PIS: aktuálne informácie o meste, radnici a spoločenských, kultúrnych a športových akciach v regióne

https://pis.sk/clanok/18866/taxana_najcastejsie_odpoveda_na_otazky_o_koronaopatreniach.html

TAXANA najčastejšie odpovedá na otázky o koronaopatreniach

Viac ako 41 000 nových unikátnych klientov využilo len za štyri mesiace tohto roka možnosť poradiť sa s TAXANOU. Chatbot finančnej správy pomáha klientom najmä v otázkach spojených s koronakrízou a opatreniami, ktoré v tejto súvislosti finančná správa v zmysle legislatívny zabezpečuje. Obsah TAXANY finančná správa pravidelne aktualizuje.

TAXANU využíva čoraz viac klientov. Stala sa stabilným komunikačným a informačným kanálom finančnej správy. Za prvé štyri mesiace tohto roku ju využilo ako zdroj informácií 41 318 nových unikátnych používateľov. Celkovo TAXANU od svojho vzniku v septembri 2018 využilo už viac ako 155 000 unikátnych používateľov. Počet používateľov vzrástol v tomto roku oproti tomu minulému o 36%. Súvisí to nepochybne aj s legislatívou prijímanou pre pomoc občanom a podnikateľom počas koronakrízy. Najvyhľadávanejšou témou tohto roka totiž boli a naďalej sú informácie o tzv. koronaopatreniach.

Finančná správa zabezpečuje pravidelný obsahový rozvoj svojho automatizovaného chatbota, a to najmä o legislatívne zmeny. Reaguje tak na všetky opatrenia prijímané poslancami NR SR, ktoré majú za cieľ uľahčiť situáciu daňovníkov v čase koronakrízy. Informácie pre podporu občanov a podnikateľov v rámci tejto aktuálnej témy využilo už viac ako 5 100 unikátnych používateľov.

Okrem koronaopatrení patria medzi ďalšie vyhľadávané témy napríklad daň z príjmov, elektronická komunikácia s finančnou správou, eKasa či DPH.

Finančná správa spustila svojho chatbota ako novinku v oblasti proklientskych opatrení v septembri 2018. Chatbot aplikácia slúži na zabezpečenie automatizovanej komunikácie medzi občanmi a finančnou správou, a to tak prostredníctvom portálu finančnej správy, ako aj na Facebooku. Aj v tejto oblasti digitalizácie a automatizácie bola finančná správa priekopníkom medzi štátnymi inštitúciami. Finančná správa bola totiž prvá štátna inštitúcia, ktorá takýto automatizovaný chat zaviedla do komunikácie so svojimi klientami. TAXANA tak výrazne prispieva k digitalizácii komunikácie finančnej správy so svojimi klientami.

 
12.5.2020 | Autor: Finančná správa | Spoločnosť | čítané: 1385 krát