Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Piatok - 18. august 2017 - Elena, Helena | zajtra Lýdia

PIS.sk

Diskusia k článku: Parkovací systém pomôže Prešovčanom

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie



strana 1 / 4
  • #62714

    Parkovací systém pomôže Prešovčanom 62714

     
     
    zero266 (ID: 1240) | 3% Začiatočník
    zero266 | 7.10.2016 15:12
    Kto chce sa dozvedieť viac informácií, objavil som podrobnejší popis chystaného parkovania na facebooku.

    Nájdite si skupinu Pekný Prešov a najnovšiu poznámku.

    Link: https://www.facebook.com/notes/pekn%C3%BD-pre%C...
     
    • #62718

      RE: Parkovací systém pomôže Prešovčanom 62718

       
       
      xelen (ID: 735) | 30% Majster
      xelen | 7.10.2016 21:34
      Zaujímavé. Ďakujem. Toto nebude populárne.
       
    • #62750

      RE: Parkovací systém pomôže Prešovčanom 62750

       
       
      Richard Drutarovský (ID: 4123) | -6% Praktikant
      Richard Drutarovský | 10.10.2016 20:38
      Ak sa máme v Prešove dopracovať ku skultúrneniu parkovania, tak v tejto fáze chýba...

      - široká,
      - ale zároveň vecná
      - a kultivovaná

      ... diskusia.

      To preto, aby vzniklo najlepšie na prvý pokus niečo, čo bude ľuďom na sídliskách a okolo centra užitočné a nebude ani nechtiac obsahovať nezmysly alebo neželané veci, ktoré si tvorcovia nemuseli alebo nechceli uvedomiť.

      Na to, že do konca roka chce vedenie mestského úradu nechať v zastupiteľstve schváliť parkovacie pravidlá, mala byť už niekoľko mesiacov rozpútaná diskusia a mesto malo touto diskusiou žiť.

      Veď ide asi o najväčšiu vec, ktorá sa v našom meste má za posledných 15 rokov udiať a týka sa priamo 2/3 Prešovčanov a tých ďalších, hoci menej priamo, sa týka tiež.

      Dovolil som si preto k štaru diskusie prispieť v jednom z mojich blogov...

      http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/politi...

      ... lebo ma naozaj zaujíma, aké sú na to všetko názory a chcem sa ich dozvedieť.
       
      • #62772

        RE: RE: Parkovací systém pomôže Prešovčanom 62772

         
         
        trex (ID: 653) | -1% Majster
        trex | 11.10.2016 17:54
        -vodopád pekných, vznešených slov, potoky sľubov, nadšených slov o poriadku a spravodlivosti...
        --Prvý zlom : sľuby, ktorých splnenie je nereálne ...
        -Všetko sa bude predávať a kupovať. Čo sa nedá predať, zmizne. Napríklad svedomie, pretože v momente predaja sa vyparí.

        - Hovorí sa tomu “biznis”, plodiaci novú logiku---sprivatizovanie verejneho priestranstva.
        Privatizéra bude zaujimať len vlastny zisk , nič ině.
        Rozprávať ľuďom o skvelej budúcnosti, keď im beriete viac a viac peňazi z peňaženky, už nefunguje. Už tomu nikto neverí.

        zaverom:Musí byť dopredu všetkým zrozumiteľné, a) ako presne a b) v akom rozsahu sa zmenia každodenné návyky obyvateľov a návštevníkov mesta... .socialní inžinieri na radnici nech si pokusy robia na vlastnych rodinach... ..next
         
    • #63260

      RE: Parkovací systém pomôže Prešovčanom 63260

       
       
      Divla (ID: 4752) | 70% Praktikant
      Divla | 10.11.2016 15:44
      Zrejme úmysel je dobrý, aby ten, kto je Prešovčan, mal kde zaparkovať svoje jedno auto. Problém bude s tými, ktorí majú 2-6 aut, rôzne podnikateľské spoločnosti z BA, ČR, SB, VT, autoškoly atď. Táto skupina by mala platiť za parkovanie podstatne viac napr. 500 € ročne. Personálne urobiť zabezpečenie mestom Prešov a nepúšťať žiadne iné firmy ako EEI a p.
      Cieľ je asi urobiť poriadok v parkovaní a identifikovať tých, čo parkujú z iných miest v PO.
       
