obsah:

dnes je Streda - 17. september 2014 - Olympia | zajtra Eugénia

PIS.sk

Diskusná téma: Aquapark Delňa...

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť
  • Aquapark Delňa... 599

    Reaguj
     
    lilka (ID: 214)
    lilka | 28.5.2010 20:16
    čo je nové na Delni? Máte nejaké fotečky z aquaparku ? Budeme sa tam kúpať už toho roku?
     
    • RE: Aquapark Delňa... 612

      Reaguj
       
      Julianna (ID: 63)
      Julianna | 29.5.2010 12:52
      treba sa opýtať mestského poslanca Bidovského a veľkopodnikateľa Chmeliara... Mali sme sa tam kúpať už aspoň 3 roky...
       
    • RE: Aquapark Delňa... 28629

      Reaguj
       
      sara (ID: 2503)
      sara | 21.5.2012 15:56
      fotky boli pred týždňom v korzári, asi o 2-3 týždne by malo byť otvorené. ceny zatiaľ neuvádzali.
       
  • 613

    Reaguj
     
    Peti108 (ID: 169)
    Peti108 | 29.5.2010 14:53
    čo som tam bol na posledy, tak tento rok to nebude, možno koncom, ale v lete v tom čo sa buduje ešte asi nie.
     
  • Nevieme kto prevadzkuje server presovske INFO? 28628

    Reaguj
     
    Takmerstarec (ID: 3353)
    Takmerstarec | 21.5.2012 15:08
    Rozprudila sa tam diskusia o premrstenych planovanych cenach vstupneho do Aquaparku Delna. Prispieval som dost opozicne. Odrazu dnes som tam uz nevedel pridat reakciu. Tak ju pridavam tu:
    Re grgop: Vy prijimate p. grgop to zdrazovanie ako zivelnu pohromu. Akoby to bola nejaka povoden, s ktorou sa bude treba zmierit alebo pred ktorou treba zutekat. Clovek ma privlastok `sapiens`=rozumny. Ludia sa vedia plavit proti prudu, budovat protipovodnove hradze. Treba sa pripravovat na revoltu, masovo bojkotovat areal ak v nom zavedu neprimerane vysoke vstupne voci svetovym cenam v arealoch s porovnatelnymi alebo lepsimi sluzbami. Aquapark bol vybudovany z tretiny z penazi EU, teda nasich penazi. Z 2/3 udajne z penazi nejakoveho poprevratoveho zbohatlika p. Chmeliara. Ako pozeram v obchodnom registri tam u neho su tiez peniaze od obcanov za predrazene lieky. Firma v pozadi s pravnikom p. Berdisom a zupanom p. Chudikom bohatne na distribucii liekov. Distribucia liekov nemala byt nikdy privatizovana, neboli by sme teraz, my radovi obcania, multiplikativne zdierani. Na stavby aquaparkov by bol mal dostatok penazi stat. Sice nie takych antikorovych a mramorovych, ale ludovych.
     
    • RE: Nevieme kto prevadzkuje server presovske INFO? 28630

      Reaguj
       
      sara (ID: 2503)
      sara | 21.5.2012 15:57
      nepochopila som ani ň z tvojho príspevku, čo si to vlastne chcel povedať?
       
      • RE: RE: Nevieme kto prevadzkuje server presovsk... 28631

        Reaguj
         
        Takmerstarec (ID: 3353)
        Takmerstarec | 21.5.2012 16:24
        Nuz na http://www.presovske.info/f200r125.html sa diskutovalo niekolko dni k planovanym vysokym cenam za vstupne do Aquaparku Delna. Zucastnoval som sa diskusie pod rovnakou znackou ako som si zaregistroval tu. Kedze dnes uz sa nedalo pokracovat, prispevok sa tam nezaznamenal, tak som to dal na znamost presovcanom tu cez tuto diskusiu.
        Aby ste rozumeli mojmu prispevku p. sara, museli by ste si precitat diskusiu na uvedenom portali presovske info a tu uvedeny prispevok brat ako dalsiu pokracujucu reakciu na prispevok pana pod znackou grgop v diskusii k aquaparku.
        Nie velmi verim, ze maju poruchu, skor to vyzera na cenzuru.
         
      • RE: RE: Nevieme kto prevadzkuje server presovsk... 28632

        Reaguj
         
        Takmerstarec (ID: 3353)
        Takmerstarec | 21.5.2012 16:35
        Hmm, tak uz to preslo. Prosim o ospravedlnenie ak to bola skutocne iba porucha.
         
    • RE: Nevieme kto prevadzkuje server presovske INFO? 28645

      Reaguj
       
      Mizu Presovsky (ID: 100)
      Mizu Presovsky | 21.5.2012 21:41
      tu na PIS to síce niekedy vyzerá všelijako, ale máme tu akú takú základňu. Na ten alternatívny server nechodím, asi ako väčšina zo starých lampárnikov.
      Žiaľ nedostatok vodného vyžitia v Prešove, môže spôsobiť, že spomínaný, niektorý aj akože ľavicový politici - Chujík, sa budú správať ako posledné pravicové hovädá. Veď ak nemá niekto chatakter, členstvo v akože ľavicovej stane mu súdnosť nedodá.
      Ale opýtať sa Fica môžeme stále. Nakoniec väčšina ma tu pozná ako zarvaného socialistu.
       
  • 28634

    Reaguj
     
    jozo (ID: 71)
    jozo | 21.5.2012 18:32
    trošku som si čítal danú debatu a myslím si, že sa mláti prázdna slama. Máme trhový mechanizmus, ceny určuje ponuka a dopyt. Takže kto má alebo nemá pravdu sa ukáže už v tejto sezóne. Moj názor je asi taký, že tiež som raz krútil hlavou nad cenami na Plaze v Solivare a hľa, celá sezóna plnka... Dané resorty nepotrubujú osloviť celý Prešov, stačí im dostatočne silná skupina a nemusia s cenami hýbať vôbec. Bohužiaľ, kto si to nemôže dovoliť, ten bude šomrať a vyplakávať na fórach... sorry.
     
    • RE: 28636

      Reaguj
       
      nonazdar (ID: 231)
      nonazdar | 21.5.2012 19:36
      áááááááááááá zlata torysa, zadarmo-mlačka-astra nedaleko, nob čo nam treba dajake bludy vodneparky...
       
    • RE:jozo 28637

      Reaguj
       
      Takmerstarec (ID: 3353)
      Takmerstarec | 21.5.2012 19:56
      Tak veru, citali ste iba trosku. Keby ste boli citali celu diskusiu pozorne, reakcia by bola mozno ina. Predsa nemozno pripustit, aby peniaze z EU na rozvoj regionu sluzili podnikatelovi, ktory ma v pozadi regionalnych politikov, na investovanie, pri ktorom zneuzije nedostatok tychto sluzieb v meste a okoli na mimoriadne lukrativne podnikanie a pri tom obrovske peniaze z fondov EU takmer nezlepsia situaciu v rekreacnych a rehabilitacnych sluzbach v regione pre siroku verejnost. Tu nie je vyzva na vyplakavanie na fore, tu je vyzva na organizovany protest proti takymto postupom. Organizovanim natlakovych skupin, podpisovanim peticii, protestnych zhromazdeni a v krajnom pripade vyzvanim na "defernestraciu" tych, ktori by neustupili a nechovali sa v sulade s poziadavkami vacsiny obcanov.
      V tomto pripade ceny nemozu byt urcovane dopytom a ponukou. Uz sa konecne tie casy skoncili ked neoliberali nam tu predostierali neustale smiesne poucky, ktore ich naucili v pofidernych ekonomickych skolach o vsemocnej ruke trhu, tvrdenia, ze sa vo vsetkom treba spoliehat na trhovy mechanizmus. Vysledok je taky, ze cim dalej viacej ludi ma existencne problemy, problemy navstivit zubneho alebo praktickeho lekara, dat si predpisat lieky, zaplatit najomne a poplatky za energie vycestovat za rehabilitaciou alebo do liecebnych kupelov. Je mozne v sucasnej situacii, ze podpora z fondov EU urcena na zlepsenie socialneho postavenia takychto ludi v meste Presov a jeho okoli sa minie ciela, pretoze ti, ktori sa ich zmocnili, sleduju svoje podnikatelske ciele, honbu za ziskom?
       
      • RE: RE:jozo 28644

        Reaguj
         
        Mizu Presovsky (ID: 100)
        Mizu Presovsky | 21.5.2012 21:30
        škoda, že tu nemáme "like", lebo si to napísal tak, že už k tomu ja nemám čo pridať. Najbližších pár mesiacov sa však fyzicky pripojiť nemôžem, len mentálne podporiť.
         
      • RE: RE:jozo 28647

        Reaguj
         
        akoze (ID: 152)
        akoze | 21.5.2012 22:01
        pises jednoducho a populisticky. ak si sikovny podnikatel vie poziadat o financovanie svojich komercnych aktivit z penazi EU je to jeho sikovnost a plus pre region.

        to ako si vie o peniaze poziadat kraj alebo mesto si mozes ist pozriet na kryte plavarne (delfin, stuka, SOUE).

        a ze to bude drahe ? a ? ja sa tiez nevyplakavam ze byty su drahe (a myslim ze byvanie je dolezitejsie ako aquapark).

        ze su drahe lieky a liecba ? myslis stare generika alebo operacne postupy ktore boli pred par rokmi nemozne ?
         
        • RE: RE: RE:jozo 28651

          Reaguj
           
          Mizu Presovsky (ID: 100)
          Mizu Presovsky | 21.5.2012 22:19
          No veď to, hajzel Chudík cielene zatvoril SOUE plaváreň, aby mohol ryžovať na EU fondoch a ich profitovaní cez Aquapark, ktorý navyše ide privatizovať Deľnu, ktorá je a bola najľudovejším kúpaliskom počas letnej sezóny v Prešove.
          O akom populizme tu hovoríš. Chudík ako Smerák je vlastne Prešovskou Gorilou a to napriek môjmu "ľavicovopopulistickému" presvedčeniu. Som zvedavý, čo na to Frcko povie a čo urobí z hajzlíkami z lokálnej politiky - lebo za hajzlíka a Gorilu takých ľudí ako je Chudík považujem.
           
        • RE: akoze 28666

          Reaguj
           
          Takmerstarec (ID: 3353)
          Takmerstarec | 22.5.2012 07:42
          Nuz ked sa pripusta konflikt zaujmov, uplne bez povsimnutia novinarov, verejnosti, nikto proti tomu neprotestuje, tak samozrejme, ze nema kto pripravit projekty a ziadosti z fondov EU. To je vizitka zupana a primatora, aj zupneho parlamentu i mestskych poslancov, ze na tie kryte plavarne nieto penazi.
          Clanok v SME k cenam nemovitosti z pred par dni bol znoseny pod zem diskutermi. Chyba, nefunkcnost systemu, kapitalistickeho systemu.
          Nie su drahe lieky, ked si clovek plati zdravotnu poistovnu
           
          • RE: RE: akoze 28667

            Reaguj
             
            sara (ID: 2503)
            sara | 22.5.2012 07:50
            tá tvoja posledná veta je smiešna, no neviem ako ty ale ja keď mám choré decko tak za ATB a sirup od kašľa doplácam á 20eur, a kedže mám dvoch tak 40 a to ešte mám šťastie, že nemajú iné problémy. podľa mňa poisťovňa prepláca ho-ho. ešte aj za odber krvi dieťaťu platíš 2 Eur. aspoň vyšetrenia by mohli preplácať úplne. a je tiež veľký rozdiel v lekárňach a to nie je v poriadku. napr. v jednej lekárni zaplatíš za ten istý liek o 4 eur viac než v druhej.
             
            • RE: RE: RE: akoze 28669

              Reaguj
               
              Takmerstarec (ID: 3353)
              Takmerstarec | 22.5.2012 08:05
              Usiel mi prispevok, predtym nez som ho chcel skutocne odoslat. Vase priklady ma uz uplne sokuju, ze je to az take hrozne drahe som netusil. Tam su zdroje pre p. Chmeliara a politikov v jeho pozadi. V Presove su vsak ludia, podla toho ako diskutuju, ktori su im za to este vdacni.
               
              • RE: RE: RE: RE: akoze 28670

                Reaguj
                 
                sara (ID: 2503)
                sara | 22.5.2012 08:15
                je to hnusný biznis celá tá zdravotná poisťovňa, ďalší príklad, ktorý ma asi najviac serie je, že 4-ročné dieťa platí u zubára za preventívku 16 Eur. a to som ešte rada, že nás lekár vôbec zobral, lebo každý zubár vám povie:" ja deti nerobím, skúste inde" , nemajú proste trpezlivosť a musia sa správať milo, to asi nie každý vie.
                 
                • RE: RE: RE: RE: RE: akoze 28673

                  Reaguj
                   
                  Takmerstarec (ID: 3353)
                  Takmerstarec | 22.5.2012 08:35
                  Je to od temy, ale musim vyjadit suhlas. Presovski dentisti su mimoriadne drahi. Zatial som nenasiel nejaku vynimku. K drahote stomatologov vsak prispievaju aj zubni technici, nie vsak vsetci, oni sa totiz specializuju. Korunkari su obzvlast drahi.
                  Zdravotna poistovna (Vseobecna) je prilis velke monstrum, prizivuje sa tam neunosne vela vselijakych uradnikov a uradnikov robia aj presluhujuci doktori. Poistovna by mala fungovat na principoch solidarity. Vacsina zdravych solidarne prispieva na riesenie situacie mensiny nestastnych chorych. Samozrejme o nejakom zisku nesmu byt ani reci. To boli povodne ciele poistovni vseobecne. No zvrhlo sa to na biznis. Ano hnusny biznis.
                   
              • RE: RE: RE: RE: akoze 28674

                Reaguj
                 
                akoze (ID: 152)
                akoze | 22.5.2012 08:38
                neobhajujem zlodejiny, len tvrdim, ze podnikatel ktory si vie poziadat o peniaze z EU je sikovny a je to jeho vyhoda (aj ked deformuje konkurencne prostredie, ale zase na aquapark v presove sukromny kapital jednoducho nebol).
                 
                • RE: RE: RE: RE: RE: akoze 28677

                  Reaguj
                   
                  sara (ID: 2503)
                  sara | 22.5.2012 08:47
                  jasné, že je šikovný, ja sa teším, že tu máme aquapark, len dúfam, že rozložia ceny rozumne. mne napríklad stačí hodinový lístok, dlhšie tam asi ani nemám čo robiť. som veľmi zvedavá ako to bude aj so službami, to u nás býva často problém a z tohto hľadiska u mňa stále vyhráva bešeňová. ktovie, možno si zamilujem aj delňu:-)
                   
                  • RE: RE: RE: RE: RE: RE: akoze 28678

                    Reaguj
                     
                    Takmerstarec (ID: 3353)
                    Takmerstarec | 22.5.2012 09:09
                    Len si treba uvedomit, ze jeho sikovnost spociva v podmienkach, ktore mu skytaju sucasne pomery. Tym, ze sa sprivatizovala distribucia liekov, lieky podrazeli a zisky zo zdrazenie putovali na konta tych "sikovnych". Udajne dokonca sucasny predseda parlamentu pan Paska je tiez jeden z tych "sikovnych", tiez vraj distribuje lieky. Samozrejme potom sa inac hodnoti projekt a ziadost o EU fondy ak sa ponuka aj vlastny disponibilny kapital, nielen kapital ako dlh z banky. Cize pan Chmeliar a jeho "sponzori" prvykrat nazberal peniaze od ludi cez predrazene lieky a druhykrat si vybral peniaze z fondu na rozvoj regionu, teda peniaze patriace jeho obcanom.

                    Vy chodite na hodinu do Besenovej :-). Zartujem. Nikdy som tam nebol, prilis nakladne ak do toho zapocitam cestovne. Ake su ceny vstupneho tam? Je to zrovnatelne s planovanou Delnou ak tam je termalna voda?
                     
                    • RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: akoze 28681

                      Reaguj
                       
                      sara (ID: 2503)
                      sara | 22.5.2012 10:07
                      na hodinu jasné, že nie. na 2-3 dni. no radšej by som išla na 1- 2 hodinky, lebo močiť sa vo vode celý deň určite nikoho nebaví, podľa mňa radšej častejšie a kratšie. 15min plavecký/ viac mi netreba:-)/ 40 min detský. 5-10min vírivky a sauny ja nemusím. páčia sa mi čípy. netreba vám nosiť so sebou peniaze/nik vás neokradne:-)/ stačí vám župán a papuče a užívate si naplno. dáte si pivko, zmrzlinu a zaplatíte až pri odchode. žiadne zbytočné veci na rukách. neviem ceny porovnať, po návšteve delni sa opýtam muža, aký je rozdiel. ale určite to v prešove musí byť lacnejšie. aspoň dúfam.
                       
                    • RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: akoze 28684

                      Reaguj
                       
                      akoze (ID: 152)
                      akoze | 22.5.2012 10:30
                      v besenovej sme cez vikend nechali 30 eur (dvaja dospeli, dieta zdarma, 3 hodiny)
                      lucky nas vysli 15 eur (2 hodiny vonkajsi bazen)
                      ak mozem nieco vycitat, tak besenova u mna skoncila, od noveho roku nevedia opravit zatvaranie dveri do vnutorneho bazena, takze v zime to bol studeny prievan, v lete dym z popolnika, tobogany mimo prevadzky.

                      nerobim si iluzie, ze delna bude lacnejsia.

                      (ked sa pytas kde na to berieme, tak som prestal fajcit a pit, a mam stare auto s relativne nizkou spotrebou)
                       
                      • RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: akoze 28685

                        Reaguj
                         
                        sara (ID: 2503)
                        sara | 22.5.2012 11:00
                        blahoželám, že si prestal fajčiť aj piť:-)
                        ja mám zasa negatívne skúsenosti s vrbovím, trikrát som tam bola a stále mali pokazený výťah, obsluha v nedohľadne a dvere tiež nefunkčné, zrejme treba aj mať šťastie. :-)
                         
                • RE: RE: RE: RE: RE: akoze 28679

                  Reaguj
                   
                  Takmerstarec (ID: 3353)
                  Takmerstarec | 22.5.2012 09:13
                  Citajte prosim diskusiu na preovske info. Tam sa niektori diskutujuci vyjadruju opacne, ze mesto nemalo na Aquapark.
                   
          • RE: nejako mi usiel prispevok skor ako som ho c... 28668

            Reaguj
             
            Takmerstarec (ID: 3353)
            Takmerstarec | 22.5.2012 08:00
            Nie su drahe lieky, ked si clovek plati zdravotnu poistovnu a za davku predpisanu lekarom zaplati bezne viacej ako 7€? Zaraza ma ako odborne sa tu vyjadrujete. Generika. Obchodne rabaty u sukromnej distribucie nie su regulovane. Bez privatizacie mohlo ceny centralne stanovovat Ministerstvo, brat do uvahy socialnu situaciu chorych a starych. Dnes sa distributori a "lekarnici" nahanaju za ziskami. Samozrejme na ukor chudakov.
             
            • RE: RE: nejako mi usiel prispevok skor ako som ... 28676

              Reaguj
               
              akoze (ID: 152)
              akoze | 22.5.2012 08:44
              Ceny liekov prosimpekne stanovuje kategorizacna komisia, zoznam je uverejneny na webe ministerstva zdravotnictva http://www.health.gov.sk/?kategorizacia-a-ceny a meni sa kazdy mesiac.

              v zozname je pre kazdy liek uvedena maximalna predajna cena, uhrada zdravotnej poistovne a uhrada pacienta.

              okrem toho sa na lieky ktore nepatria medzi deregulovane (antikoncepcia, chudnutie, erektilna disf.) vstahuje vypocet rabatu (marze) degresivne (cim drahsi liek tym mensia marza)

              Staci tak pane ? Este stale mas pocit ze nie si populista ? Ano lieky su drahe, ale zacali sme zdrazovat podla abecedy a skoncili pri pismene F ako fsecko.
               
              • RE: RE: RE: nejako mi usiel prispevok skor ako ... 28680

                Reaguj
                 
                Takmerstarec (ID: 3353)
                Takmerstarec | 22.5.2012 09:35
                Tak som si to tam pozrel. Nie je to tak, ze konecne ceny muselo Ministerstvo zacat urcovat, pretoze ceny rastli neunosne? V zozname sa nedozvedam nic o nakupnych cenach od vyrobcov a teda sa nedozvedam nic o marzach. Mozno som to nepochopil pri rychlom prehliadnuti.
                Co to je populista? Minule bol v SME na tuto temu clanok a v diskusi sa ukazalo ako rozlicne chapu tento atribut ludia.
                 
                • RE: RE: RE: RE: nejako mi usiel prispevok skor ... 28682

                  Reaguj
                   
                  akoze (ID: 152)
                  akoze | 22.5.2012 10:23
                  je tam aj stlpec urcujuci maximalnu cenu vyrobcu. existuje dokonca stav, kedy vyrobca odmietne liek dodavat na slovensko, pretoze maximalna predajna cena stanovena kategorizacnou komisiou je nizka.
                  ale to uz narazame na eticke hranice problemu a dostupnost modernych liekov a postupov.

                  populista je v mojom vnimani clovek, ktori vie ludom predhodit jednoduche vysvetlenie a vinnika stavu v ktorom kazdy zucastneny ukazuje to nie ja, to oni.
                   
                  • RE: RE: RE: RE: RE: nejako mi usiel prispevok s... 28687

                    Reaguj
                     
                    sara (ID: 2503)
                    sara | 22.5.2012 11:01
                    prečo si lieky nevyrábame samy?
                     
                    • RE: RE: RE: RE: RE: RE: nejako mi usiel prispev... 28691

                      Reaguj
                       
                      akoze (ID: 152)
                      akoze | 22.5.2012 13:35
                      z rovnakeho dovodu ako si nevyrabame sami auta.
                       
                • RE: RE: RE: RE: nejako mi usiel prispevok skor ... 28683

                  Reaguj
                   
                  sara (ID: 2503)
                  sara | 22.5.2012 10:26
                  populista je ten, kto chce iných za každú cenu zaujať, kto sľubuje ale bez toho aby to aj splnil. trik na ľudí, alebo ako hovorí môj muž vymývanie mozgov:-)
                   
                • RE: RE: RE: RE: nejako mi usiel prispevok skor ... 28686

                  Reaguj
                   
                  akoze (ID: 152)
                  akoze | 22.5.2012 11:00
                  kecam, cena vyrobcu sa uz neuvadza.
                   
    • RE: 28655

      Reaguj
       
      Mizu Presovsky (ID: 100)
      Mizu Presovsky | 21.5.2012 22:52
      Ak niekto zatvorí - sprivatizuje jedinú konkurenčnú vodnú plochu, tak je debilnosťou hovoriť o trhovom mechanizme a ttreba mnasadiť headshot pre hajzlíkov takéhoto Gorilieho kalibru.
      Sezóna, plnka a podobné shity sa ti potom ľahko trepú... Defenestráciu pre hajzlov... .
       
      • RE: RE: 28697

        Reaguj
         
        jozo (ID: 71)
        jozo | 22.5.2012 18:56
        Mizu, chápem tvoje rozhorčenie, niekedy to dvíhalo tlak aj mne... Spolu s TakmerStarcom ste však rojkovia, chcete bojovať s vodnými mlynmi ako Sančo Panza :), čúrate proti vetru, ale nezmeníte nič, lebo chyba je v systéme. A ten sa len tak nedá zhodiť. Vypisovať peticie, organizovať protesty??? Pozri sa na Gorilu, trochu sme pošaškovali a už je ticho... Tak to v našej ľahostajnej spoločnosti dopadne vždy... Podnikám, poznám pomery v Prešove, viem ako to chodí. Nechcem brániť prešovských podnikateľov ktorí stoja za tým, lebo tiež sa mi niekedy obracia žalúdok, ale poďme sa však baviť vecne... Je privatizácia trestným činom? Určite uznáš, že nie. Všetko je v súlade s legislatívou. Teda v súlade s tým systémom, ktorý sme si akože vybojovali v 1898 a neskor v slobodných voľbách zvolili... Aj keď ta bude chcieť rozhodiť od nervov, aj tak to nezmeníš. Teba bude jedovať a budeš otáčať každý cent, a henten ťa ochliape bmw-čkom. Jediné, čo ti môžem poradiť, tak sa nauč plávať v systéme. Skús podnikať, rozviň nejakú podnikateľskú myšlienku, podstúp riziko podnikania, získaj kontakty a maj sa dobre ako oni. Viem že je ťo ťažšie ako volať po gorilom headshote, ale inak to asi nepojde.
        Na margo Delne sa iba zopakujem, zabudnite, že vám tu niekto postaví všeľudové kúpeľe za 50 cenov vstupného, oni si svoj segment v Prešove nájdu, tak ako si ho našla aj Plaza. Takže vec sa má tak, že buď pristúpite na ich cenovú politiku, alebo si budete musieť vystačiť s kúpaliskom na sídl.3 ...
         
        • RE: RE: RE:jozo 28709

          Reaguj
           
          Takmerstarec (ID: 3353)
          Takmerstarec | 23.5.2012 09:55
          Kdze ste spomenuli aj mna, reagujem: "Uvidime !"
          Podstatne vo Vasom prispevku ste napisali ako cast jednej vety:"...lebo chyba je v systéme." Zdrazovanie pokracuje, nespokojnost bude narastat. Takze rozhodne nezdielam s Vami ten pesimizmus, ta nespokojnost tu raz prepukne. Vy si davajte pozor pri tom Vasom podnikani, chovajte sa cestne a nevykoristovatelsky, aby ste neboli na rane tiez. Legislativa sa moze po case (po revolucii) posudzovat ako legislativa zlocineckeho kapitalistickeho systemu. To su zakonitosti spolocenskeho vyvoja, ten system, ktory momentalne existuje, nielen u nas, je neudrzatelny.
          Zaujimave by bolo potom ak sa ukaze, ze ceny vstupneho budu neprimerane vysoke, podat staznost do Bruselu. Poukazat na to, ze europske fondy boli zneuzite, neboli pouzite na regionalny rozvoj(situacia v pristupnosti rehabilitacno-rekreacnych zariadeni sa pre siroku verejnost adekvatne k vynalozenym prostriedkom nezlepsila), ale prostriedky boli zneuzite pre miestnu kliku na osobne obohacovanie sa. Ked sa ukaze Bruselu, ze v pozadi takehoto podnikania bol dokonca zupan, tak sa da ocakavat dost vysoke pozdvizenie.

          Ale nepredbiehajme, mozno ked uvidime cennik, vsetko bude v poriadku, ceny budu primerane.

          A este k tomu Vasmu nabadaniu k podnikaniu: Kto bude pracovat, ked budeme vsetci "podnikat"? Nieco ine je ak podnikate ako druzstvo alebo ako zamestnanecka akciova spolocnost.
           
          • RE: RE: RE: RE:jozo 28711

            Reaguj
             
            sara (ID: 2503)
            sara | 23.5.2012 10:03
            no opýtam sa ťa ináč. kde budete pracovať, ak nikto nebude podnikať? zasadíš si cviklu pred panelák? :-)
             
            • RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28712

              Reaguj
               
              Takmerstarec (ID: 3353)
              Takmerstarec | 23.5.2012 10:56
              Ideal su druzstva a zamestnanecke akciovky.
               
              • RE: RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28713

                Reaguj
                 
                sara (ID: 2503)
                sara | 23.5.2012 11:05
                ešte si zabudol na urbariáty, ktoré podnikajú na cudzích pozemkoch, a daň za ne platia vlastníci, ktorí neuvidia zo svojho ani cent, nie? nie, majiteľ musí byť jeden alebo dvaja, inak sa všetko rozkradne. ukáž mi jedno fungujúce družstvo okolo Prešova? Choď sa pozriať do Polska ako sa podniká. tam nerastie burina, tam sa ľudia starajú o polia, nie ako u nás. treba viac podporiť malých podnikateľov v pestovaní, družstva sme už mali a ako to dopadlo:-)
                 
                • RE: sara 28714

                  Reaguj
                   
                  Takmerstarec (ID: 3353)
                  Takmerstarec | 23.5.2012 11:41
                  Nuz tie urbariaty velmi nepoznam. Ale nie je to tak, ze vlastnici tam nepohnu ani prstom, ale chceli by iba za vlastnictvo, najomne?
                  Polsko ste uviedli ako dobry priklad. Skuste si dat do Google `Spółdzielnia Rolnicza`.
                  Uz s velkou tradiciou je Mondragon v Spanielsku.
                  http://blisty.cz/art/49093.htm...
                  Je to organizovane a narasta to: WORKER COOPERATIVES, publikovana CICOPA v roku 2004
                   
                  • RE: RE: sara 28715

                    Reaguj
                     
                    Takmerstarec (ID: 3353)
                    Takmerstarec | 23.5.2012 11:44
                    Hmm, ten odkaz nezafungoval . Tak este takto:http://blisty.cz/art/49093.html
                     
                    • RE: RE: RE: sara 28716

                      Reaguj
                       
                      sara (ID: 2503)
                      sara | 23.5.2012 12:01
                      nečítala som to síce celé, ale dačo som vytiahla:
                      vyrábějí větrnou, solární a vodní energii - a teraz sa ťa spýtam. Prečo to ešte nie je u nás, vieš? amerika tak funguje už možno 60 rokov. Lebo naša vláda a tie hnusné spoločnosti ako spp, vse...aj ďalšie v EU to nedopustia, aby ľudia platili menej alebo vôbec. z čoho by potom žili? je to podlý biznis ako neustále ťahať z ľudí peniaze, ale vývoj nezastavia. a časom nám prídu aj dane za energie, máš konektory? budeš platiť za slnko, nemáš energetický dom, zaplatíš viac.
                      a čo sa týka urbariátov, je už na čase, aby štát vrátil tie pozemky ľuďom, lebo sám ich im vzal a dal urbariátu proti vôli vlasníkov a to je hanba, že sa to ešte neporiešilo.
                       
                • RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28735

                  Reaguj
                   
                  Mizu Presovsky (ID: 100)
                  Mizu Presovsky | 23.5.2012 17:12
                  Dopadlo to len preto, lebo sa zrušili dotácie, o ktoré sa teraz domáhajú podnikatelia. Družstvá boli cielene zlikvidované. Poľsko, pretože ho neviedli do EU debili ako náš Dzurinda a súpol, si pre poľnohospodárov vybavili prijateľnejšiu dotačnú politiku. EU platí našim poľnohospodárom za nepestovanie... .
                   
                  • RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28757

                    Reaguj
                     
                    sara (ID: 2503)
                    sara | 24.5.2012 08:21
                    s tým nepestovaním s tebou úplne súhlasím, veď kto by potom kupoval reďkovky veľké ako pomaranče zo zahraničia?
                    Jeden dedko sa ma raz v kauflande pýtal, či tam nie je veľa chémie a ja mu na to: áno, ale istotne tam nebude červík, lebo na také potraviny už ani hmyz nelezie. :-) no kúpili sme obaja.
                     
            • RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28731

              Reaguj
               
              jozo (ID: 71)
              jozo | 23.5.2012 16:09
              Takmerstarec,
              ja naopak nezdieľam ten váš optimizmus a vieru v zmenu... V podstate ten náš systém je pravá podstata kapitalizmu vo svojej rozvinutej forme :) Je to doba individualizmu, kto sa o seba nepostará, ten má proste smolu, alebo sa musí spoliehať na spasiteľov a guru majstrov typu Fico.
              Poviem Vam tak. Všade kde uvidite na tabuli logo fondov EU, verte, že je tam vysoké riziko, že časť penazí bude odvedených do nesprávnych vrecák. je to proste tak, a ako sa dá dočítať z médií, nie je tomu tak len na slovensku. Znie to trocha tragikomicky, ak hovoríte o prístupnosti rehabilitačno-rekreacnych zariadeni pre široku verejnosť... :)Toto nie sú štátne podniky :) Súkromný investor v prvom rade investuje s vidinou čo najrychlejšej navratnosti investície, nie s vidinou blaha ľudu. Ako majiteľ si môže stanoviť cenovú politiku akú chce, môže stanoviť cenu tak, aby odlákal isté skupiny a zároveň inej skupine dal istý honos... Je to proste tak... Trošku sa smejem, keď píšete že niekto bude písať sťažnosť do Bruselu že nejaký súkromný podnikateľ má vysoké ceny... :) Brusel by sa nepozastavil, aj keby tam bol vstup za 50 €.
               
              • RE: RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28750

                Reaguj
                 
                Takmerstarec (ID: 3353)
                Takmerstarec | 23.5.2012 21:11
                Nuz nebudem dalej pokracovat a vyvracat Vam Vase nazory a presvedcenie. To by sme isli "s bubnom na zajace". Mozno ZMENA nebude ihned, ale bude.
                 
                • RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28759

                  Reaguj
                   
                  Mizu Presovsky (ID: 100)
                  Mizu Presovsky | 24.5.2012 08:50
                  A mám obavy, že už to nebude zamätová zmena, lebo zlodej a Gorila sa nahamteného tak ľahko nevzdá. A v USA sa menia zákony na obranu "súkromného majetku".
                   
                • RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:jozo 28760

                  Reaguj
                   
                  jozo (ID: 71)
                  jozo | 24.5.2012 09:03
                  akože máte na mysli zmenu smerom ku socializmu alebo tak nejak? :) Asi vás sklamem, kapitalizmus síce nie je ideálny stav, ale nič lepšie zatiaľ vymyslené nebolo... A od Ficka nečakajte radšej nič, on už je kapitalista a až po uši :D a kauza Gorila NIKDY vyšetrená nebude.
                   
          • RE: RE: RE: RE:jozo 28733

            Reaguj
             
            Mizu Presovsky (ID: 100)
            Mizu Presovsky | 23.5.2012 17:08
            Zrovna som chcel napísať, že aj niektoré zákony za komunizmu vraj boli nezákonné. Dnes zasa čo je zákonné na privatizovaní povinného poistného.
            Na Brusel by som sa nespoliehal, lebo čím viac ich sledujem, tým viac mám dojem, že sledujú všetko iné, len nie prospech , keby aspoň spoločný, ľudí.
            Cenník by som rád videl a možno by ozaj nebolo o čom. Ak bude vstupné sektorované podľa určitých sektorov, možno samotná Delňa bude môcť zostať tým čím bola. Len o tom nikto nehovorý a mám obavy že "hovädá". Vyplýva mi to z toho čo sa dialo okolo bazénu SOUE a ako dopadol pod Chudíkom.
             
  • pomôcky na kúpanie 28764

    Reaguj
     
    lato (ID: 3355)
    lato | 24.5.2012 09:42
    Ahojte... . Ak sa chcete ísť kúpať, tak všetko, čo potrebujete na kúpanie, nájdete na www.pesiazona.sk
     

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

INZERCIA

ico

Reality: Predám (62107)

Ponúkame na predaj 4 izbový byt blízko centra mesta na Čapajevovej ulici v Prešove. Byt sa nachádza na prvom poschodí z troch, je o celkovej výmere 88 m2, a je v pôvodnom, ale udržiavanom stave. K bytu patrí vlastné parkovacie miesto.

0907030622 | ico | cena: 63.900,-€
ico

Reality: Predám (62110)

3 izbový byt zrekonštruovaný byt v OV na sídl. Sekčov v Prešove. Výmera bytu je 67 m2 + loggia 7 m2. Nachádza sa na 4/7 poschodí na ul. Arm. Gen. Svobodu. V byte sú plastové okná, plávajúce podlahy v izbách dlažba, vstavané skrine v chodbe, ener. cert. B.

0917879833 | ico | cena: 57.900,-€
ico

Reality: Predám (62106)

Ponúkame na predaj 2-izbový byt na sídlisku III, na Mukačevskej ulici. Byt sa nachádza na 3 podlaží, s balkónom na medziposchodí. V minulosti prešiel byt rekonštrukciou - murované jadro, plastové okná v celom byte, vymenené radiátory ... Orientácia V/Z.

0907030622 | ico | cena: 44.900,-€
ico

Reality: Predám (56786)

Stolnotenisovú halu v Prešove na sídlisku III. o výmere 1060 m2 na Mukačevskej ulici. Jedná sa o podnikateľsko-športový objekt s lukratívnou polohou v strede sídliska III. v Prešove v bezprostrednom susedstve cyklistického chodníka. www.halanapredaj.pis.sk

0905324336 | ico | cena: 350.000,-€
ico

Reality: Dám do prenájmu (59727)

Prenajmeme kancelárske priestory na Plzenskej ulici č. 2 v Prešove. Výhodný nájom a internet v cene.

0905324336 | ico | cena: dohodou

© Copyright 2000 - 2014 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS

Check PageRank