Sobota, 20. apríl 2024
Meniny má Marcel | zajtra Ervín

Diskusia k záznamu: Hagyari Pavel, JUDr. [6]

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
#46776
Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46776
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 3.11.2014 10:00
bla bla bla bla bla
ako vsetci ostatni
#46778
RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46778
Rentok (ID: 4342) | 0% Začiatočník
Rentok | 3.11.2014 10:04
čo vlastne od týchto ľudí chete počuť? Veď to všetko chcú splniť... ...ale niekedy pri najlepšej vôli to nejde! Osobne vnímam, že Prešov krásneje, akcie sú, len ľudia radšej sedia doma na zadku a utápajú sa vo svojom "nešťastí"... .a ak sa aj niečo spraví, tak sú zase nespokojní tí ďalší! Skús sa pochváliť ty, čo si dokázal!
#46786
RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46786
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 3.11.2014 10:23
S týmto súhlasím
#46850
Hagyari, Jakšíkovci, mafia, exekúcia 46850
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 3.11.2014 15:31
Primátor Hagyari je v nezávideniahodnej situácii, má finančné problémy, dlhy, obrovské dlhy a sú na to dôkazy. Nemôže narábať s majetkom, ktorý má vo vlastníctve a nachádza sa v katastrálnom území Prešova a Bratislavy. Dôvodom je zriadenie exekučného záložného práva v prospech bratislavskej akciovej spoločnosti Majetkový holding. Vraví, že je to len dlh firmy, za ktorú sa on pred vyše ôsmimi rokmi zaručil. Išlo o neúspešný projekt, pri ktorom nakúpili pozemky v bratislavských Vajnoroch. Podľa zverejnených mafianských zoznamov Hagyari v minulosti podnikál s mužom patriacim do skupiny Jakšíkovcov. Ide o spoločný developerský projekt týkajúci sa polyfunkčného projektu vo Vajnoroch. Svoj obchodný podiel chcel previesť na tohto človeka spájaného s mafiou. Jakšíkovci sú známi násilnou, majetkovou a ekonomickou trestnou činnosťou. Bratia Ivan a Libor sú bývalí policajti cvičitelia, z PZ odišli v roku 1993. Ich otec Miloslav bol pred rokom 1989 zástupcom mestského prokurátora v Bratislave.
#46851
RE: RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46851
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 3.11.2014 15:59
Nie všetci Prešovčania sú spokojní. Na nete koluje vskutku úspešný videoklip. Cez 8 tisíc pozretí za dva týždne čo to napovedá.

Hagyari je Happy
http://www.frequency.com/video/pavel-hagyari-je...

KRÁL MESTA, videoklip prešovskej skupiny CUBBE
https://www.youtube.com/watch?v=rHpEaCUfm7o
#46857
Zlá, pravda je zlá 46857
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 3.11.2014 16:41
V 80-tych rokoch, po nástupe do praxe, bol advokát Hagyari poplatný režimu. V registračných protokoloch ŠtB je vedený v kategórii Preverovaná osoba, na ktorú sústreďovali informácie previerkového charakteru s cieľom jeho využiteľnosti, podčiarkujem využiteľnosti.
V roku 2006, potom, ako policajti z Úradu boja proti korupcii začali voči Jurajovi Širokému trestné stíhanie za podvod (Široký prepral a rozkradol veľkú časť harvardského majetku, prevyšujúcu 100 miliónov amerických dolárov, peniaze použil aj na uplácanie slovenských a českých politikov), Pavol Hagyari, právny zástupca štbáka Širokého, akékoľvek obvinenia z tunelovania dôrazne odmietol. Podľa neho voči osobe Juraja Širokého nebolo preukázané ani len podozrenie zo spáchania akéhokoľvek trestného činu, resp. podozrenie z porušenia zákona či neetického konania. Juraj Široký v českých ani slovenských Harvardských fondoch nikdy nevykonával nezákonnú činnosť, ktorá by poškodzovala akcionárov, uviedol Pavel Hagyari a zdôraznil, že spolu so svojím klientom odmieta všetky tvrdenia o neoprávnenom a nezákonnom konaní a obaja ich označili za nepravdivé a zavádzajúce.
Krátko na to, v tom istom roku 2006, Hagyari v Prešove úspešne kandidoval na primátora. Obhajobu štbáka zvládol, dvere boli otvorené a úspech zaručený.

Z luxusnej mafie tak trochu z pasie, stali sa vážení zákonom strážení. Roky nás zrádzali roky nás klamali, svedomie nehryzie nikdy ho nemali. Pod svetlom kamery čistý a s krídlami, za rohom zlodeji spití a špinaví. Nám stačí málo len žiť v slušnej krajine, nech účet zaplatí ten kto je na vine. Hrá kto vlastne hrá tú špinavú hru, s osudom ľudí a krajiny. Zlá pravda je zlá, to najvyššia moc, klame a zakrýva zločiny.

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/ondrej-d...
#46860
RE: Zlá, pravda je zlá 46860
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 3.11.2014 17:05
Podľa môjho názoru má pravda veľa podôb. Je to relatívny pojem. Každý z nás si nosíme v sebe tú svoju. Ja osobne dávam prednosť faktom a hodnoverným dôkazom. Tak ako nevnucujem svoju"pravdu" nikomu, tak si všetky poznatky vyhodnotím a spracujem a potom sa rozhodnem. Možno nie vždy správne, ale sú to moje rozhodnutia a nikdy sa neopovážim tvrdiť, že sú to nehynúce pravdy, ktoré so mnou musí zdieľať väčšina.
#46803
RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46803
panslav (ID: 325) | 0% Začiatočník
panslav | 3.11.2014 12:41
Ludia radsej sedia na zadku? Sa spamataj ! Ludia NEMAJU PENIAZE, aby isli do mesta. Hagyri nespravil pre zaemstnanost mesta za osem rokov nic. Chvali sa tu Learom a Honeywellom kde robia dedincania z okolitych obci za 400 eur v hrubom a este z nich tam robia novodobych otrokov. Investor co chel prist do Priem. parku Zabroske bol vyhnany dedincanmi zo Zaborskeho. Preco nema mesto vlastny park kde si moze pozvat hocijakeho investora ?

Pozri sa na starostu obce Kechnec. Vie po anglicky, ide od sveta a zozenie investorov. Hagyari si tu chodi po akciach na ktore nicim neprispel, len aby sa tam odfotil a dal to na facebook.
#46886
RE: RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46886
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 3.11.2014 19:39
rozprával si sa s Konkolym niekedy osobne? vieš aká je jeho prezývka? "Pokladnička"... vysvetli si to sám, prečo je to tak.

netvrdím, že nič pre Kechnec neurobil, o tom po tom, ale netreba preceńovať všetky veci. navyše toto už asi nikto nesleduje, ale spoločnosti z Kechneckého parku postupne odchádzajú...
#46909
RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46909
twingo (ID: 719) | 14% Začiatočník
twingo | 4.11.2014 09:52
Nech p. Hagyari ku kazdej fotografii zo svojich uspecho prida aj cenu , co zaplatil z mestskej pokladne !
#47765
RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 47765
Patulienka (ID: 4630) | 100% Začiatočník
Patulienka | 14.11.2014 10:12
Ľudia nechodia na spoločenské akcie aj kôli tomu, že každá akcia sa nezaobíde bez Pána s červeným šálikom. Cirkevné akcie detto. Minuloročné rozsvecovanie adventného venca pri fontáne bolo predsa cirkevným obradom. A co nevidím večer v správach. Červený šálik. Doslova sa trpe všade.
#46779
RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46779
Rentok (ID: 4342) | 0% Začiatočník
Rentok | 3.11.2014 10:05
čo vlastne od týchto ľudí chcete počuť? Veď to všetko chcú splniť... ...ale niekedy pri najlepšej vôli to nejde! Osobne vnímam, že Prešov krásneje, akcie sú, len ľudia radšej sedia doma na zadku a utápajú sa vo svojom "nešťastí"... .a ak sa aj niečo spraví, tak sú zase nespokojní tí ďalší! Skús sa pochváliť ty, čo si dokázal!
#46783
RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46783
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 3.11.2014 10:18
ospravedlnujem sa, bolo to odo mna hlupe
prepacte

doteraz som nedokazal nic, ale aspon teraz som sa dokazal ospravedlnit
#46785
RE: RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46785
Rentok (ID: 4342) | 0% Začiatočník
Rentok | 3.11.2014 10:21
však na začiatok aj to postačí... :-)))))) pekný deň
#46796
RE: RE: RE: RE: Hagyari Pavel, JUDr. [6] 46796
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 3.11.2014 11:14
vsak, ano

to, ako ked ma svojho casu na matrike v Presove vybavovala jedna byvala miss

arogantne

mozno by sa na zaciatok stacilo ospravedlnit
ale, nie je nutne
zacat musi kazdy od seba

pekny den
#46777
46777
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 3.11.2014 10:03
to hej, bla bla bla, ale hoci nie je prave moj favorit, vekla sa toho v meste za posledne roky zmenilo, to musime priznat bez nejakej nevrazivosti...
#46782
RE: 46782
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 3.11.2014 10:17
aaale, povedzme si na rovinu, ze je to Tvoj favorit...toho dupkalu si beries do huby len tak ironicky :-)
ano, Presov sa zmenil, je viac polarizovany, ako bol...a to je hlavne Pavielova zasluha

to bla, bla, bla bola len taka "reakcia"

ostavam s pozdravom

rozumiem mestu
pracujem pre Vas
ako rozsievac... .

dakujeme, za udrzanie demografickej krivky
#46787
RE: RE: 46787
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 3.11.2014 10:26

Tento príspevok bol diskutujúcimi označený ako zlý - dosiahol skóre -6, a preto nie je zobrazený.

co si hned taky utocny? opakujem, ze Palo nie je moj favorit a zatial uprimne neviem, koho budem volit, Dupkalu sledujem priebezne cele jeho posobenie a co to urobil, cize tak...tu hubu si nabuduce odpusti kamo
#46788
46788
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 3.11.2014 10:27
daj si kavicku, chvilu sa zamysli a prejdi sa mestom, objektivne musis uznat, ze zmenilo sa vela veci a Presov nabera dobry smer
#46791
RE: 46791
Vitas Gerulaitis (ID: 1000) | 8% Pokročilý
Vitas Gerulaitis | 3.11.2014 10:31
sorry, kamo, tu hubu mi odpust

ano, Presov nabera spravny SMER, si zabil kamo... ...

zacinaju nas valcovat arogantni bastardi
#47766
RE: 47766
Patulienka (ID: 4630) | 100% Začiatočník
Patulienka | 14.11.2014 10:19
smer do poriadneho minusu. Este moji pravnuci budu splacat dlhy mesta. Daju si kavicku, prejdi sa mestom, chvilu sa zamyslia a objektivne uznaju, ze ich predkovia mali zmenit smer a otvorit poriadne oci, ale uz bude neskoro
#46793
46793
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 3.11.2014 10:37

Tento príspevok bol diskutujúcimi označený ako zlý - dosiahol skóre -5, a preto nie je zobrazený.

som vedel, ze sa hned chytis toho smeru, az som premyslal, ci si nebudes potom namyslat, prepac, ale myslel som to ironicky
#46794
46794
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 3.11.2014 10:39
este raz sa hlboko ospravedlnujem, mal som na mysli spravny ráz, prúd, trend, ťah, štýl...
#46801
RE: 46801
obcan111 (ID: 4575) | 56% Majster
obcan111 | 3.11.2014 12:20
smer ma spravny smer...vcera v TV na markyze...nemocnica piestany CT o 1 mil predrazeny nakup...a predala ho spolocnost, kde figuruje predseda parlamentu...askoda pisat aj o reklame na ryby ...v cine by dostali trest smrti. Rozmyslam, preco smeraci kradnu, a ci su tam vsetko zlodeji? A ministerka smeru, majka z gururu o nicom nevie.
#46861
RE: RE: 46861
obcan111 (ID: 4575) | 56% Majster
obcan111 | 3.11.2014 17:37
teraz bola MAJKA z gururu odvolana.
#46862
RE: RE: RE: 46862
obcan111 (ID: 4575) | 56% Majster
obcan111 | 3.11.2014 17:38
nech zije Majka z gururu .
#46802
46802
obcan111 (ID: 4575) | 56% Majster
obcan111 | 3.11.2014 12:25
nech zije Jaksik, nech zije siroky, nech zije skola cs, i oktobrova, nech zije kontrola, nech zije exekucia, nech zije demokraticka strana .
#46804
46804
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 3.11.2014 12:44
akosi sa to tu pohlo k debate o politickej strane, nebol to zamer tejto temy, mna napriklad strana SMER ani nezaujima, kedze my obycajni ludkovia s tymi zlocinmi nic neurobime a este aj hlupaci stale zvolia cervenych...tak nam treba veru
#46806
RE: 46806
obcan111 (ID: 4575) | 56% Majster
obcan111 | 3.11.2014 12:53
osobne som z toho znechuteny, vyhrali zlodeji v parlamente a ovladli tuto krajinu. Len blazon by siel k volbam, vtejto krajine.
#46807
46807
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 3.11.2014 13:04
suhlasim, niet koho volit...
#46871
Ja mišľim, že Paly 46871
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 3.11.2014 17:50
vihra, bo až dva razi može pisac. Jeden pre priznivcov a druhi pre opozičňikoch.
#46892
46892
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 3.11.2014 20:35
Hagyari chcel prilakat naspat ludi do Presova, s tym, ze zacne vystavbu bytov pre mladych, zozenie investorov. Nevychadza mu to.

http://egov.presov.sk/Default.aspx?NavigationSt...

kazdym rokom je nas o cca 500 obyvatelov menej. a zachvilu sa moze stat, ze prideme o statut 3. najvacsieho mesta :) Mladi ludia odchadzaju to je fakt. Presov im nema co ponuknut.
#46893
RE: 46893
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 3.11.2014 21:18
Úbytok obyvateľov je vo všetkých väčších mestách okrem Bratislavy a Košíc. Myslím si, že o 3. miesto tak skoro neprídeme, ibaže by sa Petržalka stala samostatným mestom. Nitra pri poslednom sčítaní išla dosť dole. Ale to nemení nič na veci, že práce je tu málo.
#47383
RE: 47383
Tomas N. (ID: 4607) | 100% Začiatočník
Tomas N. | 9.11.2014 20:52
Pocet obyvatelov nasho mesta za poslednu dekadu (zdroj: presov.sk/demografia)

2014-87.829
2013-88.373
2012-88.865
2011-89.180
2010-89.462
2009-89.965
2008-90.137
2007-90.454
2006-90.761
2005-90.932
2004-91.202

Moja osobna skusenost je ze odchadzaju najma ludia po VS.
#47385
RE: RE: 47385
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 9.11.2014 21:59
Iste fakty, takto to vyzerá vo všetkých väčších mestách na Slovensku, okrem Bratislavy a Košíc. Napr. Martin z 58 000 na 55 000 - približne.
#47510
RE: RE: 47510
sorg (ID: 146) | 11% Začiatočník
sorg | 11.11.2014 10:49
znacne je aj vystahovalectvo do okolitych obci..ved len v takych luboticiach za posledne roky vzrastol pocet obyvatelov o 1000 a nebude to porodnostou
#46897
46897
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 4.11.2014 07:24
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-...

To je banda. Banda pochlebovacov. Nikto z tychto nezavislych nic nepriniesol, len sa chcu zviest na vlne primatora a dostat do politiky. Nechapem ako sa oni mozu nazyvat nezavislymi, ked "biju" grupu. Ci nazov, Nezavisli, je nazov novej politickej strany ? Je trapne, ze dospeli ludia sa nevedia prezentovat inym sposobom a kopiruju Hagyariho. K p. Copakovej sa radsej ani nevyjadrujem, ona je najvacsi pochlebovac primatora na fb, uz mi je jasne, ze preco. Chcenie dostat sa do politiky je silne :) Hagyari zacal vytahovat starymi fotkami, este z predminuleho obdobia. No asi za toto obdobie sa nema cim pochvalit. :) Presov upada a nech si vravi, co chce p. primator. Ludia z centra odchadzaju uz uplne. Pred Hagyarim to v meste zilo. Kopec mladych kazdy piatok v meste na terasach a teraz ? zopar teras a nikde nikoho. Same sluby a skutek utek.
#46905
RE: 46905
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 4.11.2014 08:51
Teraz je už žimno
#46911
RE: 46911
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 4.11.2014 09:56
a dalsia sranda je, ze tvrdia o sebe, ze su nezavisli. Klamstvo, su zavisli na Hagyarim.
#46912
RE: RE: 46912
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 4.11.2014 10:04
samozrejme, tak ako je chlieb zavisly od muky
#46916
RE: RE: RE: 46916
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 4.11.2014 10:13
A tak ako sú iní kandidáti závislí na svojom kmeni. Inú možnosť ako ísť ako nezávislí nemajú, lebo PH nemá stranícky košiar. A tak ako straníci deklarujú svoju príslušnosť k ideám strany, tak oni vyjadrujú svoje sympatie a hlásia sa k programu terajšieho primátora. Nechajme ľudí nech si vyberú koho uznajú za vhodného kandidáta za svojho poslanca oni.
#47767
RE: RE: RE: RE: 47767
Patulienka (ID: 4630) | 100% Začiatočník
Patulienka | 14.11.2014 10:29
Má svoj košiar a je v nom dosť oviec aj baranov. Neviem prečo nevytvoril vlastnu pol. stranu. Nezávislí kandidáti závislí od PH sú smiešni. Úplne potreli vyznam slova nezávislosť. Tak ako PH je nezávislý závislý od SMEru. Aj to je nasmiech, ze p. PH mal blbe reci na FB ohladom Fica, ked prehral volby na prezidenta a teraz ho podporili.
#47770
RE: RE: RE: RE: RE: 47770
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 14.11.2014 11:26
Na otázku prečo si nevytvoril stranu sa treba opýtať jeho.
K potretiu významu slova nezávislosť - zákon im inú možnosť v tomto prípade nedal. Mohli tak urobiť, urobili to a vy sa smejte ak sa Vám chce smiať. Voliči si to vyhodnotia a rozhodnú sa.
#46915
RE: RE: 46915
Gusto (ID: 3738) | 20% Praktikant
Gusto | 4.11.2014 10:08
Hagyariho nezavislí su s ním všade na fotkach, takže vieme ktorí sú to.
Potom staré vykopávky pravice, Kahanec, Janko, Tkáčik , Kužma, Ferenc atd. čo sa presúšajú v mestkom parlamente roky.
Smerácka banda, ktoré chce ryžovať , ako v Piešťanoch v nemocnici na čele s výkonnou poslankyňou Svetlanou.
No a ešte sú tu Sieťkari, ktorí stratili svojho gazdu Ďurišina.
A kto nám ostal?
#46992
RE: RE: 46992
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 4.11.2014 19:21
za toto mas moj like!
#46975
RE: Skrúcaný so Zimkovou 46975
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 4.11.2014 16:15
A Skrúcaný so Zimkovou, pravdaže, nezištne. Charitatívna akcia pre Hagyariho zadarmo. Štefan s Milkou nič nechcú a ani chcieť nebudú.
#47053
SOĽ 47053
Irena (ID: 3746) | 28% Profesionál
Irena | 5.11.2014 09:35
Som zvedavá na tú soľ , ani toho sľubovaného bazéna za dve volebné obdobia som sa nedočkala.
#47054
47054
helios (ID: 4565) | 45% Pokročilý
helios | 5.11.2014 09:46
najlepsie, keby sa vratil stary mestsky bazen a nie tam urobiť hnusny cinak
#47311
47311
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 8.11.2014 10:16
PRiznam sa volil som ho posledne dve obdobia. Ale tento rok uz nie, sice este neviem komu dam svoj hlas, ale viem, ze komu nie. Terajsi primator nevie zniest kritiku od obcanov. Aj mna vymazal uz davno z priatelov a to len kvoli tomu, ze som mu vytkol, ze neplni svoje predvolebne sluby a poukazal na predrazenu opravu cesty arm. gen. L. svobodu. :) No ano, kritika a pravda sa zle pocuva. Casta vyhovorka je, ze to na vine zastupitelstvo. Ak sa nieco spravi v meste na co da suhlas zastupitelstvo, tak hagyari uz na fotkach, ze ako dobre to on spravil. To co sa v meste spravilo nie je len vdaka Hagyarimu, ale aj vdaka mestskym poslancom. Na to netreba zabudat. Tak isto to plati aj v druhom pripade. Ze ak sa nieco pohnoji, tak je to vina vsetkych ludi, ktori dostali doveru od obcanov.
#47320
RE: 47320
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 8.11.2014 11:54
budem ti trosku oponovat. ja som ho kritizoval za vyber poslancov (kandidatov) a konstruktivne sme si to vysvetlili a vydiskutovali...
#47321
RE: 47321
para (ID: 681) | 64% Pokročilý
para | 8.11.2014 11:55
ja som hrda ze som Palka nikdy nevolila a ani nebudem,
ja ho vidim ako paranoika, egocentrika proste cisty narcis ...velmi zla kombinacia na funkciu primatora
#47323
RE: RE: 47323
mikki24 (ID: 75) | 4% Majster
mikki24 | 8.11.2014 12:08
tak to blahozelam ze si sa nenechala ojebabrat no niektorym ludom to trvalo az 2 volebne obdobia. a niektorym uz niet rady ani pomoci.
#47365
sľuby 47365
sibila (ID: 350) | 45% Praktikant
sibila | 9.11.2014 17:19
Aký problém bude po voľbách, že stomato pavilón na trojke nebude sa rekonštruovať a že investor zrazu odstúpi? Nebude to len predvolebná bomba, keď NS Centrum skrachovalo ?
#47368
47368
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 9.11.2014 17:32
Hagyari dal vraj vyhodit fanusikov hokeja zo stadiona za to, ze vyvesili transparent DOST BOLO SLUBOV. Podla akeho zakonu mal na to pravo ? Nebolo to uz nad ramec jeho pravomoci ? .. Zdroj: fanusik z fb
#47374
RE: 47374
gorozlypes (ID: 909) | 9% Profesionál
gorozlypes | 9.11.2014 19:35
je to pravda? vieš dať nejaké bližšie info?
#47375
RE: 47375
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 9.11.2014 19:43
ešte dopíš, že je scientológ... to akože fakt doážeš uveriť tomu, že by nechal vyhodiť ľudí zo štadióna???
#47376
RE: 47376
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 9.11.2014 19:46
Určite bližšie info, aby to nebol zdroj JPP, alebo vyššie promile u zdroja fb
#47377
RE: RE: 47377
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 9.11.2014 19:49
Dajte fakty, nie drísty
#47378
RE: 47378
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 9.11.2014 19:49
blizsie info neviem, akurat som to zahliadol na nejakej necenzurovanej stranke hagyariho.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1020530...

Cize skuste toho pana kontaktovat, kto ma zaujem.

ale je pravda, ze transparenty o politike by sa v sporte nemali objavovat, ale tak isto by hagyari si nemal robit predvolebnu kampan, tym, ze kupi pivo, na sportovych podujatiach. Je to take do oci bijuce.
#47379
RE: RE: 47379
gorozlypes (ID: 909) | 9% Profesionál
gorozlypes | 9.11.2014 20:12
ten človek má už plné pleny - tak sa bojí každého protestného hlasu. na fb maže všetkých ktorí sa ho odvážia kritizovať. nevraviac o tom, že jednému môjmu známemu (ktorý organizuje akcie v meste) sa cez fb vyhrážal jeden z jeho riťolezcov, že ak ešte chce niekedy podporu mesta, tak ho má prestať verejne kritizovať. ale chlapcom na štadióne blahoželanie za nebojácnosť. netreba sa ho báť. aj kvôli takým to boľševickým praktikám, ako zavádza tento pán ľudia pred 25. rokmi vyšli do ulíc 17. novembra. nedajte sa zastrašiť týmto boľševikom !!!
#47380
RE: 47380
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 9.11.2014 20:22
tym mazanim z fb, to je jasna vec uz niekolko rokov. pod statusmi ho len ospevuju, kto si len dovoli krive slovo napisat, tak je okamzite zmazany. Stale tvrdim, ze nevie zniest kritiku.

najlepsie su tie jeho sluby z pred 8 rokov.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-...

doteraz nie su splnene :)

Netvrdim, ze sa za jeho primatorovania nic nespravilo. Spravilo sa toho dost a mesto sa ocividne posunulo vpred ak si to porovnam s jeho predchodcami. Ale to jeho spravanie, vystupovanie a kroky, ktore sa robili v tomto poslednom obdobi mi stacia na to, aby som mu hlas uz nedal.
#47382
nesúhlasím, že 47382
gorozlypes (ID: 909) | 9% Profesionál
gorozlypes | 9.11.2014 20:47
sa dosť spravilo. k ostatnému len toľko:
"Ako rástol dlh mesta Prešov?

Súčasný primátor s predchádzajúcim zastupiteľstvom preberali mesto v roku 2006 s dlhom 5,6 mil. eur.

Za prvé dva roky predchádzajúceho volebného obdobia sa dlh približne zdvojnásobil na 9,9 mil. eur. Toľko Prešov dlhoval bankám na konci roka 2008.

Rok 2009 bol pre banky mimoriadne úrodný, mestu požičali ďalších 10 miliónov eur. Koncoročný stav dlhu bol 19 mil. eur.

Bankám sa darilo aj v poslednom volebnom roku 2010, keď podpisom poslednej úverovej zmluvy primátor spečatil výšku dlhu na 22 mil. eur.

Za necelé štyri roky jeho prvého funkčného obdobia narástol dlh mesta o vyše 16,5 mil. eur.

Za necelé štyri roky za dlh zoštvornásobil. http://www.vyvlastnenie.sk/drutarovsky/a/pytate...
#47384
RE: 47384
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 9.11.2014 21:41
Ak by mazal na FB každého, už ma nemá medzi priateľmi. Paľo vie prijať konštruktívnu kritiku. Pre Vás bohužiaľ neznámy pojem...
#47387
RE: 47387
Tomas N. (ID: 4607) | 100% Začiatočník
Tomas N. | 9.11.2014 22:02
Rozmenene na drobne, z nejakych 60E na obyvatela stupol dlh na 250E. Ziadny normalny clovek uz neda Hagyarimu mandat na dalsie tunelovanie Presova (a tym, ze sa oficialne prihlasil k hlavnemu slovenskemu kmotrovi skoncil u kazdeho slusneho cloveka)
#47391
RE: RE: 47391
Gusto (ID: 3738) | 20% Praktikant
Gusto | 9.11.2014 22:22
A ktorých normálnych stále volí Smer že ich stále ma 40%. Aspoň nie v Po. Tu máme ale Chudika. ; Kubánka i Pavlovičovú
#47392
RE: RE: RE: 47392
sympos (ID: 3507) | 100% Praktikant
sympos | 9.11.2014 22:55
A veľké podozrenia z absurdného klientelizmu a tunelovania Eurofondov... Smeráci si veľmi zobrali k srdcu text svojho nominanta-primitíva najhrubšieho zrna Ega... Žijeme len raz... ..
#47498
taxikar 47498
blackhawk (ID: 610) | 21% Pokročilý
blackhawk | 11.11.2014 08:16
ajajaaaj...

https://www.youtube.com/watch?v=7Paw3P2X-rY

opakuje sa situacia s midibusom ? nie som odbornik na taxiky, ale nepotrebuje mat primator nejaku licenciu a vykonanu skusku odbornej sposobilosti ? :)
#47547
RE: taxikar 47547
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 11.11.2014 19:38
a ako mu dokazes ze vykonaval zarobkovu cinnost? chlape zobud sa a skonci s tym honom na carodejnice...
#47548
RE: taxikar 47548
Tomas N. (ID: 4607) | 100% Začiatočník
Tomas N. | 11.11.2014 21:18
Toto uz snad nemoze byt ani pravda... Doteraz som si myslel, ake urazajuce musi byt pre PH paktovat so Smerom. A ono to je mozno naopak. Nabuduce moze este zarepovat v siltovke
#47549
RE: RE: taxikar 47549
Gusto (ID: 3738) | 20% Praktikant
Gusto | 11.11.2014 22:03
Vždy lepšie ako Kahanec; Matej & spol.
#47550
RE: taxikar 47550
racio (ID: 2305) | 100% Praktikant
racio | 11.11.2014 22:56
"No fujky, fujky čože to je za nápad? Nám akurátnym sa to veru nepáči."
#47562
Inšpiracia 47562
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 12.11.2014 07:52
Možno ho inšpirovali relacie "Taxik" zos ČT 1 - Háma a STV 1 Kočiš. Súťaž to sice ňit, aľe furth ľepša reklama jak Becherovkovo vulgarizmi. Ešči me napadlo, kec še stavel - to treba furth dotrimac hoc jak to dopadne, že či to robel vof svojej pracovnej dobe, abo vo svojim voľňe.
#47569
RE: Inšpiracia 47569
Gusto (ID: 3738) | 20% Praktikant
Gusto | 12.11.2014 09:53
A čo bude horší, keď sme tu mali aj slona, je tu aj zvláštny motýlikový mužíček.
A odbornosť v podaní pani T. z KDH. Kde bola keď chceli investovať Španieli v IPZ a starostka Zaborskeho KDHčka povedala nie.
Kandidáti sa predvádzajú a robia nám dobré divadielko a niektorí priam sci-fi.
#47564
Láska je láska... 47564
majo35 (ID: 4079) | 100% Pokročilý
majo35 | 12.11.2014 08:20
Dojíma má k slzám, ako si na Fb stránke jednej nemenovanej Superženy vyznávajú lásku potomkovia komančov a sympatizanti šálov zvláštnej farby.. :D Kto ešte nestratil pamäť, ten si spomenie ako si ešte nedávno nevedeli prísť na meno... :D Tomu sa hovorí :Sňatky z rozumu... .alebo Vrana vrane oko nevykole... :D

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK