Utorok, 19. marec 2024
Meniny má Jozef | zajtra Víťazoslav, Klaudius
Diskusia k článku:

Parkovací systém pomôže Prešovčanom

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
#71383
71383
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 21.6.2019 11:06
Lukáš Anderko KDH, OĽaNO, NOVA,
Štefánia Andraščíková NEKA,
Marcela Antolová KDH, OĽaNO, NOVA,
Zuzana Bednárová KDH, OĽaNO, NOVA
Jozef Demčák NEKA
Michal Džupin KDH, OĽaNO, NOVA
Renáta Fedorčíková KDH, OĽaNO, NOVA
Vladimír Feľbaba KDH, OĽaNO, NOVA
Lenka Kohániová KDH, OĽaNO, NOVA
Martin Kovalčík KDH, OĽaNO, NOVA
Martin Lukáč KDH, OĽaNO, NOVA
Rastislav Mochnacký KDH, OĽaNO, NOVA
Pavol Neupauer KDH, OĽaNO, NOVA
Zuzana Tkáčová KDH, OĽaNO, NOVA
Miroslav Benko Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Juraj Hudáč Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Emil Chlapeček Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Mikuláš Komanický Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Peter Krajňák Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Jaroslava Kutajová Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Ľudovít Malaga Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Svetlana Pavlovičová Smer-SD, SNS, MOST-HÍD
Marta Kollárová NEKA
#71384
šelma 666 71384
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 11:17
alebo

Prešovčania, až k vám pride exekútor , aby vam zobral strechu nad hlavou a vy a vaša rodina budete bez prijmu, bývania a bez akéhokoľvek majetku .

-len za to, že ste nezaplatili za parkovanie na sidlisku , kde ste boli navštiviť svojich starých /chorých / rodičov, svoje deti, vnúčata , alebo zablahoželať k sviatku komukoľvek z blízkych. že vas prišli autom navštiviť na vianoce vaše deti , ktoré ste cely rok osobne nevideli , lebo žiju a pracujú ďaleko od Prešova,

-túto ekonomicku a osobnú genocídu vašej rodiny zapríčinili zdvihnutím svojich nenasýtnych paprčí o platení výpalného za parkovanie na sídliskach týto barbari:

Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..

...next
#71385
ponerologia 71385
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 11:29
alebo

.som si pozrel web stranku danovych dlznikov firiem mesta , ,, a kurwa , tam su cifry !!!

chytraci :
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..

chcem vas vsetkych vidiet v akcii ako OSOBNE vymozete prasule od dlznikov
potom mozte pytat prasule aj od presovcanov

...next
#71386
71386
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 21.6.2019 11:39
takze ked pojdem na trh na sidlisko III, na postu do druzby, a do masiarne do centralu tak vsade zacvakam, lebo 23 blaznov my chce pomoct?.. .
#71387
RE: 71387
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 21.6.2019 11:40
*mi
#71389
ponerologia 71389
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 12:57
alebo vypalnici:
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova

na take VZN nemate odvahu:
Nitra--- mestské zastupiteľstvo zakázalo na svojom území hazard. Všeobecne záväzne nariadenie o zákaze hazardu sa má týkať odstavenia herní v budovách pre obchod a služby, ale taktiež v objektoch, ktoré slúžia na kultúru a verejnú zábavu.
Herne a kasína „dostanú stopku“ v penziónoch, moteloch či hoteloch, no a taktiež v bytových domoch.

ale vypalne za parkovanie na sidliskach ste . , schvalili smahom ruky... ..kurwa

..next
#71390
71390
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 21.6.2019 14:20
A kto budze mac vinimku? Budze mac vinimku Zuzu, kec pridze? Budu mac vinimku PS_aci, Zalude?
#71391
71391
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 21.6.2019 15:01
Navrh mesta odraza nedostatok odbornosti predkladatelov. Obsahuje prilis vela zbytocnych zon, tarif, je to zlozito prepracovany koncept, ktoreho sa zlakne snad kazdy. A pritom v jednoduchosti je krasa. Pozrime sa na take MHD. Len 2 tarifne pasma. A funguje to, lahko to pochopi i navstevnik, turista. Zrazu tu vsak mame 17 zon a az 6 tarifnych pasiem! Ocividne niekto stratil kontakt s vonkajsim svetom. Mimo to, na 10 minutovy listok MHD sa zveziete vsade v 1. tarifnom pasme, na 30 minutovy plati to iste. Neriesite ci byvate na Sidlisku III ci na Sekcove, listok plati vsade. System je teda zbytocne komplikovany. Mestu ako PO stacia 2 zony maximalne, jedna v centre a druha sidliska. Za dalsie mesto potrebuje na podporu noveho aj podporu svojich obyvatelov a tu si myslim, ze mesto uplne zlyhalo aj vdaka neralnym predstavam o vyske poplatkov. Namiesto vrabca v hrsti dostane mesto akorat tak holuba na streche. Mali dat pre obcana mesta jenotny poplatok na cele mesto a i ten by nemal prekracovat vysku dane za byt mestu. Dalsia chyba bola komplexnost, chceli jednym tahom vyriesit naraz x veci.
#71392
71392
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 21.6.2019 15:09
Ked idete do autobusu traja potrebuejete 3 listky o rovnakej hodnote, oni ale zavadzaju penale prvy zaplati normalnu cenu, druhy raz tolko a ten treti iba zaplace nad vyskou poplaku. Priplatky za auta navyse su spravene absolutne blbo. Mali to urobit ako cestovny listok na jedneho cetujuceho. Kupis si tolko listkov kolko vas je a nebudete poenalizovany za to kolki idete do autobusu.
#71393
71393
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 21.6.2019 15:22
Pozrel som si to zasadnutie, no popretacal som pre mna nezaujimave pasaze a potom som nevedel najst samotne hlasovanie. Bol tam aj p. Drutarovsky a on co bol proti? Viem, ze on je velky fanusik spoplatnenia parkovania.
#71394
RE: 71394
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 21.6.2019 15:48
pred tromi rokmi bol proti, ale teraz je na "ciernej listine"
#71395
71395
bradaty (ID: 2890) | 12% Praktikant
bradaty | 21.6.2019 15:49
Ďalšou úpravou, ktorú odsúhlasila komisia je platnosť PK naprieč niektorými susednými zónami. V praxi to znamená, že PK obyvateľov Solivaru a Švábov (3 zóny) bude platná vo všetkých troch zónach. PK obyvateľov Sídliska II (2 zóny) bude platná v oboch zónach a PK obyvateľov Sídliska III (3 zóny) bude platná vo všetkých troch zónach.

Na obyvateľov tretieho najväčšieho sídliska na Slovensku - Sekčov (3 zóny) - sa pri rozširovaní platnosti kariet aj do iných zón ale už zabudlo. Zrejme je to sídlisko dobré len na stavbu obchodných centier a otvárenie kasín a herní!!! Hanba poslancom tejto mestskej časti ktorí veľkodušne zahlasovali ZA prijatie tohto VZN a navyše nemali ani toľko odvahy aby predniesli protinávrh ako poslanci z iných VMČ. Ďalší dôkaz diskriminačnej politiky tohto VZN!
#71396
RE: 71396
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 21.6.2019 16:40
PK obyvateľov Solivaru a Švábov (3 zóny) bude platná vo všetkých troch zónach.
- teraz je jedno ci obcan zo Svabov alebo zo Solivaru vecer zaparkuje na zaciatku Svabov napr, urxovej, alebo na konci pri zeleziarstve Movir alebo pri kostole na solnej bani a byva niekde v strede sidliska pri poste, ,, ,ale NEPLATI ziadne vypalne
.po novom , zaparkuje TAK ISTO BEZ AKEJKOLVEK ZMENY ALE NAVYSE ESTE BUDE PLATIT !!! !!
na sidlisku sekcov ale uz bude CUDZINEC, ,, ,

..budu ludi buzerovat a sikanovat pistolnici z MsZ , normalny sofistikovany vypalnioky koncetrak.
-- v stopach sofizmov pridu krvave poulicne nepokoje a ""diskusia"" ktorá sa uskutočni v osobnej rovine, a nie vo virtuálnej. .. mozte hadat kto bude prvy na "rane"... ..rok 2020 je blizko.

...next
#71397
RE: 71397
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 21.6.2019 17:36
Myslim, ze to este upravia aj co sa tyka Sekcova. Len nechapem, naco su zony na s.2,3, ked sa bude dat parkovat vo vsetkych zonach v ramci sidliska. Nema to logiku. Vela zon, vela obmedzeni, pravidiel, casov, vikendov, statnych sviatkov, rezident, nerezident, navstevnik, cezpolny. Ved sa v tom nevyzna ani diva svina. A kolko budu platit ludia v najomnych mestskych bytoch?
#71398
71398
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 21.6.2019 19:54
Pan Drutarovsky podte diskutovat aspon vy ked uz sa tato vec riesi za zatvorenymi dverami. Ved predsa nemoze 25 ludi rozhodnut o osude verejneho priestranstva 85 000 obyvatelov mesta. Chceme informacie preco treba regulovat parkovanie, realne vypocty kolko to bude stat, kolko sa ocakava kazdy rok prijem z parkovania atd. A co od toho ocakavate?
#71403
RE: 71403
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 22.6.2019 09:28
uvediem na spravnu mieru hlasovanie o vypalnom
pritomnych bolo 29 poslancov
za hlasovalo 23 poslancov
zdrzalo sa 5 poslancov /aj Drutarovsky/
jediny normalny poslanec bol proti, a to RUDY DUPKALA ... ..! !!! !!!

odkaz pre pisalka co pise na web PRESOV24.sk .
--si vystudoval a na toto si stravil x rokov na nejakej humanitnej pseudofakulte a diplom mas urcite zaramovany Matematiku a logiku ta neucili.!!
--oprav to klamstvo , ze 25 poslancov na pravdu ----- 23 poslancov... !!!

su to tyto vypalnici:
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova

...next
#71404
RE: 71404
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 22.6.2019 09:29
uvediem na spravnu mieru hlasovanie o vypalnom
pritomnych bolo 29 poslancov
za hlasovalo 23 poslancov
zdrzalo sa 5 poslancov /aj Drutarovsky/
jediny normalny poslanec bol proti, a to RUDY DUPKALA ... ..! !!! !!!

odkaz pre pisalka co pise na web PRESOV24.sk .
--si vystudoval a na toto si stravil x rokov na nejakej humanitnej pseudofakulte a diplom mas urcite zaramovany Matematiku a logiku ta neucili.!!
--oprav to klamstvo , ze 25 poslancov na pravdu ----- 23 poslancov... !!!

su to tyto vypalnici:
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova

...next
#71405
RE: RE: 71405
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 22.6.2019 10:23
Ok vdaka. Ved preto som vyzval p. Drutarovskeho, nech vstupi do diskusie, lebo viem ze on je zastanca reg.parkovania a teraz sa zdrzal. Ze o co ide.
#71399
71399
sibila (ID: 350) | 45% Praktikant
sibila | 21.6.2019 20:36
poslanci budú mať parkovacie karty na celý Prešov a zdarma !
#71400
RE: 71400
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 22.6.2019 06:11
... ..a sicke rodinne prislusnici, sesternice, bratranci, ujkove, cetki, ... ... toto je v praxi... .. Ficove pravne dvoj, troj, ... ..vecej kilometre. Skratka, zapecnici se poskladaju. Pravda a laska vihravaju, jak bi povedzel klasik.
#71402
RE: 71402
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 22.6.2019 08:20
Nemyslim. Ved to by bol uz vysmech na najhorsej urovni. UUZ teraz to je zle, ale tymto by to pohnojili totalne.
#71406
ponerologia 71406
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 22.6.2019 10:36
alebo

poslanec- vypalnik -- DEMČAK , ,už si zaplatil pokutu za porusenie stavebneho zakona Slovenskej republiky??
alebo si mysliš , že si nad zakon??? kedy sa vzdaš mandatu poslanca??

...next
#71408
RE: ponerologia 71408
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 22.6.2019 11:40
Ten sa veru mandatu nevzda. Videl som reportaz, kte hovori, ze sa nemieni vzdat. Pokuta je max 33 000, ale spodna hranica nieje urcena. Mozno mu daju pokutu 500 eur na oko divaka a je po vsetkom. Jeho tlacila casova tiesen. Len furt nechapem, ako chcu stavbu zlegalizovat, ked tam nieje pristupova cesta.
#71410
RE: RE: ponerologia 71410
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 22.6.2019 11:53
pacholek zvysoke serie na ZAKONY SLOVENSKEJ REPUBLIKY a ma tu drzosť hlasovať za posrane VZN --vypalne za parkovanie na sidliskach , pre slušnych Prešovčanov... ... .kurwa na koho sa tu hraje !!!

..next
#71409
71409
mam dosť (ID: 2697) | 10% Pokročilý
mam dosť | 22.6.2019 11:50
Najlepsie je, za bol podpredseda v komisii pre uzemny plan, vystavbu. Si tu vsetci robia co chcu? Lebo ho tlacila casova tiesen? Ved bezny clovek by z prace poletel len taky fukot. Co vsetko tlaci mna a nedovolim si porusovat zakony. A clovek vo funkciach co by mal ctit a respektovat zakony ich ma v pazi. Nema moralne pravo rozhodovat ani len o koseni v Presove.
#71411
ponerologia 71411
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 22.6.2019 12:06
alebo
poslanec, viceprimator, vypalnik- FEĽBABA
-- niet nad prax u pana Farkašovskeho

... .next
#71428
71428
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 25.6.2019 07:16
Ignoracia mesta moze sposobovat v buducnosti nemale penazne straty. Nakupia sa prostriedky na zbijanie ludi a ked ludia vezmu utokom radnicu a dane prostriedky bude nutene stiahnut, kto bude zodpovedny za nakup tychto prostriedkov? Kosice zazili cosi podobne, stale sa to nevyriesilo, mesto islo cez mrtvoly a tak to i dopadlo.

Odhodla sa mesto otvorit verejnu diskusiu k parkovnemu? Alebo sa bude cakat ake skody to prinesie, ked sa ludia vzburia?
#71437
71437
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 26.6.2019 10:10
Mesto, ktore nevie ani zabezpecit riadne kosenie chce vyberat parkovne ... Taku travu som este nezazil.
#71438
RE: 71438
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 26.6.2019 12:14
Tha za to taka krasna trava rosne, bo dobre pohnojeno, od psickaroch. Ale rad bi som znal odborne stanovisko zivotneho prostreda, com nepokoseno a ci uz dajaki alergik se stazoval, ze furt kicha a kapcimu z nosu. Bo ja take velke kolaki, das 2metrovo esci rosnuc nevidzel. Zebi pestovali na sortu? No tak po gazdovski, sak robim toto dze prijem, ne dze vidavki.
#71443
RE: RE: 71443
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 26.6.2019 22:22
...a v tej trave su možno i tygre, abo ľevy, abo pumy, hyjeny , antilopy... psa by som tam neposlal, bo ci zostaňe ľem obojek... šak podonašaľi z afriky i krokodiloch... možno i opice še tam hoňa... komare... čista afrika... migranci še tu budu mac jak doma...
#71439
71439
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 26.6.2019 13:35
Pytam sa mesta, kde su moje dane? Vonku je miestami burina vysoka az 2 metre. Toho roku u nas nebola este ziadna kosacka. Ale zato tu mame dni mesta Presov a pod. , drahych umelcov na podiach. Predpokladam, ze kapelam uz zaplatili. A burina rastie veselo dalej. Na vyberanie dalsich poplatkov ich je. Nabuduce mozno pozvu aj Madonnu a budu nariekat, ze maju malo.
#71452
luzri 71452
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 28.6.2019 07:59
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova

za tri dni podpisalo peticiu proti vasmu vypalnemu cca 900 obyvatelov Presova, a podpisy pribudaju,
..uz sa tesim ako budete v realnom strete , osobne , obhajovat tymto nastvanym ludom vaš paškvil s vypalnym za parkovanie na sidliskach, ,
-ale na take nieco nemate gule , vypalnici...

..vypustili ste krakena a ten vas zozerie , luzri..

..next
#71454
RE: luzri 71454
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 28.6.2019 08:11
A kde je ta peticia? Cosi bolo ale trebalo tam registraciu.
#71455
RE: RE: luzri 71455
#71456
RE: RE: RE: luzri 71456
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 28.6.2019 08:44
V ľepšim pripadze, tote co podpisaľi peticiu budu zapecnici a v horšim pripadze, rasisci, fašisci, gestapaci, xenofobi, ... take klasiki pre totich co neuznavaju europske hodnoti.
#71457
RE: RE: RE: RE: luzri 71457
xelen (ID: 735) | 22% Majster
xelen | 28.6.2019 09:48
Každým krokom tvoríme budúcnosť svojích detí, každým podpisom im ju prikúrite... a potom proti globálnemu otepľovaniu dáme v rámci sociálneho programu každému klímu do bytu... rastlinky a príroda si už nejako poradia samé, odolné prežije a jedla bude (minimálne pre vodcu, čo všetko porieši)... i voda nás nezatopí, bo sme na kopcoch.

Tak verím, že každý kto bojuje za svoje právo parkovať neobmedzený počet áut na mestských pozemkoch aj poriadne triedi odpad a nevyhadzuje plasty do papiera, len aby naštval susedov... také tradičné.
#71458
RE: RE: RE: RE: RE: luzri 71458
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 28.6.2019 10:06
bukvica rozprava o buducnosti ""jeho "" deti... . ha ha ha
mestske pozemky su aj chodniky aj verejna zelen aj vzduch okolo , ,lebo je na uzemi mesta. ...
šup šup spoplatnit , šak čo si to dovoľuju obyvatelia , len tak bez platenia dychať mestsky vzduch, ,, ,kurwa... .
čeče , tie bukvičacke sračky si rozpravaj vo svojej komunite, ,, ,

...next
#71459
RE: RE: RE: RE: RE: luzri 71459
Opteron (ID: 5234) | -17% Profesionál
Opteron | 28.6.2019 10:07
Presne tak, tvorime buducnost svojich deti, aby nevyrastali v meste poplatkov, ktore schvaluje iba uzka skupina ludi bez snahy odkomunikovat tieto poplatky verejne. Zijeme v dobe ked voleni zastupcovia maju pocit, ze su bohmi, ze verejnost ma akorat tak drzat pysk ... Ak niekto kandiduje a nechape jednej veci, ze volena funkcia je zaroven aj praca s ludmi a pre ludi, nema tam co robit! Nesuhlas verejnosti by nemal byt vnimany ako nieco polutovaniahodneho, ak ma voleni zastupca taky pocit mal by si zbalit svestky a ist robit nieco ine.
#71460
RE: RE: RE: RE: RE: RE: luzri 71460
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 28.6.2019 10:32
... . sak najveksim znecistovatelom planeti je USA armi. A vof varosu sebe uz na ohniku ani slaninku nemozece opesc, bo ekocuckare takoj volaju mescickich policajtoch, ze zneciscujece planetu, ze je to jak na Orave hovoria" jebnuto" o z vokanom. Nacisto mesuge.
#71461
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: luzri 71461
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 28.6.2019 10:46
podľa najsamnovšieho slovnika slovenskeho sa im nevravi, že mešuge, ale Greténi, podľa toho švedskeho decka od ekoteroristov , čo už dristalo o aj v plene NWO alias OSN..

next
#71462
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: luzri 71462
xelen (ID: 735) | 22% Majster
xelen | 28.6.2019 11:22
Máte staré naftou zaprdené názory... . 50 rokov za Rakúskom. Snívate o pokosenom trávniku pred panelákom ako v Hainburgu, ale do spoločnosti nevrazíte ani euro. Ešte že tu máme tie decká zo západnej Európy a západného Slovenska. Tradičnú dedovizeň si podkurujete, lesy vyrubujete, smeti do lesa vyhadzujete a kto Vám to na oči vyhodí, je citujem "bukvica". Deti budú trpieť za hriechy otcov... chúdence, akých bezcitných otcov to majú. Radšej žiadne deti, ako ich vyúdiť v naftových motoroch bez filtrov, lebo bez filtra lancejšie.
#71469
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: luzri 71469
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 29.6.2019 15:15
--Ešte že tu máme tie decká zo západnej Európy a západného Slovenska... .

--my .svetaznali cynici.co mame znalosti o stupňoch krutosti moci, ich nazývame -- Zomri generácia. --
- mém vytvorený bruchatými psychopatmi s čiernymi vrecami na hlave.
-- jedno pre túto generáciu zrejme naozaj platí - väčšina z nich zomrie predčasne . na začiatok je tu sakralna obeť... .

Zomri generácia je teda najlepší názov, aký si v podstate sami pre seba vymysleli a ja som ochotný im ho plne priznať. Vždy pri pohľade na nich alebo pri rozhovore s nimi si hovorím - taký naivný blbeček, a kým pochopí o čo naozaj ide, musí predčasne zomrieť, a ešte si to aj sám vybral.
-- Treba im dopriať ich osud - taký som ja dobrák a humanista. Každému jeho karmu. A títo si vybrali značku-- ZOMRI...

...next.
#71470
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: luzri 71470
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 29.6.2019 17:37
... D e m o k r a c i a...

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK