TAXANU využíva čoraz viac klientov. Stala sa stabilným komunikačným a informačným kanálom finančnej správy. Za prvé štyri mesiace tohto roku ju využilo ako zdroj informácií 41 318 nových unikátnych používateľov. Celkovo TAXANU od svojho vzniku v septembri 2018 využilo už viac ako 155 000 unikátnych používateľov. Počet používateľov vzrástol v tomto roku oproti tomu minulému o 36%. Súvisí to nepochybne aj s legislatívou prijímanou pre pomoc občanom a podnikateľom počas koronakrízy. Najvyhľadávanejšou témou tohto roka totiž boli a naďalej sú informácie o tzv. koronaopatreniach.
Finančná správa zabezpečuje pravidelný obsahový rozvoj svojho automatizovaného chatbota, a to najmä o legislatívne zmeny. Reaguje tak na všetky opatrenia prijímané poslancami NR SR, ktoré majú za cieľ uľahčiť situáciu daňovníkov v čase koronakrízy. Informácie pre podporu občanov a podnikateľov v rámci tejto aktuálnej témy využilo už viac ako 5 100 unikátnych používateľov.
Okrem koronaopatrení patria medzi ďalšie vyhľadávané témy napríklad daň z príjmov, elektronická komunikácia s finančnou správou, eKasa či DPH.
Finančná správa spustila svojho chatbota ako novinku v oblasti proklientskych opatrení v septembri 2018. Chatbot aplikácia slúži na zabezpečenie automatizovanej komunikácie medzi občanmi a finančnou správou, a to tak prostredníctvom portálu finančnej správy, ako aj na Facebooku. Aj v tejto oblasti digitalizácie a automatizácie bola finančná správa priekopníkom medzi štátnymi inštitúciami. Finančná správa bola totiž prvá štátna inštitúcia, ktorá takýto automatizovaný chat zaviedla do komunikácie so svojimi klientami. TAXANA tak výrazne prispieva k digitalizácii komunikácie finančnej správy so svojimi klientami.