Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Streda - 29. marec 2017 - Miroslav | zajtra Vieroslava

PIS.sk

Diskusná téma: Meciar

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie



  • #64470

    Meciar 64470

     
     
    sekcovcan333 (ID: 4657) | 57% Pokročilý
    sekcovcan333 | 8.3.2017 07:07
    konecne sme ho videli v priamom vysielani. Ale viete co je smutne? Sisku mal na spagatiku, VSETKO vedel, vsetko poznal, len nepovedal celu pravdu, kto vrazdil, kto je autorom unosu. Aka je pravda pan klamar, had, podliak, pan Judr. Meciar? Kto bol za vybuchom, unosom? Zoberiete si svoju pravdu do pekla? Kolko minut zivota zostava staremu Meciarovi na tomto svete? Kazdy mame svoje hodiny nastavene. Este to starec nepochopil?
    Meciar vie vsetko, len pravdu nepovie.
     
  • #64473

    ..... 64473

     
     
    peko (ID: 92) | 10% Majster
    peko | 8.3.2017 08:59
    Kedy sedel v base ziadna diskusia by nebola a polovicku trestu by mal za sebou.. Ale on pasie ovce...
     
  • #64474

    64474

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 61% Majster
    obcan111 | 8.3.2017 09:07
    ludia, ludia, preco tam nesedel miesto Bugara, nas usmievavy, rysavy, ale uz prefarbeny , nas pan premier Judr. Fico? Na vtaky sme kratky i na politiky, ale pri ucitelovi a ziakovi, kto by bol kratky?
     
  • #64476

    zachraňme Markizu !!!!! 64476

     
     
    trex (ID: 653) | -2% Majster
    trex | 8.3.2017 09:14
    alebo Nová reality show, amnestie!
    -dramaturg vytiahol aféru spred vyše dvadsiatich rokov a národu je predhodený chlieb i hry, presne ako za Rímskej ríše! Má to však jednu chybičku krásy-stratil sa gladiátor v hlavnej ulohe..

    -Je to o ňom. Jeho uniesli, doňho naliali fľaštičku tvrdého, jemu premasírovali genitálie vysokým napätím. A vysadili ho na bezpečnom mieste, pred úradovňou Polizeiamt v Hainburgu an der Donau...
    --gladiator dostal ale od cisára milosť, lebo pripadný súd gladiátora , by nám jasne ukázal jeho osobnú zainteresovanosť v tejto ľudovej veselici. No zatiaľ sa z úst onoho udatného gladiátora neozvalo nič. Ani slovkom sa nevyjadril, či má na zrušení amnestií záujem, alebo či ho rozruch okolo jeho osoby vzrušuje. Je tento pán svojprávny, keď ho vláčia po hnojiskách médií a on mlčí?

    - Už sa teším , ako tento zápas dopadne bez toho, aby nitky poťahovali bábkari zo zákulisia. Nech sa ukáže kto komu rozbije papuľu bronzovým štítom, kto koho zrazí do skrvaveného piesku a kto komu priloží meč na krk. A komu nadšene vreštiaci, tupý dav ukáže palec dolu, alebo hore...

    P. S. ---ešte maju v zalohe Malinovú, nech je sranda...next
     
    • #64482

      RE: zachraňme Markizu !!!!! 64482

       
       
      sekcovcan333 (ID: 4657) | 57% Pokročilý
      sekcovcan333 | 8.3.2017 11:01
      myslim si pan Trex, ze i komentator mohol dat vhodne otazky, napr. ked Meciar poukazal na spreneveru 3 mil sk...a vy pan Meciar kde ste zobral na vilu 50 mil sk? A kde zobrala vasa dcera Magda Meciarova tie miliony na filmove studio Koliba, vari len od banky VUB uver 110 mil sk?
       
      • #64487

        RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64487

         
         
        trex (ID: 653) | -2% Majster
        trex | 8.3.2017 15:39
        pre tých, čo nemaju žiadnu pamať alebo teliatka..
        -Bol spravený podvod na firme Technopol za 2,3 milióna dolárov. V súvislosti s kauzou Technopol vydal Interpol 11. novembra 1994 medzinárodný zatykač na Michala Kováča ml. Za účasť na podvode vydalo aj Nemecko zatykač na Michala Kováča ml. Na kauzu udelil vtedajší prezident Michal Kováč milosť. Michal Kováč ml. bol 31. augusta 1995 zavlečený do Rakúska a vznikla ďalšia kauza. Zastupujúci prezident Vladimír Mečiar udelil na jeho zavlečenie amnestiu. Pred verejnosťou sa tak vynorili dve kauzy, v oboch figuroval Michal Kováč ml. No iba zavlečenie sa stalo politickou témou a KDH túto kauzu, s úmyslom zrušiť Mečiarove amnestie, sedemkrát otvorilo v parlamente. Napriek tomu, že disponovalo erudovanými právnikmi, ktorí nemohli nevedieť, že amnestie sa zrušiť nedajú. Ak by sa tak stalo, spochybnia právny stav štátu.
        -osoby zapletené do oboch kauz sú viazané zachovaním mlčanlivosti Národným bezpečnostným úradom, preto nemôžu o tom hovoriť. Dopustili by som sa trestného činu prezradzovania advokátskeho i štátneho tajomstva..a možno by aj skočili ako istý Janko D. alebo prominentny pravnik Ernest V.
        --KDH sa v roku 1998 ocitlo vo vládnej koalícii s možnosťou meniť ústavné zákony. Vládna moc totiž po voľbách vyskladala pohodlnú ústavnú väčšinu, mala teda dosť hlasov na zrušenie Mečiarových amnestií. Nestalo sa. Netrúfli si. Prečo asi? Aby sa verejnosť nedozvedela skutočnú pravdu? Alebo aj preto, že si nechceli dať z rúk účinnú propagandistickú zbraň?
        ..napiš mail na pravnicku fakultu, na odbor trestneho práva a spýtaj sa, aka je doba premlčania skutku únosu osoby, potom ti to možno dojde o čo ide...next
         
        • #64488

          RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64488

           
           
          sekcovcan333 (ID: 4657) | 57% Pokročilý
          sekcovcan333 | 8.3.2017 15:49
          pan Trex nepiste unos, ale zavlecenie... Uz vcera dal Meciar tuto otazku Bugarovi, ci vie, akyje rozdielmedzi unosom a zavlecenim...tu nejde o premlcanie unosu...
           
          • #64491

            RE: RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64491

             
             
            trex (ID: 653) | -2% Majster
            trex | 8.3.2017 16:20
            ÚNOS--taký je názov tejto sračky pre tupý plebs

            -Videl som , ako pred presstitútkami s blaženým výrazom na tvári spokojne mľaskal a pochrochtával najvyšší predstaviteľ slovenského štátu-Dobrý anjel -gróf Andriš ...next
             
        • #64490

          RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64490

           
           
          borec (ID: 3376) | 19% Pokročilý
          borec | 8.3.2017 16:12
          No máte tu rád nepresností. Na kauzu sa milosť neudeľuje ale na skutok. To je sakramenstký rozdiel.
          Sám Mečiar zmenil znenie prvej amnestie, druhou amnestiou. Buď jedná alebo druhá je neplatná.
          Amnestia sa rušiť dá, iba to nemôže urobiť prezident.
          Nuž blokovanie zrušenia nerobí opozícia ale žiak Mečiara Fico a spol.
          A ďalší problém je Kováč ml. nebol unesený ale zavlečený do cudziny.
          Základnou vecou nie je hlavne potrestanie /aj keď by som proti nebol/ ale zistenie skutočnej pravdy.
           
        • #64498

          RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64498

           
           
          bezmenná masa (ID: 1619) | 21% Začiatočník
          bezmenná masa | 8.3.2017 19:47
          Pán Trex niečo si asi pamätáš ak nie tak si over čo píšeš.
          1. KDH sa ocitlo v roku 1998 vo vláde ale v parlamente mali veriaci z HZDS 65 stoličiek. Teda zmena ústavných zákonov bez HZDS nebola ani vtedy možná (na zmenu ústavy je potrebných 90 hlasov). Súčasťou koalície bol vtedy aj "nas usmievavy, rysavy, ale uz prefarbeny , nas pan premier Judr. Fico" ako súčasť SDĽ.
          2. Milosť prezidenta Kováča nebola v Nemecku účinná. Kováč ml. sa podrobil trestnému konaniu v Nemecku a nebol odsúdený.
           
          • #64506

            RE: RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64506

             
             
            trex (ID: 653) | -2% Majster
            trex | 9.3.2017 09:57
            -veľmi vysoká a /životu nebezpečná/ hra alebo...

            -O Kováčových amnestiach sa nehovorí , ale malo by sa hovoriť v prvom rade o nich, lebo tie to začali.

            12. december 1997
            Prezident Michal Kováč udelil svojmu synovi a jeho spoločníkom milosť v súvislosti s vyšetrovaním kauzy Technopol. Vyšetrovanie kauzy na Slovensku tak bolo zastavené, pokračovalo v Nemecku.
            3. február 1998
            Na základe medzinárodného zatykača zadržala česká polícia na hraničnom priechode s Nemeckom pri Rozvadove Michala Kováča mladšieho. Do Nemecka cestoval, aby mohol vypovedať pred tamojšími vyšetrovacími orgánmi.
            3. marec 1998
            Vyšší krajinský súd v Mníchove prepustil Kováča mladšieho z vyšetrovacej väzby na kauciu 150-tisíc nemeckých mariek.
            2. marec 1998
            Skončilo sa funkčné obdobie prezidenta Michala Kováča. Vzhľadom na to, že dovtedy nebol zvolený nový prezident, svoje právomoci odovzdal vláde. Úradujúcim prezidentom sa stal predseda vlády Vladimír Mečiar a predsedom NR SR Ivan Gašparovič. Ďalším inaugurovaným prezidentom sa stal po viac než roku Rudolf Schuster, zvolený priamou voľbou.
            3. marec 1998
            Vydanie rozhodnutia o amnestii predsedom vlády Vladimírom Mečiarom v zastúpení prezidenta SR. V článku VI nariadil, aby sa nezačínalo, a ak sa začalo, aby sa zastavilo trestné stíhanie za trestné činy spáchané v súvislosti s oznámením o zavlečení M. Kováča ml.

            -- Kováč ml. sa podrobil trestnému konaniu v Nemecku a nebol odsúdený...má dodnes/ako diplomat zastupujuci Slov.republiku/ diplomaticku imunitu... .!! !!! !!! !!
            -
            Sem-tam na politickej scéne aj dakto nesmelo pípne, že by sa mali zrušiť aj Kováčove amnestie, ale hneď je umlčaný, alebo ignorovaný plus mediálne ticho !
            --Najde sa na Slovensku policajt alebo prokurator, ktory bude mat konecne "gule" a zacne riesit "diplomata" Michala Kovaca mladsieho??? ... ..next
             
            • #64507

              RE: RE: RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64507

               
               
              Hangari (ID: 287) | 22% Idol
              Hangari | 9.3.2017 10:10
              Nešmu, bo Soroš ňedovoľi. Muša trimac hubu a krok. Muša robic to co povedze tote co ich ňikto ňevoľel - predlžene chapadla Soroša - treci sektor, co ich futruje z jeho špinavimi dolarikmi a sposobuje rozpadi štatoch.
               
            • #64508

              RE: RE: RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64508

               
               
              orol1 (ID: 3156) | 15% Pokročilý
              orol1 | 9.3.2017 10:27
              pan Trex. Este napis, preco nezohol Kovac chrbat pred Meciarom. Prezili sme komunizmus, prezili sme meciarizmus. Ale chceme prezit aj dobu Robertizmu s jeho mafiou a zlodejmi?
               
              • #64509

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: zachraňme Markizu !!!!! 64509

                 
                 
                trex (ID: 653) | -2% Majster
                trex | 9.3.2017 12:09
                -dianie okolo je jasný prípad odklonu politiky od dôležitých tém , ku náhradným detským cirkusom.

                -Akékoľvek slovo či názor k tejto bláznivej hystérii je namočenie sa do stoky.

                -je to tak ako keď deti kričia v divadle na bábkového gašparka "Pozor! Choď do ľava! Za tebou! Princezná je v domčeku!"

                -ten kto vodí gašparka, dobre vie, kde je princezná a kde je ježibaba, ale plebs má zas zábavu, pri ktorej sa cíti dôležito.

                --A kto sa zas pokúša vyliať na Slovensko takúto politickú močovku? Zas tí istí: Budaj, Poliačik a im podobní...next
                 
    • #64484

      RE: zachraňme Markizu !!!!! 64484

       
       
      xelen (ID: 735) | 31% Majster
      xelen | 8.3.2017 12:20
      Za zrušenie jeho amnestie

      https://somza.to
       
    • #64561

      RE: ustava, kde je tu o amnestii? 64561

       
       
      obcan111 (ID: 4575) | 61% Majster
      obcan111 | 13.3.2017 07:09
      Čl. 105
      (1) Ak nie je prezident zvolený alebo ak sa funkcia prezidenta uvoľní a ešte nie je
      zvolený nový prezident, alebo ak bol zvolený nový prezident, ale ešte nezložil sľub, alebo ak
      prezident nemôže svoju funkciu vykonávať pre závažné dôvody,
      oprávnenia prezidenta podľa
      čl. 102 ods. 1 písm. a), b), c), n) a o) prechádzajú na vládu Slovenskej republiky. Vláda môže
      v tom čase poveriť svojho predsedu vykonávaním niektorých právomocí prezidenta.
      Na predsedu vlády prechádza v tom čase hlavné velenie ozbrojených síl.
      31
      Čl. 102
      (1) Prezident
      a)
      zastupuje Slovenskú republiku navonok, dojednáva a ratifikuje medzinárodné zmluvy.
      Dojednávanie medzinárodných zmlúv môže preniesť na vládu Slovenskej republiky
      alebo so súhlasom vlády na jej jednotlivých členov,
      b)
      môže podať na Ústavný súd Slovenskej republiky návrh na rozhodnutie o súlade
      dojednanej medzinárodnej zmluvy, na ktorú je potrebný súhlas Národnej rady Slovenskej
      republiky, s ústavou alebo s ústavným zákonom,
      c)
      prijíma, poveruje a odvolava vedúcich diplomatických misií,
      n) vyhlasuje referendum
      o) moze vratit narodnej rade zakon s pripomienkami
       
  • #64477

    Zaš same 64477

     
     
    Hangari (ID: 287) | 22% Idol
    Hangari | 8.3.2017 09:15
    hoaxi... .z každej strani. To asik tak jak s Kenediho vraždu.
     
  • #64483

    Šok 64483

     
     
    borec (ID: 3376) | 19% Pokročilý
    borec | 8.3.2017 11:41
    Mňa doslova šokovalo tesne pred koncom relácie, keď Bugár povedal Mečiarovi, že najväčšiu hanbu Slovensko zažilo počas jeho privatizácie. A postrehli ste odpoveď v pozadí? - Mečiar: "za mojej vlády sa nič neprivatizovalo". Použijem tvrdé slová, takže dúfam že mi nezmažú príspevok - Ak ten hajzel zdochne bude na Slovensku o jednu sviňu menej.
     
    • #64489

      RE: Šok 64489

       
       
      trex (ID: 653) | -2% Majster
      trex | 8.3.2017 16:03
      -Tiež som sa zabával. Ale aspoň to vytiahlo na chvíľu Mečiara na vyslnie do TA3. A po počiatocnych rozpakoch sa ukázalo, že v porovnani s týmto, dnes už dedom, je dnešna politicka reprezentacia spolok poblúznenych šaškov a deti. Jedine Bugar nabral odvahu, možno ma pocit nadradenosti a zabudol, že... . Ale veľmi rýchlo bol uzemnený.

      - Mečiar je stále čo sa tyka strategickeho myslenia, napriek veku, ďaleko vpredu , nie ako Budaj, Poliačik a podobní šašovia.. Ako vlk vedľa pudlov...next
       
      • #64542

        RE: RE: Šok 64542

         
         
        peko (ID: 92) | 10% Majster
        peko | 11.3.2017 17:52
        daj si cerveny panacku pred spanim... .

        https://www.youtube.com/watch?v=jUZjjuKYu9k
         
        • #64546

          RE: RE: RE: Šok 64546

           
           
          Hangari (ID: 287) | 22% Idol
          Hangari | 12.3.2017 08:39
           
        • #64547

          RE: RE: RE: Šok 64547

           
           
          trex (ID: 653) | -2% Majster
          trex | 12.3.2017 09:14
          -- je to pre teba šok ... . ha ha ha
          --ja mám za úlohu držať na uzde psychopatických havloidov , slniečkárov, dalaajlámovcov a talibancov-fackovačov , konzumujucich grcaniny z mainstreamových médií..

          Pekne sračky si popisal, šup šup na Dennik N. tam su tvoji...next
           
          • #64549

            RE: RE: RE: RE: Šok 64549

             
             
            obcan111 (ID: 4575) | 61% Majster
            obcan111 | 12.3.2017 09:43
            navrhujem, aby sme nosili tricka s napisom
            I love Meciar
             
            • #64550

              RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64550

               
               
              xelen (ID: 735) | 31% Majster
              xelen | 12.3.2017 09:59
              Živo si predstavujem, že pri úrovni výchovy našej populácie, budú o 50 rokov ulicami pochodovať mladí ľudia vo veku 17-25 rokov odvolávajúci sa na slávu Mečiara ako otca národa. Nič to, že ho nezažili. Stali sme sa slobodným národom, stavali sa diaľnice, slovenské fabriky patrili Slovákom, mali sme vlastnú menu, armádu, riadili nás iba slovenskí politici, podpora národa bola gigantická...

              Dnešná podobnosť mladých u Tisa čisto náhodná.
               
              • #64552

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64552

                 
                 
                trex (ID: 653) | -2% Majster
                trex | 12.3.2017 11:10
                -definuj koho a čo myslíš pod pojmom "naša populácia"...next
                 
                • #64569

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64569

                   
                   
                  Hangari (ID: 287) | 22% Idol
                  Hangari | 14.3.2017 07:13
                  ... mišľi tim, že šicke - cala planeta budze nošic povinne duhove trička a v každim mesce budze busta veľkeho misliteľa Soroša.
                  Slniečkari kopu jak boľševici v 50 rokoch, aľe i teraz, ľem ša zamaskovaľi do treceho sektora.
                   
                  • #64575

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64575

                     
                     
                    xelen (ID: 735) | 31% Majster
                    xelen | 14.3.2017 12:13
                    Slniečko dáva život, slniečko je pro-life.
                     
            • #64551

              RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64551

               
               
              trex (ID: 653) | -2% Majster
              trex | 12.3.2017 10:42
              -kratka exkurzia do minulosti alebo Divadlo jedneho chlapa...
              -obchod s čínskym textilom Mr. Li, ktorý mal predajňu pod bratislavským hotelom Kyjev. Vo výklade viseli tričká I love Mečiar. Majiteľ Alojz Hlina.

              - obrovský transparent na streche budovy oproti hotelu Kyjev, ktorý vyjadroval podporu Vladimírovi Mečiarovi, keď si pre neho prišli policajti do vily Elektra v Trenčianskych Tepliciach:

              „Nezatvárajte Mečiara, môže byť z toho občianska vojna.“--autor A. H

              --terazky najsamvacsi demokrat a europan, vid obraztek... .next
               
              • trex
          • #64556

            RE: RE: RE: RE: Šok 64556

             
             
            peko (ID: 92) | 10% Majster
            peko | 12.3.2017 15:40
            Ja mam za ulohu??? ..musi ti dobre drbat cerveny panacku..vela dusevneho zfravia ti prajem..panacku
             
            • #64557

              RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64557

               
               
              obcan111 (ID: 4575) | 61% Majster
              obcan111 | 12.3.2017 16:29
              domaca uloha pre pana Trexa.
              Mohol udelit Meciar ako premier, ked sme nemali zvoleneho prezidenta, amnestiu ? Preco nemame viceprezidenta?
               
            • #64559

              RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64559

               
               
              trex (ID: 653) | -2% Majster
              trex | 12.3.2017 17:41
              -obdivuhodne, , ako usilovne tlačiš pred sebou tu guličku matovičovin, blahovin a remišovin. Si taká pokrivené kreatúra, ktorá by bojovala aj za masového vraha, len nech vyhlási, že to nie on, ale Smer.
              --Pľutie jedovatých slín na každého, kto nezdieľa tvoj názor, len dokazujú svoj ubohý status.
              --Chce to viac ľudí tvojho typu t.j. degenerátov od pohľadu, pretože presne takí spôsobili, že dnes v Amerike majú Trumpa. Ďakujeme. :-)...next
               
              • #64563

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64563

                 
                 
                borec (ID: 3376) | 19% Pokročilý
                borec | 13.3.2017 12:50
                Trex čo myslíte, prečo na Slovensku máme Kotlebu? Za to môže Smer, Fico a jeho mafia. Obhajovať zlodejiny spôsobom lebo Dzurinda, Matovič, Remišová...to je také Smerácko-Ficovcký manuál vytvorený debilom a arogantným hajzlom Erikom Tomášom. Nech má kľudne tá sviňa zažaluje.
                Mečiar bol a je podvodník, zlodej, klamár, šéf organizovanej zločineckej privatizačnej skupiny a objednávateľ zavlečenia s následkom vraždy svedka. Má krvavé paprče. Tá sviňa má byť v base a nie v médiach.
                 
              • #64565

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64565

                 
                 
                borec (ID: 3376) | 19% Pokročilý
                borec | 13.3.2017 15:18
                Trex - hovorí Vám niečo 52 oddelenie SIS? Skúste si preštudovať fakty ak Vám to Fico dovolí a budete mať k tomu prístup.
                 
                • #64572

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64572

                   
                   
                  trex (ID: 653) | -2% Majster
                  trex | 14.3.2017 10:37
                  -K tomu, čo sa dnes forsiruje cez mainstream sa ani nevyjadrujem. To je len potrava pre slabomyseľných konzumentov narkozy a comp. a vysledok je cielená a zámerná debilizácia obyvateľstva , lebo jedneho dospeleho človeka , toho času vo funkcii prezidenta , ktorý sa z FIKCII vo filme/inač ťažkej propagandistickej kravine/ vrúcne rozplakal... ..

                  -je vymyslený nový slovný novotvar, k LEBO FICO pribudol LEBO KOTLEBA... .

                  záver: máme tu divadlo""amnestii Mečiara" stvorene politickou kakofóniou, za pomoci žonglovania s emóciami, klamstvami, polopravdami, faktami vytrhnutými z kontextu a hystérie , kde si málokto z divákov uvedomuje, čoho je svedkom a málokto tuší, čo sa pripravuje v oveľa temnejšich hlbinách bažin, než je táto...next
                   
                  • #64577

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64577

                     
                     
                    peko (ID: 92) | 10% Majster
                    peko | 14.3.2017 15:02
                    si pozri svoje prispevky ..odkazy cerveny panacku...

                    akoze pravda, novy cas...sa sam stracas ako aj tvoj otec vlasti a sudr. predseda... .a kopíruj kopíruj prispevky...manual nepusti vsak mas ulohu... .
                     
                    • #64581

                      RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64581

                       
                       
                      trex (ID: 653) | -2% Majster
                      trex | 15.3.2017 08:41
                      Pekne sračky si popisal, šup šup na Dennik N. tam su tvoji...next
                       
                • #64573

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64573

                   
                   
                  trex (ID: 653) | -2% Majster
                  trex | 14.3.2017 10:43
                  lebo POZNÁM jedneho dospeleho človeka
                  --klavesnicovy škriatok... ha ha ha... next
                   
                  • #64582

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šok 64582

                     
                     
                    orol1 (ID: 3156) | 15% Pokročilý
                    orol1 | 15.3.2017 09:15
                    pan Trex, uz by ste nas mohli oboznamit, ako rozoznat podla coho a pre koho, za koho, piseme. Este tak rozpoznam, pre koho pise minister propagandy E. T. , ale tazsie, pre koho pise Carnogursky, i trebasrs peko. Ale tu na PIS mi to nejde, iba vy ma obcas upozornite, pozor, ten zastava sablonu tej, toho... Vypracujte prosim system, aby som sa vtom vyznal, kam pisajuceho zaradit. Dakujem...next, next
                     
  • #64503

    SIS 64503

     
     
    sekcovcan333 (ID: 4657) | 57% Pokročilý
    sekcovcan333 | 9.3.2017 07:50
    Meciarove 2 amnestie. Kolko siskarov dostalo milost? Bola to spinavost na entu. Vyuzil Meciar Sisku, ake bolo spojivo Meciar-Siska? Nedozvieme sa, vsetko je utajene, aj ich spinava hra . Vieme aj dnes, ake je skutocne spojivo Fico-Siska?
     
  • #64564

    domaca uloha pre pana Trexa 64564

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 61% Majster
    obcan111 | 13.3.2017 14:27
    mohol udelit Meciar podla ustavy amnestiu, ked zastupoval prezidenta? Podla akeho clanku ustavy ? Pan Trex, nesklamte ma a piste domacu ulohu.
     
    • #64585

      RE: domaca uloha pre pana Trexa 64585

       
       
      trex (ID: 653) | -2% Majster
      trex | 15.3.2017 11:56
      -vyklad pána čo uči na "práve", všimni si podklady ktore, použil

      http://www.projustice.sk/ustavne-pravo/amnestia...

      ...next
       
      • #64586

        RE: RE: domaca uloha pre pana Trexa 64586

         
         
        obcan111 (ID: 4575) | 61% Majster
        obcan111 | 15.3.2017 13:53
        ako citam , niet tam ani zmienka, ci mal premier Meciar , ktory zastupoval prezidenta, pravo udelit platnu amnestiu... ustavny zakon zabudol definovat v clanku 102, 105, ci moze udelit amnestiu premier, zastupujuci prezidenta.
         
    • #64589

      RE: domaca uloha pre pana Trexa 64589

       
       
      jankakor (ID: 2715) | 7% Majster
      jankakor | 15.3.2017 16:56
      Zabudni na zrusenie amnestie. Cez parlament to neprejde. Koalicni poslanci budu hlasovat za zrusenie, ale opozicia za zrusenie amnestii nezahlasuje...
       
      • #64612

        RE: RE: domaca uloha pre pana Trexa 64612

         
         
        borec (ID: 3376) | 19% Pokročilý
        borec | 17.3.2017 11:06
        A inak viete v čom tkvie pasca? Ak sa príjme daný ústavný zákon, Mečiarové amnestie budú definitívne nezrušiteľné - a prečo? Naša ústava a zákony nepripúšťajú retroaktivitu. Ak sa zmení ústava v tom, že parlament bude môcť zmeniť amnestie prezidenta na základe tejto novely, bude sa to týkať iba tých nových. Národná rada síce príjme na základe tej zmeny zrušenie Mečiarových amnestii, ale ústavný súd to vyhlási za proti ústavné z dôvodu retroaktivity. Ale zároveň v ústave ostane, že amnestiu môže zrušiť takto iba parlament podľa tohto zákona, ale spätne to nebude možné... . Mečiarové amnestie sa stanú nezrušiteľné. - "vivat Slovakia, už nikdy žiaden svár"
         
        • #64613

          RE: RE: RE: domaca uloha pre pana Trexa 64613

           
           
          obcan111 (ID: 4575) | 61% Majster
          obcan111 | 17.3.2017 12:24
          Budaj nam nadherne vysvetlil pascu. Ficko je lisiak.
          Ale stale tvrdim, ze Meciar, ako premier, zastupujuci hlavu statu, nemal pravo z ustavneho zakona, udelit umnestiu, na 2 pokusy. V ustave sa na toto nemyslelo.
           
          • #64614

            RE: RE: RE: RE: domaca uloha pre pana Trexa 64614

             
             
            trex (ID: 653) | -2% Majster
            trex | 17.3.2017 13:15
            alebo i tak še da
            --…agent ŠtB v zväzku pod číslom 23 214 zaevidovaný dňa 23.5.1979 – Domovník, je Ján Budaj, narodený 10.2.1952
             
            • trex
            • #64615

              RE: RE: RE: RE: RE: domaca uloha pre pana Trexa 64615

               
               
              orol1 (ID: 3156) | 15% Pokročilý
              orol1 | 17.3.2017 14:25
              a Meciara si preco vynechal ?
               
  • #64601

    Pravňicka "elita" 64601

     
     
    Hangari (ID: 287) | 22% Idol
    Hangari | 16.3.2017 08:04
    https://www.youtube.com/watch?v=VkJZYbS_VEk
     
  • #64611

    64611

     
     
    peko (ID: 92) | 10% Majster
    peko | 17.3.2017 10:06
    Paradox... .

    https://www.youtube.com/results?search_query=fi...
     
  • #64616

    o čo ide naozaj?? 64616

     
     
    trex (ID: 653) | -2% Majster
    trex | 17.3.2017 14:43
    amnestie, Mečiar, feťačky okolo Kolara, Lipšica , všetko je len dymova clona na zakrytie toho čo pride..
    --Je tu nový Nemecký projekt „Das Neue Europa“ alebo ako to prezentuju na Slovensku "Dvoj rychlostna alebo viacrychlostna Europa "čo je model uplne pod kontrolu Berlina,
    -Kto bude chcieť byť súčasťou Novej Európy pod správou Nemecka, bude musieť obetovať vlastnú štátnosť, suverenitu a národnú identitu, pretože nič z toho nebude"" Das neue Europa"" povoľovať. Spoločná migračná politika a kvóty kozo@ebov stanovené spoločnou vládou Novej Európy, spoločná fiškálna politika, spoločná ústava, armada /samozrejme pod vedenim Bundesweru/
    -Vstup do Novej Europy bude bez referend, prístupový proces prebehne podpisom vlád , bez ratifikacie parlamentom
    --preto je treba odstaviť Fica a Kotlebu, a dosadit Progresivnych kiskobotov...next
     
  • #64644

    64644

     
     
    sekcovcan333 (ID: 4657) | 57% Pokročilý
    sekcovcan333 | 20.3.2017 18:26
    cakal som, ze prehovori aj Kovac ml, ako prezival zavlecenie. Bol by to problem z jeho strany?
     
    • #64645

      RE: 64645

       
       
      Hangari (ID: 287) | 22% Idol
      Hangari | 20.3.2017 18:35
      Mišľšim, že ňe.
       

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS