Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Wednesday - 26. September 2018 - Edita | zajtra Cyprián

PIS.sk

Diskusia k článku: Komisia vyzvala primátora, aby zabránil neoprávnenému vyberaniu parkovného a porušovania zákona

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie

  • #39534

    Komisia vyzvala primátora, aby zabránil neopráv... 39534

     
     
    borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
    borec | 7.9.2013 21:22
    Pán Drutarovský, uviedli ste tu vážne obvinenia z nezákonného obohacovania, poškodzovania záujmov mesta a iné porušenia zákonov. Chcem sa Vás opýtať, či ste na základe Vami zverejnených údajov už podali trestné oznámenie. Je to Vaša povinnosť zo zákona ak zistíte porušenie zákona. Totiž bol by som veľmi rád, aby sa také svinstvá ako okolo parkovania už v Prešove nediali a niekto za to bol aj trestne stíhaný.
     
    • #39537

      RE: Komisia vyzvala primátora, aby zabránil neo... 39537

       
       
      Hangari (ID: 287) | 19% Idol
      Hangari | 8.9.2013 10:14
      každe čudo 3 dni trime. Nikemu še nič nestaňe jak vše, bo dakto zrobi procesnu chibu a buce po paradze i po peňežoch, mestka kasa budze prazdna a papalašska pulna, jak vše.
       
    • #39554

      Trestné oznámenie 39554

       
       
      deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
      deja_vu | 9.9.2013 14:48
      Správne, máš pravdu. Neoznámenie závažných trestných činov je považované za trestné. Z toho vyplýva, že keď dozvedel, že iný spáchal trestný čin, a taký trestný čin neoznámil bez odkladu prokurátorovi alebo policajnému orgánu, potresce sa odňatím slobody až na tri roky. K naplneniu neoznámenia trestného činu sa nevyžaduje, aby sám vedel presne kvalifikáciu o aký trestný čin, ktorý má povinnosť oznámiť, ide. Stačí, ak vie skutkové okolnosti, ktoré zakladajú znaky trestného činu. Konkrétne tento prípad patrí do pôsobnosti vyšetrovateľov OR PZ.
       
  • #39543

    39543

     
     
    Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
    Roobert | 8.9.2013 17:04
    mna by este zaujimalo o kolko penazi pripravil drucik obcanov SR svojimin10 rocnymi obstrukciami pri vystavbe nabreznej komunikacie, kolko krat bola z dovodu pretazenia opravovana cesta na ul. 17. novembra, kolko vysuil od obcanov SR... etc...
     
    • #39544

      RE: 39544

       
       
      peko (ID: 92) | 12% Majster
      peko | 8.9.2013 18:01
      No na nete ma plno prispevkov ako , kto co ale ci niekedy podal trestne oznamenie ??
       
      • #39545

        RE: RE: 39545

         
         
        Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
        Roobert | 8.9.2013 19:28
        ide mu o osobne ambicie a nie o sluzbu spolocnosti...
         
    • #39760

      RE: 39760

       
       
      pod lupou (ID: 3715) | 94% Začiatočník
      pod lupou | 17.9.2013 14:45
      pravdepodobne je to len kvapka v mori oproti tomu, koľko zarába na našom mestskom majetku Vinci, v posledných týždňoch absolútne neoprávnene... . Zrejme to, čo právom dostal za svoj majetok je úplne zanedbateľná časť toho, čo získavajú v tomto meste iní vďaka nerobeniu súťaží mestom a iným praktikám mesta v poslednom období.

      K tvojej druhej poznámke uvedenej nižšie: mať osobné ambície nie je zlá vec. Bez ambícii by zrejme nebol pán D poslancom, dnes jedným z mála (snáď sú tam traja), ktorý si naštuduje materiál na zastupiteľstvo, pripraví sa a diskutuje k veci, nie taľafatky. Rozumie tomu, píše o tom, upozorňuje verejnosť, lebo už o rok sa verejnosť bude musieť znova rozhodnúť, komu dá svoj hlas v komunálnych voľbách. Ak by sme nemali informácie, opäť by sme si hádam zvolili pána PH, čo by zrejme vyústilo do katastrofy mesta. Či myslíš, že donekonečna sa dá dávať spriateleným podnikateľom zákazky bez VO a zároveň bude dostatok peňazí na osvetlenie, vývoz odpadu, dopravu atď? Neviem, ale nevšimol si si, aký priepastný rozdiel začína byť medzi inými mestami a Prešovom? Kde pozrieš, tam rozbitá cesta, chodník, okolo cesta zhrdzavené a už dlho nenatreté zábrany, miesto kvetov burina, špina, smetie... . Chápem, nedostatok financií, lebo sa bez VO robia s najväčšou pravdepodobnosťou predražené zákazky... Toť výsledok pána, ktorý má tiež osobné ambície, ale ten už za svojho sedemročného pôsobenia dokázal, že mu naozaj ide len o vlastné ambície a nie službu spoločnosti, či aspoň tomuto mestu, ktoré, ako tvrdí, tak veľmi miluje...
       
      • #39798

        RE: RE: 39798

         
         
        jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
        jankakor | 20.9.2013 13:40
        Drutarovsky sice drista, ale malo kona... nahana pre seba volebne bodiky. Kedy on, alebo ktokolvek z poslancov mest.zastupitelsva, podal trestne oznamenie? Su to vsetko len a len prazdne dristy. Spytam sa... Kolko milionov Hagyari odklepol Drutarovskym + pozemky na novostavby dvoch novych vil a s akym casovym limitom na realizaciu novostavb a prestahovanie sa? Kolko ze to bolo, 6 milionov + cas 1 a pol roka na realizaciu? Tak nejako, ze? Nebyt Hagyariho, ktory po nastupe do funkcie primatora sa chcel ukazat ako velky ludomil, tak Drutarovsky by boli videli figu borovu a dnes by trcali v nejakom dvojizbaku v panelaku... tak asi tak s tym Drutarovskym, alibizmus, prospecharstvo a prazdne dristy...
         
        • #39802

          RE: RE: RE: 39802

           
           
          civilisations (ID: 921) | 38% Profesionál
          civilisations | 20.9.2013 16:40
          Tak je, finančné odškodnenie za dom bolo takmer 6 000 000 korún. Mesto a investor sa podieľali na tejto sume po polovici. Pre novú trasu diaľničného privádzača zbúrali 11 domov. Ostatní susedia Drutarovských bývajú dnes v bytovkách na Sekčove. Prečo všetci nedostali plnohodnotnú náhradu? Snáď preto, že syn Drutarovských bol zamestnancom Mestského úradu a mal, na rozdiel od iných vlastníkov domov v lokalite, neobmedzený prístup k informáciám. Spor trval 13 rokov a výstavba Nábrežnej sa tým predražila o 100 percent. Dvojnásobné navýšenie nákladov na výstavbu, pravdaže, zaplatili daňoví poplatníci. Pravdu povediac, jednoduchý domček Drutarovských (na fotografii) pri frekventovanej ceste by nikto nekúpil ani za 1.5 milióna korún.
           
          • civilisations: Domček Drutarovských
          • #39808

            RE: RE: RE: RE: 39808

             
             
            jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
            jankakor | 21.9.2013 09:59
            Aj 500tisic Sk za takuto nehnutelnost by bolo vela... A tri miliony odskodneho z kasy mesta zaplatili predsa tiez danovi poplatnici. Hagyari sa takymto spôsobom kupil Drutarovskeho?
             
            • #39809

              RE: RE: RE: RE: RE: 39809

               
               
              nonazdar (ID: 231) | 4% Majster
              nonazdar | 21.9.2013 10:31
              a kto robil znalecke posudky na ceny domov.??
               
              • #39839

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: 39839

                 
                 
                jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
                jankakor | 23.9.2013 16:02
                Sudny znalec stanovil financnu nahradu na 909070 Sk!
                 
          • #39815

            Mestský úrad 39815

             
             
            Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
            Richard Drutarovský | 22.9.2013 10:38
            Dobrý deň, som tu nový a rád by som sa predstavil. Volám sa Richard Drutarovský a som poslancom Mestského zastupiteľstva v Prešove. Rád by som reagoval na nepravdivé tvrdenia, o ktorých sa dozviem. Nie je pravdivé tvrdenie, že "syn Drutarovských bol zamestnancom Mestského úradu a mal, na rozdiel od iných vlastníkov domov v lokalite, neobmedzený prístup k informáciám."
             
            • #39821

              RE: Mestský úrad 39821

               
               
              Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
              Roobert | 22.9.2013 18:07
              a tie ostatné veci? alebo odpovedáte len na to čo Vám vyhovuje?
               
              • #39822

                RE: RE: Mestský úrad 39822

                 
                 
                mx-3 (ID: 2537) | 36% Praktikant
                mx-3 | 22.9.2013 18:31
                reaguje na nepravdive tvrdenia, o ktorych sa dozvie. a dobry je, chlapec. tiez by som chcel vidiet do buducnosti. :D kvalitne lepidlo.
                 
                • #39823

                  RE: RE: RE: Mestský úrad 39823

                   
                   
                  Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
                  Roobert | 22.9.2013 19:05
                  hodný svojej povesti...
                   
                  • #39824

                    RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 39824

                     
                     
                    koala (ID: 3007) | 9% Pokročilý
                    koala | 22.9.2013 20:55
                    idu volby :) treba vy-vracat :)
                     
              • #39881

                RE: RE: Mestský úrad 39881

                 
                 
                Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
                Richard Drutarovský | 26.9.2013 12:28
                Netreba byť hneď tak podozrievavý, prosím. „Pisko“ navštevujem sporadicky a tak je prirodzené, že väčšina príspevkov žiaľ ostane predomnou skrytá.

                Ak chcete mať istotu, že sa Vaša otázka dostane ku poslancovi, môžete pokojne využiť oficiálne kontakty. Ktorémukoľvek poslancovi môžete hoci aj hneď zatelefonovať alebo mu poslať mail: http://www.presov.sk/portal/?c=12&id=15067

                To je myslím istejšie, ako očakavať, že poslanec sleduje všetky možné diskusie na internete. Keďže na komunikáciu s poslancami sa pýta veľa ľudí, zhrnul som to aj na mojom blogu: http://vyvlastnenie.sk/poslanec/ako-mozeme-spol...

                Ako môžem, o niektorých záležitostiach sa snažím informovať aj na mojej poslaneckej internetovej stránke: http://vyvlastnenie.sk/poslanec

                So svojími poslancami, úradníkmi mestského úradu a vedúcim mestským policajtom sa môžete pravidelne stretávať aj osobne: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/ako-pr...

                Takže poprosím o pochopenie, naozaj nie je možné sledovať a reagovať na všetko, čo sa píše v diskusiách.
                 
                • #39882

                  RE: RE: RE: Mestský úrad 39882

                   
                   
                  civilisations (ID: 921) | 38% Profesionál
                  civilisations | 26.9.2013 13:05
                  Sporadický navštevuješ .pis.? Veď táto diskusia je k tvojmu článku publikovanému tu, na webstránke .pis. Celé to máš akési pomýlené. Ale pravdepodobnejšie je, že máš problém otvorene diskutovať k tejto téme, ktorú si na .pis. sám otvoril.
                   
                  • #39898

                    RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 39898

                     
                     
                    mortimer (ID: 4131) | 0% Začiatočník
                    mortimer | 26.9.2013 20:22
                    Podľa mňa klame. Podľa mňa ma aj nick borec. Príliš sa angažuje a nahráva si :)
                     
                    • #39903

                      RE: RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 39903

                       
                       
                      Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
                      Roobert | 26.9.2013 22:38
                      ja si skôr myslím, že sa vrátil náš milovaný, zatracovaný, char :)
                       
                      • #39922

                        RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 39922

                         
                         
                        jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
                        jankakor | 27.9.2013 14:16
                        Poslanec Drutarovsky, podobne ako veduci kancelarie primatora Babylonsky a projektovy menezer mestskej obchodnej spolocnosti Presov Real, Juraj Guttman... tito traja diskuteri z pis, Hagyariho analolezci, su dnes vo velmi lukrativnych funkciach...
                         
                        • #40107

                          RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 40107

                           
                           
                          Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
                          Roobert | 5.10.2013 23:30
                          z coho usedzujes to slovo "lukrativny"?
                           
                  • #39939

                    RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 39939

                     
                     
                    Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
                    Richard Drutarovský | 27.9.2013 23:50
                    Máte pravdu. Budem sa snažiť k téme, ktorú som otvoril, chodiť častejšie. K otvorenosti toľko, že diskutujem pod svojím menom.
                     
                    • #39946

                      RE: RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 39946

                       
                       
                      jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
                      jankakor | 28.9.2013 11:33
                      A nehovor! Pod svojim menom? Co keby si uz nedristal a radsej odpovedal na otazky, ktore tu v diskusii mas nastolene.
                       
                    • #40014

                      RE: RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 40014

                       
                       
                      robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
                      robiinno | 1.10.2013 12:26
                      k otvorenosti? ... . to je vtip? ... . ti ktori maju moznost sledovat zastupitelstvo, tak si vedia veeeelmi lahko urobit obraz o poslancovi Drutarovskom. Populizmus, populizmus a nekompetentnost.
                       
                • #39904

                  RE: RE: RE: Mestský úrad 39904

                   
                   
                  Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
                  Roobert | 26.9.2013 22:40
                  Opäť prázdne reči. Nečakám, že dostanem odpoveď na základné otázky. Malý politik je hodný mojej malej pozornosti, tažke nebudem pokračovať.
                   
                  • #40013

                    RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 40013

                     
                     
                    robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
                    robiinno | 1.10.2013 12:22
                    zhodneme sa ... p. Drutarovsky skusa podobne ako CHAR a jeho kolega Ksenzsigh populisticky sa prezentovat aj na pise.a ak nepise pod viacerymi nickami - tak ma tu svoju rodiny tim ... volby sa blizia ... . a budem sa opakovat - ak by mal kandidovat nedajboze na primatora - tak Boh ochranuj Presov
                     
            • #39838

              RE: Mestský úrad - Drutarovský 39838

               
               
              jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
              jankakor | 23.9.2013 16:00
              To je vsetko? To je to tvoje eticke, svedomite a zodpovedne spravanie sa zvoleneho funkcionara voci obcanom? Mesto tebe a tvojej rodine predalo aj stavebnu parcelu za velmi, opakujem, velmi vyhodnych financnych podmienok, parcelu nadväzujucu na vas pozemok zo zadnej strany. Je predsa pravda, ze s Hagyarim si sa stretol este pred jeho oficialnym nastupom na radnicu... a dohodli ste sa, cuduj sa svete, zrazu velmi rychlo... alebo i to chces popriet?
               
            • #39840

              RE: Mestský úrad - Drutarovsky 39840

               
               
              jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
              jankakor | 23.9.2013 16:43
              Aby som nezabudla. Miliony tvojej rodine mesto vyplatilo bez znaleckeho posudku!!! Je tak? Cena pozemkov v lokalite pod Kalvariou sa pohybuje na urovni 1700 SK za stvorec, ale vam bol mestsky pozemok poskytnuty za 600 SK za stvorec. Ako poslanec mestskeho zastupitelstva nevidis v tom rozpor s rozpoctovymi pravidlami mesta?
               
            • #39869

              RE: Mestský úrad 39869

               
               
              borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
              borec | 25.9.2013 15:26
              Pán Drutarovský, skúste prosím odpovedať na môj prvý príspevok v tejto téme. Osobne som rád, že poukazujete na podvody čo sa dejú v meste a v tom Vám fandím. Ale zaujíma, čo ďalej...
               
              • #40009

                RE: RE: Mestský úrad 40009

                 
                 
                Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
                Richard Drutarovský | 1.10.2013 11:53
                Najprv teda odpoveď na Váš prvý príspevok, kde sa pýtate, či som podal trestné oznámenie.

                Vec sa má tak, že nie každé nezákonné konanie resp. porušenie zákona je aj trestným činom. Nie je.

                Ak sa na radnici dejú nezákonnosti a je dostatok argumentov, podnet prokurátorovi podávam, čo sa už aj stalo (v inej veci). Môžete sa sami presvedčiť: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/primat...

                Ako vidíte, prokurátor konštatoval nezákonnosť a poslal primátorovi mesta oficiálne upozornenie. Ako sa prokurátor vysporiadal s trestnoprávnou rovinou, si možete prečítať v prokurátorovej odpovedi.
                 
              • #40010

                RE: RE: Mestský úrad 40010

                 
                 
                Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
                Richard Drutarovský | 1.10.2013 12:05
                Teraz sa vyjadrím priamo k tomu, čo sme urobili vo veci výberu parkovného.

                Viete, mne prekáža, že peniaze z parkovného nekončia v mestskom rozpočte ale na účte súkromnej firmy. Ide o také veľké objemy peňazí, ktoré keby sme vedeli využiť v meste, tak by to bolo vidieť.

                Vopred sme vyzvali primátora, aby konal, tu sú podrobnosti na mojej poslaneckej internetovej stránke: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/primat...

                Potom som v komisii v ktorej som členom, inicioval, aby sa komisia vyjadrila ku skutočnostiam o ktorých je táto diskusná téma: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/komisi...

                Pri prvom pokuse o predlženie nevýhodnej koncesnej zmluvy som navrhol stiahnutie tohto bodu, čomu zastupiteľstvo vtedy vyhovelo. Môžete sa o tom presvedčiť aj na zázname: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/vicepr...

                Ešte jeden detail o ktorom bola navrhovaná koncesná zmluva, týka sa spoplatnenia parkovania na Sídlisku 3: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/primat...

                Keďže text nevýhodnej koncesnej zmluvy bol na poslednom zasadnutí zastupiteľstva predsa len schvalený, poslanci nášho poslaneckého klubu vyzvali primátora, aby zabránil uzatvoreniu tejto nevýhodnej zmluvy. Kópiu výzvy a argumenty si môžete pozrieť sami: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/poslan...

                Vo veci pokračujeme ďalej.
                 
                • #40012

                  RE: RE: RE: Mestský úrad 40012

                   
                   
                  Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
                  Richard Drutarovský | 1.10.2013 12:07
                  Prepáčte, opravujem, prvý odkaz mal byť tento: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/presov...
                   
                  • #40017

                    RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 40017

                     
                     
                    civilisations (ID: 921) | 38% Profesionál
                    civilisations | 1.10.2013 16:11
                    To sú také sprostosti, také bludy, že sa to ani čítať nedá. Za koho primátor a poslanci kopete, za seba a spriatelené firmy? To nie že je nevýhodné pre mesto, ale celé to je do neba volajúce zbojstvo, podvody, tunelovanie rozpočtu mesta! Vás, nie že netreba voliť, ale všetkých poslancov nakopať do smradľavých zadníc tak, aby ste si v Prešove už ani neprdli. Vy smradi! A toho podvodníka, k.rvaša, nakopať do smradľavých gúľ, že si viacej nezatrtká. Čo sú to za keci? Prečo si nepodal trestné oznámenie? Pripravuješ si pôdu pre kandidatúru do zastupiteľstva VÚC?
                     
              • #40015

                RE: RE: Mestský úrad 40015

                 
                 
                robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
                robiinno | 1.10.2013 12:27
                a borec ... pokojne sa to spytaj doma p. Drutarovskeho (ak nie si nim sam)
                 
                • #40016

                  RE: RE: RE: Mestský úrad 40016

                   
                   
                  peko (ID: 92) | 12% Majster
                  peko | 1.10.2013 14:52
                  opytaj sa otca mesta co on urobil neurobil aby doslo k naprave daneho stavu.
                  Ci ako primator on za nic nemoze ??? ??
                  Co je teraz ticho !!!
                   
                • #40035

                  RE: RE: RE: Mestský úrad 40035

                   
                   
                  borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
                  borec | 2.10.2013 15:06
                  Robiinno, ako som už inde písal, p. Drutarovského nepoznám a ani som sa sním nikdy osobne nestretol.
                  Ale prečo ti tak veľmi vadí, že s ním vo veľa vecí súhlasím? A že mám iný názor ako ty?
                  Každý má svoje informácie a životné skúseností z ktorých si vytvára názor. O tom je život.
                   
                  • #40040

                    RE: RE: RE: RE: Mestský úrad 40040

                     
                     
                    robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
                    robiinno | 2.10.2013 17:13
                    ine nazory mi nevadia, skor cloveka obohatia ... . ale nie populuzmus hrubeho zrna "ala Drutarovsky"
                     
    • #39866

      RE: 39866

       
       
      robertocl500 (ID: 4014) | -65% Začiatočník
      robertocl500 | 25.9.2013 07:11
      Ok každý má nejakú chybu...jeho nech tiež riešia, ale postaviť sa proti tunelovaniu mesta je važná vec...tyka sa to všetkých. Príspevok: http://presov.korzar.sme.sk/c/6936897/vinci-par...

      Všimnime si sumu zárobku mesta a Vinci park. Nie ej to zmluva na veľku pi.u. Podľa mňa hej. Chcete povedať, že mesto PO nemôže svoje parkoviská spravovať samo?.. Prečo? Máme kopec ľudí na úrade pŕace a sú tam aj šikovný, ktorý by chceli robiť. Primátor daj im robotu. čo čítam veď zo zisku 867 000€ aj keby náklady boli 300 000€ tak stále má viac ako 145 800€. Takže aj za 500 000€ vieme postaviť parkoviská. Ruku na srdce ak je tu nejaký stavbár musí vedieť, že ej to možné. Stojím za názorom - Andrei Turčanovej...môj názor... ...

      Nech má presvedčí sám primátor mesta Prešov, že
       
      • #39867

        RE: RE: 39867

         
         
        peko (ID: 92) | 12% Majster
        peko | 25.9.2013 08:39
        v diskuse mame s jednym prispevkom aj poslanca ktory vypisuje kde je to len mozne a ako poslanec nekona.
        Ked sa pozriem kto je vsetko z poslancov v dozornych radach, mestskych firmach a atd. tak sa ani nedivim ze su ticho .
        Biznis je biznis .
         
        • #39868

          RE: RE: RE: 39868

           
           
          borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
          borec | 25.9.2013 15:23
          Peko, ale aspoň sa ozval a pod svojím menom. Iní poslanci ti prosto kašlú na hlavu. Ani nevieš že existujú.
          Vieš vôbec že existuje "Komisie MsZ pre disponovanie s majetkom mesta"? A vieš kto v nej je a v akých dozorných radách sedia a super prachy za to berú? A garantujem, že robia veľké guľové v prospech mesta.
           
  • #39765

    39765

     
     
    peko (ID: 92) | 12% Majster
    peko | 17.9.2013 19:19
    cela tato kauza je dokaz ako otec mesta a jeho poslanci pracuju pre obcanov tohto mesta. A to je len kamienok z mozaiky.
     
  • #40034

    mesto Prešov má 31 40034

     
     
    pod lupou (ID: 3715) | 94% Začiatočník
    pod lupou | 2.10.2013 12:24
    poslancov, ktorí berú za každé zastupiteľstvo odmeny, niektorí aj za mestskú radu, komisie, výbory mestských častí atď. Najjednoduchšie sa je "obuť" do toho poslanca, ktorý niečo urobil, poukázal na nedostatky, žiada nápravu. Akoby ste tu, v tejto diskusii zabudli na zvyšných 30 poslancov. Jednému vykrikujete, že nepodal tresťák. Od ostatných nežiadate nič. Čo tak napríklad vyzvať klub Smer-u, ktorý pomohol schváliť PH koncesnú zmluvu, aby konečne prestal lavírovať medzi občanom a spoločnými záujmami s PH? Ktorý poslanec tohto klubu sa tak výrazne zasadil a presadzoval ukončenie zmluvy s Vinci? Nevidím však, aby niektorý z diskutérov napadal tak hrubo ktoréhokoľvek poslanca tohto klubu. Napádate poslanca Drutarovského, ktorý hádam urobil najviac v tejto kauze. K príspevku, v ktorom hádžete Drutarovského do jedného vreca s tými, ktorí majú teplé miestečka: viete, že Drutarovský bol (pretože je zrejme pre PH vrcholne nepríjemný) za pomoci poslancov klubu Smer odvolaný z mestskej rady? Že bol v predstavenstve DP, odkiaľ ho zas klub PH spolu s poslancami Smeru odvolali a aj keď následne poslanci za Smer spolu s pravicovou koalíciou ho zvolili do TS, dodnes tam nie je, a to napriek listu od prokurátora, ktorý PH dostal? Prečo pani Pavlovičová, či Andrejčák, Laca, M. Benko a ostatní nedajú trestné, keď úrad koná protiprávne? Akoby to bolo preto, že raz hlasujú tak, inokedy ináč. Zrejme ako im to kedy vyhovuje. Zrejme je to o tom, že raz sa dohodnú s naším prímašom, inokedy nie. Nemám dôvod sa nikoho zastávať, ale zdá sa mi nespravodlivé, že sa útočí práve na toho, ktorý ako jediný niečo v tejto špinavej kauze urobil.
     
    • #40037

      RE: mesto Prešov má 31 40037

       
       
      peko (ID: 92) | 12% Majster
      peko | 2.10.2013 16:03
      je to presne tak ako je napisane. Otec mesta je taky sikovny ze ma poslancov za obycajne štetky. Raz si vydrziava pravych potom ľavych. Potom sa necudujme ako to tu v PO vyzera.
      Tych staci dat do všelijakych komisii, dozornych rad atd prikurit im odmeny a ty občan to všetko zaplat.
      Kazdy ma kratku pamät pod čo sa podpisoval.kedy dvihli ruku atd.
       
    • #40038

      RE: mesto Prešov má 31 40038

       
       
      civilisations (ID: 921) | 38% Profesionál
      civilisations | 2.10.2013 17:09
      Jediný podnet, ktorý Drutarovský podal prokuratúre, sa týkal porušenia zákona primátorom kvôli jeho nezákonnému postupu pri plnení uznesení Mestského zastupiteľstva. Uzneseniami zastupiteľstvo odvolalo členov predstavenstva mestskej akciovej spoločnosti Technické služby, eštebáka Stenlyho a Hympana, a zvolilo nových členov predstavenstva: Drutarovského, Kyslana, Turčanovú. Primátor porušil zákon tým, že neuskutočnil valné zhromaždenie spoločnosti, na ktorom mal uvedené personálne zmeny v predstavenstve spoločnosti vykonať . Toť vsjo... takéto porušenie zákona nie je aj trestným činom.
      Na radnici sa dejú nezákonnosti, Drutarovský vie o trestných činoch, ale trestné oznámenia nepodal.
       
      • #40048

        RE: RE: mesto Prešov má 31 40048

         
         
        Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
        Richard Drutarovský | 2.10.2013 19:19
        O ktorých som hodnoverne vedel, tam som prokurátora informoval. Vy máte ktoré na mysli?
         
        • #40063

          RE: RE: RE: mesto Prešov má 31 40063

           
           
          deja_vu (ID: 543) | 31% Pokročilý
          deja_vu | 3.10.2013 17:23
          Informoval si prokurátora, pretože sa vec týkala tvojho členstva v predstavenstve TS, teda konal si vo vlastnom záujme. Nehraj to na nás. Aké trestné oznámenia si kedy podal?
           
    • #40039

      RE: mesto Prešov má 31 40039

       
       
      robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
      robiinno | 2.10.2013 17:11
      ...opat rodina Drutarovskych ... .. Populisticky a tendencne... . Drutarovsky nieco urobil ??? ? :o) :o)
       
    • #40045

      RE: mesto Prešov má 31 40045

       
       
      Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
      Richard Drutarovský | 2.10.2013 19:05
      Upresním, že nielen ja nesúhlasím s nevýhodnými zmluvami ale aj ďalší poslanci a poslankyne z poslaneckeho klubu, ktorého som členom a podobne postupujeme viacerí, aby sa takým rozhodnutiam a ich následkom zamedzilo.
       
    • #40046

      Prečo som sa tu zapojil do diskusie s vami? 40046

       
       
      Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
      Richard Drutarovský | 2.10.2013 19:12
      Prečo som sa tu zapojil do diskusie s vami?

      Myslím si, že medzi obyvateľmi a tými z nich, ktorí sú momentálne poslancami a poslankyňami by mal byť vzťah, ak to má celé mať ten zmysel o ktorom snívame. Poslanec by nemal byť a ani nie je len menom a fotkou, však tu žijeme spolu. Preto sú kontakty a telefónne čísla na poslancov zverejnené: http://www.presov.sk/portal/?c=12&id=15067.

      Nielen ja, ale aj mnohí ďalší poslanci, komunikujeme s vami. Telefonujete, mailujete, stretávame sa osobne, ak je potrebné niečo vidieť na vlastné oči a niekde byť, prídeme... Tak by to malo byť a považujem to za správne, dokonca nevyhnutné. Lebo to vytvára tlak poslanca, aby rozhodoval uvážlivejšie a zodpovednejšie.

      Na to sú aj pravidelné verejné stretnutia obyvateľov s poslancami, najbližšie u nás zajtra o piatej: http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/ako-pr...

      Keď má poslanec vzťah so svojimi spolubčanmi, tak je prirodzene pod tlakom nerozhodovať „uletene“ a aj tie rozhodnutia sú potom viac k veci, lebo vychádzajú z toho, čo sa naozaj deje. Naozaj to tak funguje, hovorím zo skúsenosti. Iste, nejeden poslanec je aj pod inými „tlakmi“, ale to už je na ňom, ako to ustojí. Je na jeho spoluobčanoch, ako sa domáhajú vysvetlenia, keď sa nestotžňujú s tým, ako rozhodol, aké postoje k mestským veciam zaujal. Je to vec jedného telefonátu a máte poslanca na druhej strane linky. Môžete mu povedať svoj názor, pýtať sa. To je každodenný chlebíček poslanca.

      Nevidím dôvod sa skrývať alebo tajiť, že existujem a že som poslanec. To, že idú voľby je fakt, ale to predsa nie je dôvod sa skrývať, skôr naopak. Poslanecký mandát je aj o dôvere, tak nech spoluobčania predsa poznajú svojho poslanca čo najlepšie, nech vedia ako uvažuje a ako ten mandát vykonáva. Mne sa to takto vidí prirodzené, ale rád sa dozviem názory ostatných, najmä ak to vidia inak.
       
      • #40060

        RE: Prečo som sa tu zapojil do diskusie s vami? 40060

         
         
        mortimer (ID: 4131) | 0% Začiatočník
        mortimer | 3.10.2013 17:13
        Mesiac pred voľbami do VUC? :D Aké nezištné z Vašej strany "pán" poslanec :)
         
    • #40047

      RE: mesto Prešov má 31 40047

       
       
      Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
      Richard Drutarovský | 2.10.2013 19:17
      Do tretice. Padajú tu tvrdenia, ktoré nie sú pravdivé. Z nich potom vychádzajú závery, ktoré nie sú správne.

      Nereagoval som na každé nepravdivé tvrdenia jednotlivo. Takže zareagujem sumárne: Nikdy som nebol zamestnancom úradu, nedostal som nikdy nijaké peniaze od mesta ako sa tu píše (až od roku 2011 som dostal odmeny ako každý iný poslanec), ani som nikdy nič od mesta nekúpil, ani nikdy nedostal.

      V meste treba veľa veci zmeniť, urobiť a prijať množstvo potrebných rozhodnutí. Tomu sa prioritne venujem, takže ak dovolíte, na opakované nepodložené nepravdivé tvrdenia budem reagovať minimálne alebo skôr nijako, keď som sa podujal zapojiť sa aj tu do diskusie. To preto, aby som nezaplavoval diskusiu príspevkami, kde budem opakovane reagovať na nepravdy a z nich odvodene závery.

      Pri osobnom kontakte je to iné ako tu, tam sa nedorozumenia a nesprávne informácie spravidla dosť rýchlo a aj spokojnosti vysvetlia. Pripusťme, že niekedy sa stáva, že jednoducho nemáme správne alebo úplné informácie.
       
      • #40057

        RE: RE: mesto Prešov má 31 40057

         
         
        Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
        Roobert | 3.10.2013 08:05
        haha hehe hihi hoho... normalne som si skoro cvrkol... riCHARd jednu radu ti dam. Never say Never...
         
  • #40051

    Drutarovskeho kampan 40051

     
     
    robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
    robiinno | 2.10.2013 20:10
    tim Drutarovsky (neda sa urcit pod kolkymi nickami pise sam a kolko jeho rodina) sa tu teraz usadil a bude nas populisticky krmit rychlokvasnymi nazormi ... . mesto Presov trpi poslancami tohto druhu
     
    • #40052

      RE: Drutarovskeho kampan 40052

       
       
      peko (ID: 92) | 12% Majster
      peko | 2.10.2013 20:37
      populizmus ??? . klikni si na fasabukk profil otca mesta a tam najdes PR a populizmus hrubeho zrna.
       
      • #40053

        RE: RE: Drutarovskeho kampan 40053

         
         
        robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
        robiinno | 2.10.2013 20:52
        preco by som mal tam klikat ...staci ked tam klikas ty :o) ja si kliknem tu ... ale tu opat utocia karieristicki populisti ako p. Drutarovsky a populisticky skacu ako kuchari okolo horucej kase namiesto toho, aby ju fukali a miesali ... .v novom zakone a krestanstve sa pouziva oznacenie farizej - ale volby su volby
         
  • #40061

    40061

     
     
    mortimer (ID: 4131) | 0% Začiatočník
    mortimer | 3.10.2013 17:18
    Otázky je nasledovné pán poslanec Drutarovský: Kvôli komu stála výstavba nábrežnej 10 rokov? Kto si vydupal 6.000.000 korún za domček, ktorý bol ohodnotený na oveľa menej tým, že držal mesto, občanov aj stavebníka v šachu? Kto je zodpovedný za 100% predraženie výstavby nábrežnej komunikácie. Koľko ľudí zomrelo za tie roky pod kolesami áut na bývalej Gottwaldovej ulici dnes ulica 17. novembra?
     
    • #40066

      RE: Kec še jedna o 40066

       
       
      Hangari (ID: 287) | 19% Idol
      Hangari | 3.10.2013 18:18
      peňeži, ta tam še ňeznaju a ňenavidza še cale rodzini - dedičstvo, hoc do vtedi šicko klapalo a pomahaľi sebe. No a dajake ľudze zos Gottwaldki v totim pripadze su nuli - muša vitrimac; čelovek mnogo - stari ujo s ňima.
       
    • #40085

      RE: 40085

       
       
      Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
      Richard Drutarovský | 4.10.2013 22:19
      Zaujimalo by ma, preco Vam neprekaza zjavne nevyhodna zmluva, na zaklade ktorej mozno aj Vase peniaze idu zbytocne nenavratne nevedno kam namiesto toho, aby ostali tu v meste a posluzili Presovcanom.

      Tiez by som radsej diskutoval o tom, co potrebujem v meste zmenit a vyriesit, pripadne aj o mojej poslaneckej cinnosti.

      Ale dobre, diskutujme o tom, co ste nastolili. Opytam sa Vas:

      Aka sila dokaze zabranit stavbarom aby zacali stavat cestu? Aka sila dokaze zabranit uradom aby vydali povolenia?

      Ja takou silou nedisponujem.

      Tak mi vysvetlite ako sa podla Vas malo stat to, co ste tu opisali. Lebo mne Vase zavery nedavaju bez vysvetlenia a objasnenia toho, na co sa pytam, logiku.
       
      • #40086

        RE: RE: 40086

         
         
        Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
        Roobert | 4.10.2013 22:27
        riCHARd ty si taky motak az si myslim ze si 40 rocny panic...
         
        • #40097

          RE: RE: RE: 40097

           
           
          aktiv7 (ID: 809) | 0% Praktikant
          aktiv7 | 5.10.2013 16:48
          YES, zlaty klincek diskusie.
           
      • #40087

        RE: RE: 40087

         
         
        mortimer (ID: 4131) | 0% Začiatočník
        mortimer | 5.10.2013 08:18
        Viete mi prosím odpovedať? Alebo to hodíte na stavbárov nakoniec? :)
         
        • #40098

          RE: RE: RE: 40098

           
           
          aktiv7 (ID: 809) | 0% Praktikant
          aktiv7 | 5.10.2013 16:57
          Ja nikdy nepochopim ako si ludia vobec tam mohli zvolit tohto nepodareneho sasa..
           
          • #40108

            RE: RE: RE: RE: 40108

             
             
            Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
            Roobert | 5.10.2013 23:31
            pozri koho mame vo vlade...
             
            • #40140

              RE: RE: RE: RE: RE: 40140

               
               
              Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
              Vitas Gerulaitis | 7.10.2013 09:36
              alebo na primatorskej stolicke
               
          • #40157

            RE: RE: RE: RE:Šak i 40157

             
             
            Hangari (ID: 287) | 19% Idol
            Hangari | 7.10.2013 18:40
            kec tu vladľi monarchove;kraľi, cisare, caroove, genralisimove, thaa rozhodujuce slovo maľi furth šašove-i vof 89. Teraz rozhodujucu špivanku maju finančne žraloki-kto ňejdze z nami idze proci nam!
             
    • #40128

      Skúsme spolu hľadať pravdu a vychádzajme pritom... 40128

       
       
      Richard Drutarovský (ID: 4123) | -5% Praktikant
      Richard Drutarovský | 6.10.2013 21:17
      Vaše otázky vyzerajú, ako by vychádzali z nepodložených záverov. Ak chcete kohokoľvek obviniť, mali by ste uviesť, čo konkrétne a kedy urobil, aký skutok, v akých súvislostiach a za akých okolností sa stal.

      Až potom možno vysloviť nejaký záver a niekoho spojiť s nejakým konaním. Verím, že len nemáte pravdivé informácie, neuvedomili ste si to a dospeli ste k nepodloženému záveru.

      Pýtam sa, aby sme diskusiu skúsili posunúť ďalej, aj keď uteká od témy, ktorá medzičasom vyústila do uznesenia do schválenia nevýhodnej zmluvy na výber parkovného v našom meste: Ktorý konkrétny skutok mi chcete vytknúť?

      Viete, aby ste z neznalosti nikomu nepripisovali zodpovednosť za niečo, čo neurobil. Dúfam, že aspoň na tomto pravidle sa zhodneme, že by to tak malo byť. Hádam sa podarí nedorozumenie vysvetliť, ak budeme chcieť.

      Pripomínam, že okrem tejto diskusie máte aj možnosť sa ma pýtať tak, ako ktoréhokoľvek poslanca na čokoľvek, čo Vás zaujíma, osobne, telefonicky či inak: http://www.presov.sk/portal/?c=12&id=15067

      Ak ste sa rozhodli diskutovať tu, prosím o Vašu odpoveď.
       
      • #40131

        RE: Skúsme spolu hľadať pravdu a vychádzajme pr... 40131

         
         
        Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
        Roobert | 6.10.2013 22:03
        niekto, nieco, niekoho, nejaky... ..
         

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., 2015 - 2018 Vádium-IT, s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS