Na Mestskom úrade v Prešove je až do odvolania pre občanov dostupná iba matrika a klientske centrum v priestoroch budovy na Jarkovej 26, a to v skrátenom pracovnom čase od 08:00 do 11:00 hod. iba v pondelky, stredy a piatky.
Z dôvodu zníženia mobility obyvateľstva a v rámci preventívnych opatrení pred šírením vírusového ochorenia COVID-19 je vstup do klientskeho centra umožnený vždy len jednej osobe.
Hlavná podateľňa v budove radnice na Hlavnej č. 73 funguje v štandardnom režime od 08:00 do 14:00 hod. , každý pracovný deň. K preberaniu podaní doručovaných na mestský úrad slúži schránka umiestnená na Hlavnej 73.
Pokladňa MsÚ je počas zákazu vychádzania pre verejnosť zatvorená. Dane a poplatky môžu občania zaplatiť poštovou poukážkou alebo prostredníctvom internetbankingu:
Miestne dane: https://www.presov.sk/platenie-miestnych-dani.html
Komunálne odpady a drobné stavebné odpady: https://www.presov.sk/-platenie-miestneho-poplatku-za-komunalne-odpady-a-drobne-stavebne-odpady.html
Všetkým obyvateľom odporúčame v záujme ochrany verejného zdravia komunikovať s mestským úradom telefonicky alebo e-mailom.
Pracovníkov klientskeho centra je možné kontaktovať telefonicky na čísle: 051/3100 505 alebo e-mailom na adrese: katarina.gernathova@presov.sk.
Pracovníkov matričného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 506 alebo e-mailom na adrese: anna.komanicka@presov.sk.
Pracovníkov podateľne je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 120 alebo e-mailom na adrese: podatelna@presov.sk.
Stavebný úrad taktiež funguje v obmedzenom režime a ústne pojednávania nie sú zvolávané. Pracovníkov stavebného úradu je možné kontaktovať na čísle: 051/3100 537 alebo e-mailom na adrese: jozef.tuka@presov.sk.