Utorok, 19. marec 2024
Meniny má Jozef | zajtra Víťazoslav, Klaudius
Diskusia k článku:

Parkovací systém pomôže Prešovčanom

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
#71305
ponerologia 71305
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 13.6.2019 07:49
alebo
vyňatok zo spisov vypalnickej mafie o tzv parkovani.

--V zóne s regulovaným parkovaním Prevádzkovateľ vydá rezidentovi na jeden byt jednu
rezidenčnú kartu. Ak to dovoľujú kapacitné možnosti voľných parkovacích miest
v príslušnej zóne, možno vydať aj druhú resp. ďalšie rezidentské karty na jeden byt podľa
poradia podaných žiadostí.
-slovka AK TO DOVOĽUJU, MOŽNO, ,, si robite 3,14u z ľudi..? ??
... ..podanie na ustavny sud za diskriminaciu je už spracovane... .

Poslanci zabudli, že komunálna politika je služba zvolených, pre občanov mesta a je o napĺňaní potrieb väčšiny prešovčanov a nie je o tom mať preplnenú mestskú pokladňu peniazmi od nich , a ako v rozprávke z večera na ráno mať mesto bez áut .
Väčšina z nás má po meste v rôznych mestských častiach rodinu, príbuzných, kolegov, kamarátov, spolužiakov, školy, prácu, deti v krúžkoch ...

-ale planovači vypalneho za parkovanie na sidliskach a poslanci Msz začínajú siať medzi prešovčanov vietor, rozdúchavať stále väčšie vášne medzi obyvateľmi mestských častí, a aj nevraživosť kto na koho bude doplácať a kto, kde, kedy po meste parkuje. a ten prinesie skôr či neskôr veľkú búrku, na ktorú tí , ktorí dvihnu ruku za tento zrudny socialny experiment škaredo doplatia , a trufam si povedať, že zaslužene.

Je len na poslancoch samotných , aby veľmi dobre zvažili ako budu hlasovať .lebo buducnosť nie je prave najprivetivejšia.

...next
#71308
šeno by trebalo pokošic... 71308
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 17.6.2019 16:16
...degeše ňeznaju košic??? zos kosu... treba im ukazac... pokľepac... nahlobic porisko... a idzeš... firmy rozpuščic ...
#71311
Uz je to tu 71311
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 17.6.2019 21:09
https://presov.digitalnemesto.sk/DmApi/fileDown...

Uz v stredu bude zlodejska banda rozhodovat o nasich pravach a peniazoch.
Ich arogancia je badatelna v tom ze vsetky pripomienky su zamietnute. Tak velmi im zalezi na nazoroch obcanov... . hanba
#71312
RE: Uz je to tu 71312
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 18.6.2019 05:44
Zas se lem potverdzelo, ze volic je lem h... ... .. , jak povedzel oligarcha zos Durkova.
#71313
71313
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 18.6.2019 07:15
Zo 41 pripomienok sa 40 nevyhovuje :D ... . a i tej jednej, ktorej sa vyhovelo, ta vlastne viac menej kopiruje povodny navrh.
#71314
RE: 71314
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 18.6.2019 08:21
Super vyjadrenia mesta k pripomienkam obcanov. Jedna nezmyselna veta, opakujuca sa pri vsetkych pripomienkach. To si ti pajaci co o sebe myslia? Nevedia vymysliet nic sikovnejsie na naplnenia vrecak, tak spoplatnia parkovanie. Ale uvidite co urobim, ak pridem z prace a nebudem mat kde zaparkovat. Surovo zablokujem 3 auta. Este by mohli pani povedat, ako budu parkovat ludia na s.3 pri kupalisku, kedze su tam cely den zaparkovane auta navstevnikov kupaliska. Toto sa mestu paci... . Clovek zaplati 1)za kartu
2)potom mu zoberie miesto navstevnik kupaliska a opat sa zaplati to iste park.miesto
3)rezident ide zaparkovat o dve ulice dalej, alebo do inej zony a opat zaplati za parkovanie.
To fakt toto chcete, aby ludia rozputavali rozbroje koli tomu, ze sa budu sledovat kto tam moze parkovat, kto je u koho na navsteve atd?
#71322
71322
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 18.6.2019 18:20
Parkovanie v Presove je ako kino ktore ma kapacitu 100 miest a preda 150 listkov. A kto to nestihne moze si ist pozriet film do ineho kina. Tam si sice zaplati listok este raz, ale na polovicu filmu mu daju velkodusne zlavu a potom bud si zvysok filmu dopozera a zaplati, alebo ho nakopu do riti. A akoze budem platit pokial nemam telefon? Vsade bude automat?
#71323
71323
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 18.6.2019 18:30
A ked uz to schvalia, co myslim ze je uz dopredu dohodnuta vec, budu sa cudovat kolko obcianskych podnetov im budem denno denne posielat. Doteraz som bol tolerantny, ale od teraz to bude inak. Vytlky, chodniky, spina v uliciach, psickari, hovna v trave, nepokosena trava, bordel na parkoviskach, kontajnery atd. Kazdy den im nieco poslem. Mestskych policajtov budem volat k hlasnemu susedovi, srajucim psom, stekavym psom, k hlucnej mladezi, Som zvedavy, ci budu mat cas na podnety, kedze sa zacne honba za pokutami za parkovanie.
#71330
71330
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 19.6.2019 13:15
Nove VZN o parkovanis ucinnostou od 1.7.2020 bolo prave odsuhlasene. Aj ked s mensimi zmenami, no stale nie v podobe ako by vyhovovalo a neokradalo obcanov.
"Dakujeme" poslancom :
ZA: Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..
Priam epicka suhra KDH a Smeru na ukor beznych obcanov...
#71331
71331
xelen (ID: 735) | 22% Majster
xelen | 19.6.2019 17:24
Nuž ale prečo sa cena tretej karty znížila z 300 na 150? Aby bolo viac hádok o obmedzené parkovanie?

Inak so spoplatnením súhlasím. Veď za posledné desaťročia sa toľko zelene zaasfaltovalo aj s parkoviskami, lebo ľudia sú nenásytní a najradšej by mali auto už 16 roční. Tie zelené plochy si musí pamätať, každý, kto v Prešove vyrastal.
#71332
ponerologia 71332
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 19.6.2019 17:52
alebo seriem zvysoka na vase VZN, ,,

-tymto hlasovanim ste si zarobili na problemy, .o akych sa vam nesnivalo ani v tych najhorsich snoch,
-kruta zražka s realitou ale bude mat pre vas fatalne nasledky lu@ri, ,, , toto je len zaciatok

Vytlky, chodniky, spina v uliciach, psickari, hovna v trave, nepokosena trava, bordel na parkoviskach, kontajnery atd. Kazdy den im nieco poslem. Mestskych policajtov budem volat k hlasnemu susedovi, srajucim psom, stekavym psom, k hlucnej mladezi, ..".nick mam dost""

Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..

..next
#71333
luzri 71333
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 19.6.2019 17:55
budem parkovat tak isto, ako poslednych 10 rokov a mam za to este platit??? beriete drogy???

...next
#71334
uz 71334
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 19.6.2019 18:27
sa tesim na Vianoce ako budete luzri riesit non-stop hadzanie delobuchov a postihovat tych co porusuju toto:
Všeobecne záväzné nariadenie mesta Prešov . 6/2017 o používaní pyrotechnických výrobkov
na území mesta Prešov.

(1) Mesto Prešov týmto všeobecne záväzným nariadením z dôvodu ochrany verejného
poriadku zakazuje použivať pyrotechnické výrobky kategórie F2. F3. a P l na uzemí mesta
Prešov v čase od l . januára od 03 .00 hodiny do 3 1. decembra do 22.00 hodiny.
(2) Mesto Prešov týmto všeobecne záväzným nariadením z dôvodu ochrany verejného
poriadku za kazuj e vať pyrotechnické výrobky kategórie F2. F3. T l a P l na území
mesta Prešov vo vzdialenosti menšej ako 50 metrov od steny bytovej budovy

..budem vyzadovat konkretne vysledky prace MsP za kazdy den
...next
#71335
luzri 71335
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 19.6.2019 18:37
už sa tesim ako budete od zajtra riesit porusovatelov tohto VZN a vyberat pokuty

Všeobecne záväzné nariadenie mesta Prešov č. 15/2013
o niektorých podmienkach držania psov na území mesta Prešov
-Verejné priestranstvo
Pre účely tohto všeobecne záväzného nariadenia verejným priestranstvom sú všetky miesta
vo vlastníctve mesta Prešov, ktoré slúžia na verejné užívanie. Sú to ulice a verejné
priestranstvá

Na území mesta Prešov je voľný pohyb psa zakázaný na verejných priestranstvách
Vodiť psa mimo chovného priestoru alebo zariadenia na chov možno len na vôdzke,
bezpečne pripevnenej na obojku alebo prsnom postroji. Pevnosť vôdzky a jej dĺžka musí
byť primeraná psovi tak, aby bolo možné psa ovládať v každej situácii.

..to aby som si kupil novu minimalne 2TB kartu na zdokumentovanie porusovania VZN

..next
#71336
71336
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 19.6.2019 18:48
Dnes v Presove zaplavy a ich zaujima ako obtiahnut ludi. Ludi ktory im verili, doverovali a volili. Aj priroda im ukazuje co su problemy Presovcanov. Ruku zdvihol aj ten pan poslanec co nemal stavebne povolenie?? Ten pan co sam nedodrziava zakony?. Uz vydal stavebny urad pokyn odstranenie ciernej stavby? Inak vie mi niekto povedat ako sa bude platit v inej zone? To budem musiet zaplatit si internet na mobil? Lebo ja ho v telefone fakt nemam a nepotrebujem. Bol niekto z poslancov aj proti?
#71341
RE: 71341
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 19.6.2019 23:05
Proti bol len poslanec Dupkala
#71337
71337
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 19.6.2019 18:52
Inac fakt velka vdaka KDH. Opat sa v praxi ukazalo o co im ide. O peniaze, peniaze na ktorych je VERIME V BOHA. Ved predsa najvacsie peniaze su z najvacsej chudoby. Ale karma je zdarma.
#71338
71338
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 19.6.2019 20:37
Pozeram to dnesne zasadnutie, ale budem si ho davkovat po kuskoch, aby som nehodil sablu z tych chapavych a milujucich ani neviem ako ich nazvat. Ved oni nam chcu len to najlepsie... Bol niekto z nich aj vyslovene proti?
#71339
Parada 71339
mbactros (ID: 52) | 3% Praktikant
mbactros | 19.6.2019 20:47
Mam trvaly pobyt v Presove, chodim do prace, platim dane, som slusny obcan, nemam ziadne dlzoby ani zapis v registre strestov, cim som horsi ako obcania stoviek inych obci na Slovensku, ktori nemaju parkovanie doma spoplatnene??? Chodim za kamaratkou do Lipska, 10 minut peso od centra su parkoviska pre domacich vyhradene a pre navstevy ako ja za rohom, vsetko ZADARMO. Menovani poslanci sa nehanbia? Poplatok za ten parkovaci cirkus napriklad na Sekcove??? Plochy, ktore vyasfaltoval byvaly rezim, a oni si z toho idu robit biznis??? V Nemecku chceli spoplanit dialnice vyhradne pre cudzincov a napadlo sa to ako diskriminacia, nie je diskriminacia ine podmienky parkovania pre obcanov s trvalym pobytom v roznych obciach Slovenska??? Platim za nieco, co nemam garantovane a vymozitelne? To je cele zle. Demokracia po Slovensky, Vy si mozete povedat svoj nazor a my voleni poslanci ho demokraticky mame v p... .. Krasa. Voleni zastupcovia obcanov.
#71340
kdh-ci 71340
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 19.6.2019 22:50
...po revolucii maľi hlasy... bo použiľi koreň slova krescan... inač povedane - poľityka parazituje na ježišovi... FARIZEJE- na čeľe z hľinu... babky-demokratky ich voľeli , aľe doba še meni...
#71342
71342
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 20.6.2019 07:30
A mame to tu, 20 eur za kartu na sidlisku v ktorom byvate a 125 eur na cely Presov. Rezidentska karta je uplny nezmysel, ak chceli vydavat kartu mali ju vydat pre cele PO a nie tak drahu. Naco je vam karta za 20, ked s nou nemozete parkovat mimo svoju zonu? Clovek zijuci v meste potrebuje skor kartu na cele mesto, inac vlastnictvo auta nema zmysel. 125 eur je strasne premrstena cena. Ved je to skoro drahsie ako povinne rocne zmluvne poistenie auta!!! Poslancom by mali znizit platy aby zacali chapat realitu vydavkov beznych presovcanov.
#71343
RE: 71343
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 20.6.2019 08:06
A je vobec mozno poslancoch odvolac? Mislim, ze realne ne. 145€_ckoch, lem tak. Zaujimave, ze zadne kandidaci o tim na predvolebnich plagacikoch nebulo, aspon neznam. Ale po volboch je to uz nepodstatna vec. Sme lem zapecnici a nechapeme zlozitu situaciu.
#71345
Zaviedli novú daň 71345
igorp (ID: 583) | 0% Začiatočník
igorp | 20.6.2019 09:21
Daň za vlastnenie auta na sídlisku. Typická skratka v myslení - nevieme nijako pomôcť s parkovaním, tak ho zakážeme (spoplatníme). Parkovanie v meste je dôsledok zlého riadenia mesta poslancami a radnicou za posledné roky. V meste by sa dalo dobre parkovať, kedy mesto (poslanci) nepredali parkoviská pod malým tescom. Na sídliskách je miesto pre novú zástavbu, pre zahusťovanie domov, ale parkovacie miesta sa neriešia. Mesto môže viacej tlačiť aj na vlastníkov pozemkov, aby zabezpečili parkovanie minimálne pre aktivity ktoré robia + pre svojich návštevníkov. Viazanie povolenia parkovať v obytnej zóne na trvalý pobyt z nás robí provinčné mesto neschopné rastu, Sme krajské mesto a vždy tu budú aj cezpoľní, ktorí nebudú mať trvalý pobyt. My v domoch zaparkujeme hocikedy, na novú daň doplatia hlavne obyvatelia sídlisk, ktorí vlastné dvory alebo garáže nemajú. Bolo by zaujímavé zistiť motiváciu poslancov, ktorí toto tak ľahko schválili.
#71347
71347
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 20.6.2019 12:08
Väznom vo vlastnom meste. Dane mestu, odpady, povinne poistenie, udrzba auta, benzin a ked chces parkovat po PO dalsich 125 ... a platy mame vychodniarske ... Domnievam sa, ze poslanecky plat by mal byt blizko minimalnej mzdy aby si pri schvalovani podobnych uzneseni uvedomovali realitu zivota bezneho smrtelnika s detmi.
#71357
RE: 71357
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 20.6.2019 15:11
ak som dobre rozumel, tak tych 125 E Vas neopravni parkovat hocikde po PO ale len v tej inej ako vasej zone, ktoru si urcite.

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK