Diskusia k článku:
Za celú dobu od 30.6.2015 a ja pár mesiacov predtým zhotoviteľ nepreložil steblo slamy na stavbe, čiže ak by sa tomuto venoval niekto z SSC alebo PSK či ministerstva, už mohlo byť trojmesačné obstarávanie za nami a ak bude teplo, mohlo sa stavať aspoň na kruháči.
Je fajn že ste sa páni zobudili, ale je to trocha neskoro.
peniaze na ktorých je verime v boha.
Och bože aké to je jednoduché.
Lebo keď počujem „Dnes je stavba hotová na štyridsaťštyri percent, z celkovej výšky zákazky v objeme dvadsaťšesť miliónov bolo firme vyplatených približne dvanásť miliónov“ - ako povedal V. Stromček - a potom sa pozriem, čo ešte treba urobiť - most ponad Torysu, podjazd pod železnicou, estakádu, spojovacie úseky cesty... - tak tri roky sú asi tak reálny odhad tej „blízkej reality“ ála Turčanová, Chudík, Stromček! A koľko to bude stáť dokopy - však uvidíme (a z našich daní zaplatíme). Ale určite viac, ako pôvodný odhad.
ale na margo.
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=106471&SID=6&P=1
mame tu i sraca z Presova
http://www.finstat.sk/36328375
ta sa im daríííí.
tu druhu firmu sa mi ani nepodarilo najst.ci vobec existuje,
Aspon vidno ako na vychod kazdy s... .ie.
Her doctor a missis talibanu o tom vedia kulo. Blava je daleko.
Sečteno a podtrženo : Zvolebnieva sa nám a tak malý červený vodca začína čarovať. Množstvo problémov, ktoré sa neriešili celé volebné obdobie sa šibnutim čarovného prútika (predsa neobmedzené a nekontrolované rozkrádanie štátu za to stoji !!!)začína zrazu riešiť. A tak sa na radu dostal aj veľmi nevýrazný správca východnej najbiednejšej gubernie. A hranol si môže urobiť ďalšiu fajočku na tabuli SMER-SEBE.
http://presov.korzar.sme.sk/c/8056565/cestari-t...
Samotnému stanovisku ani veľa nemožno vyčítať, nakoniec od člena SDKÚ Ondreja Mateja iné ako kritiku Ministerstva a SSC očakávať nemožno.
Len sa pozastavujem nad tým, že kritizovať ide človek, ktorý nechal postaviť zbytočné peróny v Prešove, do ktorého chodil/chodí len jeden vlak do hlavného mesta denne (čo nebola jeho zásluha, lebo ten chodil ešte asi na zásah Paradu či Biľaka). Preto Prešovčania musíme chodiť do Kysaku a tam by bol podchod ku koľajam 7 a 8 potrebný ako soľ spolu s prestrešením perónu medzi nimi.
Nuž a teraz, keď ľudia hodne využívaju Regiojet či LEO Expres, ku ktorým z ochranárskych dôvodov nie sú organizované prípojové spoje do Kysaku, sú nám peróny v Prešove úplne na... .. nič.
Toľko o odbornosti vedúcej osobnosti IDH.
Cešme še LEO od noveho grafikonu budze zachadzac do Prešova. Kysak je naš osud.
Tak jak kediška na Tatraňe sudca kus vecej trimal pri hoscoch ta še kričelo Kysáák... . To taki ňebošťik rozhodca Obtulovič bi znal hutoric... . aľe to už bulo bars davno. Dakedi stačelo rozhodcu okupac vof mľinskim jarku...
A z Kysakom, co chceme tam nastupišťa, kec tam budare zamknute a mušice isc sebe po kľuč a dakedi to ľem LTT...
Aľe trimem totej firme paľce, totim malim firmičkom co budu robic, totich budze najvecej a hlavňe abi dostaľi 100% zaplaceno a ňe ľem 50%. Ostatňe abi ňeodišľi na dajaku vilku na Bahami.
... A mi mame asi zaš červenu. Jak vše. Jemu už ľem kalašňikov pomože. Mišľim, že od 6.3. budze už takdzi lodnim kapitanom na jachce.
http://presov.korzar.sme.sk/c/8125683/kruhovy-o...
Za sociku bula v telke relacia, Možno prdze i kuzelňik a zname, že ňikda ňedošol... ...
Pokial neporusis zakon bla bla bla.
Myslim ale ze aj predseda robi len to, co mu nakazu majitelia vacsinoveho podielu.
