.8.2016 15:25
    Mizu, mas VELKE PLUS, ze sa venujes vodnej nadrzy Delna. Ocenujem tvoje prispevky.
     
  • #61877

    61877

     
     
    peko (ID: 92) | 12% Majster
    peko | 10.8.2016 15:36
    I ja a to ich bolo iba 9..no .
     
  • #61898

    61898

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 58% Majster
    obcan111 | 11.8.2016 08:53
    dava sa na znamost, vsetkym neveriacim aj veriacim.
    Dnes, dna 11.8. 2016 vysiel clanok v SME, kde po 13 rokoch
    Prešovské prírodné kúpalisko Delňa dostalo od Regionálneho úradu verejného zdravotníctva v Prešove, súhlas na prevádzku areálu vrátane kúpania. Potvrdila to vedúca služobného úradu a prešovská regionálna hygienička Jana Mýtniková.
    Radujme sa veselme sa, v tomto studenom pocasi.
     
    • #61931

      RE: 61931

       
       
      nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
      nonazdar | 11.8.2016 17:07
      ja še kupem v oteplovacih plavkoh... ... .
       
      • #61948

        RE: RE: 61948

         
         
        Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
        Mizu Presovsky | 12.8.2016 08:43
        ja v krytom bazene
         
        • #61951

          RE: RE: RE: 61951

           
           
          ucitel7 (ID: 4621) | 53% Profesionál
          ucitel7 | 12.8.2016 09:30
          mizu, jedna redaktorka na Ti... .. pise, ze sme kritici . No uvidime v akom stave bude Delna 1.jula 2017. A jeden kritik pise, ze plavcik na M. , ktory tu ma bufet, dostava plat vyse 3 tisic.
           

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS