Diskusná téma:
Chujdik z pozície svojej fcie už mal dávno robiť bordel na ministerstvách, u zadávateľa výberového konania, v médiách, . . .
ale on to má niekde hlboko v kloake, pardón, chcel som napísať v koale (ale to je vlastne jedno), aby obhajoval záujmy ovčanov zo svojho teritória.
Nájdi čo i len jedného spokojného vodiča s týmto dlhodobo ne/postupom stavebných prác, čo prechádza denno denne týmto úsekom a máš u mňa pivo. Mám len jednu podmienku. Nesmie byť zbavený svojprávnosti alebo pacientom na uzavretom oddelení.
A s tebou už na túto tému viac nekomunikujem. Neviem čo si si šlohol, ale momentálne nie si pri zdravom rozume.
A teraz k veci. Kto si? Čo si? Že určuješ čo sa počíta a čo sa nepočíta? Každý využíva cestnú sieť, ako chodec, vodič, spolujazdec, cyklista, cestujúci v MHD, cestujúci v SAD... . KAŽDÝÝÝÝÝ.
Ale dakujem ti za prednasku z vyhlasky o cestnej komunikacii. Avsak ako chodec alebo cyklista asi tazko zazijes dopravnu zapchu resp. vyuzijes kruhovy objazd. :-D
a netrep tu hluposti..co chudik..no co chudik..no vyhral regulerne vo volbach... a co? ludia su asi spokojni ked ho volia... obchvat riesi ministerstvo dopravy..nie chudik..ani turcanova... cize skusim opat trpezlivo este raz... moze ho chudik alebo turcanova uctivo poziadat...a on uctivo odpovie ze urobi vsetko preto aby to bolo v sulade so zakonom...a blaaa blaaaa blaaaa... este si si nezvykol na predvolebne taraniny? asi budes mladsieho data...ci co maju robit politici nadavat...aby dostali viac hlasov?
Niekto (SSC) pride do mesta (Presov) a rozbije existujucu cestu. Sposobi tym problemy celemu mestu. Kto by s nim (SSC)mal natahovat a hadat? Ved niekto predsa reprezentuje mesto a mal by za neho "bojovat" v takomto pripade, ci nie?
Kde sa da zistit, ci niekto (zupan, primator/ka) uz vobec nieco v tomto smere podnikol?
, ty si riadne trafeny. Pisal som o probleme jedneho chudaka a asi patris medzi ritolezcov a STB. Preco by som mal riesit nieco na socialke? Si jedno hnusne zviera, a vstup si do svedomia, ty ritolezec a chudak po byvalom Hagyarim.
zrazu ta vykopnu a zrazu cerveny salik nema to caro, sliedis tu jak tchor a davas rady. Ani poslancom nevyslo, ani praca, ani ritolezectvo nepomohlo.
ved vies kde sedim, nenakopem chudaka a krysu.
Kruhový objazd
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
franta | 29.7.2015 15:40
Čo sa vlastne deje s kruhovým objazdom. Nie je to hanba pre vedenie mesta a VUC?
koala | 29.7.2015 15:50
nie je to hanba mesta ani vuc...hanba je ked niekto vypisuje hluposti. mesto s tym ma spolocne asi tolko ako ty.. a hanba je ze sa v tomto malickom statitu nedokazalo za 25 rokov urobit 450 km dialnice. teda necele dva kilometre rocne...
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
Roobert | 29.7.2015 19:14
Chlape sorry vies ze ta mam rad ty "eraser" ;) ale vyhovarat sa na to, ze to ma na starosti niekto iny je akoby som sa ti ja vysral pred vchod do brany tvojho domu a ty budes hovorit, ze odpratat by to mal ten kto sa tam vysral, alebo ten kto ma ulicu cistit. predpokladam, ze by si minimalne nahanal spravcu nech to odstrani. Primator je primator MESTA nie Mestskeho Uradu!!! ! Ma sa starat o cele mesto a nie alibisticky sa vyhovarat, ze s tym nic nezmoze. Kto chce hlada spôsoby, kto nechce hľada dôvody... .
koala | 29.7.2015 20:27
Robko a ostatni... Suhlasim... Že sa ma starať o mesto... Pisem o tom ze nemas žiadne paky na stat.. môže. Ich požiadaťb uctivo chudik.. Aj primatorka.. A on im uctivo odpovie.. ale robko ake tu mas riesenia financovania? Pokračovania stavby keď to tu prirovnáva s s odpratanim hovna? Vies koľkokrát sa nahanalo? Samozrejme..presov je pre bratislaby priorita...preto sa tu zacalo s dialnicou ze? A ešte niečo...skôr bude obchvatblavy a môžete sa aj na hlavu postavit
franta | 29.7.2015 16:15
Je potrebne pozrieť sa do poslaneckých lavic v Prešove, kto tam sedí a aké funkcie zastavali za vlády SDKU a čo spravili pre Prešov. Kto to ma riešiť? Ak nie vedenie mesta a VUC, tak sadnime všetci do vlakov veď je nás v meste okolo 100 tisic a poďme do Bratislavy, alebo zastavme dopravu cez mesto.
koala | 29.7.2015 17:08
No nechsapaci a stastnuv cestu do hlavného mesta... Skúsim ešte raz...poslanci a tým nemaju nič spoločné...ani chudik..ani turcanova... Mozu tak pána ministra pekne poprosit... A ten im zdvorilo odpovie ze za bude snaziturobit všetko čo je v jeho silach.. A bude to povazovat za prioritu...poslanci nevedia zabezpečiť ani elementárne potreby svojej mc..nie to obchvat.
Nostradamus | 29.7.2015 18:56
Skúsim len raz.Chujdik z pozície svojej fcie už mal dávno robiť bordel na ministerstvách, u zadávateľa výberového konania, v médiách, . . .
ale on to má niekde hlboko v kloake, pardón, chcel som napísať v koale (ale to je vlastne jedno), aby obhajoval záujmy ovčanov zo svojho teritória.
koala | 29.7.2015 19:05
co chces dosiahnut? o co ti ide? ludia su spokojni...iba ty a par antismerakov furt budu hucat...mali ste hagyariho hucali ste..zle...mate turcanovu opat hucite ze zle... co vlastne chcete?
Nostradamus | 29.7.2015 19:22
JE8NUTÝ si od narodenia alebo si po autohavárií ostal s ťažkým devastačným poranením mozgu?Nájdi čo i len jedného spokojného vodiča s týmto dlhodobo ne/postupom stavebných prác, čo prechádza denno denne týmto úsekom a máš u mňa pivo. Mám len jednu podmienku. Nesmie byť zbavený svojprávnosti alebo pacientom na uzavretom oddelení.
A s tebou už na túto tému viac nekomunikujem. Neviem čo si si šlohol, ale momentálne nie si pri zdravom rozume.
koala | 29.7.2015 20:36
Asi si nepochopil... Vodiči sú nespokojní...celá doprava v meste je v kolabse...ale chudik nič nevyrieši...nemá na to paky...hoci je smerak ..v kolektíve nie je velmi oblubeny.. A primátorkab tiež nie...aký má dovod a motivaciu minister v blave aby tu dokončil nejaký po...obchvat? No žiadny..tak isto ako mu je jedno či tu je diaľnica.. hlavne ze ne do žiliny... Vies kolkokrat sa na ministerstve riešil obchvat? Veľakrát..vysledok? Vidis... A super ked hant padne.. nebude to hotove ani za 5 rokov... Spomnes moje slova...zial...lebo tiez používam cesty a nelietam vzduchom
pokajci | 1.8.2015 20:11
Koala co dristas? Ty vyuzivas cesty??? A ako ?? MHD sa nepocita
Roobert | 3.8.2015 20:21
Buď pozdravený všemohúci, ten čo určuje, kto a ako využíva cesty. Klaniam sa k tebe ako k tabuliam s desatorom.A teraz k veci. Kto si? Čo si? Že určuješ čo sa počíta a čo sa nepočíta? Každý využíva cestnú sieť, ako chodec, vodič, spolujazdec, cyklista, cestujúci v MHD, cestujúci v SAD... . KAŽDÝÝÝÝÝ.
pokajci | 3.8.2015 20:58
Roobert a ty kto si? Co si? Ochranca skrachovancov??Ale dakujem ti za prednasku z vyhlasky o cestnej komunikacii. Avsak ako chodec alebo cyklista asi tazko zazijes dopravnu zapchu resp. vyuzijes kruhovy objazd. :-D
Roobert | 3.8.2015 22:44
ja viem, ze v Presove niet kruhovych objazdov a tym padom nemas sajnu kto po nich chodi a ako sa na nich funguje. Plne to chapem, no nemusis sa tu zhadovat pred publikom diskutujucich. Je ich sice len 15 ale predsa... ;)
pokajci | 4.8.2015 08:37
Roobert ja ti verim ze v ustave sa takto hrate ale v realnom svete nemoze teplos so psikom sa postavit do jazdneho pruhu aby zazil dopravnu zapchu a cupitat za autom po kruhaci.
xelen | 4.8.2015 12:23
Teploš je hanlivé označenie pre homosexuála. Prosím používajte v komunikácii bežné termíny. Ďakujem.
Roobert | 4.8.2015 14:31
z čoho usudzuješ, že je niekto homosexuál? a ak by aj bol, nič ťa neopravňuje zhadzovať človeka s inou orientáciou. ja som heterosexuál a už som sa zúčastnil Gay Pride v Miami a v sobotu sa teším na pochod v Prahe...
pokajci | 4.8.2015 16:50
Robertko davaj si ale bacha v prahe maju kruhace tak ked budes cupitat medzi autami aby ta niekto zozadu nenabuchal ;-)
Roobert | 30.7.2015 06:53
hej administrator vadium, tu ti nevadi porusenie kodexu? vulgarny atak na diskutujuceho...
sekcovcan333 | 29.7.2015 17:42
ale , ale Koala, to za tolke obdobie si Chudik valal sunky? To je tu kazdy ja nic, ja muzikant? Toto snad nemyslis vazne? A nepisem o poslancoch smeru, lebo by som zacal nadavat a by ma slak trafil. Tie predvolebne taraniny vymyslel asi Ander z Kosic.
koala | 29.7.2015 18:50
kolega ty pekne chod riesit na socialne co potrebujes... :)a netrep tu hluposti..co chudik..no co chudik..no vyhral regulerne vo volbach... a co? ludia su asi spokojni ked ho volia... obchvat riesi ministerstvo dopravy..nie chudik..ani turcanova... cize skusim opat trpezlivo este raz... moze ho chudik alebo turcanova uctivo poziadat...a on uctivo odpovie ze urobi vsetko preto aby to bolo v sulade so zakonom...a blaaa blaaaa blaaaa... este si si nezvykol na predvolebne taraniny? asi budes mladsieho data...ci co maju robit politici nadavat...aby dostali viac hlasov?
sekcovcan333 | 29.7.2015 19:26
koala, ty si riadne trafeny. Pisal som o probleme jedneho chudaka a asi patris medzi ritolezcov a STB. Preco by som mal riesit nieco na socialke? Si jedno hnusne zviera, a vstup si do svedomia, ty ritolezec a chudak po byvalom Hagyarim.
koala | 29.7.2015 20:39
Tebe uz z toho riadne drbe... Hagyarimu mozes podakovat... Tak akurat...
janci | 1.8.2015 07:36
Koala suhlasim.. Hagyarimu dakujeme ze sa zbalil a smer BA, len skoda ze teba tu nechal... Ale naco by ta tahal zo sebov, zrobil si pre neho sasa a uz ta nepotrebuje.. Inak jak citam tvoje prispevky tak niekedy mam zdanie ze si naj odbornik na svete.. mal by si sa konecne zamestnat jak clovek prides na ine myslienky :)))
semafor1 | 1.8.2015 09:42
toto nepotrebuje komentar. Janci , nadherne si to vsetko vystihol. Amen
obcan111 | 29.7.2015 17:51
chudik pracuje v utajeni. JPP ze zrata kamziky.
obcan111 | 29.7.2015 19:32
Koala potrebuje novy softver
mam dosť | 29.7.2015 19:56
kto je koala?
sekcovcan333 | 29.7.2015 20:02
pan, ktory prezlieka kabat.
mino | 29.7.2015 20:00
Ja myslim ze stavba uz dokoncena.sak uz zacalo dovolenkove obdobie ta sicke uz dovolenkuju.az pred volbami se sicke zobudza a budu sa obehovac kto je lepsi a kto to skorej postavi.hanba nad hanby.co fico nepridze s nagelovanym pociatkom pokukac na vychod ze co se tu deje.sice nedeje.
mino | 29.7.2015 20:04
A jak to na slovensku chodi ta to za firmu Hant dostavia nejaka ina firma ktora to samozrejme najprv zbura a zacne stavat nanovo o to bude lacnejsi.
sekcovcan333 | 29.7.2015 20:08
keby si chodil rok do kosic, pochopil by si tuto slabinu Presova, kde tecu vodicom nervy. Nic nie je dokoncene...ak ides od PP. Este stastie, ze na Kuzmanyho sa nevysrali. Asi Chudik a Turcanova potrebuju okuliare, aby videli realitu, alebo seru na toto mesto.
koala | 29.7.2015 20:30
Pisem tu vyššie.. Ja chapem že vodicom tecu nervy...ale nechapes že chudik ani primátork. To nevyrieši? Aky ma minister strategicky dovod riesit to? Ze presovcanom tecu nervy? Má to srdecne v pazi... A ver tomu ze skôr bude hotový obchat blavy radovo 10 x drahsi než ten náš..
mino | 29.7.2015 20:32
Zapojil som sa do debaty lebo tak isto chodim denno denne z presova do kosic a nazad a kazdy den len cumim jak ta stavba stoji a nic sa tam nedeje a na dialnici sa robi vo velkom.hanba len tam namontovat kameru a spocitat kolko aut tadial prejde dennodene. Nic len markizu, jojku volat dennodenne nech kazdy tyzden nejaku reportaz tocia o tejto stavbe ta pomom sa mozno kompetentny konecne zobudia a daco zacnu robit
sekcovcan333 | 29.7.2015 21:02
pan Koala, ritolezec to ma tazke. Jedine keby si bol zupan, mozno by si to vyriesil. Prestan triedit ludi na volicov. Nechapem koho je okruh, ktoreho volica? Ked sa uz nieco zacne, patri sa to aj dokoncit. Tento svet nepatri politikom a zlodejom, ale normalnym vodicom, ktori chodia kazdy den do Kosic. Viac na teba nema zmysel reagovat, nebude zo psa slanina.
koala | 29.7.2015 21:14
Áno svet patrí vodičom ktori chodia každý deň do kosic.. boze si ty ale egoistické hovado... Chod kazdy den do vranova..chod kazdy den z okolitýchb obci...potesenie je tón najmä v zime... Ziadny obchvat nebude.. nikto ti ho tu v presove v blave nevydupe.. A ty budes stáť pred kruhacom palit benzín..znečisťovat vzduch a nadávať..lebo nic ine nevies...
koala | 29.7.2015 21:20
Tento svet patri vodicom :D ktorí chodia do kosic.. :D nie nie.. velmi sa myslis..svet patri tým ktorí maju prasulky a moc rozhodovat ...
mam dosť | 29.7.2015 21:09
koala nie si ty primatorka? Ked pred volbami slubovala riesenie dopravnej situacie v Po, preco by teraz nemohla a nemala urgovat kde sa len da aby sa vec dopravy riesila? Taktiez ked bola zaplava na trojke, tiez ju tu obhajovali ze nemoze za to, ale je pravda ze to riesila neskoro, nedosledne atd. Naco ju potom mame?
koala | 29.7.2015 21:17
Citas co píšem??? Urgovat moze.. A myslíš že minister zacne na zaklade urgencie zupana a primátorky okamzite stavat ? To si fakt myslis? :) aký má dovod? Pisem ze skôr bude postaveny obchvat blavy ktorý sa ešte nezačal ani stavat..
mam dosť | 29.7.2015 21:20
a urgovala si?
SasaXG | 30.7.2015 10:48
Ved pochopte, ludia su nespokojni a ty stale iba opakujes, ze zupan ani primatorka nic nemozu robit. Uz som to pisal v inej teme, nerozumiem tomuto:Niekto (SSC) pride do mesta (Presov) a rozbije existujucu cestu. Sposobi tym problemy celemu mestu. Kto by s nim (SSC)mal natahovat a hadat? Ved niekto predsa reprezentuje mesto a mal by za neho "bojovat" v takomto pripade, ci nie?
Kde sa da zistit, ci niekto (zupan, primator/ka) uz vobec nieco v tomto smere podnikol?
koala | 30.7.2015 14:17
A co mozu? No napíšte co mozu... Nic...ako som písal už parkrat .mozu napisat list...stretnut sa...a to je všetko.. sám som poslal takychto listov desiatky...ministrom..premiérovi...prezidentom rôznych zvazov...týkajúcich sa nie len ciest...ale aj velodromu...zimaku... Nie su peniaze... Ani nebudu...uctivo vam odpisu... V zneni.. ďakujeme za váš list...chapeme...momentálne nie sú prasule..budeme sa snažiť riesit v co najkratsom case..s uctou...
sekcovcan333 | 29.7.2015 21:22
uz si viem predstavit rokovanie ministra Pociatka s Chudikom a s Turcanovou. Bol ten panak niekedy na vychode?
koala | 29.7.2015 21:26
A o com ti tu celý čas píšem... ? Alebo pisem nezrozumitelne? Moze chudík aj primatorka rokovat... Minister nm a ine starosti..než než nejaký obchvat v presove a to ze ty ráno nervozne stojis dňa ceste do ke.. A nestihas do práce..s tie trápne vyhovorky potom...
semafor1 | 29.7.2015 21:40
ked uz premier nevie, ako rozkradol okruh, a nevie to ani minister dopravy, kto by ich mal o tom informovat? Rasi zapojil problem s Remetom cez tv aj Schustera. Neviem, zeby z vedenia nasho mesta sa ktosi vyjadril v tv.
semafor1 | 29.7.2015 21:42
kto rozkradol, ako sa rozkradol
micis | 30.7.2015 11:16
Treba dať dajakému bezdomovcovi 10€ nech sa postaví trebárs aj nahý do stredu kruhového odjazdu :) a bojkotuje za urýchlené dostavanie. Alebo treba začať zbierať podpisy, začať sa zhromažďovať. Ale demonštrácia by mala v prvom rade prísť zo strany šoférov. Čo tak naplánovať si stretnutie pri kruháči na nedeľu medzi 13-14 hodinou? ... a pozvať aj média.
sekcovcan333 | 30.7.2015 11:20
tak ako klesol Tatran vo futbale, tak je to aj s vedenim mesta , hraju pre mesto v stvrtej skupine.
koala | 30.7.2015 14:18
Zober si lieky..
sekcovcan333 | 30.7.2015 14:44
takyto hajzel pracoval pri primatorovi? Dufam, ak sa stretneme , ze mi to povies do oci. Taketo skrachovane individua tu sa odbavuju, ked ani pes do nich nekopne. Doporucujem ti navstevu psychiatrie, asi ta to obdobie poznacilo.
koala | 30.7.2015 15:06
Pravdaze ti to poviem..aj dnes... Daj mi svoje meno..alebo sa zastav u mna..prečítaj si čo si mi včera pisal.. ja som ti len slusne napisal zober si lieky.. krásne vyjadrovaniem..takzeb čakám tvoje meno do spravy.. alebo prid ku mne ty... Aby som ti povedal do oci... A ty mi povies co si pisal dobre hrdina? :), ty si riadne trafeny. Pisal som o probleme jedneho chudaka a asi patris medzi ritolezcov a STB. Preco by som mal riesit nieco na socialke? Si jedno hnusne zviera, a vstup si do svedomia, ty ritolezec a chudak po byvalom Hagyarim.
koala | 30.7.2015 15:13
Hajzel..ritolez..stbak..skrachovane individuum..takto reaguje zakomplexovany chudacik ktorému patrí svet...ktorý tu nadava na všetko lebo nepochodil na sociálnom..necudujem sa ze ta kopli s takymto vyjadrovanim do zadku.. :) kazdemu co jeho JE...
sekcovcan333 | 31.7.2015 08:32
ved vies kde sedim.zrazu ta vykopnu a zrazu cerveny salik nema to caro, sliedis tu jak tchor a davas rady. Ani poslancom nevyslo, ani praca, ani ritolezectvo nepomohlo.
ved vies kde sedim, nenakopem chudaka a krysu.
koala | 30.7.2015 14:32
Je to presne to isté ked vlada rozhodla o zrušeni priamych vlak.spojov do ba... Stretnutia rokovania...chudik..hagy..minister... Aktivisti...petície... A podobne lujoviny.. no čo vybavili? NIC...
franta | 30.7.2015 14:33
suhlas so zhromaždením a nie len na kruhovom odjazde, koalu neberte vážne je mestský provokater.