      • #63304

        RE: RE: Parkovací systém pomôže Prešovčanom 63304

         
         
        s3ci (ID: 2688) | 36% Začiatočník
        s3ci | 14.11.2016 13:57
        Toto moze napisat iba clovek, ktory je absolutne neznaly problematiky. Prepacte, ale povazujem za absurdne platit 500€ za parkovani na rok pre 2 auto. 500€ za rok za 5m2 verejneho priestranstva a nemam istotu, ze zaparkujem... . Uplna hlupost. 2 auta su uz dnes bezne vo viacerych domacnostiach.
        Skor to riesit inak. Navrhujem, aby sa to spravilo ako v Poprade od 28. októbra 2016 - auta nad 5 m, nie osobne, maju statie zakazane od 16 do 6 na sidliskach. Jednoduche a ucelne. Pozrite sa okolo seba - kolko dodavok parkuje vo Vasom okoli.
        Naco stale niekomu platit, staci obmedzit.
        V mojom okoli parkuje uz aj dodavka KIKA a to je sidlisko 3, nie Sekcov. Zabera viac ako 1 miesto, ale MP to nezaujima... Ani to, ze si niekto z parkoviska urobil odstavnu plochu pre firemne auta - Krassgarden. Hlavne, ked prevadzku maju uplne inde.
         
  • #62728

    62728

     
     
    bradaty (ID: 2890) | 13% Praktikant
    bradaty | 8.10.2016 22:48
    tak primitivny a nedomysleny system pre parkovanie na sidliskach nema obdoby.
    Navrhujem zdielat a hlavne pripomienkovat!
     
  • #62729

    62729

     
     
    jozo (ID: 71) | 14% Majster
    jozo | 8.10.2016 22:55
    chcem sa opýtať, v prípade, že budem mať zakúpenú rezidentnú kartu a nenájdem parkovacie miesto, na ktoré mám nárok, kde si môžem vymáhať škody z dodatočných nákladov pri hľadaní parkovania. Môžem ju zaslať na mestský úrad?
     
    • #62731

      RE: 62731

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 9.10.2016 09:32
      Poslac exokutora na autora projektu. A preventivne nakopac do šunkoch, abi nevimišľal glupocini.
       
    • #62736

      RE: 62736

       
       
      nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
      nonazdar | 9.10.2016 18:21
      Na lamparní, u starej blaškovej...
      .
       
      • #62917

        RE: RE: 62917

         
         
        Irena (ID: 3746) | 29% Profesionál
        Irena | 18.10.2016 19:45
        Ani tam to nepomôže ale zase niekto si nabalí eurička do kešeni za blud , ktorý nebude k ničomu.
         
  • #62733

    cez satelit ich bude 700 62733

     
     
    sekcovcan333 (ID: 4657) | 53% Pokročilý
    sekcovcan333 | 9.10.2016 10:11
    parkoviska budu zlatou banou na sekcove. Ktosi v Blave cez satelit pokreslil a uz mame 700 miest aj s ryzovanim. Jeden taky nezmysel sa chysta medzi Justicna a Federatov, vedla starej cesty do brehu. Len neviem, ci uz tu fakt niekto neosprostel? Nicit breh, narusit podu, ist ludom pod okna. Staci jedna burka , ked sa vali voda, zmyje breh a parkovisko bude od blata. Dolezite su cisla, ryzovanie, zlata bana. . Nevadi, ze si vodici ako tak nasli system a vyriesili si parkovanie. Prisli mudruci, pokreslili na papier, uz len znicit breh, a dalsia kvacka. Len jedno, tu medzi Justicna a Federatov, nevzniknu ziadne nove miesta.
     
  • #62734

    62734

     
     
    mam dosť (ID: 2697) | 15% Praktikant
    mam dosť | 9.10.2016 12:08
    A kde budem platit, ak pojdem na navstevu do inej casti mesta? Presov furt musi opakovat po inych mestach len tie najvacsie kraviny. A ze to maju aj na zapade, tu neobstoji, lebo co vsetko na zapade maju a my o tom mozme akurat tak snivat. Podla mna by trebalo ludom zmerat kapacitu pluc a pekne vyberat poplatky za vydychany vzduch.
     
    • #62735

      RE: 62735

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 9.10.2016 17:32
      Aj pľucni poplatek budze - zaňedluho. Kto ňezaplaci, daju mu ďugovi do nosa a usta zatkaju z dajaku činsku rentu.
       
  • #62741

    62741

     
     
    blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
    blackhawk | 10.10.2016 13:23
    pripomienkovat to mozete tu: parkovanie@presov.sk
     
    • #62744

      RE: 62744

       
       
      s3ci (ID: 2688) | 36% Začiatočník
      s3ci | 10.10.2016 16:38
      Len co mam pripomienkovat?
      Nikde so nenasiel navrh VZN.
       
    • #62752

      RE: 62752

       
       
      zero266 (ID: 1240) | 3% Začiatočník
      zero266 | 10.10.2016 21:00
      presne, mesto zverejnilo reklamny clanok a nic viac.

      Nebyt toho clanku vyssie spominaneho, kde na konci je link na chystane VZN, clovek ani nevie co ma pripomienkovat.

      Bude urobena zapisnica, kde budu zverejnene odpovede na jednotlive otazky?

      Jednoducho sposob ako mesto predstavilo jeden z najdolezitejsich pripravovanych navrhov, je totalna amatercina.

      Na konci clanku, ktoreho odkaz je na zaciatku tejto diskusie, je aj chystane VZN.
       
  • #62743

    mafianske vypalnictvo 62743

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 10.10.2016 16:32
    --nová parkovacia politika jednoznačne počíta so spoplatnením parkovania na celom území Prešova, vrátane najväčších sídlisk a ďalších obytných zón.
    -- obytné zóny??? - nazval by som to jednoducho -výpalníctvom. Rozhodli ste sa spoplatniť verejné priestranstvo, majetok nás všetkých a zlatým klincom celého šialenstva je, že vlastne ľuďom negarantujete, že sa im podarí pred svojim bydliskom zaparkovať. Takže by sa dalo stručne a jasne zhrnúť – Prešovčania budú platiť za nič!!! !!!
    --Čo chcete dosiahnuť tým, že spoplatníte obytné zóny? Je to začarovaný kruh, ktorý sa VZN nezmení
    iba sa legalizuje ďalšie zdieranie bežného občana.
    --rodinny prislušnik dovezie dieťa k dedovi na sidlisko x , ZAPLATI za 10 minut parkovania
    -potom odvezie svoju mamu k lekarovi na druhy koniec mesta , ZAPLATI za 10 minut parkovania, ide vybavit administrativnu zalezitost na urad ZAPLATI za 1 hodinu, parkovania , vrati sa pre mamu , ZAPLATI za 10 minut parkovania, pride pre dieta k dedovi, ZAPLATI za 10 minut parkovania.

    --zvýšili ste dane z nehnuteľnosti, zvýšili ste poplatky za odpad, teraz dalsie vypalne
    --som zvedavy na sumy vypalneho na buduci rok.
    --ovocie hnevu dozrelo, nečaka vas nič pekne... .next
     
    • #65010

      RE: mafianske vypalnictvo 65010

       
       
      Mirka (ID: 202) | 4% Pokročilý
      Mirka | 14.4.2017 15:22
      Presne táto situácia mi napadla - dedko, babka, škola, trening, nakup. keď len každý deň euro.. dieťa mohlo mať topanky. Podpora rodiny neskutočná. Akože ja to tie dva roky vydržim, kym pani hlavna architektka dopripomienkuje naše stavebné konanie. ale ostatní?
       
  • #62745

    studia 62745

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 10.10.2016 16:42
    parkovania je od EEI -mafianskej spolocnosti, je jedno do akeho pozlatka ju zabalite...next
     
    • #62753

      RE: studia 62753

       
       
      borec (ID: 3376) | 22% Profesionál
      borec | 10.10.2016 22:54
      Že EEI je parkovacia mafia je dávno známe. Je jasné aj to že Kužma je dosadený hlupák, ktorý vo vedení mesta nemá čo hľadať. A pre Turčanovú iba jeden odkaz - prosím odstúpte. Toľko zla ako Vy pre Prešov ešte neurobil nikto.
       
  • #62746

    matematika 62746

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 10.10.2016 16:52
    nepusti
    --je blok kde zije 90 rodin .pred blokom ja fyzicky mozne zaparkovat 40 aut , mesto vyda 90 rezidentskych kariet na parkovanie??? ??. ..next
     
  • #62747

    62747

     
     
    mam dosť (ID: 2697) | 15% Praktikant
    mam dosť | 10.10.2016 17:23
    Ale kde budem ako platit, ked zaparkujem v inej zone? Inac ak ma sused dve auta a kupi si dve rezidencne karty a ja pridem domov a nebudem mat kde zaparkovat? Ja osobne by som prijal, ak uz nas chcu zdierat zaplatit nejaky rocny polatok cca 20 eur a parkujem kde chcem.
     
  • #62754

    62754

     
     
    gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
    gerard4 | 10.10.2016 23:35
    No vyzera to tak, ze bude nutna blokada parkovisk po celom Presove. Nemam problem si zaplatit za parkovacie miesto. Ale platit zakazdym v inych zonach??
     
    • #62758

      RE: 62758

       
       
      mbactros (ID: 52) | 2% Praktikant
      mbactros | 11.10.2016 09:33
      Som zvedavy, ci aj v tomto pripade Ta ta nasa neschopna teta podpori rovnako, ako populisticky podporuje blokadu kvoli obchvatu...
      To je sila, malo stresov zazivame v presovskej doprave denno-denne (jazdim sluzobne kazdy den), este aj parkovanie nam idu "sprijemnit". Naco platim dane, ked uz si za ne nemozem ani pred vlastnym bytom mimo centra zaparkovat akoze "zadarmo". A ludia sa uz budu navstevovat asi iba na socialnych sietach, ked normalne navstivit kamarata alebo babku bude znamenat zaplatit si parkovne na inom sidlisku.
       
  • #62755

    62755

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 11.10.2016 08:30
    Ešti že mám vrtulník.
     
  • #62757

    62757

     
     
    jozo (ID: 71) | 14% Majster
    jozo | 11.10.2016 09:23
    počkajme si na všetky podrobnosti, z toho čo bolo zverejnené nie sú jasné všetky detaily.
    Myslím si však, že skutočne garantovať parkovacie miesto sa dá jedine tak, že sa označí na konkrétne auto. Inak to nebude o nič vačšia garancia, ako je to momentálne a zadarmo.
     
    • #62765

      RE: 62765

       
       
      xelen (ID: 735) | 30% Majster
      xelen | 11.10.2016 12:15
      Hej, označenie špz by bolo super. Človek by mal vždy isté, že zaparkuje. Ale nie je toľko parkovacích miest v meste, že by každému sa ušlo. A ak to chce mesto garantovať, tak zbohom všetká zeleň. To nie je možné.

      Ak chce mesto zarobiť, nech obmedzí parkovanie a potom parkovacie miesta draží :P... to len zapáram.
       
      • #62766

        RE: RE: 62766

         
         
        konik (ID: 4873) | 14% Začiatočník
        konik | 11.10.2016 12:59
        pan xelen, alias mizu presovsky, a tak oznacit auta jak kravy na pase vas nenapadlo?
         
        • #62770

          RE: RE: RE: 62770

           
           
          xelen (ID: 735) | 30% Majster
          xelen | 11.10.2016 17:08
          No ale som stále vravel doteraz, že všade vo svete je trend - mesto v aute = luxus. Od Pekingu po Londýn. Nevyhneme sa tomu bezohľadu, čo ja napíšem za blud.

          Ja a mizu? Ste sa s koňom zrazil?
           
          • #62776

            RE: RE: RE: RE: 62776

             
             
            Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
            Mizu Presovsky | 12.10.2016 07:40
            to by musela byt riadna schizophrenia, gay - homofob, amerikanofil - rusofil, praviciar - socialista. tak to konik tresol koninu velku aj na konara. Ak to teda nie je nejaky pastekar.
             
  • #62769

    62769

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 59% Majster
    obcan111 | 11.10.2016 16:27
    ucitel na hodine matematiky v Jarovniciach, dal ziakom tento priklad.
    Ake dlhe ma byt parkovisko, ak mame bytovku, ktora ma 3 vchody a v kazdom vchode je 16 bytov ? Dlzka na jedno auto garantuje 3 m.
    Mudry Deziho syn vyratal...
    3 x 16 = 54
    54 x 3 m = 162 metrov
    odpoved, parkovisko pre 3 vchody, bude mat dlzku 162 m .
     
    • #62773

      3 x 16 = 48 :-) 62773

       
       
      Nostradamus (ID: 133) | 59% Praktikant
      Nostradamus | 11.10.2016 18:19
      3 x 16 = 48 :-)
       
      • #62774

        RE: 3 x 16 = 48 :-) 62774

         
         
        trex (ID: 653) | -1% Majster
        trex | 11.10.2016 18:28
        ta azda nebudeme trochariť ..
        --cóľ sem , cóľ tam, alebo bulharská alias jarovnicka konštanta...next
         
  • #62785

    Opal-primatorka 62785

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 59% Majster
    obcan111 | 12.10.2016 11:44
    kedze si zajtra v NS Opal, pani primatorka vypocuje nazory obcanov o parkovami a iste si pozrie tu 30 rocnu znicenu plochu, po ktorej chodia obcania, kde trcia zeleza, ucitel dal dnes v Jarovniciach na hodine matematiky, ziakom tento priklad. Ake dlhe bude parkovisko pre 3 vysoke, 12 poschodove bytovky, ktore su postavene tesne vedla seba a maju 6 bytov na jednom poschodi? kolko aut sa pomesti na toto parkovisko, ak pre jeden byt, je garantovane jedno miesto pre auto, so sirkou 3 m?.. .
    Mudry Deziho syn vyratal
    12 x 6 = 72
    72 x 3 = 216 bytov, troch vysokych bytovkach
    216 aut x 3m = 648 m
    dlzka parkoviska bude mat 648 m
     
  • #62787

    tarcha 62787

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 12.10.2016 14:03
    myslim si, ze na sidliskove ulice medzi bytovkami je dana tarcha, od nepameti. Takze ziadne strachy, ze tu bude mesto ryzovat. Ak je tarcha na pozemku vasej ulice, potom tu nemoze ktosi ryzovat. To iste ani na statnej ceste, ako napr ked parkujes na sekcovskej, alebo nedavna kauza, vyberanie na statnej ceste v SNV.
    Inak, patri sa dat jednu nevinnu otazku. Ak chodi 200 mest. uradnikov kazdy den do prace na aute, bude ich parkovisko pri MU VIP? Kolko bude presovsky statny byrokrat platit za VIP parkovisko?
     
    • #62788

      RE: tarcha 62788

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 12.10.2016 17:54
      Skušme tri raz hadac. Mňe višla nula €.
       
      • #62792

        RE: RE: tarcha 62792

         
         
        jozo (ID: 71) | 14% Majster
        jozo | 12.10.2016 20:58
        mne vychádza len jedno. A síce to, že to, čo teraz máme zadarmo, budeme mať aj potom, len za poplatok. :) Je iba jedno šťastie, že primátor je iba na 4 roky, dlhšie mať túto katastrofu už by bolo skutočne na odsťahovanie.
         
  • #62790

    62790

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 12.10.2016 18:17
    už mam kolobešku... ... .
     
    • nonazdar
    • #62791

      RE: 62791

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 12.10.2016 19:58
      ... a ja jednu paru topankoch mam navecej.
       
      • #62793

        RE: RE: 62793

         
         
        nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
        nonazdar | 12.10.2016 21:05
        nama problema ... ..
         
  • #62794

    62794

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 13.10.2016 09:04
    buducnost o 20-30 rokov, sa opyta, preco nestavias na malej ploche, vid nevyuzity podzemny bunker za Maxx, nevyuzity pozemok pri poliklinike , do vysky alebo pod zem? Najhlupejsia odpoved je, niet financnych prostriedkov. Rychla odpoved je, na Remetov zbytocny stadion bolo ?
     
  • #62797

    62797

     
     
    jozo (ID: 71) | 14% Majster
    jozo | 13.10.2016 11:08
    parkovacie domy sú štandard všade, to iba v Prešove si ničíme aj to málo zelene čo nám pomedzi bloky ostalo.
     
    • #63410

      RE: 63410

       
       
      s3ci (ID: 2688) | 36% Začiatočník
      s3ci | 22.11.2016 15:20
      Iba ma zaujima, kde konretne v SR su standartom.
      A obchodne domy typu IKEA, MAX, Aupark - nepocitat.
      Staci sidliska, kde su na Slovensku.
      Vdaka za odpoved.
       
  • #62798

    62798

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 59% Majster
    obcan111 | 13.10.2016 12:04
    kupim si kartu na mestkom urade, za garantovane miesto, pred mojou bytovkou. a hned si tam doveziem totu plechovu garaz , co som mal odlozenu vo Finticiach. No nadhera, zaplatil som si za garantovane miesto a rovno som si pred bytovkou zaparkoval auticko v garazi. Dakujem touto cestou mestu, za garantovane miestecko pre mojo auticko.
     

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS