Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Utorok - 19. september 2017 - Konštantín | zajtra Ľuboslav, Ľuboslava

PIS.sk

Diskusná téma: Chudík

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie



strana 1 / 2
  • #64864

    Chudík 64864

     
     
    BMWAUDINA (ID: 1896) | 9% Pokročilý
    BMWAUDINA | 3.4.2017 08:40
    Ten zjav vážne NEMÁ "chrbtovú" kosť.
    https://presov.korzar.sme.sk/c/20497192/chudik-...
     
  • #64865

    64865

     
     
    konik (ID: 4873) | 15% Začiatočník
    konik | 3.4.2017 09:34
    zas budu mat cigani co fajcit
     
    • #64878

      RE: 64878

       
       
      Divla (ID: 4752) | 71% Praktikant
      Divla | 3.4.2017 18:24
      Pokiaľ je nejaká vyššia moc ochraňuj nás pred takýmto kandidátom. Potom per analogiam bude riaditeľ Župy Kubánek, ďalšie eso z východu.
       
      • #64887

        RE: RE: 64887

         
         
        jozo (ID: 71) | 14% Majster
        jozo | 4.4.2017 09:23
        máme len takých volených zástupcov, akých si zvolíme. Ak chodí k župným voľbám 19% oprávnených voličov, potom je jasné, že víťazia aj takíto "kandidáti"... Trest zato, že správu vecí verejných - teda našich - máme na háku.
         
        • #64897

          RE: RE: RE: 64897

           
           
          orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
          orol1 | 4.4.2017 11:50
          dufam, ak bude kandidovat, sa neprepadne od hanby.
          Tieto volby maju jedine plus, ze si zvolime toho, koho uzname za vhodneho. Skoda, ze si do parlamentu nemozme vyberat odbornikov, namiesto stran...
           
  • #64866

    Hanba Prešova 64866

     
     
    GOLAB (ID: 4949) | 41% Začiatočník
    GOLAB | 3.4.2017 09:37
    Ak pôjde k župným voľbám zase cca 19% ak si dobre pamätám posledné čísla župných volieb tak zase vyhrá náš slávny Vladimír Ilič Chudík.
    Viete do kedy bol Vladimír Ilič Brežnev v Sovietskom Zväze prezidentom ?
    Do vtedy pokiaľ nezomrel.
    Tak ak nechce mať večného župana tak je potrebné ich k urnám... .lebo Rómov a dôchodcov a taktiež niekoľkých bisnismenov naviazaných na Smer treba poraziť.
    Hanba Smeru, hanba Prešova to je doprava v Prešove.
    Môj dom , môj hrad pán Chudík platí !!!
     
    • #64868

      RE: Hanba Prešova 64868

       
       
      trex (ID: 653) | -1% Majster
      trex | 3.4.2017 10:27
      ---fakty a dejepis je pre teba espana derevna,
      --Breznev NIKDY nebol prezident a ZSSR nemal nikdy prezidenta... .spliachas tupiny, ale to ti v tv narkoza a hnojke nepovedia ani vo flus7dni...

      -zato ale hlavy studovane, pomazane a otitulovane si myslia nieco ine lebo..

      Pri príležitosti 20. výročia založenia Fakulty humanitných a prírodných vied Prešovskej univerzity (FHPV PU) v Prešove jej vedenie ocenilo tých, ktorí sa pričinili o jej rozvoj.
      Medzi ocenenými zlatou medailou boli predseda Prešovského samosprávneho kraja a predseda Správnej rady PU Peter Chudík ... .next
       
      • #64869

        RE: RE: Hanba Prešova 64869

         
         
        jarmok (ID: 130) | 11% Pokročilý
        jarmok | 3.4.2017 11:15
        Brežnev bol predseda prezidia najvyššieho sovietu, teda skoro ako prezident, ale to nie je podstatne, teraz ide o Chudika.
         
  • #64870

    64870

     
     
    jozo (ID: 71) | 14% Majster
    jozo | 3.4.2017 11:29
    ono hej, ked dostane zlatu medailu od prešovskej univerzity, to už je neco. :D
     
    • #64872

      RE: 64872

       
       
      obcan111 (ID: 4575) | 58% Majster
      obcan111 | 3.4.2017 11:58
      aj vojensku hodnost by mu mohli udelit. Patri sa, je to v mode.
       
  • #65715

    65715

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 10.6.2017 08:18
    kampan sa zacala, Smer vsadil na 16 rocneho kona, 150 tis €, len neviem ci aj s cigaretami.
    Jeho uspechy su zname od bytu v Blave, firmy v HN, az stavba v Kalinove.
    Kazdy co je v politike viac ako 10-16 rokov, je bud oblubeny, uspesny, alebo nenapadna pijavica, na mafianovom tele.
     
  • #65718

    65718

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
    Opteron | 10.6.2017 09:10
    Ja by som pockal az kym nebude jasne, kto bude kandidovat a co ponuknu kandidati. Mozno by uz stalo zato pozriet si udaje o PSK aby ste si vedeli overit jednotlive tvrdenia, iste to robite, urcite nie ste z tych co daju iba na sluby. Ake su prijmy kraja, ake su dlhy kraja, ake su plany kraja, ake je vekove zlozenie kraja, aky je prirastok obyvatelstva v kraji, ekonomicka aktivita ... no atd. atd. ci sa to lepsi, ci sa to horsi, ci to stagnuje. Ja nepochybujem o tom, ze mnoho z vas pristupuje k volbam do samosprav naozaj zodpovedne, ze si iba nemyslite kto by mal byt zvoleny ale viete kto by mal byt zvoleny na zaklade nejakych udajov. Mozno si to iba nahovaram ale realita je asi taka, ze mnoho ludi na to ide hura systemom.
     
    • #65719

      RE: pri 65719

       
       
      trex (ID: 653) | -1% Majster
      trex | 10.6.2017 10:38
      učasti cca 20 percent , stači keď pridu skalni voliči ...next
       
    • #65757

      RE: 65757

       
       
      borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
      borec | 12.6.2017 12:10
      Aké čísla ešte chcete. Pozrite si fakty. Prešovský VUC je najzaostalejší na Slovensku. Šéf VUC je z vládnej takmer fašistickej strany SMER - aby ma niekto nemohol napadnúť - definícia fašizmu : "Fašizmus je najviac otvorene teroristická diktatúra najreakčnejších, najšovinistickejších a najimperialistickejších elementov finančného kapitálu“
      A čo Chudík urobil pre Prešov? Nič, nič, nič... . spolu s lumpom Kubánekom, ktorí si zo štátneho platí ecortnú spoločníčku.
      Chudík je podozrivý aj z volebnej korupcie - kupovanie hlasov v ciganských osadách.
      Chudík zarába ako konateľ ale aj ako spoločník na tzv. zelených energiách - štátne dotácie a podvod na extrémne drahých energiách. Úžerníci sú oproti tomu baránkovia.
      Chudík sedí na niekoľkých stoličkách - min. šéf VÚC, poslanec NR... . z môjho pohľadu jeden mandát a dosť.
      Dosť bolo Chudíka dosť bolo SMER-u, dosť bolo mafie.
       
      • #65763

        RE: RE: 65763

         
         
        Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
        Opteron | 12.6.2017 13:32
        No nieco spravil, zase nemozeme tvrdit, ze absolutne nic nespravil, citame tlacove spravy PSK? Avsak to ci sa toho urobilo malo alebo vela to je tema na dlasiu diskusiu. Je nejaky balik penazi v PSK a z neho sa da kupit iba urcite mnozstvo tovarov a sluzieb. Mna by zaujimalo to s tou zaostalostou kraja, ako si k tomu dosiel, myslis si to alebo su nejake doveryhodne zdroje informacii, priznam sa, ja som kraje zatial neporovnaval, skor citam iba co sa deje v PSK. Nemozem vediet vsetko, rad sa poucim.
         
        • #65764

          RE: RE: RE: 65764

           
           
          ucitel7 (ID: 4621) | 53% Profesionál
          ucitel7 | 12.6.2017 13:55
          Chudik je uzasny clovek. Sedi roky na dvoch stolickach, riadi si svoje firmy, a to vsetko stiha . Len na jeden okamih cakam, aby som ho konecne uvidel vystupit v parlamente. Pre mna to bude slavnostna chvila. No nie je to uzasny zupan, na dvoch stolickach?
           
          • #65768

            RE: RE: RE: RE: 65768

             
             
            Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
            Opteron | 12.6.2017 14:46
            Mas vzacnu vlastnost povedat nieco a nic.
             
          • #65769

            RE: RE: RE: RE: 65769

             
             
            Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
            Opteron | 12.6.2017 14:47
            Povedz nam aj co nevieme.
             
        • #65770

          RE: RE: RE: 65770

           
           
          borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
          borec | 12.6.2017 14:47
          Tlačové správy PSK? Myslíte tie klamstvá odtrhnuté od reality?
          A fakty: PSK má najvyššiu nezamestnanosť a najmenej investorov vrámci Slovenska.
          Celý východ a severovýchod od Prešova nemá ani meter diaľnic či rýchlostných ciest.
          Cesty 2 a 3 triedy sú v celom VÚC v totálne dezolátnom stave. Bez pomoci VÚC to mestá a obce nikdy nedajú dokopy.
          PSK je najväčší a najľudnatejší pričom má najnižšie príspevky od vlády. Vláda je hlavne SMER a Chudík je tiež SMER-ák.
          PSK má najnižšie mzdy ale najvyššie ceny za vodné a stočné plus energie. Sumy schváľujú ľudia blízky SMER-u.
          Prešov ako tretie najväčšie mesto nemá obchvat a ani zatiaľ nie je schválený /diaľnica KE-BA nie je obchvat Prešova/.
          Dediny a obce sa vyľudňujú, mladí a vzdelaní odchádzajú.
          Koľko ešte faktov potrebujete?
           
          • #65772

            RE: RE: RE: RE: 65772

             
             
            jozo (ID: 71) | 14% Majster
            jozo | 12.6.2017 14:54
            Ak by chodilo k župných voľbám aspon toľko ľudí, ako k tým parlamentným (60%), tak si myslím, že by Chudík nemal šancu. Pri účastni 19-20%, ako to býva, je však Chudík jasným favoritom. Nepoučiteľná pravica opäť raz a znova robí tú istú chybu, roztriešti sa na viacero kandidádov, ktorí sa vybijú medzi sebou.
             
          • #65773

            RE: RE: RE: RE: 65773

             
             
            Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
            Opteron | 12.6.2017 14:57
            No dobre zacnime peniazmi, lebo tie su zakladom vsetkeho, ako to teda zmeni iny kandidat? Ja neviem, prehlasil niektory z kandidatov, ze vie ako ukrojit inym krajom a presmerovat tieto peniaze do nasho kraja? Alebo vie nejaky o inom uveritelnom sposobe ako dostat viac penazi? Ako, pytam sa ako?
             
        • #65771

          RE: RE: RE: 65771

           
           
          borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
          borec | 12.6.2017 14:50
          A ešte poznámka že Chudík niečo spravil - máte pravdu okráda nás cez dotácie na vysokých cenách energie cez svoje firmy.
           
          • #65774

            RE: RE: RE: RE: 65774

             
             
            Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
            Opteron | 12.6.2017 14:59
            Neviem, nie som odbornik na cenotvorbu energii. Preto budem radsej ticho. Ale iba tak pre ilustraciu jedna oblast, oprava ciest: Rekonštrukcie havarijných úsekov ciest v roku 2017 podľa jednotlivých okresov

            Okres Bardejov: spolu 402 705 eur

            Smilno – križ. III/ 3517 (99 007 €)
            Kurov (110 904 €)
            Bardejovská Nová Ves – Bardejov (192 794 €)
            Okres Medzilaborce: spolu 172 100 €

            Repejov – Oľka –križ. III/3962 (172 100 €)
            Okres Snina: spolu 193 490 €

            Stakčín – prieťah (193 490 €)
            Okres Humenné: spolu 262 580 €

            Topoľovka – prieťah (205 580 €)
            Humenné – Závadka (57 000 €)
            Okres Poprad: spolu 284 310 €

            Vydrník (147 558 €)
            Poprad – Veľký Slavkov (54 976 €)
            Poprad – Spišská Teplica – prieťah (81 776 €)
            Okres Kežmarok: spolu 238 570 €

            Tvarožná – Vlkovce (122 570 €)
            Spišské Hanušovce – Osturňa (116 000 €)
            Okres Levoča: spolu 158 675 €

            Dravce – Dlhé Stráže (158 675 €)
            Okres Prešov: spolu 417 580

            Dulova Ves – Kokošovce (157 584 €)
            Miklušovce – Sedlice (71 424 €)
            Zlatá Baňa (103 468 €)
            Opina –Lučina (85 104 €)
            Okres Sabinov: spolu 195 100 €

            Ďačov (71 222 €)
            Č. Voda – Jakovany (77 461 €)
            Ostrovany – spojka (46 417 €)
            Okres Stará Ľubovňa: spolu 215 550 €

            Plaveč – Andrejovka (133 000 €)
            Pastovník – spojka (82 550 €)
            Okres Svidník: spolu 215 720 €

            Ladomírova – Vagrinec (83 209 €)
            Kurimka (27 275 €)
            Mestisko – Svidník (105 236 €)
            Okres Stropkov: spolu 187 500 €

            Šandal – Radoma (102 357 €)
            Breznička – Veľkrop (85 143 €)
            Okres Vranov nad Topľou: spolu 281 120 €

            Slovenská Kajňa – Kvakovce (109 613 €)
            Vyšný Žipov - Petkovce (104 680 €)
            Jasenovce – Girovce (66 827 €)
            Investícia do technického vybavenia

            SÚC Levoča – cestná asfaltová fréza (15 000 €)
             
            • #65782

              RE: RE: RE: RE: RE: 65782

               
               
              borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
              borec | 12.6.2017 16:56
              Som rád, že ste to zverejnili. Na počet km ciest v katastrofálnom stave v PO VUC je to úbohosť. Žiaľ ešte aj Kotlebovci v BB VUC bez eurofondov opravia viac. A tu je úbohosť Chudíka, Fica a nábeh na zrod fašizmu.
               
              • #65785

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65785

                 
                 
                Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                Opteron | 12.6.2017 17:46
                Ne fakt? To som netusil, tak neviem mam ti verit alebo to zdokladujes? Schvalne pockam co urobis.
                 
                • #65787

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65787

                   
                   
                  konik (ID: 4873) | 15% Začiatočník
                  konik | 12.6.2017 18:30
                  a ja tusim, ba tvrdim zo 100 % istotou, ze Chudik konecne na jesen, dostane SACH-MAT.
                   
                  • #65793

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65793

                     
                     
                    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                    Opteron | 12.6.2017 21:31
                    Rozumejte tomu tak drahi priatelia, ja som este nikomu svoj hlas nedal. A nemam este nikoho vybraneho, pretoze kandidati este nestihli odprezentovat svoj program. Pripustam, ze vase vystupovanie moze zmenit moj nazor. Zatial som ale nazbieral namiesto diskusie na urovni hrbu nadavok, urazok, emocionalnych vylevov ... Myslel som, ze objektivne popiseme o kandidatoch, bez akychkolvek zaujatosti. Toto co tu predvadzaju niektori ludia ma hlboko zarmucuje, ako mozete chciet lepsi kraj ak ste taki? Za vsetko si mozeme sami. Zoznete iba to co zasejete.
                     
                • #65794

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65794

                   
                   
                  borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
                  borec | 12.6.2017 21:54
                   
                  • #65795

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65795

                     
                     
                    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                    Opteron | 13.6.2017 07:35
                    Dakujem za odpoved. Ale ja som skor vybral iba rekonstrukciu ciest ako priklad, ktori ludi zaujima asi viac ako ine oblasti. V tvojom zozname je mnoho inych veci, mozes nam ukazat kolko ciest opravil Kotleba? Sice tam su uvedene rekonstrukcie mostov ale most nie je cesta, je to nieco viac. Tiez by som tu mohol napisat, ze PSK vynalozil na dopravu a komunikacie v roku 2017: 42 390 000 eur ale to samo o sebe nic blizsie nehovori. Zdroj file:///C:/Users/MojePc/Downloads/navrh_rozpoct... strana 28. Ak uz sa zacalo rekonstrukciou ciest podme najprv pokracovat v tom a nepreskakujme do inych rozpoctovych oblasti.
                     
                    • #65796

                      RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65796

                       
                       
                      ucitel7 (ID: 4621) | 53% Profesionál
                      ucitel7 | 13.6.2017 07:45
                      Miso tvoje sracky nikoho nezaujimaju...aj keby boli cesty pozlatene, je to z fondov a za ten plat, co zupan berie, i psia povinnost. Ak mas neake otazky, obrat sa na Mizu Presovskeho, ten ti fundovane odpovie.
                       
                      • #65800

                        RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65800

                         
                         
                        Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                        Opteron | 13.6.2017 08:03
                        Este par takych ******* ako si ty a Chudik to asi fakt vyhra.
                         
                        • #65801

                          RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65801

                           
                           
                          ucitel7 (ID: 4621) | 53% Profesionál
                          ucitel7 | 13.6.2017 08:10
                          ak bude rozdavat po osadach 2 krabicky cigariet, tak vyhra... Mizu, este si nepochopil, pred volbami su sliby, sliby, sliby

                          preco pouzivas vulgarizmy? Ako sa mozes znizit, na taku uroven? Ako ta to rodicia vychovali? Ale uznam, zijes bez zeny, tu si hrdina s vulgarizmami.
                           
                          • #65803

                            RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 65803

                             
                             
                            Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                            Opteron | 13.6.2017 08:46
                            On to fakt vyhra, ked tak kukam na teba.
                             
  • #65732

    65732

     
     
    ucitel7 (ID: 4621) | 53% Profesionál
    ucitel7 | 10.6.2017 17:25
    zatial viem o styroch kandidujucich na zupana. Chudik, Pcolinsky, Olha, a starosta Levoce.
     
  • #65733

    65733

     
     
    peko (ID: 92) | 11% Majster
    peko | 10.6.2017 18:56
    Podla statistik ktore posiela vlada do Bruselu sme Vychodne Slovensko na peknom 225 mieste z 237 regionov EU. Bratislavsky region je na tretom mieste. Migracia z nasho regionu je cca 30 000 obyv .rocne. Takze pro regionalna politika pre ludi nasho kraja červenej luzy zne svoje dlhorocne ovocie. Praci cest sudruhovia kapitalisti. A to na vsetkych urovniach.
     
  • #65741

    65741

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
    Opteron | 12.6.2017 07:41
    No to je zaujimave cislo, odkial ho mas? Kolko ludi prichadza k nam a kolko odchadza? A k tomu zaveru, nie je dolezite hladat vinnika ale toho co ponuka realne uvereitelne riesenie.
     
  • #65747

    Nič sa nezmení 65747

     
     
    Divla (ID: 4752) | 71% Praktikant
    Divla | 12.6.2017 09:50
    do toho okamžiku, keď takýto cigánsky barón bude pri viacerých korytách. Už sú V3S pripravované na dovoz bandurkoch pre kakaových voličov.
     
  • #65817

    Darí sa ? 65817

     
     
    BMWAUDINA (ID: 1896) | 9% Pokročilý
    BMWAUDINA | 13.6.2017 15:30
    Prehľad nezamestnanosti v okresoch SR február 2017.
    Napríklad:

    Okresy Nitrianskeho kraja:

    Komárno – 8,87%, Levice – 8,21 %, Nitra – 4,92 %, Nové Zámky – 6,42 %, Šaľa – 4,69 %, Topoľčany – 6,22 %, Zlaté Moravce – 5,48 %

    Okresy Trenčianskeho kraja:

    Bánovce nad Bebravou – 5,47 %, Ilava – 4,13 %, Myjava – 4,16 %, Nové Mesto nad Váhom – 4,06 %, Partizánske – 5,92 %, Považská Bystrica – 6,09 %, Prievidza – 7,43 %, Púchov – 4,11 %, Trenčín – 3,89 %

    A PREŠOV ?

    Okresy Prešovského kraja:

    Bardejov – 16,48 %, Humenné 12,78 %, Kežmarok – 20,15 %, Levoča – 13,38 %, Medzilaborce – 16,84 %, Poprad – 7,83 %, Prešov – 10,14 %, Sabinov – 16,75 %, Snina – 13,84 %, Stará Ľubovňa – 9,40%, Stropkov – 13,31%, Svidník – 18,08 %, Vranov nad Topľou – 17,59%

    Tak že , šikovný župan.
     
    • #65821

      RE: Darí sa ? 65821

       
       
      Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
      Opteron | 14.6.2017 07:38
      To co si napisal je pravda. Ale netreba zabudat, ze nas kraj od vzniku tejto republiky zanedbavali vsetky vladne koalicie a ze skor sa podporoval rozvoj zapadneho slovenska. Toto neblahe dedicstvo nasho kraja si vybera svoju dan dodnes. Malo by sa to zohladnovat. Skor by som uviedol ako sa menila nezamestnanost pocas Chudikovho panovania. Ak by si porovnaval kraje, narazil by si na castu podobnost, do roku 2009 nam pekne klesala nezamestnanost, potom sa objavila ekonomicka kriza a vsetky kraje sa vratili dozadu, pricom takmer vsetky kraje zapasili s narastom nezamestnanosti po roku 2009. Najhorsie dopadli prave malo rozvijane kraje, presovsky, kosicky a banskobystricky, ktore patria do tria krajov, na ktore sa dost kaslalo od vzniku republiky. Tu mas tabulku na porovnanie nezamestnanosti. Je na strane 45: http://www.vuepp.sk/EP2015/1/3Si1.pdf Ak vezmeme tuto tabulku a vyvoj nezamestnanosti dnes podla udajov na: http://dlznik.zoznam.sk/nezamestnanost/presovsk... tak tam krasne vidime, ze presovsky kraj si nevedie az tak zle, dokonca mal najvyssi pokles nezamestnoňanosti k 30.4.2017. Ak ma zrak neklame dostali sme s k urovni nezamestnanosti spred roka 2009 a to nie je az atke zle. Co ty na to? Poznamka: kraje ktore si uviedol, to je trenciansky ako aj Nitriansky kraj vedu nominanti Smeru.
       
      • #65824

        RE: RE: Darí sa ? 65824

         
         
        Hangari (ID: 287) | 21% Idol
        Hangari | 14.6.2017 08:56
        Vof ostatnich krajoch maju menej spolubčanov. Na porovnaňe bi trebalo dac tabuľku počtu poberateľoch socialnos.
        Aľe už mušime pochvaľic, že i spoluobčaňa začaľi pracovac.
         
      • #65826

        celkom 65826

         
         
        gorozlypes (ID: 909) | 8% Profesionál
        gorozlypes | 14.6.2017 09:41
        by ma zaujímalo, koľko berie taký troll ako ty? ste platení od množstva príspevkov, alebo máte hodinú sadzbu? si zamestnanec reklamky? ale asi nejakej bratislavskej, lebo chváliť sa znižovaním nezamestnanosti v prešove a okolí, to môže len človek neznalý miestnych pomerov. my domáci vieme, že jediným dôvodom znižovania nezamestnanosti je masívna emigrácia ľudí do zahraničia. no ale keďže štatistiky ti idú dobre, nože daj sem nejakú tabuľku s tým, koľko pracovných miest vzniklo za chudíkovské obdobie v porovnaní s ostatnými krajmi. ale jednu vec si v svojom príspevku napísal dobre a sebakriticky, a za to máš páči. a síce:"ze nas kraj od vzniku tejto republiky zanedbavali vsetky vladne koalicie a ze skor sa podporoval rozvoj zapadneho slovenska." Tak pozrime sa kto tu a kedy vládol, a v ktorej strane bol CHudík, práve v tom čase.
        Chudík je predseda PSK od roku 2002.
        od 2002-2006/dzurinda
        2006-2010/fico
        2010-2012/radičová
        2012-2016/fico
        2016- 2017/fico

        z toho mi vychádza, že najdlhšie vládne ficova a chudíkova rodná strana SMER, a tam sa dá s tebou súhlasiť že: tento región zanedbali všetky vládne koalície" teda hlavne SMER a CHudík. Nabudúce si môžeme podiskutovať o vratách DPH kupovaní si hlasov v osadách, previazanosti organizovaného zločinu na PSK a tak ďale, atď.
        http://biztweet.eu/article/2305-peter-chudik-pr...
         
        • #65828

          RE: celkom 65828

           
           
          obcan111 (ID: 4575) | 58% Majster
          obcan111 | 14.6.2017 10:09
          Opteron, alias Mizu presovsky je taky pisacky narcis, ritolezec cerveneho, rysaveho , usmievaveho premiera a tiez bonzak.
           
          • #65839

            RE: RE: celkom 65839

             
             
            Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
            Opteron | 14.6.2017 18:41
            Stale mas prazdne ruky, ukaz nam nejake udaje. Chcelo by to viac vedeckejsi pristup.
             
        • #65838

          RE: celkom 65838

           
           
          Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
          Opteron | 14.6.2017 18:38
          Goro, tato krajina je v totalnom rozklade a vies preco? Ludia prestavaju trapit mozog a viac veria pocitom a emociam, uz nie je dolezite ci je nieco pravda ale to co hovoria kamarati, alebo kam smeruje nahnevany dav. A doslo to az tak daleko, ze ludia zacinaju verit uplnym nezmyslom, politickym konspiraciam bez dokazov atd. atd. A vies preco to hovorim? Lebo si prave obvinil, ze tu trollujem, ze berem love od Smeru, ja neviem co sa deje v tvojej hlave, ale radim ti pristan na zemi, terba prestat drogovat. A s cim prides nabuduce? Ze som Putinov agent, len preto lebo sa snazim civilizovat diskusiu? A k vladnutiu, Slovensko nevzniklo od roku 2002, problem kraja sa tiahne uz od roku 1993, uz vtedy sme zaostali. Dnes je uroven nezamestnanosti na takej urovni aka bola pre krizou, aj vtedy boli ludia mimo a su aj dnes v podobnom objeme. Cize situacia sa zlepsila, vratili sme sa do obdobia pred krizou. Samozrejme cisla su podobne nie rovnake. To nie je propaganda Smeru, to je pravda. Ked hovori clovek pravdu ta je automaticky smerak? A ked si keca co chce tak ma pravdu?
           
      • #65829

        RE: RE: Darí sa ? 65829

         
         
        BMWAUDINA (ID: 1896) | 9% Pokročilý
        BMWAUDINA | 14.6.2017 10:14
        No práve. Tu je dôkaz (ako uvádzaš v poznámke že kraje ktoré som uviedol, to je Trenčiansky ako aj Nitriansky kraj vedu nominanti Smeru), že nie je ! Smerák ako Smerák". Proste zo županov máme v Prešovskom kraji to najneschopnejšieho. A k tej zamestnanosti len toľko. Skús prísť do Nitry a tam uvidíš na vlastné oči, koľko robotníkov je zamestnaných na stavbách v Nitre a okolí. Teda napracujú v kraji Prešovskom, ale všade len nie tam - doma.
         
        • #65840

          RE: RE: RE: Darí sa ? 65840

           
           
          Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
          Opteron | 14.6.2017 18:45
          Od roku 1993 bol presovsky kraj odsunuty na vedlajsiu kolaj. Chvalabohu, D1 sa dostala uz aj k nam ale to je i tak malo, treba to dotiahnut. Nitriansky kraj ma nad nami naskok, pretoze jednak ma vyhodnejsiu polohu pri Bratislave a jednak sa k nemu spravali vlady od roku 1993 menej macossky ako k vychodu.
           
          • #65841

            RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65841

             
             
            peko (ID: 92) | 11% Majster
            peko | 14.6.2017 19:08
            Komunisticky politrukovia Mizu maju z teba radost obhajujes neobhajitelne. Manual nepusti... Ked si vsimnem ine duskusie ako cez kopirak.. Tak isto ako fasisti ..alebo co trpia pocitom menejcennosti..
             
            • #65844

              RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65844

               
               
              Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
              Opteron | 15.6.2017 07:17
              Jediny komunisti ste tu vy, mozem vas sprchovat cislami a vy furt budete svoje. Treba zacat uvadzat pouzitu literaturu, ci iny zdroj a na zaklade toho poukazovat na stav veci a nie na recicky.
               
          • #65849

            RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65849

             
             
            borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
            borec | 15.6.2017 11:03
            Nuž ale asi Vás sklamem. Aj keď bol základný kameň položený a poklepaný, asi sa tak D1 ako obchvat skoro nezačne stavať. Viac zatiaľ nemôžem prezradiť. Termín dokončenia sa posúva asi na neurčito.
             
            • #65850

              RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65850

               
               
              trex (ID: 653) | -1% Majster
              trex | 15.6.2017 11:36
              - Viac zatiaľ nemôžem prezradiť... .ha ha ha
              --kludne nam mozes porozpravat vsetky podrobnosti, aj prehanat mozes kolko sa len da, sak tu su len liberalne zmyslajuci ovčania...next
               
              • #65852

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65852

                 
                 
                orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
                orol1 | 15.6.2017 12:58
                aj by som tomu odsuvaniu, posuvaniu veril...ako vcera Kiska ...vytkol niet priorit a podla mna, vsetka cinnost vlady je chaoticka...tu kabel, tu kilometer, aj tu zacneme ale mozno nezacneme, poklepkame, posunieme to dokoncenie.
                 
              • #65968

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65968

                 
                 
                borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
                borec | 23.6.2017 20:39
                Stavba všetkých diaľnic na Slovensku je preto oproti sľubom po termínoch vždy už aj pri poklepávaní základného kameňa. Aktuálny príklad je z Prešova, kde sa základný kameň obchvatu poklepkával rok po ukončení tendra, ale samotná stavba aj tak začať nemôže, lebo nemá všetky povolenia.
                Zdroj DenníkN
                 
                • #65969

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65969

                   
                   
                  Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                  Opteron | 24.6.2017 08:04
                  Ja by som zakazal politikom poklepavanie zakladneho kamena zakonom. Malo by to byt v programe politickych stran do nasledujucih volieb. Je to amoralne, robit si politicku reklamu z niecoho co este nestoji, pripadne nema este potrebne povolenia a vobec este nie je jasne ci sa bude vobec stavat. Politikom by som dovolil maximalne prestrihnut pasku na hotovej stavbe. Jedine to.
                   
                  • #65970

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65970

                     
                     
                    konik (ID: 4873) | 15% Začiatočník
                    konik | 24.6.2017 09:43
                    a ja by som zakazal v den volieb ciganom fajcit.
                     
                • #65971

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65971

                   
                   
                  trex (ID: 653) | -1% Majster
                  trex | 24.6.2017 10:36
                  -ked uvadzas zdroj dennik Neandrtalca , kde nie je povolena skoro ziadna diskusia/SME-tiari su oproti nim superdemokrati--ha ha ha/
                  --priklad : informácia Denníka N o tom, že prezident Zimbabwe R. Mugabe nariadil zatknúť celý olympijský tím, ktorému sa na OH 2016 v Riu nepodarilo získať ani jednu medailu, bola hoax ako vesmir ale truhlici to publikovali ako realitu
                  --Denník N je typický aj svojimi agresívnymi osobnými útokmi, napr. odporcov základní NATO na Slovensku, od J. Čarnogurského až po E. Chmelára, označil za „slovenskú luzu“.
                  --preto ich informacie neberiem , ale tebe to nezazlievam, ze im veris...next
                   
                  • #65974

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 65974

                     
                     
                    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                    Opteron | 24.6.2017 13:21
                    Dennik N ... nazval by som to rovnakym vetrom, stale ta ista intenzita, stale ta ista vona, pachut. Proste vies co napisu o niecom a vies o com pisat nebudu. Napr. co ma zarazilo, neviem ci som slepy, ale o proteste v sekcii slovensko za R4 nenapisali ani ciarku. Hmmm ... ako keby tam sedeli zakomplexovani blavaci, ktori si robia stale z vychodu, ze co chceme a pod. Pride mi to niekedy ako egocentricky blavacky platok.
                     
                  • #66002

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 66002

                     
                     
                    borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
                    borec | 25.6.2017 23:00
                    Takže nie je dôležité, čo je napísané ale kto to napísal. Mimochodom stavba diaľnice pri Prešove stojí, stále nie je hotová EIA a sú tam aj ďalšie problémy. Na diaľničný úsek ešte nie sú ani schválené peniaze z EÚ.
                    Stavba o 4 roky nebude určite dokončená.
                     
                    • #66003

                      RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 66003

                       
                       
                      Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                      Opteron | 26.6.2017 07:36
                      EIA ma byt pocas septembra, bez nej by sme prisli o peniaze z EU.
                       
                    • #66006

                      RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 66006

                       
                       
                      trex (ID: 653) | -1% Majster
                      trex | 26.6.2017 08:04
                      --Takže nie je dôležité, čo je napísané ale kto to napísal.
                      --chcel by som vidiet, aby v Nenavistnom denniku dali clanok Tibora Eliota Rostasa... ha ha ha
                      --potom mozes rozpravat co je a co nie je dolezite...next
                       
                  • #66004

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Darí sa ? 66004

                     
                     
                    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
                    Opteron | 26.6.2017 07:43
                    Dennik N okrem ineho s radostou medialne torpedoval proces schvalovania D1 pri Presove. Nieco ako najdrahsi, naco nam ho treba a pod. Su to obycajne bratislavske svine. Podla ich logiky, by sme v nasom kraji nemali vobec nic stavat, lebo vsetko je predrazene. Zatial co inde sa bude veselo stavat, my sa mame divat. Uz vyse 20 rokov nas opijaju rozkom rozny ludia, ze v nasom kraji je vsetko predrazene, ze by sa to nevyplatilo a kde sme dnes? Je mi srdecne jedno ci to bude drahe alebo nie, aj nas kraj chce svoj podiel na daniach v podobe ciest.
                     
  • #65846

    65846

     
     
    jozo (ID: 71) | 14% Majster
    jozo | 15.6.2017 08:45
    netreba čítať literatúru o kraji v ktorom žijeme. A stačí si poštudovať informácie o pánovi županovi na orsr.sk a hned je jasné, že evidentne asi nie je županom na plný úväzok. Región má na aktívnejšieho a schopnejšeho župana.

    A najviac ma zabávajú naši sociálni koaličníci z bratislavy, ktorí nám východniarom dokazujú, ako sa my vlastne máme dobre. :) A my nie a nie to pochopiť.
     
    • #65855

      RE: 65855

       
       
      Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
      Opteron | 15.6.2017 15:02
      Povedzme. Aj ja chcem schopneho zupana. Myslis, ze sa najde na Slovensku aspon jeden zupan, ktory nie je na orsr.sk? Alebo bol taky zupan co nebol na orsr.sk a po vykonavani funkcie zrazu figuroval vo viacerych firmach?

      Ja nechcem tvrdit, ze Chudikova podnikatelska cinnost je priehladna, ci dokonca spravna, nato by trebalo ovela ine prostriedky aby sa to vsetko vyjasnilo, skor chcem naznacit, ze mas asi prilis zidealizovanu predstavu o zupanoch, ba aj o tych co sa este nimi maju stat. Ale i ja sa mozem mylit, mozno mas par zupanov ako priklad, ktory na orsr.sk ani spickou nohy nevstupili.
       
  • #65848

    65848

     
     
    konik (ID: 4873) | 15% Začiatočník
    konik | 15.6.2017 09:18
    volby 2017, chudik SACH-MAT
     
  • #65857

    perly ducha 65857

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 15.6.2017 16:45
    jedneho z kandidatov skrachovanej strany /jasne ze demokrata/

    --existujú extrémne problémové rómske komunity, v ktorých „musíme zabezpečiť spolu so štátnou políciou aj samosprávami poriadok.
    --„Máme generáciu, ktorú sme zanedbali a pracovať nechce. A my musíme ich presvedčiť, aby takto ďalej nevychovávali svoje deti..

    -- presvedci ich pomocou policajtov...ha ha.. NA PANSKE, kricali drabi...next
     
  • #65858

    kandidat 65858

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 15.6.2017 16:53
    KDH M. M .
    --ake hodnoty vyznava ked jeho strana a
    boss A:H spolupracuje zo sektou Svedkovia- sulikoví, ktori presadzuju volny predaj drog pre mladez, promiskuitu, gender ideologiu , kradeze deti rodinam a ich predavanie pedofilom pod plastikom lgbt... . toho chcete volit??? ...next
     
    • #65859

      RE: kandidat 65859

       
       
      xelen (ID: 735) | 29% Majster
      xelen | 15.6.2017 17:04
      Ale no.. nepreháňajte, lebo potom vyzeráte, akoby ste si šňupli vy dino Trex.
       
    • #65860

      RE: kandidat 65860

       
       
      xelen (ID: 735) | 29% Majster
      xelen | 15.6.2017 17:07
      Keď už máme pocit, že celý svet smeruje ku apokalypse, treba vypnúť internety a ísť sa nadýchať čerstvého vzduchu do hôr. Už aj Kristínka o tom spieva - "Poďme do hory". Si ju vypočujte pred tým ako vytiahnete päty z domu do lesa.
       
  • #65861

    dalsi kandidat 65861

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 15.6.2017 17:08
    ze vraj na 90 percent bude kandidovat , clen strany vyyysssssuuukame saaaaaaaaaaaa alias výhonku veksláckeho kapitalizmu
    --bývalý organizátor protestov Gorila , ideovo i politicky beztvarý hráč, figurka dnes uz byvaleho /zatial neodsudeneho poslanca za zabitie chodca/...next
     
  • #65866

    65866

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
    Opteron | 16.6.2017 07:24
    Volby zupana by sa mali podobat na pracovny pohovor. Spominate si, ked ste hladali vy pracu? Co vsetko ste museli zodpovedat? Obcania by sa mali chovat ako zamestnavatelia. Ako zaujemca o pracu by ste asi tazko uspeli ak by ste prisli iba ohovarat svojho predchodcu, zmestnavatelov skor zaujima dovod preco vy ste ten spravny clovek. Tak isto by mal vyzerat kandidat, nemal by sa viezt iba na kritike sucasneho zupana, prezentacia jeho planov pre kraj by mala byt niekolkokrat silnejsia ako kritika Chudika. Kritika je to najlahsie, vie ju kazdy blb, to co je naozaj najtahsie je odprezentovat sam seba a podat ludom svoju viziu v takej forme aby bola lahko pochopitelna. Kandidat na zupana, by mal ludom predstavit uveritelnu koncepciu s jasnou profitujucou zlozkou. Nemali by to byt iba sluby s malou pravdepodobnostou realizacie. Prajem volicom jasnu volbu, taku ktora sa nenesie na vlne hnevu ale taku, ktora bola vykonana v klude jasne mysle. Nedvolme aby sa hocaky kandidat zviezol iba na emociach, taky zupan moze byt iba horsi ako terajsi.
     
    • #65867

      RE: 65867

       
       
      jozo (ID: 71) | 14% Majster
      jozo | 16.6.2017 09:43
      Terajší župan mal za 15 rokov úradovania dosť času dokázať čo v ňom je, navyše náš kraj je najväčšou výzvou vzhľadom na svoje problémy. Netvárme sa, že okrem Chudíka nemá najľudnatejší kraj v SR čo ponúknuť. Ako môže jeden človek riadiť kraj, byť poslancom NR SR a okrem toho sledovať dianie vo svojich xy firmách. To sa nad tým akože skutočne nikto nezamýšľa??
      Paralela s pracovným pohovorom je fajn, ja by som však išiel tou cestou, nech si župan svoju prácu obháji. Čo sa zmenilo od jeho nástupu, čo sa podarilo, a čo nie. Ako sa zmenili napr. romske obce za tych 15 rokov svojho úradovania, ako sa zlepšila doprava, koľko investícii prišlo do kraja, koľko ľudí sa vrátilo so zahraničia čo ušlo pred tou biedou. Plné vlaky a stanice v nedeľu večer, robotníci, ženy smer AT však veľmi nehovorí o nejakom pokroku. Toto su tie pravé emócie, nie tie, čo nám politici v médiách tlačia do hlavy. Čo nás čaká s Chudíkom v dalsích rokoch už vieme, prečo nedať šancu niekomu inému. Horšie to určite byť nemôže.
       
    • #65870

      RE: 65870

       
       
      borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
      borec | 16.6.2017 19:01
      Horší župan ako Chudík už by mohol byť /ak by tu mohli kandidovať/ iba Fico, Kaliňák a SMER-áci z parlamentu.
      Žiaľ SMER je organizovaná mafia a jej predstavitelia by mali hniť v base.
       
    • #65890

      RE: 65890

       
       
      Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
      Opteron | 19.6.2017 07:14
      Mam taky dojem, ze zaujatost v tychto volbach zase prevazi. Ze nebude dolezite, ci sa kandidat preukaze schopnostami ale dolezite bude vytiahnut Smeracku kartu. Mam velku obavu, ze na tejto karte sa zvezu kandidati viac ako by bolo zdrave. Aby sme v konecnom dosledku nezvolili este horsieho cloveka. Treba si zachovat pokoj v dusi, emocie sa nehodia do rozhodovacieho procesu, treba racionalne vnimat kvality kandidatov a hlavne ziadat vysoku kvalitu. Kvakaca, co si bude pocas kampane obtierat pysk iba o Chudika tento kraj nepotrebuje. Potrebujeme cloveka, ktory vystavi verejnosti jasne zrozumitelny motivacny list.
       
      • #65894

        RE: RE: 65894

         
         
        jozo (ID: 71) | 14% Majster
        jozo | 19.6.2017 09:02
        zaujatosť? :) Jediný zaujatý si tu ty, síce sa tváriš že neobhajuješ nikoho, ale si smerák ako brno. Čo majú podľa teba iní kandidáti tvrdiť? Že oni ani radšej nekandidujú, lebo máme tak výborného župana? Jasné že sa zvezú na karte totálne slabučkého župana, ktorý mal zrejme už v predstihu v kraji tak porobeno, že od nudy je ešte aj poslanec v Bratislave a spoločník v 8 firmách.
        Iba zaujatý človek môže písať to čo píšeš, lebo človek ktorý nerieši príslušnosť k politickej strane, ale rozvoj kraja ako taký, určite Chudíka obhajovať nebude.
         
        • #65897

          RE: RE: RE: 65897

           
           
          Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
          Opteron | 19.6.2017 09:22
          Bohuzial, zase sa prezentujes ako volicska masa, ktora hlada konspiracie v kazdom cloveku, ktory vybocuje z iracionalneho politickeho rodinkarstva. Tento druh ludi sa snazi navliect inym kabat ktori sa paci iba im, aby sa diskusia mohla zviezt z cesty racionalnej na cestu emicionalnych vylevov a nadavok. Skusme to podat inac, jednoducho. Si v komisii, ktora ma prijat zamestnanca na uvolnenu poziciu. O tuto pracu prejavi zaujem jeden vas zamestnanec, ktory chce postupit o priecku vyssie. Odprezentuje sa ale ako totalny ohovarac a na otazky o svojom prinose odpovie v duchu povedat nieco a nic. Avsak druhy kandidat zvonka sa nezameriava na svojho predchodcu ale jasne a citatelne predstavi, kde sa vidi o dva roky, preco je vhodny kandidat, preco ho dane pracovne miesto zaujima a hlavne ake skusenosti ma uz za sebou v danej pracovnej oblasti. Koho by si si vybral ty?
           
          • #65898

            RE: RE: RE: RE: 65898

             
             
            jozo (ID: 71) | 14% Majster
            jozo | 19.6.2017 09:34
            o akých konšpiráciách píšeš? Prácu pána Chudíka a jeho výsledky môže zhodnotiť každý, kto aspon trocha sleduje komunálnu a regionálnu politiku. Nemám pocit, že by sa o nom hovorilo ako o výnimočnom politikovi, ktorého si treba udržať.

            Vybral by som kandidáta zvonku. Teda dal by som šancu novému človeku.
             
            • #65899

              RE: RE: RE: RE: RE: 65899

               
               
              Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
              Opteron | 19.6.2017 09:39
              No vidis, dufam, ze na to nezabudnes. Uz sa tesim, ako budem citat aj o inych kandidatoch, casom.
               
  • #65868

    Slovensko-kralovstvo papalasov 65868

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 16.6.2017 10:52
    sme na 2. mieste v EU. V statnej sprave pracuje 200 400 ludi.
    Na 1000 ludi pripada 37 uradnikov.
    Statny aparat
    1 predseda vlady,3 podpredsedovia.
    11 ministrov, 150 poslancov
    8 zupanov
    79 okresov
    milion ombudsmanov , splnomocnencov
    naco je nam tolko zupanov?
     
    • #65869

      RE: Slovensko-kralovstvo papalasov 65869

       
       
      trex (ID: 653) | -1% Majster
      trex | 16.6.2017 11:09
      studentik politologie , masmedialnej komunikacie , genderovej vyvazenosti a inych 3,14 -čovin
      --daj mu do ruk lopatu a zabije sam seba...next
      --pozri a smej sa
      https://www.youtube.com/watch?v=AtQ07XSomYQ
       
      • #65879

        RE: RE: Slovensko-kralovstvo papalasov 65879

         
         
        Hangari (ID: 287) | 21% Idol
        Hangari | 17.6.2017 17:54
        ... absolvent stredoeuropskej univerziti Ďureho Soreša, veduci dipl. prace prof. Radičová.
         
        • #65979

          RE: RE: RE: Slovensko-kralovstvo papalasov 65979

           
           
          xelen (ID: 735) | 29% Majster
          xelen | 24.6.2017 17:17
          jak inak... svätá prostota... proud dummyheads
           
  • #66018

    66018

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
    Opteron | 26.6.2017 10:46
    Zacina tu byt nuda, co tak trocha dvihnut tlak, hlavne poniektorym. :D No co aspon sa pobavime, podozvedame sa co je pravda a co nie. Tak tu to mame:

    „Nikdy v novodobej histórii Slovenska od roku 1992 nebola nižšia nezamestnanosť ako v máji 2017. Miera evidovanej nezamestnanosti v máji tohto roku bola nameraná (na úrovni) 7,35 %, pričom rekord sme mali v lete roku 2008, kedy miera evidovanej nezamestnanosti bola 7,36 %, “ povedal Fico.
    Náš okres

    A čo náš okres? V okrese Prešov bolo k máju zaregistrovaných 7 524 uchádzačov o zamestnanie. V rámci mesiaca ich pribudlo 588 a ubudlo 868. Ekonomicky aktívne obyvateľstvo v našom okrese štatistika vyčíslila na 83 927 obyvateľov. Miera evidovanej nezamestnanosti u nás v máji činila 8,96 percenta.

    Zdroj: http://presov.dnes24.sk/rekordne-nizka-nezamest...
     
  • #66019

    66019

     
     
    jozo (ID: 71) | 14% Majster
    jozo | 26.6.2017 11:35
    vplyvom ekonomickej konjunktúry sa samozrejme zamestnanosť zlepšuje, čo však nie je zásluhou vlády. Ďalej je otázne, ako sa štatisticky vykazujú čísla, koľko nezamestnaných bolo umelo vyhodených z evidencie a samozrejme nemôžeme zabudnúť na tých, ktorí dlhodobo odišli, ani na masívne vysťahovalectvo z regiónu za prácou / rakúske opatrovateľky, robotníci v nemecku, holandsku a pod. Vrchol drzosti je ponuka vlády príspevkov na dochádzku za prácou na západné slovensko, ich totiž nezaujíma, že rodiny sú dlhodobo od seba, otec príde na víkend pozrieť deti a uteká nazad.
    Naša populistická vláda rieši iba čísla, rozvrátené rodiny na východe ich nezaujímajú.
     
    • #66020

      RE: 66020

       
       
      obcan111 (ID: 4575) | 58% Majster
      obcan111 | 26.6.2017 12:22
      teraz si uz len polozit otazku, cigani z toho platu vyziju?
       
    • #66021

      RE: 66021

       
       
      Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
      Opteron | 26.6.2017 12:40
      Aha, takze zlepsuje sa, ale vlada na tom nema ziaden podiel, je to v podstate zazrak. Tak to mam chapat? A k tej statistike, podla teba ju ucelovo zmenili? To znamena, ze za Dzurindu bol iny vzorec a teraz sa inac rata? Mozes nam to dokazat? A k rozvratenym rodinam, cize clenovia rodiny cestovali za pracou iba za vlady Smeru? Tak, ano? Cize ak by sa vlada zmenila, neboli by rodiny uz rozbite ano? Hmm? Tak to vidis hej?
       
      • #66023

        RE: RE: 66023

         
         
        borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
        borec | 26.6.2017 14:43
        Jozo ma pravdu. Metodika sa skutočne zmenila. Ľudia na aktivačných prácach sa už nerátajú do nezamestnaných, vyhodili sa dohodári. Taktiež sa vyradilo množstvo ľudí vraj pre nespoluprácu - inak riadne svinstvo svíň z úradu práce. Mimochodom Ti ponúknu prácu na Južnom póle odhadzovať sneh a ak ju nepríjmeš dajú Ti inú to isté na Severnom póle. A potom ťa vyhodia z evidencie.
        Aj maturanti sa môžu prihlásiť na úrad od septembra čo pred tým nebolo. VŠ sa síce môžu prihlásiť hneď ale do štatistík sa dostanú oveľa neskôr.
        A mimochodom v zahraničí pracuje cca 300.000 tisíc Slovákov na ktorých sa vláda vykašľala. Ale o tých 300 tis. si znížili množstvo nezamestnaných, nakoľko ich vyradili z evidencie.
         
      • #66029

        RE: RE: 66029

         
         
        xelen (ID: 735) | 29% Majster
        xelen | 26.6.2017 18:19
        Opteron.. pamätáte ešte prednedávnom vládou omieľané, že za všetko môže hospodárska kríza? Teraz za všetko môže hospodársky boom.

        Môžeme ďakovať SMERu, že padáme v rebríčkoch konkurencie, lebo by tu bol prehriaty trh, vysoké mzdy a vysoká inflácia.

        Desaťtisíce sú v zahraničí. Pozrite si aj nezamestnanosť podľa zisťovania štatistickým úradom. Je tam rozdiel.
         
      • #66044

        RE: RE: 66044

         
         
        jozo (ID: 71) | 14% Majster
        jozo | 27.6.2017 10:43
        ak sa darí svetovej ekonomike, darí sa aj tej slovenskej. Totiž sme otvorená ekonomika, závislá predovšetkým na výkonnosti
        tej nemeckej. Je smiešne a naivné, ak si naša vláda myslí, že tak suprovo riadi slovenskú ekonomiku.
        K štatistickému výkazníctvu je škoda písať, každý kto bol vyradený z evidencie vie o čom to je.
        A na záver, keď už máme tak výborné ekonomické čísla, rekordne nízku nezamestnanosť.. Prečo sa nezníži DPH, alebo dan z príjmu aspon o 1% percenutálny bod. Prečo nie sú peniažky na dialnice, ak je taký super výber daní. Prečo sa otvára téma dlhovej brzdy. Prečo nezvýšime platy štátnym zamestnancom tak ako vo VW?
        Takže opteron, chod na centrálu nech ti dajú nejaké rozumy a odpíš mi. :D
         
        • #66049

          RE: RE: RE: 66049

           
           
          Opteron (ID: 5234) | -57% Pokročilý
          Opteron | 27.6.2017 17:17
          DPH sa znizila na vybrane druhy potravin. Zase nemozeme tvrdit, ze absolutne nic sa neudialo. A dan z prijmu, no nato by si musel precitat ovela viac aby si mohol povedat nejaky uveritelny zaver. To sa povie, znizit. V dobe ked musime repasovat armadu, pretoze povedzme si to nahlas, v armade sa ukrajovalo od vzniku republíky a jej stav je nie prilis pekny. Vydaje na armadu budu narastat (https://slovaksecurity.org/aktualne/obranny-roz...). Iste su taki co tvrdia, ze nam armadu netreba, ze im stacia praky a pod. ale to si snad nezasluzi vaznejsi koment. Doba je aka je, aj na Ukrajine pocitili co sa moze stat ak je armda v rozklade. Nik vam neda dopredu avizo, ze vas napadne. Napr. v pripade vtrhnutia velkeho mnozstva migrantov sa ukazalo, ze NATO dava ruky prec a kto udrzi poriadok potom? Jednoducho moderne vojsko nam treba. Okolite staty su toho dokazom, vsade sa modernizuje a ani nasa krajina si nemoze dovolit zaostavat. A potom zdravotnictvo, treba oddlzovat, napr, VSZP pisal som kolko dlhuju neplatici poistneho atd. atd. A este k tomu sa planuje navysovat vyplata ucitelov, ktora je uz dohodnuta, take ako vidis, aj napriek dobremu vysledku ekonomiky na vydaje rastu a nie su to zanedbatelne zalezitosti. Znizit dan z prijmu, to znie pekne, ale ako. Musis to povedat, mam taky vypocet, zratal som planovane vydaje a na zaklade toho som dosiel nato, ze dan z prijmu je mozne znizit. Stale ti musim prizvukovat, ze nie som clenom strany SMER, mojim cielom je iba vniest do nasledujucich volieb viac diskusii s faktami. Aby si kandidati nemohli vymyslat a aby sa nedostali na post predsedu PSK takpovediac zadarmo, iba za par lacnych emocionalnych trikov.
           

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS