Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Piatok - 18. august 2017 - Elena, Helena | zajtra Lýdia

PIS.sk

Diskusná téma: 1.FC Tatran Presovska hanba

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie



  • #65016

    1.FC Tatran Presovska hanba 65016

     
     
    peko (ID: 92) | 11% Majster
    peko | 17.4.2017 20:06
    25.kolo skore 14:52.17 bodov.. Mozte kazdy den bozkat zadok Myjave ze odstupila. Presovsky futbalovi velikani sa v hrobe obracaju.
     
  • #65017

    65017

     
     
    jarmok (ID: 130) | 11% Pokročilý
    jarmok | 18.4.2017 07:51
    už by sa fakt patrilo aby tréner odstúpil.
     
    • #65018

      RE: 65018

       
       
      jozo (ID: 71) | 14% Majster
      jozo | 18.4.2017 09:59
      tréner s tým dokopy veľa nemá. Keď raz nemáš tím na najvyššiu súťaž, ani Mourinho by s Tatranom nič neurobil. Je potrebné sa skôr zamyslieť nad tým, že sa v Prešove nenájde niekoľko silnejších sponzorov, alebo jeden poriadny, čo by vytiahli Tatran aspon na priemer ligy. Po vystúpení Myjavy sa s tímom na jarnú časť nič nerobilo, ešte sa oslabil, preto je momentálne Tatran fackovacím panákom. Otázne je, čo bude s Tatranom v ďalšej sezóne.
       
      • #65019

        RE: RE: 65019

         
         
        jarmok (ID: 130) | 11% Pokročilý
        jarmok | 18.4.2017 10:22
        nemôžu hrať tak neorganizovane, citujem:
        "Traja Trnavčania ako na dedinskom futbale išli asi 20 metrov sami na Taliana." Hanba!
         
        • #65027

          RE: RE: RE: 65027

           
           
          jozo (ID: 71) | 14% Majster
          jozo | 18.4.2017 14:17
          nemôžeš porovnávať skúsený trnavský káder so zahraničnými posilami s chlapcami, pre ktorých je úspech už len to, že si môžu zakopať najvyššiu súťaž. Proste na to nemajú, hoci im snaha nechýba. Áno, dostávali sa do offsideových pascí a dostávali góly do prázdnej, ale aj toto je o skúsenostiach. Nemá zmysel riešiť túto sezónu, lebo o nič nejde. V tomto čase by ale vedenie tatrana malo premýšľať ako ďalej v tej ďalšej, lebo s tým čo má klub k dispozícii teraz, nemá zmysel ďalšiu sezónu v najvyššej súťaži vobec začínať.
           
          • #65029

            RE: RE: RE: RE: 65029

             
             
            jarmok (ID: 130) | 11% Pokročilý
            jarmok | 18.4.2017 14:49
            chlapci majú naviac, ak sa nenaštartujú do konca sezóny, tak v tej buducej vypadnu.
             
  • #65020

    65020

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 59% Majster
    obcan111 | 18.4.2017 10:37
    nech zije Remeta , aj Benes, aj ich obrovsky stadion pre 150 divakov.
     
    • #65028

      RE: 65028

       
       
      BMWAUDINA (ID: 1896) | 9% Pokročilý
      BMWAUDINA | 18.4.2017 14:18
      obcan111, veď to prevezmite za Remetu, možno Vám to pôjde lepšie a aj štadión bude plný divákov. Každý tu na to človeka nadáva, ale nič viac. No skúste to.
       
      • #65030

        RE: RE: 65030

         
         
        obcan111 (ID: 4575) | 59% Majster
        obcan111 | 18.4.2017 15:43
        tento vas onicom navrh je stara, obohrata platna. hlavne ked si zaplatim v TT vstupne a vidim za 90 min realitu, najvacsia bieda, mizeria, v historii presovskeho futbalu.
         
      • #65031

        RE: RE:pre BMW audina 65031

         
         
        orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
        orol1 | 18.4.2017 17:42
        myslim si, ze mate blizko k Duhe alebo k niektoremu futbalistovi...zite v realite a nepiste blbe navrhy...
         
  • #65021

    pre skor narodenych 65021

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 18.4.2017 10:50
    Tatran vs Stutgard...next
     
    • trex
    • #65032

      RE: pre skor narodenych 65032

       
       
      Hangari (ID: 287) | 21% Idol
      Hangari | 18.4.2017 18:03
      ... bul som.
       
  • #65103

    65103

     
     
    f___f (ID: 157) | 2% Praktikant
    f___f | 24.4.2017 12:26
    Škoda, že Tatran nemá fanúšikov. Ak by ich mal, takto by to nedopadlo.
     
    • #65108

      RE: 65108

       
       
      jozo (ID: 71) | 14% Majster
      jozo | 24.4.2017 14:25
      tatran má stále dosť fanúšikov, ak by klub fungoval poriadne, vedel by v pohodičke obnoviť návštevnosť aj ku 10.000 divákov - na nejakého kvalitného súpera pohárovej Europy. Prešovský fanúšik je však náročný, nebude sa však chodiť pozerať na kvalitatívnu úroveň okolitých dedín. už som tu raz písal, hanba padá skôr na prešovskú podnikateľskú obec, že sú takí lokálpatrioti a "tatranisti", že sa nenájde nikto, kto by Tatran finančne potiahol.
       
    • #65110

      RE: 65110

       
       
      borec (ID: 3376) | 22% Profesionál
      borec | 24.4.2017 19:24
      Prepáč, ty na čom fičíš? Ja parafrázujem tvoj koment " Ak by mal Tatran futbalistov, takto by to nedopadlo"
       
  • #65118

    65118

     
     
    Mato Tesar (ID: 795) | 2% Praktikant
    Mato Tesar | 26.4.2017 02:01
    Ake su platy v 1FC?
    Len pre info... ak im z mestskych dani na platy prispievame mali by byt verejne.

    Mat radsej nadsenych sportovcoch amaterov ako tazkych profikoch s aroganciou ako osobnou znackou a vysmechom vsetkych ludi, ktori sa na nich pozeraju.

    Za peniaze si mozme kupit zahranicnych a pomoze nam to v com? Budeme sa bit po hrudi ze si vieme zaplatit niekoho aby za nas hral?? Nic hrdinske v tom nevidim...
     
  • #65120

    65120

     
     
    f___f (ID: 157) | 2% Praktikant
    f___f | 26.4.2017 07:11
    jozo, borec, stojím si za svojim tvrdením, že Tatran NEMÁ fanúšikov. Nevidno a nepočuť ich na tribúnach ani v uliciach.
     
    • #65123

      RE: No a... 65123

       
       
      Slavicek (ID: 4881) | 24% Začiatočník
      Slavicek | 26.4.2017 08:16
      čo sa čuduješ, veď to čo predvádzajú títo "profesionáli" z toho bolia oči. Platiť za niečo čo je katastrófa, ďakujem. Barový futbalisti bez kondičky. Ja by som im dal peniaze z predaných lístkov na tragikomédiu s názvom- Tatran Prešov.
       
    • #65185

      RE: 65185

       
       
      jozo (ID: 71) | 14% Majster
      jozo | 3.5.2017 09:18
      f___f, neviem či vieš o čom je súčasný profesionálny futbal, asi nie, tak ti to vysvetlím...
      Ak chces hrať najvyššiu súťaž, a je jedno či na Slovensku, v Česku alebo v Španielsku, musíš mať peniaze, veľa penazí, a samozrejme kvalitných zahraničných hráčov. Len z domácich hráčov a odchovancov môžeš zostaviť tak dobrý tím druhej ligy. Tak to proste je. Už je preč doma, kedy sa chlapci z jedného mesta našli a hrali najvyššiu súťaž. Pozri sa na Žilinu, Trnavu, Slovan... síce hrajú tiež na europske pomery veľké kulové, ale koľko hráčov majú zo zahraničia. Hádam nečakáš, že finančne podvýživený Tatran, s majiteľom ktorý ho vlastne zrejme asi ani nechce, a s chlapcami, čo sa učia, čo je to tá najvyššia súťaž, bude s nimi držať krok. Utópia. Už len to, že Tatran hrá najvyššiu súťaž je pri súčasných pomeroch zázrak.
      A aj keby chodil plný dom ultras fanúšikov kukať na aktuálny Tatran, čo by sa zmenilo? Hrali by lepšie? Nie. Ako som vyššie písal, prešovčania si pamätajú iné zápasy a iné nasadenie. Nebudú ti chodiť na tú trápenku, keď každý vie, že v súťaži nemajú čo hľadať.. Radšej si zájdu do okolitých dedín... Tam sa stratili tí prešovskí fanúšikovia... Region Prešova má naopak veľmi silnú fanúšikovskú základňu, ak by sa futbal v Prešove robil na úrovni a s vyššími ambíciami a s chcením, fanúšik by sa na ovál vrátil.
       
      • #65248

        RE: RE: 65248

         
         
        Slavicek (ID: 4881) | 24% Začiatočník
        Slavicek | 9.5.2017 09:00
        Dobre si to napísal, a ako píšeš, vysvetlím o čom je profesionálny futbal. Milióny, nákupy zahraničných posíl a ideme hrať ligu majstrov. Tu s tebou hlboko nesúhlasím. Futbal je o zábave, nasadení, akcii, zvratov a gólov. Na toto nepotrebuješ zahraničných špičkových hráčov, tu je potrebné zmeniť mentalitu ľudí vo futbale. Pozri sa na prešovský hokej, druhá liga a plný štadión, a čo k tomu potrebovali? Srdce, chuť hrať pre diváka. Ak niekedy to v Tatrane pochopia, ver že štadión bude plný.
         
        • #65249

          RE: RE: RE: 65249

           
           
          jozo (ID: 71) | 14% Majster
          jozo | 9.5.2017 11:39
          len nadšenie a vôľa na najvyššiu súťaž nestačí. Keď vyhráš 3 zápasy z 27, je na čase popremýšľať či tá kvalita tu je. Je to všetko o peniazoch a tie v Tatrane evidentne chýbajú.
           
  • #65184

    vzdy 65184

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 3.5.2017 08:54
    ide o peniaze, penize , peňeži..

    Prvostupňový orgán licenčného konania neudelil licenciu na licenčnú sezónu 2017/2018 MFK Zemplín Michalovce a 1. FC Tatran Prešov, ktoré nesplnili minimálne požiadavky finančných licenčných kritérií a ich nekompletná finančná licenčná dokumentácia nebola doplnená v požadovanom termíne a rozsahu, " ...next
     
  • #65186

    65186

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -61% Pokročilý
    Opteron | 3.5.2017 09:35
    A je sledovanie sportov vobec na nieco dobre? Nie je lepsie venovat sa vybranemu sportu (Bicyklovanie, beh, turistika, futbal ...) podla svojich moznosti ako posedavat na nejakej tribune alebo v krcme a rozoberat hluposti o tom ako kto hral a este si zbytocne tlak dvihat? A to ma vzdy zarazalo, volas niekoho zahrat futbal a on nejde, este na teba kuka jak na debila, ale zato vie kto dal kolko golov, ake su vysledky v lige. Nie je to chore? Ludia maju vzacnu vlastnost zdegenerovat cokolvek. Tu sa financne vydrzia mala skupina ludi aby sportovali, zatial co zvysok populacie sa na nich iba diva a bud im tlieska alebo sa este nervozni. Ak by sa fanusikovia vynalozene peniaze na vstupenky zozbierali a namiesto toho si zriadili vlastne ihriska, aby si zahrali sami, zazili by urcite viac zabavy.
     
    • #65189

      RE: 65189

       
       
      jozo (ID: 71) | 14% Majster
      jozo | 3.5.2017 11:51
      To, že na Slovensku sú kolektívne športy na úpadku, ešte neznamená, že inde vo svete to nefunguje. V Anglicku, Španielsku, Nemecku a inde je futbal fenomén. Ľudia platia nenormálne peniaze iba za registr. kartu fanúšika, bez ktorej sa na futbal nedostaneš plus celosezonne permanentky, pri cenách že sa nám zatočí hlava. Funguje to tam preto, lebo sa to robí pre fanúšika, je to jeden veľký marketingový mix. Fanúšikovi sa na futbal ísť oplatí, lebo vidí špičkový futbal, atrakcie, suveníry, prehliadky štadionov. Ľudia chodia pozerať svojich hráčov aj na tréningy.
      Preto nesúhlasím s názorom, že nemáme fanúšikov, pretože u nás sa nikto o tých fanúšikov nestará. Vyháname aj to málo čo chodí, absolútna neúcta. Viď zápas pred par rokmi s Trnavou, kedy ľudia chceli prísť, ale pri bráne ich otočili domov, lebo neboli vstupenky.. Trapne. Žiaden marketing, žiadna komunikacia s fanušikom. Ako keby ich fanúšik nezaujímal. Problém určite nie je na strane fanúšika.
       
  • #65188

    mala perla 65188

     
     
    trex (ID: 653) | -1% Majster
    trex | 3.5.2017 11:47
    z futbalu ..
    --Pražské futbalove kluby SPARTA a SLÁVIA sa zlúčia do jedneho klubu od nasledujucej sezony, kluby kupuju a manazovat budu ČINANIA...next
     
  • #65190

    zaver 65190

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 3.5.2017 14:00
    ako mohol Benko a spol naletiet Remetovi a suhlasit s bublinou noveho stadionu?
    Ako mohla primatorka aj Chudik zobat z ruky Remetovi a nevidiet ten oblbovak, coho sme svedkami , vid Tatran a stadion.
    Zaver... Remeta je hrobar Tatrana.
    Koho je teraz pozemok pod stadionom? Obcas sa dobre rucicky madlia, ze pan Remeta aj pan Benes?
     
    • #65203

      RE: zaver 65203

       
       
      sorg (ID: 146) | 13% Začiatočník
      sorg | 4.5.2017 16:37
      Stadion nebude mat s Remetom nic spolocne ( chvalabohu). Stadion bude mestsky a klub bude platit najom. Pozemky pod stadionom patria mestu.
       
  • #65231

    65231

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 6.5.2017 08:55
    vcera na ME v hadzanej hrali cesi-ukrajina. Velmi ma potesilo, ked cesky komentator spomenul hadzanarsky klub Tatran Presov. Preco? V Tatrane hraju a vcera hrali reperezetanti z ciech a ukrajiny. Tatran ma taku kvalitu, ako TOP muzstva v eur. hadzanej Barcelona, Pariz, Szeged, Veszprem, Vardar v sucasnosti. Len kedy bude mat taku uroven futbalovy klub Tatran na europskej urovni? Vcera som si uvedomil, aky klub hra za nase mesto. Aku uroven ma futbalovy klub podnikatela Remetu?
     
  • #65244

    podaovanie za rekord 65244

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 59% Majster
    obcan111 | 8.5.2017 10:16
    touto cestou sa chcem podakovat panu Remetovi, ze jeho Tatran , v slovenskej Fortuna lige, vytvoril europsky rekord. Myslim, ze tento rekord uz nik neprekona. 27zapasov-3 vitazstva- goly 15dali-55dostali
     
  • #65246

    65246

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 8.5.2017 14:40
    najmudrejsiu a pravdivu vetu, ktoru vyslovil mestky poslanec zaznela z ust Mudr. Janka. Remetovi by som nedal ani 5 centov.
     
  • #65312

    https://presov.korzar.sme.sk/c/20534545/skonci-... 65312

     
     
    jarmok (ID: 130) | 11% Pokročilý
    jarmok | 18.5.2017 09:38
    V Tatrane nie su peniaze. Skonči Tatran ako Myjava? Vysvetli to p. Remeta?
     
  • #65465

    65465

     
     
    peko (ID: 92) | 11% Majster
    peko | 27.5.2017 21:06
    1. Fc fackovaci Panak Bago Presov dnes šasol..ako obycajne. Dakujem ..aspon sa na Vas dobre tipovalo.
     
  • #65468

    A dosť 65468

     
     
    borec (ID: 3376) | 22% Profesionál
    borec | 28.5.2017 11:19
    Podľa mňa nemá Tatran morálne právo na budúcu sezónu štartovať v najvyššej súťaži. Bolo by čestnejšie ešte pred sezónou sa miestenky v najvyššej súťaži vzdať.
     
    • #65469

      RE: A dosť 65469

       
       
      trex (ID: 653) | -1% Majster
      trex | 28.5.2017 11:22
      --ked oligarcha alias "sponzor" neda peňeži tak nebudu hrat,
      a maly dodatok----moralka a peniaze nikdy nebudu jedno telo a jedna dusa...next
       
      • #65484

        RE: RE: A dosť 65484

         
         
        borec (ID: 3376) | 22% Profesionál
        borec | 29.5.2017 16:06
        A futbal v Prešove je vieš kde..."Štyria štatutári stavebnej spoločnosti Dúha na čele s podnikateľom Miroslavom Remetom sú podozriví z krátenia dane 1,1 milióna eur."
         
  • #65470

    65470

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 21% Pokročilý
    orol1 | 28.5.2017 14:21
    jedno je iste, Remeta je hrobarom Tatrana. Futbal na vrcholovej urovni v krajskom meste po BB, NR, KE, skoncil i v Presove. Dnes idem do Lubotic, hraju s Klcovom, a zazijem futbalovu atmosferu, o ktorej moze Remeta v Poprade, len snivat.
     

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS