Od pondelka 21. decembra 2020 bude na Mestskom úrade v Prešove dostupná iba matrika a klientske centrum v priestoroch budovy na Jarkovej 26, a to v skrátenom pracovnom čase od 08:00 do 11:00 hod. , každý pracovný deň okrem štvrtkov. V skrátenom čase bude fungovať aj hlavná podateľňa na v budove radnice na Hlavnej 73, v rovnakom čase od 08:00 do 11:00 hod. , každý pracovný deň, vrátane štvrtkov. K preberaniu podaní doručovaných na mestský úrad bude slúžiť schránka umiestnená na Hlavnej 73.
V dňoch 23.12.2020 a 31.12.2020 bude Mestský úrad v Prešove kompletne zatvorený, vrátane klientskeho centra a hlavnej podateľne z dôvodu zníženia mobility obyvateľstva a v rámci preventívnych opatrení pred šírením vírusového ochorenia COVID-19.
Pokladňa mestského úradu bude pre verejnosť zatvorená počas celého obdobia od 21.12.2020 do 8.1.2021, nakoľko na základe rozhodnutia vlády platí na Slovensku od 19.12.2020 takzvaný lockdown spojený so zákazom vychádzania. Stavebný úrad v tomto období zrealizuje len tie konania, na ktoré sa vzťahuje výnimka zo zákazu vychádzania, respektíve tie, ktoré sú plánované na mieste stavby (napríklad kolaudačné povolenia).
Všetkým obyvateľom odporúčame, aby zvážili potrebu návštevy úradu a uprednostnili telefonickú alebo e-mailovú komunikáciu.
Pracovníkov klientskeho centra je možné kontaktovať telefonicky na čísle: 051/3100 505, alebo e-mailom na adrese: katarina.gernathova@presov.sk. Pracovníkov matričného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 506, alebo e-mailom na adrese: anna.komanicka@presov.sk. Pracovníkov podateľne je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 120, alebo e-mailom na adrese: podatelna@presov.sk. Pracovníkov stavebného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 537, alebo e-mailom na adrese: jozef.tuka@presov.sk.