Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Sobota - 20. január 2018 - Dalibor | zajtra Vincent

PIS.sk

Diskusná téma: porno v chrame

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie



  • #67522

    porno v chrame 67522

     
     
    semafor1 (ID: 4765) | 100% Začiatočník
    semafor1 | 12.12.2017 07:27
    Stare je uz 3 roky, videli ste ho? myslim si, ze diabol existuje a nase presovske katedraly znesvatil.
     
    • #67525

      RE: porno v chrame 67525

       
       
      Hangari (ID: 287) | 20% Idol
      Hangari | 12.12.2017 08:27
      Biznis je biznis.
       
  • #67532

    67532

     
     
    Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
    Roobert | 12.12.2017 12:42
    dnes sa v novom čase vyjadril režisér... PS: je to chlap a nemá 78 rokov :)
     
    • #67533

      RE: 67533

       
       
      ucitel7 (ID: 4621) | 52% Profesionál
      ucitel7 | 12.12.2017 13:09
      roobo, ja to cital na TN. CZ. prekvapuje ma, ze cesi si hned zgustli na teme zneuzivani farar-ministrant a nemanzelskych knazskych detoch . Ale k jadru veci...porno je o zneucteni posvatnenho miesta. Keby to bolo v chrame sv. Vita alebo v mesite v san Etienne, urcite by ich dav zmasakroval. Tu na TN. CZ hovori grecky knaz Petrik. Grecki knazi sa normalne zenia a nie su na ministrantov a chlapcov. Ani ziadny slovensky knaz nemal aferu s chlapcom ministrantom. To skor patri o knazoch v Deutsch, USA, Austalia. Nechapem ten nazor cechov na slovenskeho knaza, je mino reality a faktov. Jedno som presvedceny, ide mozno o sektu, neveriacich ludi mimo slovenska.nie som fanatik, ale sex a vulgarny prejav nepatri do posvatnych katedral a na verejne miesta, napr. prazske metro. Adrenalin je o tom, vyliest na mrakodrap a spadnut .
       
      • #67534

        RE: RE: 67534

         
         
        Hangari (ID: 287) | 20% Idol
        Hangari | 12.12.2017 13:31
        ... kebi tak znaľi muri chramoch - a ňe ľem prešovskich, i vatikanskich hutoric, abo robic filmi- to bi sme še čudovaľi, co šicko še tam "stavalo". Aľe na to je tota omerta.
         
      • #67548

        RE: RE: 67548

         
         
        Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
        Roobert | 14.12.2017 08:08
        v čechách je viac ako 60% ateistov a ČR je líder v pornopriemysle.. nevidel som ten článok o ktorom hovoríš, len jedna otázka. Gréckokatolícky ženatí kňazi žijú kde? No majú obydlia na Fare, čiže to je tiež boží stánok, určite tam vykonávajú tieto veci. Je to v poriadku, lebo oni to robia za zatvorenými dverami a možno bez kamery? Ver tomu, ž e v katedrale sv. Víta sa podobné veci tiež točili. Nevidel som, ale keď sa mi pošťastilo o 6 ráno v centre prahy vidieť ako točili "schovaní" za autom, tak si myslím, že Víta nenechali len tak :D aj som sa opýtal či im netreba komparz :D
         
        • #67549

          RE: RE: RE: 67549

           
           
          ucitel7 (ID: 4621) | 52% Profesionál
          ucitel7 | 14.12.2017 08:32
          urcite pravidla by mali v Europe platit, co sa moze a co je za ciarou moralky. Urcite miesta su pre veriacich posvatne, a boli uz pradavna i pre indianov v pralese a divochou na ostrovoch.
          Mna skor zaraza ten perverzny utok na knazov a pritom nemaju s tymto pornom v kostole, ako ty a ja, nic spolocne. Tak isto by som chcel pocut reakciu politika, ludi, keby sa porno natocilo v ceskom alebo v slovenskom parlamente, alebo na Karlovej univerzite, na Homolke, alebo nedajboze v Kremly. Vynimka je Biely dom, tam sa moze.
           
          • #67552

            RE: RE: RE: RE: 67552

             
             
            Hangari (ID: 287) | 20% Idol
            Hangari | 14.12.2017 10:50
            ... tam še može i fajkovac a hrac na saxafoňe. Je to najdemokratickejša a najslobodňejša inštitucia.
             
        • #67551

          RE: RE: RE: 67551

           
           
          tomas285 (ID: 2087) | -16% Praktikant
          tomas285 | 14.12.2017 09:57
          Prepač Robert, nepoužívam to často, ale na základe tvojho bagatelizovania veci prameniaceho z absolútnej neznalosti pravidiel etiky, morálka a náboženstva, reps. , možno aj nenávisti k veriacim možno usúdiť, že si osoba poriadne morálne upadnutá. Úprimne mi je ľúto ľudí, čo normalizuju nenormálne, obhajujú neobhájiteľné a moralizuju druhých za predpokladu absencie vlastných moralných hodnot. Myslím, že viac nemusím napísať... . Čitatelia si o tebe názor urobia...
           
          • #67564

            RE: RE: RE: RE: 67564

             
             
            Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
            Roobert | 14.12.2017 18:24
            ja viem prečo sem už neprispievam... samozrejme, že to čo urobili je ďaleko za čiarou... celé video som nevidel len fotky, len som okomentoval inak ako je "očakávané" a to, že to tebe vadí, je TVOJ problém a nie môj :) ži v kľude a nadhľade...
             
            • #67567

              RE: RE: RE: RE: RE: 67567

               
               
              obcan111 (ID: 4575) | 57% Majster
              obcan111 | 14.12.2017 20:34
              obcas to tu zaiskri. Musime spolu vychadzat, ako dnes predviedli najslavnejsi slovaci, Fico s Babisom v Brusely. Aj si potykali a nasli spolocnu chemiu, aj spolocnu rec, slovencinu, ako ich mamka naucila.
               
  • #67535

    som pobureny 67535

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 24% Pokročilý
    orol1 | 13.12.2017 10:28
    sranda, ako su vsetci pobureni. Ja som tiez pobureny, ale zo slovenskych biskupov, aj Babjaka, Chautura, Zvolenskeho, Tomka. kde boli tito cestni knazi, ked Sokol znicil biskupa Bezaka a nabonzoval na neho horsie spinavosti, ako toto porno, ktore dovolil asi kostolnik za prachy.
     
  • #67536

    67536

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 13.12.2017 11:29
    Konečne Prešov světoznámý...
     
  • #67537

    hmmm 67537

     
     
    jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
    jankakor | 13.12.2017 13:26
    Zaujimave, ze dej sa odohrava v najväcsich katolickych kostoloch priamo v centre mesta: Konkatedrala sv. Mikulasa, v Greckokatolickej katedrale, Frantiskanskom kostole. Na Silvestra budu v znesvätenych kostoloch poboznosti za odprosenie, kostoly zrejme po natacani porna vysvätia na pokyn biskupa a arcibiskupa.
    A zopar faktov k uzivatelovi ! Tommieschwarz! : priezvisko Schwarz je v minulosti v Presove frekventovane. Jan Kalina, vlastnym menom Ladislav Schwarz, bol zidovskeho pôvodu. Od roku 1938 pôsobil pod pseudonymom Kalina. Presidleniu sa vyhol udelenim prezidendskej vynimky, ktoru mu udelil Jozef Tiso. Doklady mal na meno Jan Kalina a po vojne si doklady aj meno ponechal. Jeho manzelka Agnesa Kalinova, rodena Farkasova, vyrastala tiez v Presove a bola taktiez zidovskeho pôvodu. Pocas vojny zila s Kalinom a v roku 1946 sa za neho vydala. Mimochodom, otec Jana Kalinu bol znamy presovsky fotograf Adolf Schwarz, uz koncom 19.st. prevadzkoval v Presove atelier Schwarz.
     
    • jankakor
    • jankakor: Babsi
    • jankakor
    • #67540

      RE: hmmm 67540

       
       
      deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
      deja_vu | 13.12.2017 17:14
      Nechutnosti sa diali i pri ostatkoch blahoslaveného biskupa Pavla Petra Gojdiča a biskupa Vasiľa Hopka uložených v kaplnkách prešovského gréckokatolíckeho katedrálneho chrámu sv. Jána Krstiteľa.
       
      • deja_vu: kaplnka Pavol Peter Gojdič
      • deja_vu: kaplnka
      • deja_vu: kaplnka Vasiľ Hopko
    • #67541

      no 67541

       
       
      gorozlypes (ID: 909) | 9% Profesionál
      gorozlypes | 13.12.2017 18:42
      co si si pozrela video -
      ako vyzerá sex, keďže očividne sa tejto činnosti sa už dlhodobo nevenuješ :):):) opäť vám v nemocnici povoli prístup k internetu moja? ako zapliesť do zverejnenia videa nejakého iinternetového vtipálka rodinu schwarzových, to je už iný kaliber debilizmu a hyenizmu. daj si lieky a zájdi do sexshopu. tak ti pomôžu vybiť sexuálnu frustráciu iným spôsobom :):)
       
      • #67554

        RE: no 67554

         
         
        jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
        jankakor | 14.12.2017 12:29
        Zjavne ti to logicky mysli. ale to by si musel najprv rozmyslat. V katedrale maju nainstalovane kamery, ze si nic nekale nevsimli... aj ty môzes sledovat dej v interiery katedraly online na webstrankach arcibiskupstva.
        Ale napisem ti, co si vsimaju a co som videla na vlastne oci: Vsimaju si chudakov, co pridu do katedraly aspon na chvilku zohriat sa, vonku je mraz az prasti, sadnu si tichucko niekde vzadu, nikoho neobtazuju, nerusia, pridu do katedraly pomodlit sa a v uplnej beznadeji modlitbou prosit Boha o pomoc. Tak takych si hned vsimnu a zazila som v katedrale, ako knaz pocas omse dal nebadane pokyn dvom chlapom v prednych laviciach, ktori v momente sa postavili, prisli k chudakovi, chytili ho pod pazuchy a vyviedli pred dvere katedraly...
         
        • #67555

          RE: RE: no 67555

           
           
          Hangari (ID: 287) | 20% Idol
          Hangari | 14.12.2017 13:26
          ... ňemaľi co rucic co do brinčka - ohrevne. Kresťanska laska v praxi.
           
          • #67560

            RE: RE: RE: no 67560

             
             
            jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
            jankakor | 14.12.2017 16:44
            Najnovsie v presovskych kostoloch uz nevyberaju do brincka, zacali vyberat na tacku, aby kazdy videl kolko si na omsi dal, najlepsi, ked das papierove, aby si sa nemusel hanbit. Ked sa hadzalo do brincka, babky hodili za hrst centakov a sumne zacerkalo, no zistili, ze drobnych vela a euriek malo... a aj ti co vyberali do brincka kradli, nechavali si z vybrateho, lebo nikto nevidel kolko vybrali a potom chodili z omse za tie z brincka ukradnute tipovat do stavkovych kancelarii...
             
            • #67562

              RE: RE: RE: RE: no 67562

               
               
              Hangari (ID: 287) | 20% Idol
              Hangari | 14.12.2017 17:50
              Kec na tacku, hej, ľem muša bic zavrete oblaki i dzvere abi ňebul cug. No a na tacke bi bars čerkaľi. Aľe eurohujeri už zašahňu:
              https://www.cas.sk/clanok/633081/europoslanec-s...... B.
               
  • #67543

    67543

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 13.12.2017 21:57
    Ale film je božsky, poučný, obohatil má duševne aj telesne...
     
    • #67544

      lepšie porno je toto: 67544

       
       
      gorozlypes (ID: 909) | 9% Profesionál
      gorozlypes | 13.12.2017 22:31
      ale toto našich drahých katoľíkov nerozrušilo :):)
       
      • gorozlypes
      • #67547

        RE: lepšie porno je toto: 67547

         
         
        Hangari (ID: 287) | 20% Idol
        Hangari | 14.12.2017 07:58
        Zašahlo ich už nove mišľeňe, kus ňeskoro, aľe predsik.
         
      • #67578

        RE: lepšie porno je toto: 67578

         
         
        jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
        jankakor | 16.12.2017 11:43
        A co chce tym gorozlypres povedat?
         
      • #67580

        RE: lepšie porno je toto: 67580

         
         
        xelen (ID: 735) | 29% Majster
        xelen | 16.12.2017 17:02
        Všetci dlhodobo sledujeme slovenskú cirkev katolícku. Toto naozaj nikoho nerozrušuje. Rozrušiť môže už iba pozitívne. Napríklad, že by sa začala zaoberať témami 3. tisícročia, alebo aspoň 21. storočia.

        Skanzem.
         
  • #67550

    technologia myslenia 67550

     
     
    trex (ID: 653) | -0% Majster
    trex | 14.12.2017 09:27
    alebo..ako by reagovali pisalci mainstreamu, ak by porno natocili v objekte na Okruznej ulici v Eperiesi...next
     
  • #67553

    katedraly 67553

     
     
    orol1 (ID: 3156) | 24% Pokročilý
    orol1 | 14.12.2017 11:14
    Ako to clovek dokazal postavit, ked som videl tu nadheru v Remesi, v Rime, Barcelone, v Prahe. Sme tak mali v tomto svete a vieme niekedy take sprostosti napachat. Co krajsie nam mohli predkovia zanechat? Vtedy po vichricy sa ukazala nasa katedrala sv. Mikulasa v plnej krase. Zial, moderny clovek je vsetkeho schopny a nema uctu ani k stredovekej nadhere.
     
  • #67556

    67556

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -38% Pokročilý
    Opteron | 14.12.2017 13:41
    Pozicajme si z Levoce klietku hanby a akterov onoho porna tam posadme na par dni.
     
    • #67572

      RE: porno v klietke 67572

       
       
      obcan111 (ID: 4575) | 57% Majster
      obcan111 | 15.12.2017 11:49
      toto je dobry napad. Ale mam podmienku. Kluce budem mat ja, aj vstupne pre panov budem vyberat. Naucime slecnu po kostole hvizdat. Este, ak pani nebudu s vykonom slecny spokojni, mozu reklamovat, vstupne sa vrati...
       
  • #67568

    67568

     
     
    Irena (ID: 3746) | 28% Profesionál
    Irena | 14.12.2017 20:55
    Sodoma gomora Cecilko. Neboli to náhodou ukážky z filmu Slnko , seno , jahody a videa čo premietali na fare.
     
  • #67574

    67574

     
     
    sangalo (ID: 5117) | 7% Praktikant
    sangalo | 15.12.2017 18:51
    Na strane jednej "všetcia sme deti božie" to ano , no na strane druhej, niektori ludia nedokažu chapať a akceptovať iny svetonazor, ako ten svoj...smutne, ale to bolo a bude vždy, svet sa vyvija len velmi pomaly
     
    • #67575

      RE: 67575

       
       
      nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
      nonazdar | 15.12.2017 21:28
      Tak tak, hiža jak hiža...
       
    • #67579

      RE: no strasne 67579

       
       
      jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
      jankakor | 16.12.2017 11:56
      Sama som zvedava ako znesvätenie bude cirkev riesit... V minulosti, ked sa v kostole stalo nieco zle, ohavne, prestali v kostole s poboznostami, kostol zburali a postavili novy. Esteze tie videa zverejnili, aspon sa da s znezvätenim nieco robit. Veriaci doteraz o tom ani len netusili a predstav si, ze by to tak zostalo nadalej...
       
      • #67581

        RE: RE: no strasne 67581

         
         
        xelen (ID: 735) | 29% Majster
        xelen | 16.12.2017 17:05
        No ja ti neviem... ako nie som dajaký extra katolík, no dajakú hodinu náboženstva som absolvoval. Viera je v srdci a určite sa neviaže na budovu kostola, či cirkevného hodnostára. Všetko je v srdiečku.
         
        • #67603

          RE: pornopriemysel 67603

           
           
          deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
          deja_vu | 19.12.2017 16:07
          Židia založili a stále dominujú pornografii. Rad mocných skupín vedie útok proti kresťanstvu a útoky sú vedené a financovaná židovskými peniazmi. Židovská účasť na porne je výsledkom atavistickej nenávisti voči kresťanstvu. Snažia sa oslabiť dominantnú kultúru morálnym rozkladom. Dôvod, prečo sa židia zaoberajú pornografiou je ten, že, ako vravia: Kristus je na hovno, katolíctvo je na hovno. Pornografia sa tak stáva prostriedkom na zneuctenie kresťanskej kultúry. Avšak kľúčovú úlohu v podpore tohto útoku a oslabeniu nášho odporu majú židmi riadené médiá.
           
          • deja_vu: kaplnka Vasiľ Hopko, pamätná tabuľa Ján Pavol II.
          • deja_vu: kaplnka Vasiľ Hopko
          • deja_vu: pamätná tabuľa Ján Pavol II., vstup do kaplnky Vasiľ Hopko
          • #67604

            RE: RE: pornopriemysel 67604

             
             
            xelen (ID: 735) | 29% Majster
            xelen | 19.12.2017 17:00
            Čo ja viem, Európa vychádza z kresťansko-židovských hodnôt. Hej.. veď starý zákon je židovská viera a nový zákon je už Kristus. To Vám predsa nie je novinka, že kresťanstvo vyšlo zo židovskej viery. Každý kto si prečítal bibliu aspoň raz v živote to vie.

            A ešte predtým... pred pánmi Cyrilom a Metodom, sme si tu pokojne nažívali ako pohania. A bolo nám zle? Takisto bolo.

            Nepočul som, že by niekto hovoril na Krista alebo katolicizmus, že je exkrement. Je to Váš názor. Nedávajte iným do úst Vaše želané myšlienky.

            Skúste hľadať chyby vo vnútri svojej komunity - cirkvy. Nehľadajte vonkajšieho nepriateľa - Židov. Bol teraz aktuálny prieskum, kde katolícka cirkev má dôveru na úrovni slovenských súdov. Prečo?
             
            • #67608

              RE: RE: RE: pornopriemysel 67608

               
               
              deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
              deja_vu | 19.12.2017 17:54
              Obdobie pred príchodom Konštantína a Metoda:

              Najstaršie svedectvo o hlaholskom písme na našom území v staroslovenskom jazyku, cca rok 780. GVDVM = Gospodi, v tebě dušon vъzdvigъ mojon = Pane, ku Tebe dušu pozdvihol som moju = K tebe, Pane, dvíham svoju dušu (Žalm 25, 1) = Ad te, Domine, levavi animam meam
               
              • deja_vu: Bojna
            • #67613

              gay - pornopriemysel 67613

               
               
              jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
              jankakor | 20.12.2017 14:37
              Z homosexuality ta vyliecia. Clovek sa ako homosexual nerodi, len kvôli okolnostiam v zivote sa k homosexualite uchyli. Je potvrdene, ze homosexualny gen neexistuje, homosexualita nema nic s genetikou ani prirodzenostou. Korektne je hovorit nie o homosexualnom gene, ale o homosexualnom viruse. Obzvlast mladi riskuju kontaminaciu ideologiou gender, ktoru nastolil eticky diktat mainstreamovej kultury a pred touto chorobou, ktoru nastolil virus sa treba chranit.

              Znamy je pribeh proroka Lota, ktory bol Abrahamom vyslany do mesta Sodomy. Obyvatelia tohto mesta boli prvymi ludmi v historii znami praktikovanim homosexualnych vztahov. Lotove vyzvy k zanechaniu tychto cinov neuposluchli a Boh Sodomu i s jej obyvatelmi znicil.
               
              • jankakor: kňaz Kufa
              • jankakor: knaz Marian Kuffa
              • #67617

                RE: gay - pornopriemysel 67617

                 
                 
                xelen (ID: 735) | 29% Majster
                xelen | 20.12.2017 17:18
                V prešovskom kostole sexovali heterosexuáli. Si zabudla?

                Nie je dôležitá sexualita. Minule ma pobavila reakcia na náboženských fundamentalistov/extrémistov... ak podľa Vás Boh nenávidí homosexuálov, prečo sme potom takí chutní?

                Dôležité sú tvoje skutky a myšlienky. Ešte sa môžeš polepšiť, aby si bola čistá duša. Boží súd neoklameš tým, že sa prezentuješ ako kresťan. Jednoducho musíš žiť v súlade s kresťanskými hodnotami. A tie sú univerzálne pre celý svet - láska, pokora, odpúšťanie, pomoc blížnemu.

                Tvoj hlavný smrteľný hriech je 4. : HNEV. Popracuj na sebe, aby sme ťa začali vnímať ako dobrého človeka.
                 
                • #67631

                  RE: RE: gay - pornopriemysel 67631

                   
                   
                  deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
                  deja_vu | 21.12.2017 16:30
                  Vravíš, že sexuálna aktivita medzi mužom a ženou, ktorá je vymedzená hranicami manželstva, má byť dostatočným dôvodom, aby kresťanstvo každý homosexuál odsúdil? Snažíte sa prinútiť verejnosť, aby potvrdili váš zvrátený spôsob života a znecitlivieť verejnosť. To znamená vnímať homosexualitu s ľahostajnosťou a nie s emóciami. Môžete zabudnúť na snahy presvedčiť masy, že homosexualita je dobrá vec. Ale pokiaľ prijmeme myslieť si, že ide len o niečo iného, potom budete mať vyhrané.
                   
                  • #67638

                    RE: RE: RE: gay - pornopriemysel 67638

                     
                     
                    xelen (ID: 735) | 29% Majster
                    xelen | 21.12.2017 18:58
                    Nie, vravím, že pred božím súdom tvoja pretvárka neobstojí.

                    Boží súd nebude riešiť tvoje hranie sa na dobrého a mravného človeka. Jeho naozaj zaujímajú len konkrétne činy a myšlienky. Poznáš sám - vodu kázali, vino pili. Ľudia nie sú sprostí.

                    Musíš byť pokorný a láskavý. A to je univerzálna hodnota od budhistov po moslimov. Pri klesajúcom podiele kresťanov je otázka dobrých vzťahov tolerovať odlišnosti. Univerzálne hodnoty - rodina, láska, pomoc. To je všade. Je jedno, či veríš v Jehovova alebo v Budhu. Kresťanov je tretina z celkového počtu obyvateľov sveta. Ako tam som zarátaný aj ja - i keď nepraktizujem, verím v jeho hodnoty - univerzálne celému svetu.

                    Je smutné, ak si kresťan domýšľa, že je viac ako moslim. Pýcha. Hriech. Všetci sme ľudia.

                    Ľudia sami vidia, kto je dobrý. Ten zlý priťahuje len podobných a dobrý dobrých. Každý si môže naložiť so svojím živitom ako chce. Čo aj každý dospelý a svojprávny človek robí. Lebo inak sa trápi a to je len krôčik ku zdravotným problémom psychickým alebo fyzickým.
                     
            • #67629

              RE: RE: RE: xelen 67629

               
               
              civilisations (ID: 921) | 39% Profesionál
              civilisations | 21.12.2017 15:23
              Židia sú náboženské etnikum. Nie sú a nikdy neboli časťou žiadneho izraelského kmeňa. Zahŕňajú v sebe rôzne zmesi Egypťanov, Kanaáncov, Edomčanov, Babylončanov a neskôr Chazarov. Ježiš pochádzal z nepoškvrnenej línie z kmeňa Júda, bez židovských predkov a nebol žid náboženstvom. Ježiš bol súčasníkmi označovaný ako Judejec (z oblasti Judei), nie ako Žid. Sám seba nenazýval Židom, ale Judejcom. Ježiš Kristus bol pravým Izraelitom, z kmeňa Júdu. Malý zvyšok Júdu a Benjamína, ktorý sa vrátil do Palestíny z babylonského zajatia zanechal svojich potomkov v Palestíne, títo boli "ovcou Ježiša Krista", a on sám uviedol, že ich pozná, oni poznajú Jeho, a nasledujú Ho. Všetci tí v Palestíne, ktorí sa stali kresťanmi, boli pravými členmi kmeňa Júda alebo kmeňa Benjamín, neboli Židmi. Z gréčtiny Ioudaios, neznamená Žid, ale Júdejec, osoba, ktorej domov je v Judei, čiže v južnej Palestíne. Tento výraz nemá žiadny náboženský význam, a ani rasový význam, je to čisto geografický pojem. Takzvaní a samozvaní Židia ani v najmenšom zmysle nie sú Judejci. Môžu hovoriť o sebe, že sú Judaisti, to znamená osoby, ktoré sa hlásia k Judaizmu ako k svojmu náboženskému presvedčeniu. Ježiš kázal iba "stratenej ovci Domu Izraela", členom kmeňov Júda a Benjamín, o ktorých povedal, že sú Jeho ovce, ktoré poznajú Jeho hlas a nasledujú Ho. Celé pôsobenie Ježiša Krista bolo jedným neúnavným bojom proti zlám judaizmu.

              Na kríži, na ktorom bol Ježiš ukrižovaný, je latinský nápis "Iesus Nazarenus, Rex Iudeorum". Presný preklad latinského "Iesus Nazarenus, Rex Iudeorum" je "Ježiš Nazaretský, vládca Judejcov".
               
              • #67639

                RE: RE: RE: RE: xelen 67639

                 
                 
                xelen (ID: 735) | 29% Majster
                xelen | 21.12.2017 19:00
                Načo ich riešiš? Máš svoj chlievik uprataný?
                 
              • #67704

                RE: RE: RE: RE: xelen 67704

                 
                 
                droid (ID: 40) | -67% Profesionál
                droid | 2.1.2018 14:26
                toto ma zaujima: Ježiš Kristus bol pravým Izraelitom. co tato veta znamena?
                 
          • #67606

            RE: RE: pornopriemysel 67606

             
             
            pisak (ID: 4351) | 1% Začiatočník
            pisak | 19.12.2017 17:24
            Konecne to niekto napisal na plnu hubu. No priemerny Honimir, to aj tak nikdy nepochopi. Vlastne mu na tom zalezi menej, ako na odbaveni sa.
             
            • #67607

              RE: RE: RE: pornopriemysel 67607

               
               
              xelen (ID: 735) | 29% Majster
              xelen | 19.12.2017 17:35
              Spokojní a úspešní ľudia nehľadajú vonkajších nepriateľov, lebo vedia, že sami nie sú bez chyby. Ako vraví Kristus - hoď do mňa kameňom, kto je bez viny.

              Biblia sa nečíta ako rozprávkový príbeh. Biblia je nositeľ myšlienok o kresťanskej láske a odpúšťaní. Zlí ste kresťania... naozaj zlí, ak nerozumiete podstate svojej viery. Kristus trpel nadarmo.
               
  • #67614

    67614

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 20.12.2017 15:12
    Cirkev je zahuba ľudstva...
     
    • #67618

      RE: 67618

       
       
      ucitel7 (ID: 4621) | 52% Profesionál
      ucitel7 | 20.12.2017 18:44
      nesuhlasim. Cirkvy je vela, viera jedna. Zahubou su knazi , ktori spolupracovali s STBakmi a to v rimnsko-katolickej, greko, i pravoslavnej cirkvy. Este sa z nich aj v Presove par najde. Dnes su hrdinovia, prehodili kabatik. Zahubou su knazi, ktori podlahli mamone, vid auta, frajerky, domy, nemantelske deti, rozvody .
       
      • #67630

        RE: RE: 67630

         
         
        deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
        deja_vu | 21.12.2017 16:20
        reakcia na príspevok ucitel7

        Arcibiskup Ján Babjak

        http://www.upn.gov.sk/regpro/vysledky-vyhladava...

        Ján Langoš, štatútar ÚPN, jeden zo zakladateľov Ústavu pamäti národa, na to doplatil životom cestou na súdne pojednávanie Krajského súdu Košice vo veci odvolania prešovského gréckokatolíckeho arcibiskupa Jána Babjaka (dôverník, krycie meno Cyril), voči rozsudku prvostupňového súdu, že sa arcibiskupovi zverejnením cez ÚPN týchto faktov nerobí žiadna ujma. Langoš tragicky zahynul tesne pred pojednávaním, ktoré sa konalo v deň sviatku Eucharistie (sviatok Božieho tela v gréckokatolíckej cirkvi).
         
        • deja_vu: Ján Langoš
        • deja_vu: arcibiskup Ján Babjak
    • #67619

      RE: 67619

       
       
      Irena (ID: 3746) | 28% Profesionál
      Irena | 20.12.2017 19:47
      Odlúčiť cirkev od štátu. Každý veriaci - zaplatiť ročnú daň cirkvi - ihneď sa ukáže koľko máme tzv.veriacich.
       
      • #67620

        RE: RE: 67620

         
         
        ucitel7 (ID: 4621) | 52% Profesionál
        ucitel7 | 21.12.2017 10:32
        zmluva s Vatikanom je prekazkou odluky. To by bolo spravodlive riesenie, odluka . Fico Rim potrebuje, tazko sa od neho niecoho dockame. Je cudne, ze knaz caka na vyplatu od statu a pritom ju vobec nepotrebuje, zije zo zvonceka, krstu, pohrebu, sobasov i z pokladniciek, z ofier, z vyucovania. Vzorom su knazi, ktori stratili statny suhlas a pracovali v civilnom zamestnani a este stacili vykonavat pastoracnu cinnost. Aj tie neprijemne utoky hlavne v cechach, na pedofiliu a nemanzelske deti? Uz je nacase knazi, aby ste sa zenili, ak vas zeny pritahuju a nie ste na chlapou. Keby Kristus bol za celibat, nebol by vymenoval Petra za svojho nastupcu. Nie je nikde ziadna poziadavka Krista na knaza, aby sa nezenil. Niektore Cirkvy s knazmi maju cisty stit, uz si davno vsetko vyriesili, hlavne v protestanskych na severe, veriaci si svojho duchovneho platia sami.
         
        • #67624

          RE: RE: RE: 67624

           
           
          xelen (ID: 735) | 29% Majster
          xelen | 21.12.2017 12:20
          Osobne by som uprednostnil menšie komunity veriacich pred veľkou organizáciou akou je cirkev. Velké molochy sú menej flexibilné, ako malé komunity. Cirkev nevie rýchlo reagovať na meniace sa potreby veriacich v 21. storočí. Aj preto sa od nej čoraz viac ľudí otáča chrbtom a ostávajú extrémistickejší veriaci vyznávajúci extrémne tradičné hodnoty. Kuffa a spol. napríklad. Tiež očíte oči, o čom točia v 21. storočí?

          Je fakt, že celibát je u kňazov povinný len pár storočí.. u katolíckych teda.

          Malá poznámočka na záver, nie je nič zlé na tom, keď je kňaz na chlapov. Nerobí to z nich horších ľudí, ako keď sú vo väčšine na ženy... čo je fakt. Nevidím v tom žiaden problém. Nie sexualita, ale skutky a myšlienky nás odlišujú od zvierat. Dobrý človek môže byť hetero aj homo.
           
      • #67622

        RE: RE:uhol pohľadu 67622

         
         
        trex (ID: 653) | -0% Majster
        trex | 21.12.2017 11:17
        alebo...som za zakon, ktorý zruší financovanie politických strán zo štátneho rozpočtu, čiže z peňazí daňových poplatníkov
        --strany nech finančne podporia len ich členovia a sympatizanti...hneď sa ukáže, koľko máme voličov..
        ---politické scifi...next
         
      • #67623

        RE: RE: 67623

         
         
        trex (ID: 653) | -0% Majster
        trex | 21.12.2017 11:30
        --existuje prirodzený poriadok, ktorý je objektívny a nemenný. Poriadok, ktorý predchádza nášmu pôrodu a presahuje našu smrť. Tento poriadok predpokladá zákon, prirodzený zákon, nestanovený človeku zvonku, ale vpísaný do jeho duše, ktorou sa odlišuje od zvierat...

        --Rodina – oná základná bunka spoločnosti, ako sa jej často vraví – dnes prekonáva hlbokú krízu. No kríza rodiny je na jednej strane kultúrnou a morálnou krízou celej spoločnosti a zároveň príčinou a účinkom hlbokej náboženskej krízy, ktorá rozožiera srdce človeka...next
         
  • #67627

    svätena voda 67627

     
     
    jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
    jankakor | 21.12.2017 13:34
    Pri vstupe i odchode z kostola prsty pravej ruky ponorila do svätenej vody a svätenou vodou sa prezehnala. Teda veriaci sa prezehnavaju mebezpecnou svätenou vodou nachadzajucou sa v nadobach-svätenickach v kostoloch pri vstupnych dverach. Svätenu vodu pouzivaju vsetci veriaci, ktori sa nou prezehnaju, veria v jej ucinky, ze ich posilni, zbavi zla a chorôb. Lenze takato svätena voda môze sirit zavaznu infekciu, môze uskodit, obsahuje mnozstvo bakterii, ktore sa bezne vyskytuju vo vykaloch, napriklad bakteria e.coli. Môze vyvolat zavazne zdravotne problemy, vodovu ci krvavu hnacku, zapalove ochorenia, zlyhanie obliciek az smrt!
     
    • jankakor: svätena voda
    • jankakor: svätena voda
    • jankakor: svätenicka
    • #67636

      RE: svätena voda 67636

       
       
      xelen (ID: 735) | 29% Majster
      xelen | 21.12.2017 18:36
      Hotová ebola, keď ťa počúvam. Ja som sa ňou neraz prežehnával a tu žijem. Či sa bojíš svätenej vody ako čert kríž? Ako upír sa bojí cesnaku?

      A inak som ťa nahlásil za vkladanie pornografického materiálu.
       
      • #67642

        RE: RE: svätena voda 67642

         
         
        jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
        jankakor | 22.12.2017 10:48
        Len ci neochoreli a ziju ti, ktori sa svätenou vodou prezehnali po tebe, ako si si do sv.vody namacal svoje... a ak by hygienici otestovali sv.vodu, zrejme by sme zostali sokovani vysledkom ako si sv.vodu kontaminoval, riziko prenosu chôrob je u vas, homosexualov, vysoke...
        Kazdy si môze vsimnut, ze v presovskych kostoloch je v svätenickach svätenej vody iba malicko, trosku, trosicku, zrejme cirkvi setria aj na svätenej vode alebo im ju niekto kradne, aby nemusel za svätenu vodu platit... a otazne je, ci svätenu vodu vôbec menia alebo ju len doplnaju a ci svätenicky aspon z casu na cas cistia a ci vôbec niekto niekedy v Presove svätenu vodu zo sväteniciek testoval.
         
        • #67646

          RE: RE: RE: svätena voda 67646

           
           
          Hangari (ID: 287) | 20% Idol
          Hangari | 22.12.2017 16:20
          ... stači kec tam ktoška kapne kus Sava. Hlavňe kec zuri chripka.
           
  • #67632

    67632

     
     
    ucitel7 (ID: 4621) | 52% Profesionál
    ucitel7 | 21.12.2017 16:33
    Cirkev straca ludi v kostoloch. Preco? Napr. ked pocujem Babjaka a jeho kazne, ktore cita, tak ma ide slak trafit. Kazne tak zo stredoveku. Pytam sa, ak sa pozorne zapocuvate do kazne hocktoreho presovskeho knaza, da sa to pocuvat? Akou recou nam to dnes knazi hovoria? Co si clovek z tej stredovekej kazne zapamata a aj to pochopi? Aky je dnes slovnik knaza pre pracujuceho cloveka, pre studentov? Verite este, ze knazi v tomto svete nieco zmenia? Myslim si, dost bolo prazdnych fraz Babjaka odeteho v zlatom ruchu, v kostoloch. Nezabudnem ani dnes po dlhej dobe na kazen v Nitre, slovenskeho biskupa z Islandu. Preco? Nehovoril z papiera, hovoril recou dnesneho cloveka z ulice.
     
    • #67634

      RE: Ideológia gender 67634

       
       
      deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
      deja_vu | 21.12.2017 17:03
      Výborná kázeň Mariána Kuffa:

      https://www.youtube.com/embed/pUjAOOV4iTI
       
    • #67635

      RE: K homosexualite 67635

       
       
      deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
      deja_vu | 21.12.2017 17:44
      Vypočuj si perzekuovaný a políciou vyšetrovaný Marián Kuffa: k homosexualite

      https://gloria.tv/video/MVNouZZWpBPP6KZM33asyAbmJ
       
      • #67637

        RE: RE: K homosexualite 67637

         
         
        xelen (ID: 735) | 29% Majster
        xelen | 21.12.2017 18:47
        Mne sa najviac páči ako Kuffa brojí proti Istanbulskému dohovoru o ochrane žien pred domácim násilím. Pozná každá 5. žena na Slovensku. Jeho argumenty, že budú učiť vašu 4 ročnú dcéru/vnučku masturbovať sú prinajmenšom uchylné. Ale, poslucháčov si našiel. Že deja-vú.

        Ja takých chorých kňazov nasledovať nebudem. A nikto z 21.storočia. Nech si zrušia celibát a nešpinia verejný priestor svojimi sexuálnym zvrátenosťami... pán Kuffa.

        Mimochodom istanbulský dohovor podporujú: Aliancia žien Slovenska, MyMamy, Fenestra, Možnosť voľby, Pomoc rodine, Kotva, Žena v tiesni, Hana, Progresfem, Aspekt, EsFem, Amnesty International Slovensko, Liga za ľudské práva, Poradňa pre občianske a ľudské a práva, Občan, demokracia a zodpovednosť; Ženská sieť HEPY; Únia rómskych materských centier, Ženské kruhy a ďalšie

        Ženy zobuďte sa. Ide o Vás.
         
        • #67641

          RE: RE: RE: K homosexualite 67641

           
           
          jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
          jankakor | 22.12.2017 10:26
          Ak niekto spini priestor svojimi sexualnymi zvratenostami, tak si to ty a tvoji homosexualni partneri, milenci a kamosi...
          Rôzne formy tvojho homosexualneho spravania su spojene s radom symptomov a je tu vysoke riziko prenosu chorôb: syfilis, aids, hepatitida... pricom vy, homosexuali, ste rizikovou skupinou ohrozujucou nielen seba, ale i svoje okolie. Analne a crevne ochorenia homosexualov su zname pod pojmom: crevny syndrom homosexualov - gay bowel syndrome.
           
          • #67643

            RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67643

             
             
            obcan111 (ID: 4575) | 57% Majster
            obcan111 | 22.12.2017 15:35
            ked to citam, a tesim sa na magicku vianocnu noc,
            az sa bojim, ci nebude v nedelu teply den.
            vonku uz pomaly prsi a je odmak,
            aj Ilko sa vyhovara na teply a studeny front.
            Studenu zimu, stavat snehuliaka chceme, ved ake to vianoce?
            taku zimu chceme, aby aj svatena voda v kostole zmrzla,
            a zamrzal nos snehuliakom.
             
        • #67653

          RE: RE: RE: K homosexualite 67653

           
           
          jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
          jankakor | 27.12.2017 13:47
          Gender ideologia je zadefinovana v Istambulskom dohovore, verejne sa priznava k homosexualite, pornopriemyslu, incestu. Kazdy piatok sa v Presove po vecernej omsi kona pochod proti zvrhlostiam Istanbulskeho dohovoru, ktory na Slovensku dosiroka otvara vrata pekelne k zvratemostiam, zvrhlostiam a nesmiernemu upadku moralnych hodnôt. Od roku 2011 Ist. dohovor ratifikovalo len 13 clenskych krajin, katolicki biskupi su proti Istambulaskemu dohovoru od pociatku a premier Fico sa isto nepostavi za plan Zitnanskej na predlozenie Ist. dohovoru. Istambulsky dohovor neratifikovalo Nemecko, Madarsko, Lotyssko, Luxembursko, Velka Britania, Grecko, Irsko, Litva, Estonsko, Cyprus, Bulharsko, Ceska republika, Chorvatsko a Slovensko.
           
          • jankakor: Premier Fico, predseda kbs Zvolensky
          • jankakor: Conchita
          • #67656

            RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67656

             
             
            nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
            nonazdar | 27.12.2017 16:37
            huraaaaaááááááááááááááááááá... ...
             
            • nonazdar
            • #67659

              RE: RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67659

               
               
              jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
              jankakor | 28.12.2017 12:25
              Peniaze danovych platcov vo vyske 763500 eur zneuzili na propagaciu aktivit akym je Istambulsky dohovor cez mimovladku ! Moznost volby! , ktora propaguje gender ideologiu. Dominantne presadzuju lgbti, rod mame vnimat iba na zaklade socialnej definicie.

              Moderna slovenska rodina podla Istambulskeho dohovoru na obrazku.
               
              • jankakor: Moderna slovenska rodina podla Istambulskeho dohovoru
              • #67660

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67660

                 
                 
                nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
                nonazdar | 28.12.2017 13:40
                Už sa ťešim, konečně niečo dobrého do rodin... .
                 
              • #67662

                Ku Istanbulskému dohovoru 67662

                 
                 
                xelen (ID: 735) | 29% Majster
                xelen | 28.12.2017 15:26
                Ty si neuveriteľný demagóg Jankakor.

                Istanbulský dohovor je o ochrane pred rodovo podmieneným násilím.

                Stále sú medzi nami muži, ktorí považujú za prejav mužkosti zrúbať ženu, lebo iba zbitá žena naozaj miluje.

                Stále sú medzi nami muži, ktorí nevidia nič zlé na znásilnení dievčaťa. Lebo veď som muž Macho a mám na to od boha dané právo. Čo na tom, že sa len dievča odvážilo vrátiť sama večer domov z práce.

                Toto je rodovo podmienené násilie.

                Načo do práv žien rozprávajú muži. Prečo Kuffa, Chromík sa pletú do ženských práv? Prečo kňazi v celibáte hovoria o sexe?

                Ženy, kým od Vás bude počuť len hlas sliepok, tak sa nečudujte, že zarábate menej ako muži a Vaša kariéra končí pri varení kávy. Nechápem, že ani jedna z Vás sa neozvala.

                A keď sa Vám páči ostať doma pri sporákoch, tak nasledujte pánov Kuffu a Chromíka.
                 
                • #67667

                  RE: Ku Istanbulskému dohovoru 67667

                   
                   
                  jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
                  jankakor | 29.12.2017 13:48
                  Pod zamienkou boja proti nasiliu presadzujete do vzdelavacieho procesu gender ideologiu. Skutocnym cielom Dohovoru je presadzovanie rodovej ideologie cez medzinarodne pravo pod ruskom riesenia domaceho nasilia, na vsetkych urovniach skolstva zavedenie rodoveho vzdelavania deti a mladeze. Stovky odbornikov - pedagogov, psychologov, psychiatrov na Slovensku a nie len na Slovensku, su proti Dohovoru a su za odstupenie od Dohovoru.
                   
                  • #67668

                    RE: RE: Ku Istanbulskému dohovoru 67668

                     
                     
                    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
                    nonazdar | 29.12.2017 13:55
                    psychologove, psychiatrove, šmejdi... .my ludze hceme dohodu, huraáááááááááááááááááááááá... .
                     
                    • nonazdar
                  • #67678

                    RE: RE: Ku Istanbulskému dohovoru 67678

                     
                     
                    xelen (ID: 735) | 29% Majster
                    xelen | 29.12.2017 20:50
                    Ci panečku, čo presadzujeme? Čo je to rodové vzdelávanie? Dajaký newspeak? Mám si pod tým predstaviť to Kuffovo nútenie k masturbácii 4 ročných dievčatok? Ani 10000 odborníkov ma nepresvedčí, že Vaša banda je pri zmysloch.

                    Niekedy mám pocit, že by malo vyvstať nové zriadenie. Časť populácie (ako ty) by sa dobrovoľne vzdala svojich práv. Vybrala by si si z balíčka len tie, ktoré tebe vyhovujú.

                    No a my ostatní, by sme si žili slobodne a starali sa o to, aby systém fungoval tak, aby mal každý šancu byť úspešný.

                    Nie o obmedzovaní je spoločnosť, ale o vzájomnej podpore. Láska a pokora s tebou, žena.
                     
                    • #67691

                      RE: RE: RE: Ku Istanbulskému dohovoru 67691

                       
                       
                      Hangari (ID: 287) | 20% Idol
                      Hangari | 31.12.2017 09:53
                      Ach to še nam budze žic:
                      Korunovácia Schwarzenberga
                      Zo slobodnej vôle rozličných stavov českých bol 11.12.2017 v knihovni Václava Havla za prítomnosti význačných zástupcov vyššie uvedených stavov, pri príležitosti svojich vynikajúcich 80. Narodenín pan Karel Schwarzenberg korunován panovníkom Kráľovstva pravdy a lásky.
                      A bul tam i naša osobnosc roka 2017 - Andrej. Ktori stav zastupoval?
                      A perla jeho ducha:
                      Ešči kec nebul prezident pital še Schwarzenberga jak ma robic predvoľebnu kampaň. No a ten mu poradzel, že ma veľo cestovac po repubľike a ma mac dvoch šoferoch, abi jeden sebe oddichnul...
                      Tote su uplňe pri zmisloch... A na tim še už pracuje, že odobereme prava. Zákon pripravuje elitni pravňik Budaj - štb-ak, terazki homosolaris. Budze to užasne.
                       
                    • #67692

                      RE: RE: RE: Ku Istanbulskému dohovoru 67692

                       
                       
                      trex (ID: 653) | -0% Majster
                      trex | 31.12.2017 10:25
                      ..maš na vyber , ktora porucha chceš byť alebo si...next
                       
                      • trex
          • #67663

            RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67663

             
             
            xelen (ID: 735) | 29% Majster
            xelen | 28.12.2017 15:31
            Pre menej demagógie, link na plné znenie po Slovensky:

            https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=htt...

            Mimochodom Nemecko ratifikuje Istanbulský dohovor od 1. februára 2018. Zaujímavé je tiež, že ultra konzervatívne Poľsko alebo Rumunsko, Slovinsko ním takisto nemajú problém a ratifikovali ho.
             
            • #67669

              RE: RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67669

               
               
              jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
              jankakor | 29.12.2017 14:08
              Vymyte mozgy genderovej mladeze, 5 pripadov...

              https://www.tfpstudentaction.org/media/videos/u...
               
              • #67679

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67679

                 
                 
                xelen (ID: 735) | 29% Majster
                xelen | 29.12.2017 20:58
                Zo svojho zoznamu krajín, ktoré neratifikovali si odškrtni okrem toho Nemecka aj Estónsko a Cyprus.

                A vieš, čo je zaujímavé Jankakor. Pred ratifikáciou dohovoru, väčšina členských štátou Rady Európy, vrátane Slovenska, dohodu podpísali. Ale, pre zaujímavosť, z členských štátov ho nepodpísalo jedine Rusko a jeho 2 sovietke satelity.

                Z tohto pohľadu mi to pripadá ako typický ruská podvratná činnosť k jednote EU. A ty a tebe podobní, ste len figúrky ku politickému zviditeľneniu Chromíka a Kuffu.
                 
                • #67693

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: K homosexualite 67693

                   
                   
                  trex (ID: 653) | -0% Majster
                  trex | 31.12.2017 10:39
                  -- Argumenty zo strany úbohých, utláčaných a krvavo diskriminovaných úchylov sú notoricky známe. To všetko je znôška lží a poloprávd, ktorá sa presadila len vďaka výdatnej mediálnej masáži a ohromnému priestoru, ktorý sa tam pervertom dostáva.
                  Kto netlieska dúhovým obscénnostiam na uliciach je nácek a fašista. Kto stále tvrdí, že sodomia je hriech je nácek a fašista.
                  -- homoführer amorálnych deviantov xexxe, pamataj... konečné víťazstvo, to nenáleží zlu , prichadza čas, v ktorom zostúpi oheň na novú Sodomu a spáli ju do tla, tak ako spálil tú starú...next
                   
  • #67673

    Mudra priroda 67673

     
     
    Hangari (ID: 287) | 20% Idol
    Hangari | 29.12.2017 20:19
    I tota robi chibi, aľe ich aj naprava. Normalne vof prirodze su un i ona. Potim su tote ňeurčite, co kec še stretňu, ňeznaju kto budze klasc vajička - šľimaki. No a nakoňec su tote co su take a ciťa še onakše. Zname, še mame sem tam i kikirikace kuri, tzv. kureje. Vajca ňešu, aľe kohut še k ňim dajak ňema, ta že daľej pokračovateľa ňit. Dakedi i kurej zbije kohuta.
    Ja zvedavi, či ratifikuju to napr. Saudska arabia, Pakistan, Afganistan, ... . šicke -stani.
     
    • #67675

      RE: Mudra priroda 67675

       
       
      xelen (ID: 735) | 29% Majster
      xelen | 29.12.2017 20:43
      V priemysle/na dvore každoročne zabijú kuriatka miliónov budúcich kohútov, lebo o ne nie je záujem.
       
      • #67677

        RE: RE: Mudra priroda 67677

         
         
        Hangari (ID: 287) | 20% Idol
        Hangari | 29.12.2017 20:50
        Šak kec objednam 10 kurkoch a vecej na domaci chov, tha kohucik zadarmo. A ma svoj učel, robi takeho domaceho policajta, kec še babi biju ktora krajše vajička znaša. Škoda, bo kec kohucika kus vikarmice a dace na pekač, hm, to je bašta.
         
      • #67742

        RE: RE: Mudra priroda 67742

         
         
        zdenka (ID: 990) | 16% Praktikant
        zdenka | 7.1.2018 16:10
        Keď ťa milenec prcá do riti, ako sa cítiš? Ako kohút alebo sliepka?
         
        • #67743

          RE: RE: RE: Mudra priroda 67743

           
           
          nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
          nonazdar | 7.1.2018 19:06
          ako martan, mnamnam... ... ... ... ... .
           
          • nonazdar
        • #67746

          RE: RE: RE: Mudra priroda 67746

           
           
          xelen (ID: 735) | 29% Majster
          xelen | 7.1.2018 20:08
          Na to ti kvalifikovane odpovedia veľmi blízki priatelia - kňaz Kuffa a referendovo neúspešný Chromík. Neváhaj sa ich pri najbližšej seanse spýtať.

          Ich kvalifikácia v otázkach rodiny a sexuality, povolenia antikoncepcie, nemanželských a mimomanželských vzťahov, či sexu pred manželským sľubom je omnoho vyššia ako moja. Páni iste vravia zo svojich bohatých skúsenosti.
           
          • #67747

            RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67747

             
             
            tomas285 (ID: 2087) | -16% Praktikant
            tomas285 | 8.1.2018 06:09
            No, neviem či jasný názor takmer 1 milionu ľudí možno považovať za neúspech (k p. Chromíkovi) a to aj bez ohľadu na finálny výsledok referenda... . A k p. Kuffovi len toľko, že on sa bezzištne stara o ľudí ktorý už niesu na pokraji spoločnosti ale omnoho horšie na tom !!! a ty nemáš ani morálne, ani etické ani žiadne iné právo si vobec jeho meno brať do svojej špinavej papule !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!! !
             
            • #67750

              RE: RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67750

               
               
              xelen (ID: 735) | 29% Majster
              xelen | 8.1.2018 12:24
              Možno som toľkým ľuďom ako on nepomohol, ale zastať občanov Slovenska sa musím a vždy budem. Nikto nemá právo odsudzovať iného človeka kvôli farbe, orientácii, veku, či pohlaviu. Lebo všetci sme občania tejto krajiny. Platíme dane aj na platy kňazov z toho ide.

              Nemá právo odsudzovať ľudí ak ľuďom nerozumie. Nemá právo vymýšľať si historky o masturbácii dievčatok kňaz Kuffa. Nemá právo odsudzovať nemanželské páry, keďže je ich pomaly aj väčšina.

              Taký človek môže byť morálna autorita pre milión Slovákov. Ostatných 4,5 milónov si o ňom môže myslieť niečo odlišné. Mal by zapracovať na svojej snahe porozumieť všetkým občanom Slovenska.

              Pomáhať tak, aby zároveň neubližoval. Je to pre Vás ťažké pochopiť? Ste zle vychovaní v kresťansko-židovských tradíciach tejto krajiny.
               
          • #67748

            RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67748

             
             
            trex (ID: 653) | -0% Majster
            trex | 8.1.2018 08:05
            -- veriš tomu, že tvoji noví kalifovia budú pochodovať na buzna prájdoch a mávať dúhovými zástavkami ako americkí veľvyslanci??. ..next
             
            • trex
            • #67751

              RE: RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67751

               
               
              xelen (ID: 735) | 29% Majster
              xelen | 8.1.2018 12:24
              Minimálne zatiaľ nesexujeme v kostoloch.
               
              • #67756

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67756

                 
                 
                trex (ID: 653) | -0% Majster
                trex | 9.1.2018 08:55
                --nikdy sa nevyvlečieš s osobnej zodpovednosti za zvrhlosti, ktoré páchaš ty a všetci perverzaci ...next
                 
                • #67759

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67759

                   
                   
                  xelen (ID: 735) | 29% Majster
                  xelen | 9.1.2018 12:28
                  Nikdy nebudete lepšími ľuďmi, ak sa budete vyhraňovať voči ostatným. Lepších Vás spravia len skutočné činy. Buď ste dobrý človek, alebo nie ste. A všetko ostatné je pretvárka. Klamete seba.

                  Stačí veriť ľuďom. Všetci na Zemi sne na jednej lodi. Na každého by sa dalo nájsť, do ktorej menšiny patrí a čo sa o nej generalizuje.

                  Bieli heterosexuálni katolícki kresťania v manželskom zväzku sú na Zemi menšina. Ak sa na to pozrieťe z celosvetového hľadiska.

                  Nie je mojím poslaním naprávať to, čo na Vás napáchal život. Nepresvedčím Vás, že väčšina ľudí na tomto svete je v pohode.
                   
                  • #67767

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67767

                     
                     
                    trex (ID: 653) | -0% Majster
                    trex | 10.1.2018 08:32
                    - každý hetero má principiálne právo nebyť otravovaný vecami, ktoré ab definitio sú mu biologicky cudzie..
                    -- boj proti zdravému rozumu a podpora kdejakej intelektuálnej perverzie zaistili, že tupé stádo eurokonzumentov -polokreténov bez schopnosti čítať v dejinách a poučiť sa z nich, už netuší, že je rozdiel medzi ženu a mužom, dobrom a zlom, pravdou a lžou, prirodzeným a neprirodzeným.
                    -- Zákonom posvätené vraždenie nenarodených a bezmocných, zákonom posvätené sodomitské "manželstvá", zákonom posvätené cudzoložstvá, rúhania a ohavnosti najrôznejšieho druhu, to nie je to , čo si zaslúži prežiť... . next
                     
                    • #67783

                      RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mudra priroda 67783

                       
                       
                      xelen (ID: 735) | 29% Majster
                      xelen | 10.1.2018 17:54
                      Myslite si, čo chcete. Mne je akože smiešne, že považujete homosexualitu za niečo, čo Vás dokáže tak vyviesť z rovnováhy. Mňa to ani neuráža a ani nevytáča. Dokonca ani nemám potrebu na Vás reagovať agresívne. Necítim sa byť Vami ohrozovaní. Moderní ľudia homosexualitu neriešia. Mám to potvrdené praxou a životom. Áno, darí sa mi ako homosexuálovi žiť spokojný a celkom fajn život v Prešove.

                      Možno ste málo cestovali, spoznávali ľudí hoc aj z iného mesta. Košice, Sabinov. Sú takí istí ako my. Treba sa otvoriť a pochopiť, že ľudia sú všade dobrí. Väčšina. Ako ja tak aj oni chcú mať štastie, zdravie, rodinu, mier, peniaze...

                      Málokto vyniká svojou morálnosťou nad nami, že by smel kázať, čo je správne a zlé. Múdry a skutočne vyspelý kňaz pomáha a neosočuje. Kuffa a Chromík nepochopili spoločnosť, v ktorej žijú a slepo veria v svoju jedinečnosť viesť občanov Slovenska do ich krajiny vysnívanej.

                      Nie, treba im povedať, že takto sa elita národa nespráva. Elita posúva, pomáha, aby spoločnosť napredovala. Aby mal každý šancu. Lebo všetci sme v niečom lepší a v niečom slabší. Iba spolu máme silu.

                      Budúca generácia, ktorá pracuje pre nadnárodné korporácie si ani nemôže dovoliť pozastavovať sa nad každou odlišnosťou. Raz rozprávaš s Indom a hneď nato s Izraelčankou. O tom to je... . všetci sme na jednej lodi a svet speje k zlúčeniu do jedného štátu pre všetkých. V dlhodobom horizonte.
                       
                      • #67787

                        RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mudra p... 67787

                         
                         
                        trex (ID: 653) | -0% Majster
                        trex | 11.1.2018 08:51
                        - spodina plná tých najhorších úchylov akých si len vieme predstaviť je tou najposlednejšou skupinou, ktorá má nárok na akékoľvek moralizovanie, pokiaľ ide o problém sexuálneho harrasmentu (a vlastne moralizovania pri akejkoľvek téme... .
                        --ľudia zapojení do špinavosti budú aj konfrontovaní so špinavými následkami svojich činov.
                        -- si učebnicová ukážka svetoobčianskej multietnickej zmesi s narušenou etnickou a biologickou identitou...next
                         
                        • #67788

                          RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mud... 67788

                           
                           
                          xelen (ID: 735) | 29% Majster
                          xelen | 11.1.2018 12:04
                          Ako vravím, trpíte vy, ktorí sa neviete zmieriť, že všetci ľudia sme v podstate dobrí a každý sme v niečom odlišný. Nie je to môj problém a nie je moja misia Vám otvárať oči. Sami si robíte zle.
                           
                          • #67802

                            RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:... 67802

                             
                             
                            Kika (ID: 79) | 16% Začiatočník
                            Kika | 15.1.2018 08:15
                            Xelen nenechaj sa deptať pre svoju orientáciu. Ja som mala heterosexuala, ktory ma volal kralovna. Svojim chovanim ma dostal na psycho, potom rakovina, no a tak si našiel dalšiu...poj...l ma, a potom ma odj...l. Čiže charakter a zodpovednosť sa nerodí s vtákom medzi nohami automaticky. Starí pisaci, určite vedia, aký galantný to muž, navonok.
                             
                            • #67807

                              RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:... 67807

                               
                               
                              xelen (ID: 735) | 29% Majster
                              xelen | 15.1.2018 18:33
                              A najlepšie je, že aj keď sa človek poskladá, nik mu neuverí, kde je pravda. Uveria tomu, ktorý vie ľahko obalamutiť, manipulovať svojím šarmom. Toto presne píšem, že dakto tam hore skutočne vidí, kto je dobrý a kto je zlý. Zvyšok je pretvárka. Držím pevne prsty, lebo vidím, že to muselo byť ťažké s ním.

                              Každý by si mal tu uvedomiť, že sme všetci spolu na jednej Zemeguli a furt tu budeme všetci ako sme. Neexistuje iné "konečné" riešenie. Smieme si pomáhať, aby to šlo ľahšie.
                               
                              • #67808

                                RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:... 67808

                                 
                                 
                                Kika (ID: 79) | 16% Začiatočník
                                Kika | 15.1.2018 19:26
                                psychouši majú veľký dar reči, málo empatie, a obrovskú moc pretočiť v hlave všetko logické. Ovplývajú obrovským šarmom a spontánnosťou, galantnosťou..až neskôr si pi.a jeb... á... .
                                Čiže znova, neverím na nič hore, lebo miesto môjho trápenia by sa trápila tá druhá osoba. Preto verím, že mnoho krát, nejaký gay alebo lesba môžu byť oveľa lepšími partnermi. Prípadne aj taký cigan, degeš, rom, môže byť lepším partnerom, ako nejaký narcis, ktorý má doma 10 bundičiek na zimu, len aby bol za fešáka.
                                 
                                • #67811

                                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:... 67811

                                   
                                   
                                  jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
                                  jankakor | 16.1.2018 11:59
                                  Trpis depresiami, tazkym psychickym stavom, nemôzes spavat, nepomahaju ti tabletky ani lekar. Mala by si navstivit exrocistu, pomôze ti s problemami, s ktorymi si sama nevies rady.
                                   
                                  • #67812

                                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:... 67812

                                     
                                     
                                    xelen (ID: 735) | 29% Majster
                                    xelen | 16.1.2018 12:17
                                    Janina, ty tuším si zas nejaký divný príspevok práve vyvrhla.

                                    Si včera na veľa jehovistických obrázkov do noci zase pozerala? Nezabudni, ako si písala, že to pôsobí na naše podvedomie. Nekukaj už na ne. A už vôbec neskladaj z nich čudné vzory.
                                     
                                  • #67813

                                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:... 67813

                                     
                                     
                                    Kika (ID: 79) | 16% Začiatočník
                                    Kika | 16.1.2018 13:01
                                    Skoro si trafila, lebo takéto stavy zvyknú byť, ak zistíš že ťa niekto vymení za funčný model, zatiaľ čo ten pôvodný už tzv.ojel a znefunkčnil.

                                    No skús prepánajána, objasniť ten nápad s exorcsitom :-D
                                     
                                    • #67821

                                      exorcista 67821

                                       
                                       
                                      jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
                                      jankakor | 17.1.2018 16:26
                                      Mamon, zavist, nepokoj, strach, intrigy vyvolavaju zlo v medziludskych vztahoch.
                                      Za kazdym hriechom je diabol. Keby si mala pokoru, nezostavala by si v hriechu a nestracala by si cas.
                                       
                                      • jankakor: exorcista
                                      • #67822

                                        RE: exorcista 67822

                                         
                                         
                                        ucitel7 (ID: 4621) | 52% Profesionál
                                        ucitel7 | 17.1.2018 18:18
                                        uz sa len vyspovedat na PISe, ake mame hriechy, aby sa vedelo, co sme to za ludia. Meradlo cloveka je jeho svedomie, ak ho este mame. Ked uz nepomozeme, aspom neublizujme. Ale nad dobrom asi vyhravaju zlodeji a mafiani, ktori si tu vybudovali raj na zemi. Ma este vyznam byt slusny, konat podla evanjelia, nastavit si rucicku k dobru? Ved sa ti kazdy mafian vysmeje. Maju este vyznam v tomto nasom svete blahobytu a prosperity tieto stare poucky a zasady?
                                         
                                        • #67828

                                          RE: RE: exorcista 67828

                                           
                                           
                                          jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
                                          jankakor | 18.1.2018 13:33
                                          Otvorenost a uprimnost je pre nu najlepsou terapiou. Oddavala sa neviazanemu sexu, vztah mala zalozeny na sexe a teraz jej chyba... trpi abstinencnym syndromom. So zavislostami si mnohi sami nedokazu poradit a exorcisti uz pomohli vela ludom.
                                           
                                          • #67829

                                            RE: RE: RE: exorcista 67829

                                             
                                             
                                            Kika (ID: 79) | 16% Začiatočník
                                            Kika | 18.1.2018 16:43
                                            Tak tak, jankakor, presne v tom je problem. Vo vzťahu vobec nešlo o nič viac, hlavne z mojej strany.hehe.chýbajú mi hlavne orgány, s ktorými by som činnosť vykonávala.
                                            Uprimnosť je perfektná terapia, ak je obojstranná. Potom by neprichádzalo k takýmto situáciám.
                                             
                                          • #67834

                                            RE: RE: RE: exorcista 67834

                                             
                                             
                                            xelen (ID: 735) | 29% Majster
                                            xelen | 18.1.2018 20:30
                                            Janina, ja osobne nepoznám žiadneho moderného človeka, ktorý by mal čo dočinenia s exorcistom. Pre nás to je tak obrázok z béčkového hororu. Kdesi na leveli kladivo na čarodejnice.
                                             
                                            • #67841

                                              RE: RE: RE: RE: exorcista 67841

                                               
                                               
                                              jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
                                              jankakor | 19.1.2018 17:00
                                              Aky je to moderny clovek? Primatorka si nechala vysvätit kancelariu na mestskom urade...
                                               
                                        • #67833

                                          RE: RE: exorcista 67833

                                           
                                           
                                          xelen (ID: 735) | 29% Majster
                                          xelen | 18.1.2018 20:25
                                          Podľa mňa má zmysle stále a dookola ukazovať, že človek musí byť slušný. Až keby sme to stále a dookola neriešili, zlo by naozaj prepuklo.

                                          Náš jeden minister čaká na svojho odvážneho prokurátora a policajtov. Počiatek je už mimo médii ale jeho kamoš stále na očiach.
                                           
                        • #67789

                          RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mud... 67789

                           
                           
                          obcan111 (ID: 4575) | 57% Majster
                          obcan111 | 11.1.2018 13:32
                          idealne to maju anjeli. Dodnes neviem, ci je to on, alebo ona, kto to lieta nado mnou, s kridielkami a so suknickou.
                           
                      • #67793

                        RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mudra p... 67793

                         
                         
                        Hangari (ID: 287) | 20% Idol
                        Hangari | 11.1.2018 17:43
                        Jeden anďel ľita i na ľitadľe a mišľim je chlop, zatľik.
                         
  • #67760

    67760

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 9.1.2018 12:53
    Milujte sa, množte sa... .
     
    • #67782

      RE: pekné 67782

       
       
      deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
      deja_vu | 10.1.2018 17:50
      Peter Sagan sa chystá 24. januára do Vatikánu na súkromnú audienciu k pápežovi a pápež František zrejme osobne pokrstí jeho syna Marlona.
      https://sport.sme.sk/c/20734795/sagan-navstivi-...
       
      • deja_vu: Peter Sagan
      • deja_vu: Peter Sagan
      • #67795

        RE: RE: pekné 67795

         
         
        zdenka (ID: 990) | 16% Praktikant
        zdenka | 13.1.2018 13:06
        Bude nedotknuteľný. Už si na Petra nedovolia ako tohto roku vo Francúzsku
         
  • #67762

    Na jednej šife 67762

     
     
    Hangari (ID: 287) | 20% Idol
    Hangari | 9.1.2018 13:06
    ľem, terazki je boj o kapitana.
     
  • #67814

    tabulka 67814

     
     
    obcan111 (ID: 4575) | 57% Majster
    obcan111 | 16.1.2018 16:01
    poprosil by som pana dekana hore a pana biskupa dole, aby na dvere vyvesili tabulku, ZAKAZ ZOBRANIA a NATACANIA PORNA.
     
    • #67831

      RE: tabulka 67831

       
       
      jankakor (ID: 2715) | 6% Majster
      jankakor | 18.1.2018 17:58
      Kto chce s vlkmi zit, musi s vlkmi vyt? Zeby Arcibiskup Babjak zabudol co zidobolsevici porobili s cirkvou na Slovensku, zabudol na prenasledovanie veriacich, mucenie, tyranie a vrazdenie... A teraz to tu ma, zidia znesvätili chram, doslova ostali chram, zidia su za tym, co sa udialo a co sa deje... Zeby Arcibiskup Babjak pozabudol kto je Pavol Mestam (Marmorstein) - Prof. PhDr. Pavol Mestan, DrSc. , ked sa s nim bratrickuje, div ze neobjima? Po roku 1968 az do roku 1989, v obdobi normalizacie, hlavny normalizator - ideolog na Slovensku, bojovnik proti antikomunizmu a po roku 1977 aj bojovnik proti Charte 77. Na tomto ziskal doktorat a profesuru z vedeckeho komunizmu na Vysokej stranickej skole Uv kss v Bratislave. To su tituly, ktrymi sa hrdi a uvadza si ich pred i za menon dodnes. V dôsledku jeho intervencie prenasledovali, kadrovali, zo zamestnania vyhadzovali, vypocuvali na Statnej bezpecnosti za protistatnu cinnost, sucasny riaditel muzea zidovskej kultury adresne udaval aj s podkladmi pre prokuratora v mene zvratenej ideologie. Velkou hanbou je, ze nikto z arcibiskupstva proti nemu neprotestoval. A teraz jeden z najtvrdsich bolsevickych ideologov, Chazar, ktora ani nie je semitom, vytahuje kadejaky antisemitizmus a sam si vzdy precizne uvadza, ze je zid s malym z, nie Zid s velkym Z. Len v Presove sa môze stat, ze nikto sa nad tym z grkt arcibiskupstva nepozastavi. Som zvedava dokedy im to este veriaci budu trpiet a ako dlho este potrva kym to pochopia.
       
      • jankakor: Pavol Mestan
      • jankakor: arcibiskup Babjak
      • #67837

        RE: RE: tabulka 67837

         
         
        Hangari (ID: 287) | 20% Idol
        Hangari | 19.1.2018 11:02
        To čisti hoakx... ..
         
        • #67838

          RE: RE: RE: tabulka 67838

           
           
          orol1 (ID: 3156) | 24% Pokročilý
          orol1 | 19.1.2018 12:24
          ale toto hoax-blud co vcera predviedol NARCIS, kapitan Danko na stretnuti diplomatov nie je. Tmave podkovy, kruhy pod ocami bud zo sexu, alebo z choroby. Koktanie z papiera. Nedokaze suvisle po slovensky precitat jednu vetu. Vie tento sex-man neaky jazyk z diplomacie, okrem koktajucej slovenciny?
           
          • #67839

            RE: RE: RE: RE: tabulka 67839

             
             
            Hangari (ID: 287) | 20% Idol
            Hangari | 19.1.2018 12:51
            No ja mišľim, asi zjedol bars veľo horalkoch a ich ňezapil zos červenim vinom, jak kec boškal kapitanske viloški, abo sledoval toto porno vof chrame. Aľe už sme bars daľeko od zakladnej temi.
             

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS