Je pravdou, že občania linku občas využijú na získavanie informácií, ktoré prináležia iným odborom, aj napriek tomu môžeme hovoriť o úspechu tejto komunikácie. „Telefonická infolinka aj emailová korešpondencia boli doposiaľ využívané hlavne pre informovanie o postupe pri vybavovaní ŤZP občana do zariadenia pre seniorov, pre informovanie o poskytovaní spoločného stravovania a príspevku na stravovanie, poskytovanie opatrovateľskej služby aj počas víkendov a v popoludňajších hodinách a tiež sme prostredníctvom nich informovali napríklad o pomoci pri riešení násilia v rodine seniora, “ konkretizuje Mgr. Marián Bača, vedúci odboru sociálnych služieb. „Prvoradým cieľom je poskytnutie spoľahlivých informácií, ktoré môžu občanom pomôcť v ich zložitých situáciách, “ dodal M. Bača. Podobnú linku v ostanom čase zriadilo Fórum pre pomoc starším. SENIORLINKA je služba dostupná na bezplatnom telefónnom čísle 0800 172 500.
Sociálnu infolinku využilo od júla do decembra minulého roka 191 občanov. Za prvé dva mesiace tohto roka prostredníctvom nej komunikovalo viac ako 100 klientov. Telefónne číslo sociálnej infolinky je 051/3100567, email socialna.poradna@presov.sk