Inak od 5.12.2015 je Hant BA DS uz vedeny ako Dopravne stavby a.s.
Dufam ze s novym menom zasa vyhraju vyberove konanie a pripecene vedenie mesta a SSC si to nevsimnu a zadaju mu to zasa.
Križovatka pri ZVL bude
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
Mizu Presovsky | 22.10.2015 13:10
Sme všetci radi že sa to pohlo, ale nedá mi, že napriek rokovaniu 04.06.2015 so zhotoviteľom mal tento dať návrh opatrení do 30.06.2015 na doriešenie vzniknutej situácie.Za celú dobu od 30.6.2015 a ja pár mesiacov predtým zhotoviteľ nepreložil steblo slamy na stavbe, čiže ak by sa tomuto venoval niekto z SSC alebo PSK či ministerstva, už mohlo byť trojmesačné obstarávanie za nami a ak bude teplo, mohlo sa stavať aspoň na kruháči.
Je fajn že ste sa páni zobudili, ale je to trocha neskoro.
SasaXG | 23.10.2015 12:29
Suhlasim, myslim, ze doteraz sa o stavbu nikto z mesta a kraja nezujimal. Za posledny rok sa naozaj na stavbe takmer vobec nepracovalo a bolo potrebne nieco podniknut skor. A vdaka pokoseniu buriny okolo uz stavba nevyzerala taka opustena a nahodni cestujuci (pani z radnice, pani z kraja) si mohli mysliet, ze sa tam pracuje. Preto asi nepodnikali nic a zobudili sa az teraz. :-)
obcan111 | 22.10.2015 13:37
rozpravocka , so stastnym koncom pre male deticky.
hOVADo | 22.10.2015 14:33
aľe Bohzna kedi
borec | 22.10.2015 14:35
Podľa údajov, ktoré odzneli na dokončenie sú potrebné ešte 9 mesiace. Ak dobre počítam, pokiaľ prejde verejné obstarávanie a skončí sa zima začalo by sa stavať v máji 2016 /ale tomu asi nikto neverí/. Deväť mesiacov aj s prestávkou v zime 2016-2017 bude znamenať odovzdanie stavby aj s nejakým tým odkladom september 2017 /ale tomu asi nikto neverí/ - ďakujeme pán Chudík - po Vašich výkonoch zas je tu, úroveň bufetu. Dva roky ste vedeli, že to na stavbe nefunguje a čo ste urobili? Veď ste SMER - či nie?
Hangari | 22.10.2015 17:54
Mišľim, že jedno tehotenstvo na to stačic ňebudze. Počitam take tri. A jak na Slovensku zvikom a citim to v koscoch, že zaš vihra HANT, abi čmajznul i tote 60%. Zmeni nazov na HANT +, jak KDH. Isce maju k sebe bľizko.
mam dosť | 22.10.2015 15:26
A peniaze sa sypú,peniaze na ktorých je verime v boha.
Och bože aké to je jednoduché.
Igrlik | 22.10.2015 19:03
Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom „blízka realita“?Lebo keď počujem „Dnes je stavba hotová na štyridsaťštyri percent, z celkovej výšky zákazky v objeme dvadsaťšesť miliónov bolo firme vyplatených približne dvanásť miliónov“ - ako povedal V. Stromček - a potom sa pozriem, čo ešte treba urobiť - most ponad Torysu, podjazd pod železnicou, estakádu, spojovacie úseky cesty... - tak tri roky sú asi tak reálny odhad tej „blízkej reality“ ála Turčanová, Chudík, Stromček! A koľko to bude stáť dokopy - však uvidíme (a z našich daní zaplatíme). Ale určite viac, ako pôvodný odhad.
Roobert | 22.10.2015 20:13
44% za 4 roky znamena ze zvynych 56% za 5 a pol roka? to sedi
peko | 22.10.2015 20:56
na vine je zadavetel ... objednavatel stavby. Tam je hlavna mafia. Sa mi zda ze je to stat v state.ale na margo.
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=106471&SID=6&P=1
mame tu i sraca z Presova
http://www.finstat.sk/36328375
ta sa im daríííí.
tu druhu firmu sa mi ani nepodarilo najst.ci vobec existuje,
Aspon vidno ako na vychod kazdy s... .ie.
Her doctor a missis talibanu o tom vedia kulo. Blava je daleko.
Hangari | 23.10.2015 12:36
... už tam ľem chibuje rozvoz poľskeho mesa a cestarskej soľi na soľene chľeba zo šmalcom. Kebi buľi geroje, ta bi aspoň sebe daľi plagat: Prebačce prešovčaňe, že sme vas osraľi. Su to ľem šmejdzi.
Mizu Presovsky | 26.10.2015 07:39
Teraz to nie je celkom pravda, lebo Hant Ba bol pôvodne vyradení, ale ho vratil do hry ÚVS.
Hangari | 26.10.2015 17:37
Ta aspoň zname, že Ústredný Výbor Strany /podľa potreby doplniť/, je vinníkom. Možu nastupic na stavbu a makac, kec to doj...i.
Mizu Presovsky | 27.10.2015 08:32
Tento raz ide o urad pre verejne obstaravanie, ktory rozhodol o vrateni Hanby do sutaze, nasledne ho sud sice vyhlasil za nespravne, ale medzitim uz bola Hanba v Presove.
Hangari | 27.10.2015 12:25
Dakto dostal kešovku. No a na Slovensku, v daktorich pripadoch, a toten to je, sebe zos rozhodnuca sudoch robia dobri dzeň. Isce ÚVS nikto za to ňebul potrestani a na koncu roka dostal ešči dajaku/ňemalu/ odnenu.
obcan111 | 23.10.2015 12:33
Neviem, co ma v hlave Chudik?
loyd | 25.10.2015 09:03
Ja viem, ale nemôžem to tu napisať... :DSečteno a podtrženo : Zvolebnieva sa nám a tak malý červený vodca začína čarovať. Množstvo problémov, ktoré sa neriešili celé volebné obdobie sa šibnutim čarovného prútika (predsa neobmedzené a nekontrolované rozkrádanie štátu za to stoji !!!)začína zrazu riešiť. A tak sa na radu dostal aj veľmi nevýrazný správca východnej najbiednejšej gubernie. A hranol si môže urobiť ďalšiu fajočku na tabuli SMER-SEBE.
Hangari | 25.10.2015 09:25
... toto co mame tam šicke. Ľem ho ňeviuživa na to, za co ho placa. Mišľi ľem na glupocini a sem-tam še obači, že aj coška bi trebalo zrobic. Hlavňe kec už pomali začňe udzirac do nosu pach predvoľebňich guľašoch. Hlavňe totich rečovich, tote šak ňepachňu, ľem nas omamuju jak droga. A furth nam davaju vekše davki... a mi ňe a ňe skapac.
Divla | 25.10.2015 11:17
No aspoň vieme, ktorú partiu nemáme voliť.
Hangari | 2.11.2015 09:34
Že tu ňešlo o to jak postavic aľe jak visudzic peňeži:http://presov.korzar.sme.sk/c/8056565/cestari-t...
Mizu Presovsky | 3.11.2015 13:41
http://presov.korzar.sme.sk/c/8044359/presovska...Samotnému stanovisku ani veľa nemožno vyčítať, nakoniec od člena SDKÚ Ondreja Mateja iné ako kritiku Ministerstva a SSC očakávať nemožno.
Len sa pozastavujem nad tým, že kritizovať ide človek, ktorý nechal postaviť zbytočné peróny v Prešove, do ktorého chodil/chodí len jeden vlak do hlavného mesta denne (čo nebola jeho zásluha, lebo ten chodil ešte asi na zásah Paradu či Biľaka). Preto Prešovčania musíme chodiť do Kysaku a tam by bol podchod ku koľajam 7 a 8 potrebný ako soľ spolu s prestrešením perónu medzi nimi.
Nuž a teraz, keď ľudia hodne využívaju Regiojet či LEO Expres, ku ktorým z ochranárskych dôvodov nie sú organizované prípojové spoje do Kysaku, sú nám peróny v Prešove úplne na... .. nič.
Toľko o odbornosti vedúcej osobnosti IDH.
Hangari | 3.11.2015 19:12
Matej okreme kozmonauta a prezidenta už bul asi šickim.Cešme še LEO od noveho grafikonu budze zachadzac do Prešova. Kysak je naš osud.
Tak jak kediška na Tatraňe sudca kus vecej trimal pri hoscoch ta še kričelo Kysáák... . To taki ňebošťik rozhodca Obtulovič bi znal hutoric... . aľe to už bulo bars davno. Dakedi stačelo rozhodcu okupac vof mľinskim jarku...
A z Kysakom, co chceme tam nastupišťa, kec tam budare zamknute a mušice isc sebe po kľuč a dakedi to ľem LTT...
SasaXG | 15.1.2016 13:43
Vcera 14.1.2016 som na kruhaci videl nejaky zeriav, ktory tam predtym nebol. Nebodaj sa nejako pohne stavba? Alebo si len zhotovitel zbera svoje veci a vyprazdnuje stavenisko?
Hangari | 15.1.2016 16:16
Asi to druhe, bo mizňu unimo buňki z druhej strani štreki. Ešči še na dokončeňe bars ňecešme. Su voľbi, kim še rozdeľa korita, kec dobre pujdze ta tak v septembru 201/2/..?
sekcovcan333 | 25.1.2016 20:04
zazrak-nemenovana najvacsia firma, kruhac za 9 mesiacov ukonci, to bude slavy, ked sa ta paska bude strihat.
Hangari | 26.1.2016 07:22
To bul ľem predvoľebni spot /žebi nová koalicia? / Bars temu ňeverim, bo tam ešči roboti jak na kosceľe. Ňezname jake budze ľeto. Abo to budze možno nova stavbarska metoda, tzv. Iva Ohnuteho zos BA. Budze dokončeno, aľe... ..ešči treba to, to... .. a firma to zrobi zo svojho...Aľe trimem totej firme paľce, totim malim firmičkom co budu robic, totich budze najvecej a hlavňe abi dostaľi 100% zaplaceno a ňe ľem 50%. Ostatňe abi ňeodišľi na dajaku vilku na Bahami.
Hangari | 17.2.2016 13:46
http://ekonomika.sme.sk/c/20097339/pociatek-ma-...... A mi mame asi zaš červenu. Jak vše. Jemu už ľem kalašňikov pomože. Mišľim, že od 6.3. budze už takdzi lodnim kapitanom na jachce.
Hangari | 26.1.2016 17:21
že koňečňe a ono to ľem možno:http://presov.korzar.sme.sk/c/8125683/kruhovy-o...
Za sociku bula v telke relacia, Možno prdze i kuzelňik a zname, že ňikda ňedošol... ...
Smejo78 | 26.1.2016 18:27
Ak sa to dokonci, tak ak sa tato krizovatka neupravi, kolony budu tam... Pevne dufam, ze niekto v PO pouziva rozum a uz vymysla ako to urobit.
offroadik | 26.1.2016 19:48
povedzme si rovno, že križovatku určite do konca roka 2016 nedokončia, osobne tomu neverim , ale stale si myslim , že nazov firmy, ktora bude robit dokončovanie, ešte sice nepovedali, ale zda sa mi, že nazov spoločnosti bude vysmechom do tvare všetkym čestnym občanom a živnostnikom :( //bodaj by som sa mylil//
Richard Drutarovský | 26.1.2016 20:00
Tipujem, že sa nebudete mýliť.
peko | 26.1.2016 20:34
niekto v Blava si opat napcha kesene. Ale tak to tu funguje . Bohuzial,Pokial neporusis zakon bla bla bla.
jopa | 27.1.2016 07:28
nech to robi hoc firma z ugandy len nech še to urobi čim skorej , mali sme firmu z Prešova Hant a takto to dopadlo.
Mizu Presovsky | 27.1.2016 07:48
V Presove mali len kancelarie pre stavbu Nabreznej. Inak boli z Povazskej B. a teraz su z J. Bohunic.
jopa | 27.1.2016 09:28
konateľ Hantu je šebej kovaľ z Prešova.
papalino | 27.1.2016 12:47
šebej kovaľ je riaditeľ, nie konateľ
Mizu Presovsky | 28.1.2016 10:56
Neviem coho je riaditel, ale v Hant BA DS je od 22.10.2013 clenom predstavenstva a jeho podpis plati len s podpisom predsedu predstavenstva, ktory vsak moze podpisovat samostatne a je to Kosican.Myslim ale ze aj predseda robi len to, co mu nakazu majitelia vacsinoveho podielu.
Inak od 5.12.2015 je Hant BA DS uz vedeny ako Dopravne stavby a.s.
Dufam ze s novym menom zasa vyhraju vyberove konanie a pripecene vedenie mesta a SSC si to nevsimnu a zadaju mu to zasa.
jopa | 27.1.2016 17:37
To je jedno či je riaditeľ či konateľ je s Prešova a še zachoval jak pravy Prešovčan o j---- . nas poriadne.
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.