Piatok, 19. apríl 2024
Meniny má Jela | zajtra Marcel

S Korzárom na cestách

Dovolenková súťaž S Korzárom na cestách, ktorú zorganizovali Prešovský denník Korzár a Mestské informačné centrum (MIC) v Prešove už pozná svojich víťazov.

Počas šiestich dní ste mali možnosť vyplniť otázky a spolu s kupónmi ich doručiť na adresu redakcie, či do Mestského informačného centra, ktoré sídli na Hlavnej ulici č. 67 v Prešove. V tejto súťaži sa nežrebovalo, ale zvíťazil ten, kto poslal odpovede na všetky otázky, priložil potrebný počet kupónov a najmä čo najinvenčnejšie odpovedal na šiestu, tvorivú súťažnú otázku. Chcete vedieť, kto vyhral? Chcete vedieť aj to, ako ste odpovedali? Čítajte ďalej...

Úvod súťaže S Korzárom na cestách sa týkal dovolenky na Slovensku. Najviac
z vás odporúčalo na trávenie letnej dovolenky Zemplínsku Šíravu, a na zimu Vysoké Tatry. Slovenským dovolenkovým pobytovým miestom sa však, podľa vašich hlasov, stal Slovenský raj, z kúpeľov preferujete Piešťany a Bardejovské Kúpele.

Zahraničnú dovolenku mieni väčšina z vás stráviť v Grécku, no záujem je aj o ďalšie krajiny (Chorvátsko, Španielsko, Taliansko, Malorka...).

Najviac vám, podľa našich anketových otázok, vyhovuje letecká doprava, ale neodmietate ani autobusovú, dávate prednosť hotelu pred apartmánom a medzi typmi stravovania zvíťazila polpenzia.

Niekoľkých z vás vyradila piata súťažná otázka, v ktorej sme po vás chceli, aby ste napísali aspoň tri druhy služieb (okrem predaja zájazdov) ponúka MIC Prešov. Väčšine z vás však ani táto otázka nerobila problémy. Najčastejšie ste uvádzali, že MIC ponúka služby internetovej kaviarne, predaj tlače, máp, suvenírov, či pohľadníc, či poskytovanie informácií o meste Prešov.
Taktiež ste správne uviedli, že v MIC Prešov si môžete podať inzerát do Prešovského denníka Korzár.

O všetkom rozhodla posledná, tvorivá otázka. MIC Prešov sa, ako je známe, venuje turistickému ruchu. Priamo v Mestskom informačnom centre v Prešove si za odbornej pomoci pracovníkov MIC môže každý vybrať zo širokej ponuky cestovných kancelárií zájazd, aký mu najviac vyhovuje. Súťažná úloha znela, aby ste pre túto službu MIC vymysleli výstižný slogan.

V hre bola hlavná cena - šek v hodnote 5000 korún na nákup ľubovoľného zájazdu v Mestskom informačnom centre v Prešove v sezóne Leto 2001. Druhou cenou je 20-hodinová permanentka do internetovej kaviarne MIC v hodnote 900 korún a treťou 10-hodinová permanentka. Okrem toho ste mali možnosť vyhrať niektorú z ďalších siedmich cien, ktorými sú upomienkové predmety (knihy, tričká, čiapky...) od Mestského informačného centra Prešov a Prešovského denníka Korzár.

Ako to teda celé dopadlo? Vybrať najlepší slogan nebolo jednoduché. Porota, na čele s konateľom MIC Mariánom Zvolenským napokon rozhodla, že šek na zájazd získava Marta Horáková z Prešova za slogan: "Icom picom na dovolenke s MIC-om." Podľa slov predsedu poroty bol po prvom prečítaní tento hlasovací lístok zaradený rovno medzi nevýherné, no porota sa nakoniec k nemu vrátila, pretože sa zhodla na tom, že v jednoduchosti je krása.

Druhú cenu získal Pavol Leščák ml. z Pečovskej Novej Vsi za to, že medzi svojimi návrhmi použil aj výstižné slovné spojenie "MIC - dovolenkový supermarket". Tretiu cenu udelila porota Judite Bačovej z Prešova za slogan:
"Keď na dovolenku, tak s MIC - je tam výber, istota, kvalita a ochota".

Na štvrtom mieste sa umiestnil Marián Gunčaga z Bardejova, na piatom Anna Poláková z Prešova. Druhú polovicu výhercov začína Gabriela Motýľová z Kračúnoviec, siedmu priečku obsadil Radomír Warošek z Prešova, ôsmu Ladislav Kožár z Bardejova. Na deviatom mieste skončil Jozef Mikluš z Prešova a desiatku výhercov uzatvára Ján Bača, taktiež z Prešova.

Výhry budú od utorka k dispozícii v MIC Prešov, na Hlavnej 67, podrobné informácie získate aj na telefónnom čísle 091 / 773 11 13 (v pondelok až piatok medzi 10. a 18. hodinou a v sobotu medzi 10. a 13. hodinou), prípadne na
e-mailovej adrese: pis@pis.sk. Výhercovia budú zároveň kontaktovaný aj telefonicky.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK