PIS: aktuálne informácie o meste, radnici a spoločenských, kultúrnych a športových akciach v regióne

https://pis.sk/clanok/17160/ich_zvoncek_privola_casnikov_mesacne_az_17_000_krat.html

Ich zvonček privolá čašníkov mesačne až 17 000 krát

Mladí Prešovčania, ktorí pred tromi rokmi priniesli na slovenský trh tiché zvončeky do oblasti gastronómie, si získali širokú základňu priaznivcov medzi majiteľmi reštaurácií, kaviarní a barov.

V súčasnosti sa ich vynález nachádza v prevádzkach v ôsmich slovenských a piatich českých mestách. K tichému zvončeku, ktorý decentne privolá obsluhu ponúkajú aplikáciu a štatistiky. V súčasnosti majú napríklad odmerané, že zákazníci privolajú obsluhu v priemere 17 000 krát počas jediného mesiaca. To je už samo o sebe sľubná štatistika pre majiteľov kaviarní, ktorým záleží na tom, aby ich podnikanie napredovalo.

Tiché zvončeky, označené logom RE-BELLS si pochvaľujú nielen samotní návštevníci gastro prevádzok, keďže skracujú čakanie na obsluhu. Vďaka výstupným štatistikám, ktoré sa začnú plniť číslami od naištalovania systému v prevádzke, získavajú majitelia prehľad o tom, ako dlho trvá obsluha, ako sú vyťažené jednotlivé stoly, či kedy je v podniku tzv. špička. „Sú to veľmi cenné dáta, ktoré by sa inak nedali odmerať. Vďaka nim je možné urobiť isté zmeny, potrebné na zvýšenie efektivity obsluhy, spokojnosti zákazníkov a čo je najdôležitejšie, maximalizovať tržby, “ upresňuje Maťo Bodnár, ktorý systém navrhol.

Za pravdu mu dávajú prevádzky v ôsmich slovenských a piatich českých mestách. Za tie tri roky získali mnoho praktických skúseností a dokázali tak priniesť konkrétne riešenia. Povedzme, že v špičke obsluhuje čašník 10 stolov. Každý stôl obnáša povinnosti od privítania hostí, prinesenia menu, prijatia a vybavenia objednávky, prinesenia nápojov, pozbrierania riadu a šálok, účtovanie na pokladni, rozdeľovania účtov medzi hostí za jedným stolom, prijatia hotovosti či spracovanie platby kreditnou kartou. A teraz si to vynásobte desiatimi. Tiché zvončeky RE-BELLS dokážu pomôcť čašníkom nielen v takýchto špičkách. Sú pod menším tlakom, pretože majú dobre zorganizované objednávky a stihnú toho oveľa viac za rovnaký čas. „RE-BELLS® som kúpil nie kvôli čašníkom, ale predovšetkým kvôli zákazníkom. Takto im dávame možnosť byť obslúžení vtedy, keď sami chcú a tiež môžu kedykoľvek privolať čašníka. Používanie RemoteBells je diskrétne a rýchle, “ priznáva Jozef Kaňuk, majiteľ prešovskej kaviarne Nico Cafe.

Video zvončeky Re-Bells:
https://www.youtube.com/watch?v=1-DEh9d0Y1M

Spoluautor Vladimír Štec upozorňuje na to najdôležitejšie – cieľom je byť rýchly. Aj preto si pochvaľuje, že si návštevníci prevádzok zvykajú na tieto revolučné zvončeky. „Po stlačení tlačítka sa obsluhe zobrazí notifikácia na obrazovke. Čím viac takýchto viditeľných notifikácií, tým viac si môžete byť istý, že objednávka bude vybavená hneď, ako to je možné.“ Podľa analýzy zistili, že každú objednávku zrýchlili o 60 sekúnd. Vynásobte si to 1500 objednávkami mesačne a ušetrili ste 25 hodín, ktoré môžete venovať ďalším zákazníkom. V čase, keď nastúpila sezóna, ktorej prevádzky otvorili svoje terasy, úmerne k tomu sa zvýšili nároky na personál, lebo je potrebné obslúžiť ešte viac stolov.
RE-BELLS
• slovenský výrobok
• drevený korpus a nadčasový dizajn
• tichý a diskrétny spôsob, akým privolať čašníka
• osvedčený organizér práce pre obsluhu
• aktuálne v 8 slovenských a 5 českých mestách

 
26.4.2018 | Autor: Edo Kopček | Blog | čítané: 2248 krát