Štvrtok, 28. marec 2024
Meniny má Soňa | zajtra Miroslav
Diskusia k článku:

I. MIKLOŠ: Dopravná situácia v Prešove je zlá, vláda sa ňou zaoberá

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
#8947
Obchvat bude! Mikloš podporil Mateja 8947
suede | 22.11.2010 20:14

Tento príspevok porušil kódex diskusného fóra , a preto bol odstránený.

#8948
RE: Obchvat bude! Mikloš podporil Mateja 8948
robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
robiinno | 22.11.2010 20:21
mily suede ... pise sa: "blahoslaveni chudobni duchom, lebo ich je nebeske kralovstvo" :o) . bodaj by si mal pravdu - ale by ma zaujimalo, ze ak by vyhral napriklad niekto iny - Kolarova, Bidovsky, Hagyari, Laca - tak by to Miklos nepodporil ??? ? ak by to nepodporil, tak potom nema zaujem na rieseni veci na Slovensku :o) :o) ... apropo suede - tymto vyjadreniam politikov verim asi tak, ako ked podporia :o) vystavbu dialnic.
#8950
8950
blackfire (ID: 43) | 2% Majster
blackfire | 22.11.2010 20:28
Prešov bude mať obchvat bez ohľadu na osobu primátora. Prečo?
Z pohľadu vlády by bol ideál Matej. Avšak podpora vlády na východe je malá a ak chcú obhájiť výsledok z volieb musia začať makať pre východ. Možno stratia mesto ale získajú východ pre parlamentné volby.
#8951
RE: 8951
bigii1 (ID: 1497) | 0% Začiatočník
bigii1 | 22.11.2010 20:34
Aj PH mal podporu z vládnej strany ale o obchvat sa vôbec nezaujímal a preto začiatok stavby posunula predošlá vláda na úplný koniec výstavby diaľnice D1 zo začiatkom stavebných prác v roku 2014.
#8953
RE: RE: 8953
suede (ID: 1113) | 0% Začiatočník
suede | 22.11.2010 20:46
presne tak, a preto moze dnes na drzovku behat s peticnym harkom. Kam to potom zanesie, na Radu mudrych? aby ho korunovali ZA VIZIONARA CELEJ GALAXIE?
#8954
RE: RE: 8954
blackfire (ID: 43) | 2% Majster
blackfire | 22.11.2010 20:46
Možno len uveril vodcovi, že diaľnice budu do konca roka 2010, a kým sa prebral, tak bolo neskoro :-)
#8976
RE: RE: RE: 8976
Char (ID: 560) | -2% Majster
Char | 22.11.2010 22:57
Blackfire, to si dobre vystihol.

Ja by som doplnil, ze PH vtedy v roku 2006 opisal do svojho volebneho programu programove tezy cerstvej Ficovej vlady, ked v Bratislavskych vladnych kuloaroch bol svet este gombicka.

Podpora najomnych bytov, zateplovanie, dialnica - presne toto mala vlada vtedy v programe a presne tymto ohuril PH neznalých Presovcanov.

Podobny pristup vnimam aj teraz, ale co uz.
#8955
RE: RE: Budze... 8955
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 22.11.2010 20:48
Kec Miklošovi dobre kapne do kešeni, jak staremu uplatkarovi/inač pervotredni vranovski gluptak/, ta možno aj budze, kec mu dakto neda ľepši uplatek...
#8977
RE: RE: RE: Budze... 8977
pistata (ID: 1291) | 0% Začiatočník
pistata | 22.11.2010 23:00
Neurážaj!!! Hagyari neurobil nič. Dnes to každý vidí. Len pochlebovači radnice a primátora nás presviedčajú o inom. Ako boľševici...
#9027
16 rokov 9027
howgh (ID: 1353) | 0% Začiatočník
howgh | 23.11.2010 11:57
ti KDH spolu s SDKU slubovali ze postavia plavaren. A vzdy po volbach sa na to vy...ali. Ale ty si s nimi spokojny, dnes ti vadi Pali co aspon nejaku noblesu priniesol do mesta... a Okruznu... atd a nemam pocit, ze prespal 4 roky ako uspávač "monsignore" Kopčák alebo tajný agent "NEDAŠE" Benč.
#9036
RE: 16 rokov 9036
Anjeliceeek (ID: 1301) | 0% Začiatočník
Anjeliceeek | 23.11.2010 13:51
Tak tak čistá pravda za terajším primátorom už nech je aký je vidno kus práce kto tomu neverí tak je asi slepý.
#9074
RE: RE: RE: RE: Budze... 9074
Hangari (ID: 287) | 16% Idol
Hangari | 23.11.2010 20:06
Kto je boľševik...
Ivanko je pohrobek vranovskeho prokuratora, uplatkarki na pozemkovim uradze, jedini kto še vožel na MB-čke na gimnazijum. kebi bul socik, je najtvardši komunista v republike a 1. tajomnik UV KSČ. Ivanko robi holokaust na slovakoch.
#9028
RE: RE: RE: Budze... 9028
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 23.11.2010 12:00
A ako vedia lacno stavať "oni" nás presvedčili výstavbou tunela Branisko, kedy na druhú rúru už nezostali peneži. Takže rušenie PPP je len o tom, aby provízie išli do správnych vreciek a nie o tom, aby to bolo lacnejšie. O tom nás veľmi skoro presvedčia, lebo najväčší chytráci aj napriek tomu, že sa premiérkou stala Radičová, Dzrinda a Mikloš, stále mútia vodu.
Veď voľbou Generálneho prokurátora skoro nastrčenú Radičovú dohnali k demisii. Ktohovie čím ju udržali po tomto jej vyhlásení vo funkcii... .
#8986
8986
andrej (ID: 1094) | 7% Pokročilý
andrej | 23.11.2010 07:37
Nikde v celom príspevku nevidím, že p. Mikloš uviedol konkrétny termín, kedy sa má situácia v doprave začať riešiť.

Cítam len ničnehovoriace frázy o tom aká je situácia zlá a aká je priorita tejto vlády. Minister dopravy sa vyjadril jasne. Prioritou pre neho je Žilina (napriek tomu, že štátny tajomník je prešovčan).

Asi sa presuniem do témy paranormálne javy pretože opätovne zažívam dejavu z pred ôsmich resp. dvanástich rokov.
#8991
8991
barcod (ID: 1260) | 0% Začiatočník
barcod | 23.11.2010 09:01
Je to smutne, ze tolko politikov z vychodu je vo vlade a nikto nechce pomoct krajskemu mestu s jeho dopravnymi problemami. Ak by p.primator mal peniaze na tento projekt tak si mozete byt isti, ze by to zrealizoval. Ale bez podpory vlady sa takato velka vec urobit neda. Ale ak niekto z Vas vie ako to zrealizovat tak poradte prosim ved sa jedna aj o Vase mesto. Prajem pekny den.
#8992
RE: 8992
blackfire (ID: 43) | 2% Majster
blackfire | 23.11.2010 09:06
Hagyari zverejnil, že rokuje so spoločnosťou, ktorá by dokázala do troch rokov vybudovať zo súkromných zdrojov obchvat Prešova. Obchvat by nešiel cez Nábrežnú komunikáciu, ale mimo mesta. Bol by postavený na báze PPP projektov, v praxi by išlo o mýto pre nákladné autá, ktoré by mali zákaz vstupu do Prešova. Obchvat by odľahčil Levočskú, Vajanského a Nábrežnú komunikáciu.
16. 11. 2006
#8994
RE: RE: 8994
andrej (ID: 1094) | 7% Pokročilý
andrej | 23.11.2010 09:22
Presne takýmto spôsobom by som to riešil aj ja. Ak nechce pomôcť štát, tak si pomôžme sami. So Skanskou príp. Doprastavom, alebo s akýmikoľvek čínanmi môže rokovať aj mesto. Nepotrebuje k tomu štát. Stačí ak sa spojí MsÚ spolu s VÚC bez pohľadu na strannícke tričká a nakontaktovať sa na dodávateľa, ktorý má záujem o takúto spoluprácu.

Musíme si zvyknúť, že predsedom Vúc je človek zo Smeru. Je to holý fakt a s tým musíme žiť. Ak sa chceme pohnúť ďalej treba začať spolupracovať. V komunálnej politike sa musíme prestať hrať na ľavicu, pravicu, Smer, SDKU, KDH a pod. Roky sa v Prešove ťaháme pretože ty si ten a ty si onen a kam to vedie? NIKAM! Sme všetci Prešovčania (teda až na jedného rodeného banskobystričana) a všetci by sme mali spolupracovať.
#8996
RE: RE: RE: 8996
robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
robiinno | 23.11.2010 09:37
andrej :"V komunálnej politike sa musíme prestať hrať na ľavicu, pravicu, Smer, SDKU, KDH a pod. ... . Sme všetci Prešovčania (teda až na jedného rodeného banskobystričana) a všetci by sme mali spolupracovať. " - TAK by to malo byt... ale hold je tu politika a ta deli na pravo lavo - napr. zastupca Char to len podnecuje (no ani sa necudujem :o) ) - lebo prenho je najlepsi vo veducich poziciach politik (nevyvraciam - ale ani to nie je pravidlo) ... podla neho treba dosadit politika (hoc podla mojho nazoru nesikovneho p. Mateja) a politicka strana sa potom bude starat :o) :o) :o) :o)
#9008
RE: RE: RE: 9008
blackfire (ID: 43) | 2% Majster
blackfire | 23.11.2010 10:24
Všimol si si dátum vyhlásenia? Ak by som bol vo vláde a začul by som vyjadrenie primátora tohto typu, tak prvé, čo by som urobil, vynechal by som stavbu obchvatu zo štátneho rozpočtu a prostriedky presunul na iný projekt. Načo sa pchať niekde, kde si to urobia sami. Nebolo to vyjadrenie na škodu? Výsledok vidíme.
#9010
RE: RE: RE: RE: 9010
andrej (ID: 1094) | 7% Pokročilý
andrej | 23.11.2010 10:36
Kašlime na vládu. Postarajme sa o to sami.
#9013
RE: RE: RE: RE: RE: 9013
kulik (ID: 90) | 19% Pokročilý
kulik | 23.11.2010 10:48
Takze zraz dnes o 15.00 na Vydumanci, lopaty so sebou
#9077
RE: RE: RE: RE: RE: RE: 9077
robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
robiinno | 23.11.2010 20:26
a co budzeme robic na Vydumanci ... vydumovac ? :o) :o) :o)
#9011
RE: RE: RE: RE: 9011
robiinno (ID: 51) | 10% Pokročilý
robiinno | 23.11.2010 10:42
presne tak ... nase dane spravuje vlada - tak preco ju vynechat, nech len tam je pekne zakomponovana
#9016
RE: RE: RE: RE: RE: 9016
andrej (ID: 1094) | 7% Pokročilý
andrej | 23.11.2010 10:53
už je zakomponovaná 20 rokov.
#9014
RE: RE: RE: RE: 9014
Char (ID: 560) | -2% Majster
Char | 23.11.2010 10:51
To vyhlásenie nebolo na škodu tak, ako si to myslel, lebo nebolo určené pre vládu. Nikto rozumný ho vážne brať nemohol.

Prešovčanov však zblblo dokonale, kedze ich dôvera sa masívne priklonila k autorovi vyhlásenia.
#9019
RE: RE: RE: RE: RE: 9019
blackfire (ID: 43) | 2% Majster
blackfire | 23.11.2010 11:10
Ale ako výhovorka dobré. Keby vtedy nabehol za Ficom s petíciou, tak by si videl. Fico sa štrajkov a podobných aktivít veľmi bál. Napríklad štrajk dopravcov.
#9051
Izolovany vychod 9051
barcod (ID: 1260) | 0% Začiatočník
barcod | 23.11.2010 16:30
Kazda vlada, ktora doteraz bola sa o vychod Slovenska nezaujimala. Ja ale viem, ze p.primator preto robil a robi vsetko co je v jeho silach. Zupan je clenom SMERu a co vybavil? Nic a nikdy ani nevybavi. Takze ci sa jedna o politicke strany alebo nie, je to stale to iste. Mnohi z Vas tu mate pravdu ale sami vidite, ze to je zese len o dobrej voli pomoct ludom a nie len sebe ako to robia nasi politici.
#9063
A čo robil Mikloš v rokoch 1998 - 2006 ? 9063
tepšička (ID: 1299) | -6% Pokročilý
tepšička | 23.11.2010 18:50
8 rokov bola vláda pod vedením SDKÚ a pre východ neurobili NIČ.
Akurát vytunelovali tunel Branisko.
Zrazu spasitelia.
To sa tie autá zjavili v Prešove až v minulom roku?
Doteraz obchvat nebol potrebný?
A čo kolega Fígeľ? Že vraj diaľnica nie je priorita a ide sa robiť cesta z BB na sever.
#9068
RE: A čo robil Mikloš v rokoch 1998 - 2006 ? 9068
nikak (ID: 39) | 1% Pokročilý
nikak | 23.11.2010 19:17
... čistá predvolebná agenda, ale to nevadí. Som rada, že takto verejne prezentovali svoj záujem, aj keď ma prekvapuje čo tak rýchlo zmenili názor, ešte pred 3 týždňami bola priorita niekde inde :-)

Tak uvidíme po voľbách, ako sa vláda k tejto téme postaví. Na snahu odovzdať 10 tisícovú petíciu zatiaľ vláda nereagovala a Prešov čaká na audienciu u pána ministra. Po voľbách, samozrejme... :-)
#9069
9069
gerard4 (ID: 64) | 16% Pokročilý
gerard4 | 23.11.2010 19:28
Dnes bol zraz modrej mafie na pesej zone? Lebo, ak ano, tak patkaň (Dzurinko) a privatizer (Miklož) zlepsili dopravnú situáciu v Prešove, nastavali si limuzinky na chodniky.. Dakujem za menej aut na cestach v centre :D
#9076
Suede a bigii1, ale riadne trepete, 9076
Miloš (ID: 858) | 0% Začiatočník
Miloš | 23.11.2010 20:13
ako som už uviedol v inej téme, v roku 2009 sa správoplatnilo územné rozhodnutie na stavbu D1 Prešov západ - Prešov juh, t.j. obchvat o ktorom teraz rozpráva Mikloš a Matej, a v roku 2010 sa správoplatnilo územné rozhodnutie na stavbu R4 - teda severný obchvat mesta Prešov. To všetko nielen ale aj vďaka Hagyarimu. Takže tak... Mimochodom, Prešov by viac potreboval (na základe sčítania dopravy) severný obchvat, ako ten, ktorý nám teraz sľubuje Matej /vie prečo tak robí, lebo tento projekt má už vysúťaženého dodávateľa projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie/.
Tento smer dopravy totiž po dokončení tretej etapy Nábrežnej komunikácie bude tak na 20 rokov kapacitne poriešený. Tranzitujúcej dopravy zo smeru Poprad cez Prešov (bez zastávky v Prešove) s pokračovaním na KE je údajne len okolo 5 percent, a len túto časť dopravy porieši obchvat D1 Prešov západ Prešov juh!
#9090
RE: Suede a bigii1, ale riadne trepete, 9090
Synklastyk (ID: 204) | 0% Pokročilý
Synklastyk | 23.11.2010 22:42
Tiež si myslím, že sever juh je dôležitejší, našťastie to podporuje aj EU.
http://www.webnoviny.sk/ekonomika/nova-vychodoe...
http://www.webnoviny.sk/svet/22-oktobra-fotoobj...
http://www.skg.sk/sk/detail-28-60641.html
#9094
RE: Suede a bigii1, ale riadne trepete, 9094
Char (ID: 560) | -2% Majster
Char | 23.11.2010 23:20
Vidím to podobne, ak na to pozeráme dnešnými očami. Úplne by som nevylúčil, že budúcnosť nás môže prekvapiť.

Čo sa však týka sčítania dopravy v Prešove a najmä odhadu pomeru cieľovej a tranzitnej dopravy - mne tam niečo nesedí od doby, keď sa pred verejnosťou mávalo s údajmi o tom, že väčšina dopravy končí v meste a preto vybudovanie ďalekého obchvatu mesta je neefektívne a výhodnejšie je viesť tranzit cez mesto, lebo takto posilnené komunikácie sa využijú pre zlepšenie vnútromestskej dopravy.

Mne sa zdá, že pred nejakými zásadnými rozhodnutiami by sa malo najprv urobiť dôveryhodné a široko akceptované sčítanie dopravy.

Lebo niekedy to vyzerá tak, že o serióznu dopravnú analýzu nie je záujem, pretože by to zasiahlo politikom do ich záujmov, ktoré uspokojujú výstavbou konkrétnych úsekov rýchlostných ciest a diaľnic.

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK