Štvrtok, 28. marec 2024
Meniny má Soňa | zajtra Miroslav
Diskusná téma:

Spravbytkomfort

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
#66707
Harčár - Spravbytkomfort 66707
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 7.9.2017 17:40
Maju vôbec pravne oddelenie? A ten Harcar, ktory sa tituluje a vystupuje ako pravnik Spravbytkomfort, co je vlastne zac, aky ma titul, co je to za kreaturu? Ma aspon ukoncenu vysoku skolu, pravnicku fakultu?
#66712
RE: Harčár - Spravbytkomfort 66712
nonazdar (ID: 231) | 5% Majster
nonazdar | 7.9.2017 18:32
Asi jeden exsod podnik na slovensku čo nemá pravne oddelenie... ..
#66710
66710
nonazdar (ID: 231) | 5% Majster
nonazdar | 7.9.2017 18:29
Tam su právníci šicke... .
#66726
RE: 66726
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 8.9.2017 16:38
Asi ano... boli sme na zakaznickom, ze chceme hovorit s pravnikom, mudre buli sicke, az napokon nam poslali Harcara, ze on najmudrejsi...
#66741
RE: RE: 66741
zdenka (ID: 990) | 6% Pokročilý
zdenka | 10.9.2017 15:10
Tlsty, spoteny, ufulany gadzo. Harcar je taky pravnik, ako ja astronautka

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

#66742
RE: RE: RE: 66742
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 10.9.2017 19:01
... asi spolužiak Fica a Čižnára.
#66747
RE: RE: RE: RE: 66747
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 11.9.2017 14:53
Sak len ceka s natrcenu paprcu na podiely z lotrovin... Ale pravda, ze vysedene vysuchane cierne oblekove nohavky a sako, akoby sadlom natrete, sa mu na zadku bliskaju jak zrkadlo... ked takeho na Spravbyte uvidis, ta takoj vies, ze to akoze pravnik...
#66818
Prečo nekúria? 66818
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 20.9.2017 11:25
Tri noci po sebe klesli teploty pod 13 stupňov, v bytoch je zima. Spravbytkomfortu platíme vysoké sumy, teda prečo nekúria? To si máme ísť kúpiť elektrické ohrievače, aby sme mali v bytoch teplo a netrpeli zimou?
#66819
RE: Prečo nekúria? 66819
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 20.9.2017 11:55
Možno preto, že nie je dôležitá teplota v noci ale vykurovacia sezóna sa začína keď priemerná denná teplota 2 dni po sebe klesne pod 13 stupňov a nie je podľa predpovede predpoklad je zvýšenia. A tento stav v Prešove nastane vo štvrtok alebo piatok tento týždeň.
Teplota v bytoch by sa mala udržiavať v intervale 20 stupňov plus mínus 1 stupeň.
#66825
RE: RE: Prečo nekúria? 66825
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 20.9.2017 17:39
Vykurovacia sezona zacina 1.septembra a technicky je to ok, lenze pre Spravbyt vykurovanie je velky biznis a s vykurovanim pri vyraznom ochladeni nebol problem dokial sme nemali na radiatoroch namontovane snimace na odpocet skutocne odobraneho tepla v bytoch. Ludia v bytoch naj ochoreju, najmä ti starci- vlastnici, ktorych by bolo najlepsie vystahovat na geriatriu, do zosiek, domovov dôchodcov a byty im rozpredat pod zamienkou, ze treba hradit im pobyt v socialnych zariadeniach...
#66827
RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66827
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 20.9.2017 20:22
Takže ešte raz:
Začiatok vykurovacej sezóny je určený vyhláškou č. 630/2005 Z.z. Úradu pre reguláciu sieťových odvetví. Dodávateľ tepla je povinný začať s dodávkou tepla, ak priemerná denná teplota vzduchu vo vykurovacom období (od septembra do konca mája) klesne počas dvoch za sebou nasledujúcich dní pod 13 °C. Rovnako sa aj podľa predpovede vývoja počasia od autorizovanej meteorologickej stanice nesmie očakávať zvýšenie vonkajšej priemernej dennej teploty v nasledujúcom dni nad 13 °C.
A na radiátoroch máte namontované pomerové rozdeľovače tepla a nie snímače na odpočet skutočne odobraného tepla v bytoch. Hlavný merač je už dlhé roky namontovaný na vstupe do bytovky a podľa neho sa platí. Vaše pomerové merače v bytoch iba rozdelia túto platbu na byty podľa spotreby.
Trochu objektivity by nezaškodilo.
#66832
RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66832
grogi (ID: 134) | 5% Pokročilý
grogi | 21.9.2017 09:34
Absolútny súhlas. A nechápem byty, ktoré rozdeľovače nemajú namontovane a majú dokonca aj nefunkčné ventily na radiátoroch.
#66839
RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66839
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 21.9.2017 16:23
Podla toho co si napisal, by este nemali kurit, ale môzes si sam overit, ze dnes v noci kurit zacali...
Neuvedomujes si jednu vec: teplo setri ventil a nie merac! ze merace nic nesetria by ti malo byt jasne a ze sa reguluje ventilmi na radiatoroch to by ti malo byt tiez jasne.

Odkedy mame v byte namontovane merace tepla, kazdy rok mame od Spravbytu preplatok cca 400 e usetrenych na teple. Vsetci boli na tom v panelaku rovnako = ziadne merace=kazdy rok nedoplatok pre kazdeho. Dodavatel tepla vdaka tomu, ze sme nemali merace, sa paradne nabaloval este s niekym. S namontovanymi meracmi prestavas byt okradany Spravbytom/dodavatelom tepla. Okrem toho, socializmus uz skoncil, co uzivam a kupujem si zaplatim a mam moznost o tom kolko miniem rozhodnut, o vlastnych peniazoch a nie peniazoch susedov. A raz mi chceli nabulikat, ze vlastne kurenie mat nemôzem, ale pravdaze môzem, ked naozaj budem chciet. Ze mi take nieco musia podpisat vsetci vlastnici bytov, to je tiez len preto, aby Spravbyt mal co najsirsie koryto, z ktoreho sa da co najviac vyryzovat... Ide o to, ze merace odmeraju presnu spotrebu v jednotlivych bytoch a tak si kazdy zaplati to co spotreboval a nie plosne rozratane, sice podla rozlohy bytu, ale aj tak spriemerovane na cely panelak, tym padom nie spravodlivo. Vie sa kolko tepla, ktory byt spotreboval, a podla toho si kazdy zaplati svoj spravodlivy nedoplatok, alebo dostane svoj spravodlivy preplatok odvijajuci sa od nastavenia zalohovych paltieb a presnej spotreby.
#66844
RE: RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66844
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 21.9.2017 18:17
V svojom príspevku máš rad nepresnosti a bezdôvodne obviňuješ Spravbyt že ťa okrádal. Tak ako vtedy, tak aj teraz bytovka platí podľa merača tepla na päte bytovky. Ani vtedy a ani teraz sa neplatilo rozdielne. Takže ťažko ťa mohli okradnúť. Teraz sa iba platí spravodlivejšie podľa pomerových rozdeľovačov /nie meračov v byte/. Celková suma sa však nemení. Tento pomerový rozdeľovač iba určí tvoj pomer na spoločných nákladoch /nie absolútne množstvo tepla/. Navyše sa ešte uplatňujú korekcie nevýhodnosti bytu. Aj teraz ide 60% na plochu a 40% na dieliky /ak sa na schôdzi nedohodlo inak/
A k ventilom... bežné ventily sú už prežitok do múzea. Ak chceš fakt ušetriť používaj termoventily, tam si nastavíš požadovanú teplotu a on si ju sám reguluje.
#66855
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66855
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 22.9.2017 17:50
Aky si mi ty mudry... Kto tu hovori o beznych ventiloch, jediny ak ty. Pouzivame ventily=termoventily a nepotrebujem sa dalej rozpisovat, pretoze to povazujem za samozrejmost, ze ide o termo... A pravdaze mame na radiatoroch nainstalovane merace=pomerove merace=rozdelovace ako pise dalsi prepo mudry v prispevku nizsie... a zabudol si este dodat, ze zalezi i na tom ake mas radiatory, ake okna a v akej kvalite, ci je panelak zatepleny atd, atd...
Nebudes ty jeden z tych vchodovych dôvernikov mudrych, ktory si nieco niekde precitali a na schôdzi sa tvaria akoby pozrali vsetku mudrost sveta?
#66857
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66857
borec (ID: 3376) | 23% Profesionál
borec | 22.9.2017 21:54
toto čo tu predvádzaš považuješ za slušnú a vecnú diskusiu? Podľa teba, ak nevieš niekoho presvedčiť faktami tak ho treba opľuť a znevážiť. Je to také Slovenské... .
#66864
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66864
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 23.9.2017 10:47
Toto na mna neskusaj, takyto spôsob komunikacie, aky predvadzas, poznam velmi dobre. Intriganstvo v panelakoch prekvita. Kadejakych primitivov co ledva ukoncili zopar tried ucnovky a nemaju nic ine na praci, len same klebety, ohovaranie, osocovanie... mame aj my v panelaku neurekom. Staraju sa do inych, pchaju do vsetkeho nos, hoci figu vedia.
#66880
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66880
prepo (ID: 2287) | 29% Praktikant
prepo | 24.9.2017 15:51
Len preto reagujem aby som ti zlepšil náladu po reakciách jankakor. Jej písať nemá zmysel.
#66891
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Prečo nekúria? 66891
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 27.9.2017 17:27
Byt to na borcovi, dodnes by neboli kurili...
#66842
čítaj čo píše borec 66842
prepo (ID: 2287) | 29% Praktikant
prepo | 21.9.2017 18:09
v byte nemáš merače, ktoré ti ukážu spotrebu napr. v Jouloch
ale pomerové merače (možno aj slengovo rozdeľovače), ktoré sa používajú na pomerové rozdelenie skutočného odobratého tepla, ktoré sa meria na vstupe do bytovky.
Ak ty veľmi šetríš a susedia nie, tak aj tvoju platbu to ovplyvní, pretože sa zvýšená spotreba odmeraná na vstupe do bytovky pomerovo rozdelí a aj tebe viac či menej ovplyvní prepočítanú spotrebu tepla na kúrenie.
Vlastníci bytov ti musia odsúhlasiť odpojenie od centrálneho kúrenia podľa zákona. Nesúhlas ale musia náležite zdôvodniť, nestačí povedať že nie.
#66843
RE: čítaj čo píše borec 66843
prepo (ID: 2287) | 29% Praktikant
prepo | 21.9.2017 18:10
to bolo pre jankakor
#66865
RE: čítaj čo píše borec 66865
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 23.9.2017 11:04
Oni nemusia nalezite nic zdôvodnit, zopar kretenov rozostve vsetko. Jednoducho ti nepodpisu, nedaju suhlas a len preto, aby ti urobili zle... doslova sa potom v tom vyzivaju, poza chrbat sa ti vysmievaju...
#66894
RE: RE: čítaj čo píše borec 66894
nonazdar (ID: 231) | 5% Majster
nonazdar | 28.9.2017 08:00
Však čo čekáš od bývalíh ŠtBakoh, voj.pracovnikoh ...40r.sa tým živily...
#66903
RE: RE: RE: čítaj čo píše borec 66903
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 30.9.2017 11:27
Takyto blud, ze musis ziadat od vlastnikov bytov suhlas na odpojenie od centralneho kurenia... Ponizene prosikam pekne, podpisete mi, date mi suhlas? V panelakoch mas podla typu prevedenia bud 16 alebo v dvanastposchodovych 48 bytov, v osempodlaznych panelakoch so siestimi vchodmi 96 bytov, s osmymi vchodmi 128 bytov... a za kazdym vlastnikom, aby si chodil, ponizoval sa, polhodiny kazdemu vysvetloval, hoci aj tak to väcsina nepochopi alebo ani nechce pochopit, mnohi ti zamerne ani dvere neotvoria, dalsi ti povedia, ze nemôzu podpisat, lebo oni su tam viaceri spoluvlastnici... A komu to najviac vyhovuje, no Spravbytu...
#68260
Podvodníci 68260
deja_vu (ID: 543) | 29% Pokročilý
deja_vu | 1.3.2018 17:01
Pozrite video, čo robia, aké svinstvo.

Výpalníci idú k nám ! Súkromná dražobná spoločnosť ide!
https://www.youtube.com/watch?v=YI7MKI6HtL4

Dobrovoľné dražby!
Spravbytkomfort a Súkromné dražobné spoločnosti, zjavne sa jedná o organizovaný zločin!!!
#68266
RE: Podvodníci 68266
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 2.3.2018 10:39
Dobrovolne drazby bytov cez sukromne drazobne spolocnosti. HARCAR zo Spravbytkomfort robi taketo spinavosti, napriklad, cez sukromnu drazobnu spolocnost z Kosic, cez Dzurikovcov.
Kliknite na publikovane clanky:
To je sila.
http://www.pluska.sk/plus-7-dni/komentar-tyzdna...

https://kosice.korzar.sme.sk/c/4641148/optity-p...

Jaroslav Dzurik /sef inspekcnej sluzby ministerstva vnutra na vychodnom Slovensku/. Tazky alkoholik, pre problemy s alkoholom vyluceny z inspekcie, personalnym rozkazom ministra vnutra prepusteny zo sluzobneho pomeru s nastupom na dlohodobe protialkoholicke liecenie na Prednej Hore.
A Mgr. Jaroslav Dzurik ml, sukromna drazobna spolocnost, konatel, prokurista spolocnosti.
#68431
RE: RE: Podvodníci 68431
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 8.3.2018 17:30
Tí Košičania majú v Prešove znalca, ktorý pre nich vykonáva obhliadku a ohodnotenie konkrétnych nehnuteľností. Kto z Prešova pre nich spracúva ohodnotenia?
#68510
RE: RE: RE: Podvodníci 68510
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 12.3.2018 11:52
Vola sa Marian Kurej.
Tu ho mas aj s podrobnejsim infom k jeho osobe...
https://obcan.justice.sk/infosud-registre/-/isu...

Dobrovolne drazby bytov bez suhlasu vlastnikov, bez rozhodnutia, uznesenia sudu, bez toho, aby Kureja vlastnik pustil do bytu, bez obhliadky bytu vypracuje posudok, spracuje ohodnotenie a to tak, ze odfoti bytovy dom z vonka, odfoti vchod do obytneho domu, zo Spravbytkomfort si vyzdvihne zakladne parametre k bytu... byt doslova surovo cenovo podhodnoti ! , a za , takzvane, jeho ohodnotenie bytu, za jeho znalecky posudok sukromna drazobna spolocnost vlastnikom bytov zapocita obrovske sumy, s rôznymi ukonmi, ktore si tito podvodnici zapocitavaju, to cini radovo niekolko tisic euro...
#68526
RE: RE: RE: RE: Podvodníci 68526
zdenka (ID: 990) | 6% Pokročilý
zdenka | 13.3.2018 16:12
Pôsobil na Bytovom družstve
#68270
68270
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 2.3.2018 13:48
bytová mafia, ryžuje na teplej vode, aký je len ten slovenský národ sprostý a zastrašovaný.
#68616
RE: 68616
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 21.3.2018 14:13
Robia si vlastne drazby bytov. Vydrazia ti byt v dobrovolnej drazbe, bez tvojhu suhlasu, bez rozhodnutia sudu, lebo oni sa tak rozhodli...
#70091
Odpočet odobratého tepla 70091
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 30.1.2019 17:29
Koncom minulého týždňa nám v bytoch na sídlisku robili odpočet tepla, akože odpočet je ku 31. decembru 2018. A máme už bezmála koniec januára 2019. Spočiatku, keď v bytoch nainštalovali pomerové merače, odpočet robili hneď po Novom roku, ale z roka na rok dátum odpočtov stále posúvajú. Najprv po Novom roku, potom to bolo 7. januára, potom 15. januára a postupne neskôr a neskôr, až čakám, kedy nám odpočet ku dňu 31. december urobia na konci vykurovacej sezóny. Dokáže tento postup zo strany Spravbytkomfort niekto vysvetliť?
#70095
RE: Odpočet odobratého tepla 70095
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 30.1.2019 22:12
asik prešli na rusnacky kaľendar... každy pricahuje radiatory, ta čekaju chto povoľi... a teho roku prituhlo...
#70099
RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70099
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 31.1.2019 09:31
A radiator je tip LGBT?
#70100
RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70100
trex (ID: 653) | 1% Majster
trex | 31.1.2019 15:48
a jeden bradaty z cias socializmu na temu lgbtabcdefgrjz
--pekna čajočka sa oprela v januari o radiator , aby sa zohriala
--radiator si sam pre seba hovori : kua, keby som nebol teply , tak by som ťa poriadne vyehmm...
..next
#70101
RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70101
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 31.1.2019 17:08
Treba pozrieť ODPOČTOVÝ LIST (Spravbytkomfort), je tam typ vykurovacieho telesa.
Zapísané v stlpci sa nachádzajú čísla PRVN a k príslušnému číslu DIELIKY MINULOROČNÉ. Pod tým je uvedené: "Užívateľ bytu svojím podpisom potvrdzuje zhodu údajov na odpočtovom liste so skutkovým stavom na PRVN (pomerový rozdeľovač vykurovacích nákladov) pre účely zúčtovania, že odpočtoví pracovníci fyzicky vykonali odpočty na PRVN v byte. ODPOČET K DÁTUMU - znamená odpočet ku 31.12. predchádzajúceho roka." Pod tým je meno odpočtára, dátum odpočtu (bezmála koniec januára! ).
#70102
RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70102
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 31.1.2019 17:41
hangari, ODPOČTOVÝ LIST

http://www.spravbytkomfort.sk/data/article/file...
#70106
RE: RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70106
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 1.2.2019 08:20
LIST zneše veľo, aľe dze kupic tlačiareň na bankovky... ?
#70108
RE: RE: RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70108
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 1.2.2019 09:42
... vof CEB-ke, tam fiči tlačareň 24 hodzin.
#70111
RE: RE: RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70111
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 1.2.2019 17:12
Prečo tlačiareň? Zamestnanci Spravbytkomfort za provízie vynášajú informácie o bytoch realitným maklérom a realitkám jedna báseň.
#70136
RE: RE: RE: RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70136
jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
jankakor | 6.2.2019 15:17
Este aj ochotne vyvolavaju a ponukaju sa, jak zapredane prostitutky...
#70138
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70138
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 6.2.2019 22:10
...mne neidze do hlavy, že ľudze su vlastnici bytov a nemožu rozhodovac o svojim majetku... ja som ziscel, že kurene ma stupačky na chodboch... co z teho plyňe? - že každy byt je vetva - a zteho plyňe, že kedz odrežem radiatory, nič še nestane... (do kovošrotu)... my i tak kurime zo žehličku - je to lacnejše... stravbyt tote miliardy pošela na belize...
#70139
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70139
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 6.2.2019 22:10
...mne neidze do hlavy, že ľudze su vlastnici bytov a nemožu rozhodovac o svojim majetku... ja som ziscel, že kurene ma stupačky na chodboch... co z teho plyňe? - že každy byt je vetva - a zteho plyňe, že kedz odrežem radiatory, nič še nestane... (do kovošrotu)... my i tak kurime zo žehličku - je to lacnejše... stravbyt tote miliardy pošela na belize...
#70281
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Odpočet odobratého tepla 70281
civilisations (ID: 921) | 34% Profesionál
civilisations | 25.2.2019 17:35
Všetko len dočasu, na každého raz príde.
#74908
Podvodnici 74908
5.3.2008 (ID: 331) | 4% Praktikant
5.3.2008 | 4.5.2021 12:41
Podvody s bytmi.
#74912
Persi dokonceni 74912
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 6.5.2021 08:36
...najomni bit, tzv.borisovka, je vo Thajsku? Pre najomnikoch zadarmo poskituje thajske masaze. Terazki hledaju noveho spravcu. Musi znac opravovac startere, sicke tipi.
#74918
RE: Persi dokonceni 74918
vlkodlak (ID: 5348) | 0% Majster
vlkodlak | 6.5.2021 14:23
...moj kedz ňeštartoval, tha som parkoval dolu brehom... abo ciskac... AĽE boris ma asik vecej životy... jak mačka...
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK