Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Wednesday - 26. September 2018 - Edita | zajtra Cyprián

PIS.sk

Diskusia k článku: Policajti ma prinútili vymazať zábery

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie

strana 1 / 2
  • #24604

    Policajti ma prinútili vymazať zábery 24604

     
     
    aktiv7 (ID: 809) | 0% Praktikant
    aktiv7 | 20.1.2012 22:05
    Jednoznačne stažnosť!!! Takto im nikdy nič nedokážeme a budeme posilovať ich moc... ACAB
     
    • #24764

      RE: Policajti ma prinútili vymazať zábery 24764

       
      pis admin | 23.1.2012 19:53

      Tento príspevok porušil kódex diskusného fóra , a preto bol odstránený.

       
    • #24813

      RE: Policajti ma prinútili vymazať zábery 24813

       
       
      civilisations (ID: 921) | 38% Profesionál
      civilisations | 25.1.2012 16:59
      S políciou má robiť špeciálne reportáže zo zásahov a pritom polícii neverí. Bojí sa, že mu ublížia.
      Na benzínke musíš mať vypnutý motor, nesmieš fajčiť, odhodiť ohorok, používať otvorený oheň. Stačí škrtnúť zápalkou a je z toho teroristický útok s katastrofálnymi následkami a hromadou mŕtvych. Milanko si na čerpacej stanici s PHM kľudne fotí objekty s množstvom horľavín, čo viac aj vozidlo PZ, robí zábery, ktoré sa dajú ľahko zneužiť.
      Príslušníci PZ nepostupovali správne. Nemal u seba ani len OP (vraj ho zabudol doma), mal byť okamžite zadržaný a predvedený na OO PZ.
       
    • #24816

      RE: Policajti ma prinútili vymazať zábery 24816

       
       
      civilisations (ID: 921) | 38% Profesionál
      civilisations | 25.1.2012 17:17
      Otázka na administrátora: Na základe akého kľúča si rozdelil diskusnú tému na strany 1/2? Posledné štyri príspevky, práve tie, ktoré sa vám a vášmu blogérovi greatmilankovi nemusia páčiť sú oddelené a zobrazujú sa na strane č.2.
       
      • #24820

        RE: RE: Policajti ma prinútili vymazať zábery 24820

         
         
        shuster (ID: 2) | 1% Pokročilý
        shuster | 25.1.2012 19:02
        Stránkuje sa to automaticky ;)
         
  • #24605

    24605

     
     
    fleš (ID: 594) | 3% Profesionál
    fleš | 20.1.2012 22:10
    Pravnik jasne povedal, mozes si nahravat policajne konanie, no vramci fair play im to oznam dopredu, ze vas rozhovor bude zaznamenany. Bolo to aj v lamparni ze ano mas pravo si zaznamenat jednania.
     
  • #24606

    24606

     
     
    koala (ID: 3007) | 9% Pokročilý
    koala | 20.1.2012 22:17
    si novinar? co mam mesto Presov spolocne so statnymi policajtmi? ti predsa spadaju pod ministra vnutra...
    S meststkymi ktori spadaju pod mesto mas ako pises velmi dobre vztahy...nerozumiem teda celkom tvoju blogu...

    Coho sa bojis? mas ich cisla? napis na inspekciu MV a daj to presetrit. Neboj sa oni ti nic nespravia..skor sa budu bat oni...
     
    • #24622

      RE: 24622

       
       
      akoze (ID: 152) | 3% Pokročilý
      akoze | 21.1.2012 00:51
      jezis maria, boli nanho v presile, akakolvek staznost=skutok sa nestal pretoze si policajti dosvedcia ze na nich pokrikoval nadavky a tak vykonavali identifikaciu mozu ho predviest a bla bla bla ... no a kedze to nebolo na internete ale v realite tak si na nom zgustli, mali viac casu a mudrych reci.
      Vymazane fotky z karty by sli vyrestorovat, pokial na nu nasledne nefotil a myslim ze snaha o akukolvek dohru bude zbytocna (1 slovo proti 4rom policajtom)
       
    • #24737

      RE: Toto je SK policia... Videa fotky vyhrazky ... 24737

       
       
      Baba3 (ID: 3119) | 0% Začiatočník
      Baba3 | 23.1.2012 01:48
      http://www.facebook.com/groups/231220020285994/ skupina na facebooku o niecom podstatne horsiom ako tento clanok ale autor tejto skupiny nahraval a nahraval nic nezmazal aj vymyslene vyhrazanie zabitim od policajta v sluzbe potom ho chodil strasit pred kameru v okne bytu koli autu ktore nakoniec zhorelo za zahadnych okolnosti a nahravky typu CO S TYM SPRAVIS MOZES MI VYFAJCIT KXKXT!!! CO SI HLUCHY DO PXICX??! ! Su asi pre inspekciu malo nato aby urobila napravu a uverila obcanovi sr ktoreho terorizuje policajt toto sa oplati pozriet je to podrobne spracovane a adresovane zjavne uz dlhodobo ministrovi...
       
  • #24607

    No toto 24607

     
     
    samyx (ID: 3110) | 2% Praktikant
    samyx | 20.1.2012 22:37
    Tak polovica z toho clanku je pravda, co dost zaraza a neprekvapuje. Maju pravdu co mas co fotit k.tiny ktore ludi nezaujimaju, ved kazdy z nas uz videl policajne auto a ze si da policajt na benzinke teplu kavu lebo je 12 hodin v aute a chodi po zakrokoch to nieje tiez nic nenormalne ved ti sa mozno flakas pol dna a hladas kompozicny zamer. Nehraj sa na velkeho novinara co som pozrel tie tvoje "reportaze" tak uroven casopisu zornicka o fotkach ani nehovorim. Na jednej strane kydas na PZ a na druhej sa tu vytahujes ake mas dobre vztahy z mestskymi policajtmi. A kde chces chodit robit reportaze s policajtmi na zakroky? Zartujes? Ved si stal na zime niekolko minut a uz si odpadaval triasol si sa bolo ti zle bol si obmedzeny a este neviem co vsetko. V Jarovniciach alebo nejakej inej osade by si sa aj zosr... Rob si dalej co robis chod fotit stromceky a kvietocky niekde na luku sem tam nieco normalne napis a hlavne nerob zo seba velkeho novinara. Maj sa pekne a nech sa ti dari.
     
    • #24609

      RE: No toto 24609

       
       
      aktiv7 (ID: 809) | 0% Praktikant
      aktiv7 | 20.1.2012 22:59
      "Maju pravdu co mas co fotit k.tiny ktore ludi nezaujimaju"
      tak toto je veta za ktoru by som odporucil lekarske vysetrenie, najlepsie psychiatria.. citas po sebe a ak si to vazne myslis tak potom si jeden z nich ACAB
       
      • #24613

        RE: RE: No toto 24613

         
         
        samyx (ID: 3110) | 2% Praktikant
        samyx | 20.1.2012 23:14
        Tym som myslel ze dnes ludia maju vaznejsie problemy ako pozerat na fotkach auta PZ. Ludia maju problem ako vyzit do vyplaty a udrzat si zamestnanie. Nie som ACAB ale neviem preco stale ma nejaky truhlik problemy s policajtmi mna uz asi 10 krat zastavili kontrolovali dvakrat som platil pokutu a co teraz porusil som predpisy tak som to zaplatil mal som z toho ponaucenie nikto mi z nich nerobil problemy nic som nemusel mazat, spraval som sa slusne predlozil som im vsetky doklady a pretoze som si priestupok uznal raz ma riesili dohovorom a dvakrat min. pokutou 20€. To su moje skusenosti s policajtmi a nie som ACAB, len ma vie vytocit sracik co za vsetkym co odfoti vidi senzaciu apotom sa ide posr.t, lebo ho niekto kontroluje par minut.
         
        • #24617

          RE: RE: RE: No toto 24617

           
           
          aktiv7 (ID: 809) | 0% Praktikant
          aktiv7 | 20.1.2012 23:30
          ale ved clovek ma pravo si fotit co chce? uz nie je socik, ked to niekoho bavi, tak preco nie.. ja si rad potom pozriem pekne fotky.. Ak si mal dobru skusenost tak bud len rad.. ale toto bolo jednoznacne porusenie prav cloveka a oni su tu prave od toho aby sa tieto pravidla dodrziavali.. ja im nemienim tolerovat tieto preslapy!! oni su plateni z nasich dani a vacsinou ludia, ktori su hlupi a nevedeli si najst pracu(nie vsetci)..
           
          • #24806

            RE: RE: RE: RE: No toto 24806

             
             
            supergadzo (ID: 3129) | 0% Začiatočník
            supergadzo | 25.1.2012 11:16
            si si este nezvykol, ze podobnych tajtrlikov je tu cim dalej, tym viac? vacsine normalnych casom dojde trpezlivost a idu kade lahsie, ostavaju vacsinou len zabednenci a neschopaci
             
    • #24632

      RE: No toto 24632

       
       
      panslav (ID: 325) | 0% Začiatočník
      panslav | 21.1.2012 08:02
      mame demokraciu moze si fotit co chce, ty zeleny mozog
       
    • #24776

      RE: No toto 24776

       
       
      Pietro (ID: 650) | 9% Praktikant
      Pietro | 24.1.2012 01:00
      Kazdy si moze fotit co chce a kde chce. On fotil to co ho zaujalo napr. policajta ktory je plateny z nasich dani a policajne vozidlo ktore je tak isto platene z dani, tak nechapem aky ma vyznam tvoj komentar.
       
  • #24610

    24610

     
     
    eifel27 (ID: 2614) | 0% Začiatočník
    eifel27 | 20.1.2012 23:02
    :::::::::::A. C. A. B:::::::::::::NO COMMENT!!! !!
    Treba byť niekedy chytrejši , ako samotný orgán muhehehe :-))))
     
  • #24614

    24614

     
     
    fleš (ID: 594) | 3% Profesionál
    fleš | 20.1.2012 23:21
    Postupovali zle.
    Nemali co od teba pytat fotografie lebo nebol si svedkom nejakeho zlocinu, ak ano tak mohli by poprosit aby si im tie fotografie dal pre dokumentaciu pripadu.
    AK vsak ziadaju zmazanie fotografii postupovali mimo zakona.
    Policajt podla zakona SR je verejny cinitel, ktorý ked vykonava svoju cinnost musi strpiet nahravanie a fotografovanie svojho vykonu, samozrejme mal by byt v rovnosate policajneho zboru. To je rec zakona. Ty si pritom ani policajtov nefotil.
    AK si sa citil nepravom obmedzeny alebo postupovali takym sposobom ze ti sposobili ujmu ci zdravotnu ci dusevnu mas pravo si zapisat ich cislo ktore maju na placacke :) a takto vies konfrontovat pri podani staznosti pri postupe daneho policajta. Niesom vo tvojej situacii ale viem si to predstavit. Podla mna by mala fungovat spatna kontrola od obcana. AK ma takyto policajt stupnovat svoje jednania, tak skoc na fizlaren a podaj staznost.
     
    • #24623

      RE: 24623

       
       
      akoze (ID: 152) | 3% Pokročilý
      akoze | 21.1.2012 00:58
      presne tak, pre taketo pripady so sebou kazdy internetovy bojovnik nosi diktafon na nahratie rozhovoru, zapisnik na zapisovanie cisel zo stitkov, a na hlave gopro kameru. v mobile ma rychlu volbu na inspekciu ministerstva vnutra, idealne sukromne cislo uradnika ktory to dvihne aj o druhej rano.
      priznam sa neviem ako by som sa zachoval, myslim ze celkovo urobil 2 chyby, nemal pri sebe obciansky (co sice nemusi mat, ale nikto nema naladu sa nechat odviest na stanicu za ucelom identifikacie) a pustal sa s nimi do zbytocnej debaty (paci sa pani tu je moj obciansky, neviem o com hovorite, nerozumiem vam, nehnevajte sa ale musim volat vasich kolegov)
       
      • #24683

        RE: RE: 24683

         
         
        slobodny clove (ID: 3112) | 0% Začiatočník
        slobodny clove | 21.1.2012 17:27
        On síce spravil 2 chyby, ale ak by ho policajti bezdôvodne predviedli na stanicu, tak by spravili chybu oni. A to o dosť väčšiu.
         
  • #24616

    24616

     
     
    jozo (ID: 71) | 15% Majster
    jozo | 20.1.2012 23:25
    samyx, si taká istá glupa zelená hlava, ako tí dvaja debili od benzínky... . Veeeľka škoda, že som tam nestál s foťákom ja... A čo? Len preto, že niekto "chlapcov" vyrušil na mieste, kde asi nemali byť tak sa mi budú vyhrážať? To kde sme? Chlapci sú platení zo štátneho rozpočtu, to priblblé zelené auto je platené tiež zo štátneho rozpočtu, teda aj z mojich peňazí... Môžem si ho fotiť kedykoľvek, kdekoľvek aj pred Krajským riaditeľstvom v Bratislave. V opačnom prípade je to obmedzovanie mojej osobnej slobody... V prípade poškodeného by som jednoznačne žiadal nejaký identifikátor hliadky, EVč alebo čokoľvek, a pekne by som ich dal na prešetrenie.
     
  • #24618

    24618

     
     
    jozo (ID: 71) | 15% Majster
    jozo | 20.1.2012 23:31
    a hlavne si treba uvedomiť jednu vec, že pomáhať a chrániť... ale zopár primitívnych jedincov pozeralo v mladosti veľa amerických strieľačiek a potrebujú sa hrať na Bruca Willisa.
     
  • #24627

    24627

     
     
    nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
    nonazdar | 21.1.2012 01:48
    sťažnosť na inśpekciu, vybehajsí nov.preukaz
     
  • #24630

    24630

     
     
    Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
    Roobert | 21.1.2012 06:56
    Evidentne vies lepsie fotit ako rozpravat :) to nie je urazka, mam na mysli len to ze policajti si dovolia len k tym ludom na ktorych si myslia ze "slovne" maju. Ver tomu ze ja by som ich capkou dobil keby sa ku mne tak chovali. Na druhej dtrane si im dal zamienku lebo si nemal pri sebe OP.
     
    • #24641

      RE: 24641

       
       
      pitkopalko (ID: 3111) | 0% Začiatočník
      pitkopalko | 21.1.2012 10:05
      vsetci ste najmudrejsi a hlavne ty Roobert chcel by som ta vidiet co by si robil pri 4 zelenych , nie velmi inteligentnych, hlavach
       
      • #24652

        RE: RE: 24652

         
         
        Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
        Roobert | 21.1.2012 10:55
        To co vzdy. Dohodol by som sa s nimi a bavil by som sa s nimi na ich inteligencnej urovni. Bez ruazok, zdvorilo... V niektorych pripadoch so sklopenymi usami. S nimi nema cenu sa natahovat. Dat im pocit ze su pani situacie a pekne ich zmanipulovat a dostat tam am chcem
         
        • #24656

          RE: RE: RE: 24656

           
           
          pitkopalko (ID: 3111) | 0% Začiatočník
          pitkopalko | 21.1.2012 12:09
          mas pravdu nema to cenu... myslia si ze su majstri sveta.. samozrejme nie vsetci
           
  • #24658

    24658

     
     
    czervik (ID: 3092) | 0% Začiatočník
    czervik | 21.1.2012 14:53
    Predpokladam ze to boli prislusnici PMJ. Ich pristup hovori vzdy sam za seba. Pokial narazia na niekoho kto je z nich vystraseny, tak pouzivaju psychický natlak. Ak sa ale najde niekto asertivny alebo nebodaj drzi, tak sklopia usi. Taki su to machri. Staci si precitat clanok tento: http://pis.sk/clanok/9522/pomozte_pri_presetren... ocividne boli na neho kratki, ale tu boli v prave policajti. Tu je podobny pripad: http://korzar.sme.sk/c/6037897/policia-sputaneh... aj ked som sa z doveryhodnych zdrojov dozvedel ze ten panko nespolupracoval celkom ako mal. Na overenie totoznosti sa pouziva dopyt na meno matky, ktory ale zrejme v Milanovom pripade nepouzili. Predvedenie na policiu k overeniu totoznosti sa pouziva, ak osoba nevie doveryhodne podat informacie k overeniu totoznosti. Neviem ci to stale plati, ale niekedy clovek v blizkosti svojho bydliska obciansky preukaz nemusel mat.
     
    • #24659

      RE: 24659

       
       
      tarpon (ID: 2187) | 0% Začiatočník
      tarpon | 21.1.2012 15:23
      Pripomina mi to situaciu v CSSR, v 1968 - 69, po tom, ako nas napadli Rusi.
       
    • #24786

      RE: Dôverihodné zdroje 24786

       
       
      opalovebane (ID: 3125) | 0% Začiatočník
      opalovebane | 24.1.2012 15:55
      " aj ked som sa z doveryhodnych zdrojov dozvedel ze ten panko nespolupracoval celkom ako mal"
      Červiček tie zdroje nebudu asi až tak dôverihodne :o)
      Na výsledok čakám už viac ako 3 mesiaca a nejak sa pánkom do toho nechce aby pánkovi vysvetlili čo to bol za nezmysel čo vyviedli.
       
  • #24661

    24661

     
     
    Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
    Mizu Presovsky | 21.1.2012 15:58
    keby si od nich vypýtal list z bloku a pero aby si mohol zapísať ich identifikačné čisla, tak by buďi uskutočnili vyhrážky - to v tom prípade. že boli tam kde nemali byť alebo sa priamo zúčastňovali na páchaní trestnej činnosti, alebo by sklapli a odišli so sklopenými ušami.
    Iba dobre že nie sme v USA, tam by mohol skončiť na Guantanáme bez stopy. Je zaujímjavé, že niektorí sa správajú priateľsky k ľuďom ako je Černák a arogantne k slušným ľuďom. To o niečom svedčí.
     
    • #24675

      RE: 24675

       
       
      tarpon (ID: 2187) | 0% Začiatočník
      tarpon | 21.1.2012 16:55
      Mizu, odkial je ta informacia o Guantanamo?
       
      • #24680

        RE: RE: 24680

         
         
        Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
        Mizu Presovsky | 21.1.2012 17:18
        Wikipedia už funguje pozri si Patrit Act a googli ďalej... .
         
        • #24685

          RE: RE: RE: 24685

           
           
          tarpon (ID: 2187) | 0% Začiatočník
          tarpon | 21.1.2012 17:32
          OK, rozumiem... .
           
  • #24692

    V pondelok na prokuratúru! 24692

     
     
    pleasant (ID: 261) | 13% Začiatočník
    pleasant | 21.1.2012 21:51
    Ak si si zapamätal ich čísla okamžite napíš sťažnosť - stačí ak upravíš svoj príspevok! V kópiach to pošli Primátorovi mesta, Syndikát novinárov (nevadí, že nie si členom)na Krajske riaditeľstvo PZ (veliteľ je báječny chlap) a samozrelme na Okresnú prokuratúru. Neboj sa nič Ti neurobia až tak hlúpi by neboli! Nalial si do mňa toľko adrenalínu, že si nevieš predstaviť. Pripomenulo mi to jednanie voľakedajšej SNB. Venuj pozornosť tomu čo hovorili o meste!
     
  • #24710

    PODAJ SŤAŽNOSŤ 24710

     
     
    jasam (ID: 135) | 0% Začiatočník
    jasam | 22.1.2012 09:38
    Prečítal som si tvoj článok a tiež si dovolím napísať k tomu svoj názor. Obmedzili moju osobnú slobodu, prinútili ma násilím,
    môže mi narobiť problém... ..sú silné slová, ktorých význam a sila sú upravené v Trestnom zákone. Ak ich používaš vo svojom verejnom článku a stojíš si za svojím tvrdením, tak nevidím najmenší dôvod, prečo nepodáš sťažnosť. Ak nedôveruješ polícii v Prešove, podaj sťažnosť priamo na policajné prezídium. V opačnom prípade radím policajtom, ktorých tu obviňuješ z protiprávneho konania, arogancie a neprofesionálnosti, aby si od portálu pis.sk vyžiadali originál článku, ktorý predpokladom, že si ako autor podpísal. Z dôvodu, že evidentne ovládaš iba svoje práva pána novinára a fotografa, a preto tu iba urážaš a ohováraš policajtov, ktorí si iba plnili svoje povinnosti a vykonávali služobný zákrok, pri ktorom využili svoje oprávnenia. Preto si myslím, že dotknutí policajti by tiež mali zvážiť možnosť dať preskúmať obsah článku, kedže podľa môjho právneho vedomia, ak sa obvinenia v ňom nezakladajú na pravde, ide o ohováranie. Zákon o PZ a Trestný zákon sú pre teba iba bezvýznamné právne normy, ktoré tebe a tebe podobní novinári považujete za potrebné spomenúť len vtedy, keď sa to hodí Vám. Prípadne upraviť skutočnosti tak, ako sa to tiež hodí iba Vám a využiť silu médií, kde tieto svoje upravené názory zverejňujete.
    S tvojho článku pre mňa vyplýva len to, že sa cítiš urazený alebo frustrovaný z toho, že si policajti vôbec dovolili teba pána novinára a fotografa zastaviť, požadovať od teba, aby si sa im preukázal dokladom totožnosti a podal im vysvetlenie svojho konania.
    No musím ti aj zablahoželať, lebo vlastne si dosiahol to, čo bolo tvojím pôvodným a asi aj jediným cieľ, a to opísať to, čo chcú ľudia čítať a sledovanosť tvojho článku je vysoká.
     
    • #24726

      RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 24726

       
       
      Archzen (ID: 3117) | 0% Začiatočník
      Archzen | 22.1.2012 12:18
      clovece, vy ste zrejme policajt. hanba vas nefackuje ked tu pisete tieto sprostosti? ZLPS a ustava sr je pre teba ocividne tiez ocividne bezvyznamna pravna norma
       
      • #24733

        RE: RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 24733

         
         
        jasam (ID: 135) | 0% Začiatočník
        jasam | 22.1.2012 17:06
        Možno by som ním aj mohol byť. Vy ale nesiahate svojou úrovňou ani na pozíciu policajta. V druhej vete zabudnúť, ako píšete v prvej vete oslovenie, je ozaj vysoká úroveň aj pre políciu. Už chýba, aby ste mi v tretej onikali.
         
        • #24735

          RE: RE: RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 24735

           
           
          akoze (ID: 152) | 3% Pokročilý
          akoze | 22.1.2012 19:21
          debata s blbcom je nebezpecna pretoze moze stiahnut protistranu na svoju uroven. raz to mozno pochopis.
           
    • #24744

      RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 24744

       
       
      monzu (ID: 2874) | 0% Začiatočník
      monzu | 23.1.2012 10:38
      Tiež som mala problém s policajtmi, s ich vulgárnym správaním. Tiež som o tom napísala do Večerníka. No nie preto, žeby utrpelo moje ego, nebola som urazená, alebo frustrovaná... .som len obyčajná žena. Ale preto, že takéto situácie podľa mňa treba riešiť a nebáť sa.
      Bola som veľmi milo prekvapená, že moja sťažnosť sa ďalej riešila k zdarnému koncu.
      Takže všade sa nájdu ľudia dobrí aj zlí a netreba všetkých policajtov hádzať do jedného vreca.
      No netreba sa ani báť, a situáciu, ktorá sa zdá človeku neprimeraná riešiť.
       
      • #25190

        RE: RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 25190

         
         
        sara (ID: 2503) | 0% Profesionál
        sara | 3.2.2012 14:00
        Mńa zase zastavil policajt v strede križovatky pod monoblokom v najväčšej špičke a trepal mi rukami na okno ako blázon. Tak mi vystrašil deti, že chúďatka sa v sedačkách rozrevali. Potom keď som odparkovala za križovatkou vrešťal na mňa, že som telefonovala, že on má orlí zrak, pričom telefón som mala v kabelke v kufri. Keď videl, že sa mýli tváril sa kyslo ale zabudol sa ospravedlniť. Keď videl, že mu v žiadnom prípade peniaze nedám, veď som ani nemala začo nasadol ku svojmu kolegovi, ktorý sa za svojho nadriadeného hambil. Bolo to vidieť. Choval sa ako psychopad a je toto normálne???
         
        • #25192

          RE: RE: RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 25192

           
           
          Lyžiarka (ID: 3167) | 11% Začiatočník
          Lyžiarka | 3.2.2012 14:09
          Hanba je keď zdr. sestra napíše "hamba a psychopad" :-)
           
          • #25263

            RE: RE: RE: RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 25263

             
             
            sara (ID: 2503) | 0% Profesionál
            sara | 7.2.2012 13:11
            To máš teraz pravdu. A veľká ! A to dokonca aj píšem knihy. :-).
             
  • #24713

    24713

     
     
    mocatko (ID: 36) | 4% Profesionál
    mocatko | 22.1.2012 10:40
    Ach takí sme mi Slováci. Niekto pána fotografa obhajuje, niekto ho zase straší, že by sa to mohlo obrátiť proti nemu a urobil hlúposť, že sa vôbec touto cestou sťažoval. Ťažko povedať, ktorá strana urobila viac chýb.

    Bez ohľadu na túto situáciu, policajti majú heslo (aspoň podľa Lipšica) POMÁHAŤ a CHRÁNIŤ mali by sa tým riadiť. Komu pomáhajú a koho chránia, že bezdôvodne pýtajú od ľudí občianskej preukazy, len preto, že sa im niekto nepáči?

    Policajt má dôležitejšiu náplň práce. Zasiahnuť, keď príde k páchaniu trestného činu. Preventívne majú vykonávať svoju činnosť - ale nie buzerovaním ľudí (zastavovanie na ulici, zastavovanie áut), ale hliadkovaním - spôsobom, aby ich bolo vidieť. Myslím, že takéto , ,byť videní" má väčší účinok, ako preventívna bezdôvodná kontrola ľudí. Policajt, ak vidí, že sa na Vás strieľa má zasiahnuť, a nie zavolať posily a až tak zasiahnuť. Nie ako minule sa stalo, že skupinka piatich bila človeka a oni čakali dvaja na posily. Potom sa im frajeruje. Aj keď isto sú aj takí, ktorí Vás neváhajú ochrániť, aj keď sa o nich nevie, lebo akonáhle média napíšu o niekomu, že bol vyznamenaný príde závisť od diskutérov.

    Aby som to zhrnul, tento článok, nie je o tom, či pán Milan pochybil, či policajti (ktorý majú nato právo zo zákona, no majú sa správať slušne), ale o tom, aké poslanie má polícia v štáte. Myslím, že takéto poslanie, aké je v článku spomenuté, medzi ne by nemalo patriť.
     
  • #24725

    24725

     
     
    Archzen (ID: 3117) | 0% Začiatočník
    Archzen | 22.1.2012 12:16
    heh, niekto konecne zistil na ktorej strane v hajzli vs. slusni ludia stoja policajti. zanedbana vychova dohnana skolou zivota.

    inak rozhodne staznost. nic z nej sice nebude, ale ak ich u dotycneho policajta/policajtov pribudne, budu ich riesit. pravo verejne zaznamenavat zlozky PZ je prakticky neobmedzene.
     
  • #24730

    Hovorme o inom... 24730

     
     
    pleasant (ID: 261) | 13% Začiatočník
    pleasant | 22.1.2012 13:19
    Ano, myslím si že policajti majú práva a dokonca povinnosť atď. , atď, atď. To vieme všetci! Nemajú ale právo prinútiť autora svojej tvorby (v tom prípade fotografa) zničiť svoje dielo. Vy čo tak zľahčujete cely prípad - súhlasili by ste aby policajt jednoducho roztrhal rozmaľovane plátno maliara? O tom je reč! Použijem, prepáčte - hrozné prirovnanie, ten pocit sa priblížil pocitu znásilnenej mníšky. To si v žiadnom prípade nemôžeme nevšímnuť!
     
    • #24736

      RE: Hovorme o inom... 24736

       
       
      willy (ID: 149) | -9% Začiatočník
      willy | 22.1.2012 22:01
      Znicit? To musel rozbit fotoaparat alebo polamat pamatovu kartu? Ved musel iba zmazat fotky z karty. Kazdy pocitacovo zdatnejsi clovek dokaze takto zmazane fotky s pouzitim spravneho programu vytiahnut z karty, aj ked su "zmazane". Staci len trochu googlit...
       
  • #24731

    Kávopiči 24731

     
     
    samyx (ID: 3110) | 2% Praktikant
    samyx | 22.1.2012 14:25
    Aky ste vsetci pravne fundovaní a hrdinovia ojojoj. Caves 20 Kávopiči co tu stale diskutujete a ste mudry v kazdej diskusii a kávopiči ste preto lebo pri tom pijete kavu aby ma admin nemazal. :DDDD
     
  • #24732

    SLUŠNOSŤ 24732

     
     
    jasam (ID: 135) | 0% Začiatočník
    jasam | 22.1.2012 16:44
    Myslím, že o slušnosti chcel tiež písať autor článku. O prístupe a slovníku policajtov. Čítate po sebe svoje príspevky??? Čo majú spoločné so slušnou komunikáciou Vaše slovné spojenia... ..
    A samého by ma zaujímalo podanie celej situácie zo strany policajtov, zatiaľ je to stále iba jednostranné opísanie jednej situácie... ...ako to tam písal, že hľadal správny uhol pre foto? Nie je to náhodou aj o uhle pohľadu na túto situáciu?
     
    • #24739

      RE: SLUŠNOSŤ 24739

       
       
      Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
      Mizu Presovsky | 23.1.2012 07:43
      By som sa divil keby nejako otvorene reagovali. Tieto typy policajtov budú reagovať skôr v zmysle svojich vyhrážok, lebo je vysoký predpoklad, že sú to typy aké sa napr podielali na poprave podnikateľov a.p.
      Nuž a vždy najarogantnejšie reagujú na tomto fóre hlavne obrancovia sporných postupov polície.
      Tým nechcem povedať, že v polícii nie sú čestní ľudia, teda aspoň dúfam že sú, len mám obavu či to nie je už tak ako s čestnými v politike... ..
      Inak doteraz som osobne problém s policajtmi nemal, teda s dopravákmi. Isto je to o obojstrannom jednaní. Aj keď sa mi stalo, že ma išli buzerovať za to, že som nezastavil okamžite a pritom som len prešie zopár desiatok metrov, aby sme nestáli hneď za križovatkou, ale na odbočovacom pruhu benzínky. Našťastie nezačali strielať ;-)
       
  • #24738

    Sikanovanie policajtom nadavky vyhrazky videoau... 24738

     
     
    Baba3 (ID: 3119) | 0% Začiatočník
    Baba3 | 23.1.2012 01:50
    http://www.facebook.com/groups/231220020285994/ skupina na facebooku o niecom podstatne horsiom ako tento clanok ale autor tejto skupiny nahraval a nahraval nic nezmazal aj vymyslene vyhrazanie zabitim od policajta v sluzbe potom ho chodil strasit pred kameru v okne bytu koli autu ktore nakoniec zhorelo za zahadnych okolnosti a nahravky typu CO S TYM SPRAVIS MOZES MI VYFAJCIT KXKXT!!! CO SI HLUCHY DO PXICX??! ! Su asi pre inspekciu malo nato aby urobila napravu a uverila obcanovi sr ktoreho terorizuje policajt toto sa oplati pozriet je to podrobne spracovane a adresovane zjavne uz dlhodobo ministrovi...
     

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., 2015 - 2018 Vádium-IT, s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS