Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Nedeľa - 23. júl 2017 - Oľga | zajtra Vladimír

PIS.sk

Diskusná téma: Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 !!!!!!!!!!

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie



strana 1 / 2
  • #16637

    Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 !!!!!!!!!! 16637

     
     
    kadlec (ID: 2150) | 0% Začiatočník
    kadlec | 27.5.2011 09:19
    Využívam (bohužiaľ) služby tejto firmy, ale určite už nebudem. Vyúčtovanie za ich "služby" 2011 je vrcholom ... . Nehorázny nárast poplatku za kúrenie - pritom neustále skvalitňujú technológie ("japonská" tepláreň, biomasa, ...) - je pre mnohých neúnosný a myslím aj neodôvodnený. Nech ich mestskí poslanci pošlú ryžovať späť do Rakúska!
     
    • #16642

      RE: Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 !!!!!!!!!! 16642

       
       
      kadlec (ID: 2150) | 0% Začiatočník
      kadlec | 27.5.2011 10:16
      A keď si prečítate Magazín Spravbytkomfort 2011 o ich kvalite a šetriacich opatreniach vo vykurovaní tak to vyzerá, že si z nás robia skutočne idiotov a dojné kravy ...
       
    • #16645

      RE: Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 !!!!!!!!!! 16645

       
       
      kadlec (ID: 2150) | 0% Začiatočník
      kadlec | 27.5.2011 10:30
      Pozerám, že dnes majú zatvorené zákaznícke centrum pre "odstávku elektriny" ! Po včerajšom rozdávaní vyúčtovaní je to z ich strany dobrý pokus odvrátiť hnev rozzúrených vlastníkov bytov ...
       
    • #17151

      RE: Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 ! AJ-M... 17151

       
       
      AKTIVNI-OBCAN (ID: 2612) | 0% Začiatočník
      AKTIVNI-OBCAN | 12.6.2011 00:08
      Hlavne že zasponzoroval dni mesta Prešov - Ďakujeme.
      AJ-MY-sme-Prešov
      http://www.facebook.com/pages/AJ-MY-sme-Pre%C5%...
       
      • #17156

        RE: RE: Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 ! ... 17156

         
         
        blackfire (ID: 43) | 2% Majster
        blackfire | 12.6.2011 09:29
        Je to jednoduche. Spravca bytov by mal svojich klientov pred dodavatelmi, obrazne povedane, chranit napr. pred neopravnenymi dodavkami tepla ci vody. Ale preco nezarobit dvakrat aj ako spravca bytov a aj ako dodavatel tepla. Napryiklad u nas spravbyt do jednej bytovky dodava vodu a teplo avsak v ramci bytovky je jeden gchod zbytoveho druzstva a 2 zo spravchytu. Zaujimave, ze maju ine koeficienty (samozrejme nizsie) ako my, lebosi to bytove druzstvo vydupalo.
         
        • #17157

          RE: RE: RE: Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 ... 17157

           
           
          blackfire (ID: 43) | 2% Majster
          blackfire | 12.6.2011 09:31
          Merac je jeden spolocny pre tieto 3 vchody.
           
      • #37054

        RE: RE: Spravbytkomfort - vyúčtovanie 2011 ! ... 37054

         
         
        Izac (ID: 3299) | 27% Praktikant
        Izac | 1.5.2013 20:54
        Veď kšefty sú kšefty. Ruka, ruku myje!!! Vrchnosti nič nehovorí etika a morálka!!! Zavádzať a klamať ľudí, to im ide dobre!!! Choďte všetci klamári do hája!!! resp do Blavy a Rakúska!!!
         
  • #16638

    Bytové družstvo 16638

     
     
    Kirk (ID: 378) | 4% Praktikant
    Kirk | 27.5.2011 09:24
    My sme zase v bytovom druzstve. Vsetci susedia naokolo aj velajsie bytovky mali nedoplatky. Pohybovali sa od 30€ az po nejakych 278€.

    Najlepsie vychadzaju spolocenstva vlastnikov bytov. Tam mali vacsinou preplatky.

    Mna by zaujimal zakonny postup ako vyclenit bytovku s pod bytoveho druzstva.
     
  • #16640

    no šak pčkajte 16640

     
     
    gorozlypes (ID: 909) | 8% Profesionál
    gorozlypes | 27.5.2011 10:03
    až SPP prirazí tých 30, či 40%... myslím, že bude treba kopírovať kúrenie našich spoluobčanov - a síce diera do panelu, rúra von a kúriť drevom...
     
  • #16641

    16641

     
     
    blackfire (ID: 43) | 2% Majster
    blackfire | 27.5.2011 10:09
    No už aj ja som sa zaradil k tým, čo majú nedoplatok. A to na kúrení, čomu dobre nerozumiem, lebo pre technickú poruchu som mal v roku 2009 jeden radiátor nonstop naplno (termostatický ventil zablokovaný), teraz, keď som pravidelne sťahoval radiátory každé ráno pred odchodom do práce a do škôl (predtým boli deti doma) tak zrazu nedoplatok. Je to neodkontrolovateľné a dobre to vedia. Apropo v BJ je takisto tepláreň, kde garantujú o 10% nižšiu cenu tepla ako by bola cena tepla z plynu. Len PO nič.
    PS: nedoplatok cca 40 EUR
     
    • #16647

      RE: 16647

       
       
      Synklastyk (ID: 204) | 0% Pokročilý
      Synklastyk | 27.5.2011 10:40
      Niektorí ľudia keď idú preč z domu, tak sťahujú ventily úplne na hviezdičku. Robia chybu. Mylne si myslia, že ušetria. Ale! Ak si úplne stiahnem vetil, teda vypnem radiátor, tak pri návrate domov spotrebujme oveľa viac tepelnej energie na opätovné vykúrenie chladného bytu. Ja mám vyskúšané - keď odchádzam z domu, tak nechávam na 2, keď prídem, tak dám na trojku, prípadne štyrku. Mám preplatok.
      Ďalej treba brať do úvahy, kde je byt umiestnený, či na prízemí alebo pod strechou, či na kraji bytovky. Korekcie platné pre rohové byty pri vypočítaní nemusia byť košér.
      Najhoršie je, ak vytápate aj suseda, ktorý má všetky radiátore vypnuté a zdržuje sa v jednej miestnosti. Topíte aj jemu... .
       
      • #16648

        RE: RE: 16648

         
         
        blackfire (ID: 43) | 2% Majster
        blackfire | 27.5.2011 10:52
        Jasne ja to mam permanentne medzi 2-3 okrem detskej, tam trosku cez 3, ak odchádzam na dlhšie tak na 1 počas dňa na 2. Inak mám teplý byt, i keď koncový. plastové okná a vyšpárované. Uvidím po úprave zálohových platieb na druhý rok.
         
      • #16649

        RE: RE: 16649

         
         
        blackfire (ID: 43) | 2% Majster
        blackfire | 27.5.2011 10:55
        A ešte k tomu susedovi , podomnou netopia vedľa netopili a ešte aj otvorené okná počas celej zimy (prestavba) takisto a z druhej strany nemám suseda. :-(. Na jeseň meníme schodiskové okná tak prestup tepla na chodbu by mal byť nižší dúfam.
        Apropo mimo temy aké dvere do bytu, Nechcem bezpečnostné nemajú čo ukradnúť, skôr niečo antihluk (výťahová strojovňa hučí) a niečo na prestup tepla. Poradíte.
         
        • #16663

          RE: RE: RE: 16663

           
           
          Igrlik (ID: 93) | 4% Praktikant
          Igrlik | 27.5.2011 13:15
          Ak môžem poradiť, tie bezpečnostné dvere (napríklad Sherlock) by som si na Tvojom mieste dal... Nejde o to, že Ti nemajú čo ukradnúť. Už len pre odvrátenie toho blbého pocitu po tom, keď človek nájde byt prevrátený naruby a nemôže zato koho tresknúť po papuli!
          Akonáhle nastúpila manželka do roboty, deti do školy, byt v sídlisku prakticky pol dňa prázdny a k dispozícii hocijakému vagabundovi? Dal som si vtedy spraviť dvere objednané v Mestskej hale na výstave v akcii, montáž bola jedno sobotňajšie predpoludnie a som maximálne spokojný - aj odhlučnené, aj bez prievanu, aj trošku lepší pocit, že sa dajaký špinavec len tak nepríde k nám osprchovať keď nie sme doma...
           
          • #16664

            RE: RE: RE: RE: 16664

             
             
            blackfire (ID: 43) | 2% Majster
            blackfire | 27.5.2011 13:19
            mne sa vidí 1000 € za dvere dosť veľa.
             
            • #16680

              RE: RE: RE: RE: RE: 16680

               
               
              Mirka (ID: 202) | 4% Pokročilý
              Mirka | 27.5.2011 16:37
              fakt su tie dvere super. my sme mali od portadoors, ak chceš lacnejšiu variantu. Mal by si sa zmestiť do 700 ečiek. Mne su tie poľske plechove strašne proti srsti.
               
            • #37055

              RE: RE: RE: RE: RE: 37055

               
               
              oki30 (ID: 254) | -14% Začiatočník
              oki30 | 2.5.2013 07:53
              sherlock - 7 bodove zamykanie ma stali 850 Eur.
               
  • #16643

    16643

     
     
    grogi (ID: 134) | 4% Praktikant
    grogi | 27.5.2011 10:16
    Nehcem sa chváliť, ale my sme mali preplatok. Všetko je to o výške zálohových platieb.
     
    • #16644

      RE: to je OK, 16644

       
       
      kadlec (ID: 2150) | 0% Začiatočník
      kadlec | 27.5.2011 10:23
      ale ako môžu medziročne stúpnuť náklady na UK o viac než 100 %, čo je náš prípad !?
      Bytovka je tá istá, teda nerozšírila sa, a ako som už spomenul, neustále zvyšujú kvalitu a efektívnosť, znižujú cenu tepla, blá, blá, blá ...
       
  • #16651

    16651

     
     
    anna39 (ID: 1365) | 5% Praktikant
    anna39 | 27.5.2011 11:00
    tak ja som mala obrovsky preplatok-) Treba platit viac na zalohy..
     
    • #16683

      RE: preplatok - zálohy 16683

       
       
      kadlec (ID: 2150) | 0% Začiatočník
      kadlec | 27.5.2011 16:56
      Aký obrovský preplatok ? Ja platím mesačne Spravbytu 200 € a vyšiel mi obrovský nedoplatok !
       
      • #16687

        RE: RE: preplatok - zálohy 16687

         
         
        anna39 (ID: 1365) | 5% Praktikant
        anna39 | 27.5.2011 17:25
        Tu neide len o to, kolko clovek plati, ale aj kolko spali. Ak nie je urobene centralne vyregulovanie, tak je to o nicom. my to mame urobene, mame termostaty v bytoch, vysparovanie, ci zateplenie domu, unik tepla cez vonkajsie dvere a pod. ja platim mescne viac. takze si nastavim cez den menej, vecer viac, ked sme doma. A mala som aj na vode preplatok. Naucili sme sa umyvat si zuiby a nepustat pri tom prudom vodu, pouzivat mycku riiadu, prat usporne s plnym bubnom.
         
  • #16656

    16656

     
     
    droid (ID: 40) | -67% Profesionál
    droid | 27.5.2011 12:13
    ludia setria na vykurovani, spotrebuju menej tepla... ..zakonite oni musia dvihat cenu za teplo, aby si udrazli zisk, aj novu biokotolnu treba zaplatit, aj sukromne jazdy sluzobnych aut spravbytu mimo pracovnej doby alebo aj pocas... .
     
  • #16657

    16657

     
     
    droid (ID: 40) | -67% Profesionál
    droid | 27.5.2011 12:16
    v niektorych blokoch sa pohravaju s myslienkou znepristupnit merace na odpocet a cele vykurovacie obdobie kurit bez nejakeho velkeho obmedzovania
     
  • #16662

    16662

     
     
    LuiS (ID: 201) | 1% Praktikant
    LuiS | 27.5.2011 13:05
    1. preplatky, nedoplatky sú dosť závislé od výšky záloh
    2. pri teple tvorí fixnú čiastku 60% ( v minulom roku to bolo "len" 40% ) = schopnosť ovplyvniť celkové výdavky na teplo sa čim ďalej zmenšuje
    3. pri teple su tzv. koeficienty, ktoré sa s reálnou odčítanou spotrebou dokážu riadne vyhrať a väčšinou neodzrkadľujú reálne podmienky.
    4. netreba zabudat na TUV, ktorá sa, čo do výšky výdavkou pomaly ale isto približuje k vykurovaniu.

    Ale, všetko je v rámci "zákonov", presnejšie nariadení ÚRSO (povačšine vydaných ešte za socialne cítiacej vlády).

    V reálne, kolko od vás či už spravbyt alebo bytové družstvo chce vytiahnut peňazí, toľko aj vytiahne. Kto pozornejšie prejde vyúčtovanie nájde tam obrovské množstvo nezmyselných položiek, ktorými si správcovia dokážu korigovať svoje znižujúce sa príjmi či už na teple alebo teplej vode.

    Východisko: -odpájať vystupovať a "gazdovať na vlastné triko"

    alebo jednoduchšia možnosť pre tých ktorý nato nemajú gule, platiť vyššie preddavky...
     
    • #16669

      RE: 16669

       
       
      Char (ID: 560) | -2% Majster
      Char | 27.5.2011 15:17
      "Odpájať sa a gazdovať na vlastne triko?"

      Akoby som už počul tie namietky, že: to sa potom budeme musieť starať sami o seba? Na koho sa potom budeme vyhovárať a sťažovať? :-)
       
  • #16675

    16675

     
     
    sotep (ID: 84) | 0% Začiatočník
    sotep | 27.5.2011 16:10
    My sme mali vysoký preplatok. Ale asi to naozaj záleží od preddavkových platieb. Spravbytu mesačne platíme 180 eur (2 dospelé osoby a jedno dieťa v trojizbovom byte resp. dvaapolizbovom byte - 60 m2). Sidl. III, vežiak (nezateplený) a každý byt je rohový.
     
    • #16686

      RE: 16686

       
       
      kadlec (ID: 2150) | 0% Začiatočník
      kadlec | 27.5.2011 17:07
      Tak to ma naozaj zaujíma - platím 200€ mesačne zál.platbu Spravbytu, bývam v 3 izbovom byte v tehlovom bloku s 80 cm obvodovými múrmi a mám obrovský nedoplatok na UK; oproti predošlému roku nám účtujú vyše 100 % nárast spotreby ?! Pritom minulého roku som mal malý preplatok !!!
       
      • #16692

        RE: RE: 16692

         
         
        Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
        Mizu Presovsky | 27.5.2011 18:20
        Si prever, či ide naozaj o nárast spotreby a čoho. Určitá spotreba bola vyššia, teda na ohrev, lebo bola dlhšia zima ako minulé obdobie cca 10 - 20% je prípustné. 100% by som si nechal objasniť, prípadne dal aj podnet SOI.
        Druhá vec je, že sa menili spôsoby vyúčtovania tam kde boli pomerové meridlá. V minulosti sa viac dôrazu dávalo na meridlá 70%, teraz ide rozpočítanie len zo 40%. Takže kto v minulosti viac šetril, teraz dopláca na tých čo nezatvárajú okná, alebo kúria ako o život.
        Takže za to vďačíme našim legislatívcom. Asi tým predošlým.
        Tiež by som si to rozhodne išiel vykonzultovať, aby mi to zdokladovali.
         
      • #16734

        RE: RE: 16734

         
         
        bodie (ID: 1595) | 0% Začiatočník
        bodie | 29.5.2011 10:46
        Moje info je asi 4 roky dozadu , byvali sme na sekcove pri lidli , nezateplena bytovka ani okna nemenene. Mesacna zaloha za kurenie a teplu vodu bola asi 125 eur. Potom sme sa prestahovali do domu,38 tehla +5 cm vaty na zateplenie a plastove okna. Mesacna platba 115 eur. Plocha bytu 79 m2 voci 240 m2 domu+55 m2 garaz a kotolna. Takza vas dodavatel vas zdiera asi 3,5 nasobne... .. Cim skor sa odpojit a nedatit im ani euro nenazrancom.
        Mali sme v priprave projekt kde komin by bol v jadre a kazdy by sa napojil s vlastnym kotlom, naklady na byt vysli na vtedajsich 70.000. -sk. Neviem ako to dopadlo, lebo len asi tretina susedov mala zaujem a potom sme sa prestahovali.
         
        • #16825

          RE: RE: RE: 16825

           
           
          Jaga (ID: 779) | 0% Začiatočník
          Jaga | 1.6.2011 08:59
          Bodie to bude asi tým, že si sám robíš údržbára, kotolníka, účtovníka ... Vieš, oni chodia do roboty preto, lebo za to dostávajú peňažnú odmenu.
           
          • #17128

            RE: RE: RE: RE: 17128

             
             
            Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
            Mizu Presovsky | 11.6.2011 13:49
            Platom myslis tu minimalnu mzdu, co ju pre vychod chcu este minimalizovat, aby sme sa tu na vychode mali este lepsie?
             
        • #37043

          Spravbyt - pozor!!!!! 37043

           
           
          riama (ID: 3862) | 0% Začiatočník
          riama | 1.5.2013 07:08
          Vo včerajších správach (30. 4. 2013)sa Spravbytkomfort ukázal opäť v jánošíkovskom duchu - pred vyše 2 rokmi zmenil pre odosielanie platieb číslo účtu a my svoje peniaze posielame na s.r.o. (Spravbyt je a.s. a ručí celám svojím majetkom), na čele ktorej stojí riaditeľka Banduričová. S.r.o ručí lečn do výšky 5 000 eur. Teda, ak by si niekto zmyslel odniesť naše peniaze, Spravbytkomfort a.s. by za ne neručil a prišli by sme o všetky naše úspory vo fonde opráv a iné.
          SOI vyrúbila pokutu 35 000 eur a podľa televízneho komentára pôjdu z našich peňazí. Č to tam majú za právnika??? ?
          To naozaj sa musíme nechať tak zdierať touto správcovskou spoločnosťou? Bytovky, čo sa od neho oddelili, si to nevedia vynachváliť.
           
  • #16684

    16684

     
     
    santamental (ID: 288) | 3% Pokročilý
    santamental | 27.5.2011 16:59
    SRAT BYT KOMFORT je spravne.
     
  • #16685

    ...co sce ňepostrehľi.... 16685

     
     
    Hangari (ID: 287) | 21% Idol
    Hangari | 27.5.2011 17:04
    ... šak to rakuska firma... . glupe slovaci placa i rakušanom a mi še čudujeme že tam lacnejši ... . to to iste jak bankovo poplatki oni to maju zadarmo.. Mikloš banki dal rakušanom a mi im keľčik placime...
     
    • #16693

      RE: ...co sce ňepostrehľi.... 16693

       
       
      nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
      nonazdar | 27.5.2011 18:22
      ta co še haňbime-však sme glupe vichoďňare, ta ňe...
       
  • #16736

    Ako koná a v mene koho 16736

     
     
    BMWAUDINA (ID: 1896) | 9% Pokročilý
    BMWAUDINA | 29.5.2011 12:34
    SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov
    Volgogradská 88
    080 01 Prešov
    Vec: Zákon o slobodnom prístupe k informáciám - žiadosť
    V zmysle zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) , touto cestou žiadame SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov , Volgogradská 88, 080 01 Prešov o poskytnutie nasledovných informácií :

    1. Stanovisko spoločnosti SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01 Prešov, ako správcu bytov v bytovom dome na Hollého ulici č.6-12 , 080 01 Prešov, k projektovej dokumentácii pre stavebné povolenie „Vstavba podkrovných bytov , Hollého č.6-12 , Prešov“ , PD vypracoval Ing.arch. Peter Steiniger, Jiráskova č.63 080 01 Prešov.

    2. Stanovisko spoločnosti SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01 Prešov, ako správcu bytov v bytovom dome na Hollého ulici č.6-12 , 080 01 Prešov, k stavebnému povoleniu vydaným Mestom Prešov pod číslom . P/2007/1403-Ja/72 zo dňa 12.4.2007. Stavebníkom podľa stavebného povolenia č. P/2007/1403-Ja/72 zo dňa 12.4.2007 je P-K stav, s.r.o so sídlom na ulici kpt. Nálepku č.5, Prešov

    3. Stanovisko spoločnosti SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01 Prešov, ako správcu bytov v bytovom dome na Hollého ulici č.6-12 , 080 01 Prešov, k zmene stavby : „ Vstavba podkrovných bytov , Hollého č.6-12, Prešov“ na pozemku parc. č.4415, katastrálne územie Prešov , rozhodnutie číslo:B/2008/4588-Ja/33.

    4. Zápis o odovzdaní a prevzatí stavebného objektu alebo prevádzkového súboru.
    Názov stavebného objektu alebo prevádzkového súboru : tak ako je uvedené v poznámke
    Poznámka: Názov stavby- investičného zámeru je zmätočný
    a) V stanovisku mesta Prešov č.j. M/2007/621 zo dňa 12.4.2007 je uvedený názov...“Výstavby podkrovných bytov“
    b) V stanovisku mesta Prešov č.j. T/2007/1272 zo dňa 7.5.2007 je uvedený názov „...prestavba nebytových podkrovných priestorov...“
    c) V rozhodnutí č.j. B/2008/4588-Ja/33 zo dňa 27.3.2008 je uvedený názov „Vstavba podkrovných bytov...“
    Odvolávajúc sa na vyjadrenie vlastníkov bytov a nebytových priestorov na ulici Hollého 6-12, 080 01 Prešov zo dňa 27.7.2010 k úhrade spotrebovanej vody za roky 2007 a 2008 stavebníkom P-K stav, s.r.o so sídlom na ulici kpt. Nálepku č.5, Prešov žiadam vás, ako správcu našej nehnuteľnosti o predloženie týchto dokladov:

    5. Stanovisko spoločnosti SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01 Prešov k požiadavke stavebníka , teda P-K stav, s.r.o so sídlom na ulici kpt. Nálepku č.5 určenia odberného miesta úžitkovej (pitnej) vody pre stavebné a hygienické účely počas realizácie stavby v zmysle rozhodnutia č. P/2007/1403-Ja/72 zo dňa 12.4.2007.

    6. Doklad od dodávateľa úžitkovej (pitnej) vody o inštalovaní vodomeru, ktorým správca bytového domu SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01, Prešov potvrdzuje opodstatnenosť inštalácie vodomeru na odberné miesto pre účely realizácie- výstavby v zmysle rozhodnutia č. P/2007/1403-Ja/72 zo dňa 12.4.2007.
    1 z 3

    7. Doklad, ktorým správca bytov a nebytových priestorov na ulici Hollého č. 6-12 ,080 01 Prešov , teda SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01 Prešov preukáže súhlas vlastníkov bytov a nebytových priestorov na ulici Hollého č. 6-12 s úhradou spotrebovanej úžitkovej (pitnej) vody na ich ťarchu , stavebníkom P-K stav, s.r.o so sídlom na ulici kpt. Nálepku č.5, Prešov v prípade, že ten svoju povinnosť voči zmluvnému partnerovi vo veci odberu úžitkovej ( potnej) vody počas realizácie stavby v zmysle rozhodnutia č. P/2007/1403-Ja/72 zo dňa 12.4.2007 nesplní.

    8. Doklad , ktorým správca bytového domu na Hollého č. 6-12 ,080 01 Prešov, teda SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01, preukáže vymáhanie dlžoby stavebníka (odberateľa) P-K stav, s.r.o so sídlom na ulici kpt. Nálepku č.5, Prešov za pomernú časť spotreby vody za rok 2007 z odberného miesta ... Hollého 6-12... v zmysle faktúry č.50080040 , dátum vyhotovenia 5.5.2008, faktúru vystavil : Mária Ivanková, pred výmazom konateľa spoločníka spoločnosti P-K stav, s.r.o Ing. Petra Košútha , Lomnická 18 , 080 05 z obchodného registra , t.j. 18.03.2010.

    9. Doklad , ktorým správca bytového domu na Hollého č. 6-12 ,080 01 Prešov, teda SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01, preukáže vymáhanie dlžoby stavebníka (odberateľa) P-K stav, s.r.o so sídlom na ulici kpt. Nálepku č.5, Prešov za spotrebu vody z odberného miesta Hollého 8,10 spotrebovanú v roku 2008 na výstavbu podkrovných bytov v zmysle faktúry č.50090045 , dátum vyhotovenia 15.4.2009. , faktúru vystavil : Mária Ivanková , pred výmazom konateľa spoločníka spoločnosti P-K stav, s.r.o Ing. Petra Košútha , Lomnická 18 , 080 05 z obchodného registra , t.j. 18.03.2010.

    10. Vzhľadom na skutočnosť, že novovybudované podkrovné byty v zmysle rozhodnutia č. P/2007/1403-Ja/72 zo dňa 12.4.2007 sú už v užívaní ich vlastníkmi, žiadam touto cestou o predloženie dokladu o opodstatnenosti potreby výkonu revízie bleskozvodov predloženej a zapísanej v zápisnici zo schôdze vlastníkov bytov a NO bytového domu Hollého 6,8,10,12 a zástupcov SPRAVBYTKOMFORT – u, a.s. konanej v zmysle zákona NR SR č.268/2007 Z.z. , ktorým sa mení a dopĺňa zákon NR SR č.182/1993 Z.z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov v platnom znení zo dňa 22.4.2010. Realizácia nových bleskozvodov je súčasťou projektovej dokumentácie na podklade ktorej bolo vydané rozhodnutie č. P/2007/1403-Ja/72 zo dňa 12.4.2007. V prípade, že toto nebolo splnené, nie je možne vydať kolaudačné -užívacie povolenie a potvrdiť jeho právoplatnosť.

    11. Doklad, ktorým SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01 Prešov a teda správca bytového domu Hollého 6-12 ,080 01 Prešov, preukáže, že oboznámil vlastníkov bytov s možným rizikom vzniknutým neuhradením faktúr č. č.50080040 , dátum vyhotovenia 5.5.2008 a č.50090045 , dátum vyhotovenia15.4.2009 stavebníkom P-K stav, s.r.o so sídlom na ulici kpt. Nálepku č.5, Prešov včas a teda v čase ročného vyúčtovania.

    12. Doklad, ktorým SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov, Volgogradská 88, 080 01 Prešov , teda správca bytového domu Hollého 6-12 ,080 01 Prešov preukáže opodstatnenosť neoprávneného pokusu o siahnutie na fond opráv majiteľov bytov Hollého 6-12 , 080 01 Prešov.

    13. Doklad preukazujúci naplnenie podstaty v zmysle článku uverejneného na webovej stránke spoločnosti SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov v časti Správa budov -právne služby : , citujem:

    Kedy sa začína vymáhať pohľadávka ?

    Pohľadávka sa začína vymáhať po zaslaní upomienok.
    Ak nedoplatok vznikol z ročného vyúčtovania nákladov, po lehote z ročného vyúčtovania nákladov,
    2 z 3

    je dlžníkovi zasielaná upomienka.

    V upomienke je stanovená lehota na zaplatenie nedoplatku.

    Pokiaľ nie je zaplatená v stanovenej lehote, je zasielaná ďalšia upomienka.

    Ak aj napriek tomu nedôjde k zaplateniu, je nedoplatok vymáhaný súdnou cestou – podaním žaloby na súd.

    Je potrebné rozlišovať medzi nedoplatkom, ktorý vznikol z ročného vyúčtovania nákladov a nedoplatok z neplatenia mesačných preddavkových platieb.
    Váš
    Koniec citátu.

    Z tohto uhla pohľadu sme sa my vlastníci bytov na Hollého ulici č.6-12 stali vašou , ako správcu našich bytov , nedôslednou prácou , dlžníkmi.

    Citujem ďalej z webovej stránky SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov:

    Prečo sa platby za neplatičov a súdne
    poplatky uhrádzajú zo spoločného fondu ?

    S podaním návrhu na súd i mediačné konanie je spojené aj zaplatenie súdneho poplatku.

    Súd nezačne vo veci konať bez toho, aby bol poplatok uhradený.

    Správca vymáha pohľadávku za služby spojené s užívaním bytu i pohľadávku fondu opráv a údržby bytového domu.

    V zmysle zákona č. 182/93 Z.z. o vlastníctve bytov a NP v znení zmien a doplnkov správca koná v mene vlastníkov bytov v dome a na ich účet.

    To znamená, že aj poplatky spojené so súdnym vymáhaním pohľadávky sa hradia z účtu fondu opráv bytového domu.

    Súd vo svojom rozhodnutí zaviaže dlžníka aj k náhrade súdneho poplatku.
    Ak ho neuhradí dobrovoľne, je vymáhaný prostredníctvom exekútorského úradu.

    SPRAVBYTKOMFORT, a.s. Prešov , Volgogradská 88, 080 01 Prešov svojou činnosťou, ktorá je v rozpore so zákonmi platnými na území SR a dobrými mravmi , ohrozil majetok a dobré meno vlastníkov bytov na hore uvedených adresách nachádzajúcich sa na Hollého ulici v Prešove (správne má znieť Jána Hollého) a preto v prípade, že nedôjde z vašej k prijatiu opatrení v jednoznačný prospech vlastníkov bytov na už zmienenej adrese, budeme postupovať v zmysle platnej zákonnej legislatívy SR.

    Príloha –foto dokumentácia stavu po „kolaudácii“

    Stavba nie je k dnešnému dňu 29.05.2011 dokončená, ale čuduj sa svete je skolaudovaná !!!
     
  • #16738

    tepla voda 16738

     
     
    para (ID: 681) | 65% Pokročilý
    para | 29.5.2011 13:19
    no ma velmi sokuje vyuctovanie

    nam vychadza kubik teplej vody na 14,30eciek, ,, , a ta tepla voda nema ani 40 stupnov ... .
     
  • #16741

    osvetlenie 16741

     
     
    para (ID: 681) | 65% Pokročilý
    para | 29.5.2011 14:42
    minuly rok za osvetlenie 5euro za cely rok tento rok 14euro... .nechapem sme bytovka s 6timi bytmi a okna na schodisku ... vela sa nesvieti ved to je pomaly o 200 percent viac
     
  • #16743

    16743

     
     
    fleš (ID: 594) | 3% Profesionál
    fleš | 29.5.2011 15:16
    Odporucam pocitac ( nie notebook ). Trosku slabsie chladenie alebo vacsiu zataz pocitaca. Taky pocitac tokaze vykurit teplom celu izbu. A je to vramci energii, kedze clovek musi pracovat na pocitaci :) a pritom ten pocitac vytvara teplo :) automaticky sa vykuruje cela izba :). Mam to odskusane. Radiator na 0 a zapnuty pocitac :) vykurena cela izba.
     
    • #16744

      RE: 16744

       
       
      nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
      nonazdar | 29.5.2011 15:56
      mňe stači 1/2litra šlivovice a žadne nedoplatky.kedc neni na šlivku nastupuje pozvanie susedy na nočny pohovor...no a preplatky šaľene...
       
  • #16766

    16766

     
     
    zuzula (ID: 140) | 0% Začiatočník
    zuzula | 30.5.2011 12:53
    prosim Vás, kto ste pod spravbytom platite mesiac vopred?
     
    • #16770

      RE: 16770

       
       
      blackfire (ID: 43) | 2% Majster
      blackfire | 30.5.2011 13:00
      Ja mám zriadené inkaso. Sťahujú 15 dňa za aktuálny mesiac, čiže napríklad 15. júna za jún.
       
  • #16773

    16773

     
     
    zuzula (ID: 140) | 0% Začiatočník
    zuzula | 30.5.2011 13:26
    dakujem
     
  • #17127

    Spravbyt vyučtovanie 17127

     
     
    mario737 (ID: 2609) | 0% Začiatočník
    mario737 | 11.6.2011 10:43
    Celý spravbyt je jeden velký tunel, len čo najviac nahrabat od obyčajných ludí pre rakuskych majitelov, ved prečo Mikloš privatizoval tepáren a ešte chce privatizovat dalšie, stale vravia že po privatizacii teplarni sa nebudu zvyšovat ceny tepla, spravbyt je toho príkladom.
     
    • #17129

      RE: Spravbyt vyučtovanie 17129

       
       
      Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
      Mizu Presovsky | 11.6.2011 13:51
      Ale stale sa najde par blbcov co sa necha oklamat, aby mohli zlepit tesne vacsinovu vladu a tak "vyhrat" volby... .
       
    • #37042

      Spravbyt učtovanie 37042

       
       
      riama (ID: 3862) | 0% Začiatočník
      riama | 1.5.2013 07:02
      Vo včerajších správach (30. 4. 2013)sa Spravbytkomfort ukázal opäť v jánošíkovskom duchu - pred vyše 2 rokmi zmenil pre odosielanie platieb číslo účtu a my svoje peniaze posielame na s.r.o. (Spravbyt je a.s. a ručí celám svojím majetkom), na čele ktorej stojí riaditeľka Banduričová. S.r.o ručí lečn do výšky 5 000 eur. Teda, ak by si niekto zmyslel odniesť naše peniaze, Spravbytkomfort a.s. by za ne neručil a prišli by sme o všetky naše úspory vo fonde opráv a iné.
      SOI vyrúbila pokutu 35 000 eur a podľa televízneho komentára pôjdu z našich peňazí. Č to tam majú za právnika??? ?
      To naozaj sa musíme nechať tak zdierať touto správcovskou spoločnosťou? Bytovky, čo sa od neho oddelili, si to nevedia vynachváliť.
       
      • #37044

        RE: Spravbyt učtovanie 37044

         
         
        nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
        nonazdar | 1.5.2013 07:31
        tam pravnika asi nemaju lebo asi pred 4r. som niečo potreboval tam poriešiť a odpoveď-pravne odd. nemame...
         
        • #37045

          RE: RE: Spravbyt učtovanie 37045

           
           
          riama (ID: 3862) | 0% Začiatočník
          riama | 1.5.2013 07:38
          Majú, dr. Harčára
           
  • #37543

    Zlodejinakomfort 37543

     
     
    turista68 (ID: 3897) | 0% Začiatočník
    turista68 | 24.5.2013 21:22
    Všetko je fajn len plaťte a nemudrujte o fondoch, peniazoch a daniach veď aj Ficko nenahlasuje firmy, čo mu prídu urobiť robotu bez faktúry na drevo a tiež sľuboval, ako každý posra.ec dodržiavať ústavu, zákony ... a to je docent práva tak prečo aj my zo Zlodejinakomfort si nemôžeme niečo našolíchať. S pozdravom riaditeľka Banderovičová.
     

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS