Štvrtok, 12. december 2019
Meniny má Otília | zajtra Lucia

Diskusia k článku: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja

* registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie

strana 1 / 2
#40557
P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40557
BMWAUDINA (ID: 1896) | 10% Pokročilý
BMWAUDINA | 3.11.2013 10:52
Ďakujeme pane, ale trošička súdnosti by Vám neuškodila. Odíďte už konečne, lebo stačilo. Priviedol ste náš kraj Vaším rozhodovaním spolu s terajším zastupiteľstvom na pokraj totálnej biedy.
#40702
RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40702
Tomy (ID: 4197) | 0% Začiatočník
Tomy | 6.11.2013 15:31
pokial viem vdaka Chudikovi ma Presov najnizsie dlhy ako jediny kraj na Slovensku a nezadlzuje mesto ako je to tradeiciou vsade inde.
#40703
RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40703
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 6.11.2013 17:14
Vysvetlí to ľuďom, ktorí nemajú prácu a nemajú dať čo úst. Vysvetli to ľuďom, čo denne musia chodiť po rozbitých a zničených cestách nízkeho štandardu.
Vysvetli to ľuďom, ktorým voda zobrala alebo poškodila domy, nakoľko na nečistia korytá riek.
Vysvetli to ľuďom na väčšine dedín Prešovského kraja, ktorí ani 21 storočí nemajú zavedenú pitnú vodu, nemajú kanalizáciu, nemajú plyn.
Vysvetli to ľuďom ktorí museli v emigrovať z tohto kraja z ekonomického dôvodu.
Vysvetli to ľuďom, ktorí každý rok prichádzajú o úrodu pri cigánskych osadách.

Prepáč, ale z tvrdení ako si uviedol je mi na vracanie. Chorý a zvrátený systém typu: Svoje nemáme a cudzie nechceme.

Mimochodom vieš prečo sú ostatné kraje viac zadlžené? Lebo čerpali obrovské množstvá peňazí na obnovu z eurofondov a tam je aj určitá spoluúčasť kraja. My síce nemáme vyšší dlh ale za to máme holý zadok.
#40711
RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40711
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 6.11.2013 23:17
suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...
#40715
RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40715
anaximandros (ID: 4181) | 0% Začiatočník
anaximandros | 7.11.2013 08:17
tie kruhy pod ocami ma z neustaleho pracovneho nasadenia...dufam, ze nabuduci rok konecne kandidujes Robert do MZ PO...
#40732
RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40732
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 7.11.2013 14:59
ja kandidujem uz teraz :) naco cakat...
#40793
RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40793
anaximandros (ID: 4181) | 0% Začiatočník
anaximandros | 8.11.2013 12:28
ak teda nabuduci rok kandidujes, je mnacase odhalit svoju identitu Robert
#40802
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40802
PinkGlasses | 8.11.2013 12:59

Tento príspevok porušil kódex diskusného fóra , a preto bol odstránený.

#40803
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40803
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2013 13:21
odhal svoju aby som vedel ci si moja cielova skupina :)
#40716
RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40716
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 7.11.2013 08:41
ej, ale sa ho bojite... :-)
#40733
RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40733
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 7.11.2013 15:01
skôr sa hodi slovo "lahostajnost" akykolvek poslanec mimo NR SR je len zbytocna, umela funkcia. velke prachy su niekde inde (aj mimo politiky)...
#40717
RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40717
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 7.11.2013 08:56
Roobert, odporúčam ti liečiť sa. Asi trpíš stihomamom zvaným Drutarovský. Asi sa už bojíš otvoriť aj konzervu, aby odtiaľ nevyskočil Drutarovsky.
Už som ti raz písal že nie som Drutarovský a ani sa s ním nepoznám.
Áno, niektoré jeho názory sú mi veľmi blízke a súhlasím s ním, hlavne ohľadom podvodov s parkovaním a Vinci park.
Ale mimochodom môj hlas v župných voľbách nedostane v zmysle pravidlá - jedna stolička /funkcia/ stačí.
#40729
RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40729
anaximandros (ID: 4181) | 0% Začiatočník
anaximandros | 7.11.2013 14:06
uz sa lieci, ale zatial neuspesne
#40734
RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40734
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 7.11.2013 15:02
mam noveho kamosa oponenta? :) jupiiii
#40778
RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40778
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:23
Drahy Roobert,
co hovoris na postoj obcanov k rekonstrukcii krizovatky Obrancov mieru-Levocska? Vzhladom k Tvojim predchadzajucim postojom? Citujem:

Roobert | 6.11.2013 23:17
suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...

Fuuha, Roobert, musi Ti byt dnes poriadne zle, verim, ze si vstal z postele
#40781
RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40781
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2013 09:34
dakujem ti ze si mi ozrejmil moju rannu nevolnost... ale pohoda uz som to splachol...
#40783
RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40783
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 10:01
aa, vidim, ze Ta informovali
to som rad, ze to mas za sebou a ulavil si svojmu svedomiu
este prelesti svoju golfovu palicu a hor sa za dalsimi zazitkami
#40786
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40786
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2013 11:16
dik... dnes som lestil inu palicu a inym sposobom ale zazitok to bol prijemny... (pametaj si tento prispevok aby si ho znova o 5 rokov vytiahol, ja to vypustam :) )
#40791
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40791
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 11:57
gratulujem
treba obcas aj vlasy umyt...

a co hovoris na postoj obcanov k rekonstrukcii krizovatky???
#40794
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40794
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2013 12:29
kazdy ma pravo povedat si svoj nazor a vyjadrit svoj postoj. sidlisko 2 je najkrajsie v presove a ludi, krori tam byvaju plne chapem ak s tym nesuhlasia. na druhej strane ludia, ktori byvaju v mestach musia s obmedzeniami pocitat a naucit sa zit v inych podmienkach ako je to na vidieku. som kozmopolitne zamerany clovek, zil som na miestach kde mi priamo nad hlavou pristavali lietadla, dialnice od rodinnych domov oddeloval len obycajny plot a ziadne protihlukove bariery, len zastaraly europsky system sa akoze pozera na ludi (najnovsie obmedzenie vykonu vysavacov, navrh na 30tku v meste a podobne hovadiny)...

takze ak krizovatka pomoze vyiesit dopravny system nech ju rekonstruuju, ak nie tak nech to ostane tak ako je. osobne si myslim ze rekonstrukcia, nech vyzera akokolvek pekne nic nevyriesi. v lokalite nebyvam takze nemam pravo sa k tomu vyjadrovat
#40823
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40823
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 21:31
dakujem za odpoved
cize ak som to precital spravne, tak ludi, ktori tam byvaju plne chapes, ak s tym nesuhlasia
som rad, ze Tvoje nevolnosti su prec
#40826
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40826
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2013 22:53
samozrejme ze ich plne chapem, vola sa to empatia. zaroven ale dodavam ze ja, ak by som tam byval nebol by som proti tej rekonstrukcii aj ked problem nevyriesi.. opakujem, ludia v mestach musia byt pripraveny na hluk a ine zivotne podmienky ako ludia zijuci mimo miest...
#40796
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40796
anaximandros (ID: 4181) | 0% Začiatočník
anaximandros | 8.11.2013 12:29
ako buduci kandidat na mestskeho poslanca, cakame tvoju odpoved ohladom postoju obcanov k rekonstrukcii krizovatky?
#40827
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40827
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2013 22:58
ty mozes akurat tak cakat na to ze v loterii vyhras milion eur a nie na moju odpoved. napriek tomu ze nehodlam kandidovat do ziadnej verejnej funckie sa ti chcem podakovat za prejavenu doveru... populisticke zvasty necham na inych borcov richardov, ferov, ondrov, janov...
#40839
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40839
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 9.11.2013 13:37
Prepáč Roobert, každý, kto ma iný názor ako ty je populista. Fakt ti odporúčam, daj sa liečiť. Asi si myslíš, že si zjedol všetku múdrosť sveta a iba to čo napíšeš ty je pravda. Ale svet nie je iba biely a čierny. Ale ty to isto nikdy nepochopíš.
#40840
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40840
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 9.11.2013 13:45
jasne ze si myslim, ze to co napisem je pravda. ty si nemyslis ze to co hovoris je pravda? alebo vedome klames? druha vec je ci to co pisem je spravne. to netvrdim. toto je moj postoj a nazor. nic viac a nic menej...
#40841
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40841
peko (ID: 92) | 12% Majster
peko | 9.11.2013 15:21
inac jedna zakazka od Palyho urobi aj z oponentov zrazu p§tolizacov.
#40843
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40843
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 9.11.2013 15:33
nerozumiem...
#40845
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40845
peko (ID: 92) | 12% Majster
peko | 9.11.2013 15:53
Prešov je maly nie je Miami ani Las Vegas .
#40846
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40846
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 9.11.2013 15:54
stále nerozumiem... ale zda sa mi ze z teba hovori zavist... ;)
#40853
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40853
peko (ID: 92) | 12% Majster
peko | 9.11.2013 18:02
isti druh narcizmu je v kazdom znas ale nebudem komentovat .
zavist ??? zabudni.
#40855
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40855
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 9.11.2013 19:03
si nacista? :O
#40887
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40887
anaximandros (ID: 4181) | 0% Začiatočník
anaximandros | 11.11.2013 08:20
sa zamotavas tu uz par rokov...nemas nic ine na praci?
#40742
RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja 40742
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 7.11.2013 18:34
To ze to budu platit prapravnucata si myslis mylne, lebo mafiani z Medzinarodneho menoveho fondu uz chystaju zdanovanie majetku vsetkych, aby sa vykryli dlhy sposobene z velkej casti aj oddlzovanim bank.
Len som nepocul, ze sa chystaju zdanovat majetky bank. A to uz bankam platime aj za to ze im nechame svoje peniaze na ich zisky.
Takze nevidim problem v rozumnom hospodareni.
#40559
40559
nonazdar (ID: 231) | 5% Majster
nonazdar | 3.11.2013 12:27
fuj
#40566
40566
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 3.11.2013 15:59
Musíme si udržať status najzaostalejšieho kraja s najnižšou mzdou, bez priameho vlakového spojenia s hlavným mestom a totálne zaostalou infraštruktúrou.
Hnusný SMER-ácky hajzel. "Velebnosti, du blejt."
#40568
40568
tomas285 (ID: 2087) | -15% Praktikant
tomas285 | 3.11.2013 16:35
Jeho normálny človek voliť nemôže. Vyjadrovanie na úrovni absolventka dvojročenky, schopnosti žiadne / okrem politikárčenia, populizmu a kšeftov z určitými podnikateľmi/. Náš kraj je vďaka nemu najzaostalejší.. . Och, čo všetko by som chcel napísať... . Neverím, že by sa to tu zmestilo ale na Vás pán Chudík jedná vec dobrá : Dereš a trstenica !!! Prosím Vás !!! Ak sa to k Vám niekedyx dostane : NEVYMYVAJTE LUDOM MOZGY !!! ! Veď ja viem, že Vám to funguje, dnes majú ľudia dosť problémov nato, aby sa dokázali zamyslieť do hĺbky a hľadali pravdu vo vašich tvrdeniach. Ak máte trochu ľudskosti okamžite zrušte tu kampaň zaplatenú z peňazí daňových poplatníkov a ukončite ten bolševizmus hlásaný Vašim predsedom po Slovensku.
#40593
RE: 40593
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 3.11.2013 23:45
S volenim Chudika to funguje asi tak.. Zamestnancom firiem sa prikaze, chodte ho volit a nasa firma dostane zakazky rovnako ako po minule roky.. ak vyhra iny kandidat, zakazky firmy nie su zarucene a pridete o zamestnanie..
#40578
Krasna relacia 40578
Hangari (ID: 287) | 17% Idol
Hangari | 3.11.2013 17:39
bula kediška zos Šipom, kec mal hoscoch Satinskeho a Lasicu. Še nacahovali na pismenkoch kto ma jake, u s kružkom, ř, ô, no a na toto ô Ďula povedzel, že na Slovensku mame" vôlbi", co naisto pasuje. No a na konec to bulo najľepše, že co mame spoločne, že maľi sme, mame a budzeme mac hov..o, a to aj pasuje.
#40589
40589
jozo (ID: 71) | 15% Majster
jozo | 3.11.2013 19:16
Pán Chudík, chodte rozprávať do hladových dolín o tom, že sú občanmi najlepšie hospodáriaceho kraja. Určite sa potešia. :)
#40590
............ 40590
peko (ID: 92) | 12% Majster
peko | 3.11.2013 19:23
Capo di tutti capi Smeru
#40591
40591
para (ID: 681) | 64% Pokročilý
para | 3.11.2013 19:52
ja tomu rozumiem asi tak ze dobre hospodarime tak vyplatime pred volbami kazdemu na koho mame dosah odmeny a aj vdaka tomu budem mat o koryta postarane na dalsie styri roky
#40601
40601
jozo (ID: 71) | 15% Majster
jozo | 4.11.2013 10:34
práve si odhalil systém fungovania SMER-u. :D
Stretegické je predovšetkým vyplatenie vianočných dôchodkov starobným dôchodcom, bohužiaľ títo nešťastníci za pár šupov "kupujú" budúcnosť svojim deťom a vnukom. A že vraj starší majú viacej rozumu a skúseností... :(
#40604
RE: 40604
para (ID: 681) | 64% Pokročilý
para | 4.11.2013 10:47
no pri volicoch smeru urcite plati ze sediny nie su prejavom mudrosti
#40606
40606
chochi18 (ID: 2351) | 7% Pokročilý
chochi18 | 4.11.2013 13:01
Cela VUCKA je uplne zbytocna. Je chore mat v ramcio jednej jednotky ludi, co za mesto rozhoduju, ludi co za okres, tak zas ludi co kraj, tak zas ludi co za VUC ... Je uplne jedno kto vyhra, aj kebz vo vsetkych krajoch vyhrala pravica, tak vlada bude rozhodovat, co kde pojde, cize Smer ... Uz len celkova ucast na tychto volbach maximalne 20% hovori za vsetko... Co sa tyka Chudika, uz len jeho vyjadrovacie schopnosti hovoria za vsetko, kde sa nachadza kraj ...
#40610
výsledky minulých volieb 2009 40610
jozo (ID: 71) | 15% Majster
jozo | 4.11.2013 13:39
pre zaujímavosť trocha štatistiky z minulých volieb. Vybral som iba dvoch najsilnejších kandidátov.

1.kolo:
Peter Chudík SMER, ĽS-HZDS, HZD, SZS 71 424 hlasov
Ján Hudacký KDH, SDKÚ-DS, SaS 37 340 hlasov

2.kolo
Peter Chudík HZD, ĽS-HZDS, SMER, SZS 63 179 hlasov
Ján Hudacký KDH, SaS, SDKÚ-DS 53 686 hlasov

Druhé kolo v mestách:
Prešov / Hudacký 17 656 hlasov, Chudík 12 251 hlasov /
Hudacky tiež vyhral v mestach: Kežmarok, Levoča, Poprad

Naopak baštami pána Chudíka sú : Medzilaborce, Svidník, Stropkov, Snina , Stará Lubovna ... teda samé bohaté regiony. :)
#40611
RE: výsledky minulých volieb 2009 40611
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 4.11.2013 13:52
dodám, že s minimálnym počtom "cigánskych" spoluobčanov...
#40798
RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40798
anaximandros (ID: 4181) | 0% Začiatočník
anaximandros | 8.11.2013 12:30
pozor Robo, odhanas si buducich volicov
#40864
RE: RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40864
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 10.11.2013 09:30
najblizsich 8 rokov neplanujem kandidovat na ziadnu verejnu funkciu v Slovenskej republike.
#40637
RE: výsledky minulých volieb 2009 40637
matho.matho (ID: 3569) | 3% Začiatočník
matho.matho | 5.11.2013 08:50
to je taka smeracka klasika - maju preferencie tam, kde sa najlahsie manipuluje s ludmi. a priznajme si, najlahsie sa manipuluje s ludmi, ktori nemaju vzdelanie a ktori su chudobni - teda im staci fyzicky prihodit par eur, chlieb, vodu a su celi stastni a zrazu maju koho volit.

inac, zaraza ma este jedna vec. v presovskom kraji zije podla statistik cca 800000 ludi. dajme tomu, ze tretina su deti - teda ludia do 18 rokov. ostava teda cca 550000 volicov. chudik dostal cca 60000 hlasov. volil ho teda kazdy 9-ty volic a on je napriek tomu zupanom. a to nie je len chudik, ale hociktory politik.

idealne by podla mna bolo, aby sa komplet vuc-cky zrusili, je to zbytocny byrokraticky aparat, kde len miznu peniaze a osoh je minimalny. odzrkadluje to aj zaujem ludi o volby. kedze 20% ucast je uplne smiesna. namiesto toho je, podla mna, potrebne posilnovat kompetencie regionov, miest, dedin, atd. lenze to sa pravdepodobne tak skoro nestane, kedze nas politicky "system" je taky, aky je.
#40643
RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40643
Hangari (ID: 287) | 17% Idol
Hangari | 5.11.2013 09:59
šak rojeňe politikoch pokračuje exponencialňe, no a dzeška im treba dac flek, tha še vidumuju urjadi.
#40645
RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40645
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 5.11.2013 10:22
statistika je velmi presny suhrn velmi nepresnych udajov
#40647
RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40647
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 5.11.2013 10:25
a k terminus technikus ""to je taka smeracka klasika"" ha ha ha ..to o taktike farizejov, kajfasov z kdh ani nehovorim, ,, ha ha ha..inac plati -VOX POPULI, VOX DEI!!!
#40651
RE: RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40651
jozo (ID: 71) | 15% Majster
jozo | 5.11.2013 10:49
lenže musíš aj Ty uznať istú jednoznačnú súvislosť a koreláciu medzi veľkosťou mesta a voličskými preferenciami. Nie je to náhoda, ukazuje sa to jednoznačne aj pri parlamentných voľbách /viď Bratislava, ktorá volí úplne inak ako zvyšok SR /.
#40652
RE: RE: RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40652
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 5.11.2013 11:13
VUC-povodny nazov Presovsky kraj, je jasne ze ludia zijuci v Osadnom, (dosad obec aku chces) maju iny styl zivota ako blavaci, preto volia inac ako blavaci , kosicania , atd atd..
#40669
RE: RE: RE: RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40669
jozo (ID: 71) | 15% Majster
jozo | 5.11.2013 18:21
Mestské oblasti=viac pracovných príležitostí=pravidelný príjem=vyššia životná úroveň=spoliehanie sa na vlastné schopnosti, nie na dávky štátu=nezávislosť pri výbere politickej príslušnosti a používanie vlastného rozumu

Vidiecke oblasti=málo alebo žiadne pracovné príležitosti=žiadne príjmy=závislosť od štátnych dávok=spoliehanie sa na "sociálneho" politika, nie na seba=výborná manipulovateľnosť pri voľbách

tento "štýl života" si mal na mysli?
#40656
RE: RE: RE: výsledky minulých volieb 2009 40656
matho.matho (ID: 3569) | 3% Začiatočník
matho.matho | 5.11.2013 13:30
trex,

ak pouziva statistiku napr. kazimir, tak ano, je casto nepresna. ak ju pouziva niekto, kto sa fakt vyzna a nepotrebuje sa hrat na vsevediaceho a neomylneho, tak je statistika adekvatnym ukazovatelom stavu.

okrem toho, nezastavam ani kdh, sdku a nikoho ineho. momentalne je pri vlade smer a vzhladom nato, ako to tu vyzera, vyjadrujem svoj nazor.

a este, ked si myslis, ze napr. pri vuc, 1/9 hlasov (teda cca 11% volicov) je hlas ludu, tak sa nemame o com rozpravat :) hlas ludu je to, ze uplne rezignuju na volby do vuc, kedze je to podla volebnej ucasti uplna zbytocnost. a vzhladom nato by bolo potrebne uvazovat o obmedzeni vyssich uzemnych celkov a o inom principe decentralizacie moci, napriklad, ako som spominal vyssie, zvysovanim kompetencii miest a obci.
#40621
40621
santamental (ID: 288) | 5% Pokročilý
santamental | 4.11.2013 19:14
ani jeden ani druhy, alebo inak aky jeden taky druhy.
#40654
pán Chudák 40654
loyd (ID: 3880) | 100% Pokročilý
loyd | 5.11.2013 12:35
Ak sa niekto pochváli v diskusnej relácií, že VUC hospodárí so ziskom je u mne Chudák. Iba ľudia trpiaci smerackým zákalom nechcú vidieť v akom stave sú napr. cesty v sprave VUC. Prečo sa ten zisk nevyužil na ich opravu ? Pretože sa zvolebnieva ...a pretože si je treba ušetriť na koncoročné odmeny.
#40673
RE: pán Chudák 40673
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 5.11.2013 20:05
V akej diskusii to povedal? Lebo ak ano je riadny chudik a ak nie tak si ty riadny haj*lik.
#40685
RE: RE: pán Chudák 40685
loyd (ID: 3880) | 100% Pokročilý
loyd | 5.11.2013 23:25
Bol to priamy prenos televízie TA3 z historickej budovy DJZ dńa 25.10. Program ma názov: Voľby do VUC-Prešov a diskutovali tam kandidáti na predsedu Prešovského samosprávneho kraja. Je to fakt Chudák :D
#40690
RE: pán Chudák 40690
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 6.11.2013 09:35
cece, citaj -Prešovský kraj spravuje druhý najväčší rozsah ciest – celkovo až 2445 kilometrov. Terajšiemu županovi sa podarilo opraviť 947 km, čiže 39 percent. Investoval pritom na tento účel 63 miliónov z celkovo 110 miliónov eur, ktoré mala župa na investície. Na porovnanie, Bratislavský samosprávny kraj investoval do ciest 18 miliónov eur. Ján Hudacký, sľubuje uskutočniť komplexnú rekonštrukciu ciest 2. a 3.triedy. Sľub komplexne zrekonštruovať všetky cesty v Prešovskom kraji je z tohto pohľadu nereálny. Teda Hudacky ma nas za debilov co si nevedia spocitat dva plus dva, moje info je z relevantneho zdroja , Janko H.len tak drista do vzduchu, ,, ha ha ha
#40695
40695
jozo (ID: 71) | 15% Majster
jozo | 6.11.2013 11:33
prečo nereálny. Existuje aj také niečo ako je úver. Pozri sa, pri tej extrémnej zadlzenosti na každého občana SR je to aj tak úplne jedno. Nesplatia to ani moje pravnúčatá a okrem toho sociálni demokrati radi vytvárajú dlhy.
Čo je z pohľadu občana žijúceho v zapadnutej obci lepšie? Výborné hospodárenie kraja a tankodromy v obci, alebo kvalitná cesta a zadlženosť kraja? Ja osobne by som si vybral tú cestu.
#40699
x krat 40699
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 6.11.2013 12:38
...najdi si na nete , youtube, sluby Hudackeho ku AKYMKOLVEK VOLBAM , ktore sa kedy konali na Slovensku , ,a smiechu sa nezdrzis, ,tolko prazdnych fraz, kecov , floskuli , to len tak hocikto nedokaze, ,a janko a comp.su v tom majstri sveta, zato realita ich plnenia pre obcana , je velka NULA, ,, ha ha ha
#40700
RE: x krat 40700
jozo (ID: 71) | 15% Majster
jozo | 6.11.2013 12:55
ked si prejdeš moje príspevky, ani v jednom som nespomenul meno konkrétneho kandidáta. Komentujem iba reálny stav. Zato tvoje príspevky znejú ako dosť slušná agitka a silná protikampan.
#40750
40750
peko (ID: 92) | 12% Majster
peko | 7.11.2013 19:12
prvom rade treba zabezpečiť v regióne stabilitu a rozvoj.
Povedal krsny otec. Nepovedal že pre sudruhov zo Smeru treba zabezpečit stabilitu a rozvoj ich prijmov. Dnes červeny sudruhovi a ich pätolizaci oslavuju VOSR.
#40754
RE: svata pravda 40754
Hangari (ID: 287) | 17% Idol
Hangari | 7.11.2013 19:29
to take jakešovki, už še stabilizovaľi na flekoch a rozvijaju svojo imaňe
#40769
40769
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 08:23
Roobert | 6.11.2013 23:17
suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...

Fuuha, Roobert, musi Ti byt dnes poriadne zle, verim, ze si vstal z postele
#40774
RE: 40774
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:03
preco mi to pan admin presunul??
#40777
RE: RE: 40777
shuster (ID: 2) | 1% Pokročilý
shuster | 8.11.2013 09:17
Pridávaj príspevky k téme, lebo ináč budú zrušené!
#40780
RE: RE: RE: 40780
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:26
opakujem... .nemam pocit, ze by som porusil kodex

reakcia rooberta v tejto teme, na ktoru poukazujem, bola v sulade s kodexom...podla Tvojho vykladu nie
#40792
RE: RE: RE: RE: 40792
shuster (ID: 2) | 1% Pokročilý
shuster | 8.11.2013 12:02
Svoj príspevok si vložil do inej témy a poľa všetkého si reagoval na túto tému.
#40779
pozeram ako puk 40779
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:26
opakujem... .nemam pocit, ze by som porusil kodex

reakcia rooberta v tejto teme, na ktoru poukazujem, bola v sulade s kodexom...podla Tvojho vykladu nie
#40797
40797
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2013 12:30
ešte sa tu o mňa porvú
#40862
40862
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 10.11.2013 01:36
"blahozelam" (dodam ze silno ironicky), presovskemu kraju k opatovnemu zvoleniu Chudaka. je pravda ze velmi na vyber nebolo ale je vidno kde na slovensku cervene ovce volia Luzu... potom dalej plndajte na BA...
#40863
RE: + i - 40863
Hangari (ID: 287) | 17% Idol
Hangari | 10.11.2013 09:19
ma toto: budzeme najľepši hospodaric, aľe ňič ňebudzeme mac. Aľe možno že Robertko daco priruci, co vežňe od Frankenštaina zos Ba, kec tam un vihra.
#40886
RE: 40886
anaximandros (ID: 4181) | 0% Začiatočník
anaximandros | 11.11.2013 08:19
teraz musim s tebou Robo suhlasit a taktiez blahozelam k opatovnemu mandatu pana Chudika...12 rokov zupanom a dalsie 4 roky ho cakaju, hmmmm, len ci bude stihat vykonavat mandat popri elektrarni? uvidime...

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK
Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.