Diskusná téma:
Mne sa Good Idea Slovakia naozaj páči. Logo nehodnotím, lebo to je trošku moc i na môj vkus. Na druhej strane je flexibilné, dá sa meniť podľa toho, na akú akciu bude viazané.
Ale myšlienka je parádna. Ak by vyberali ľudia bolo by to typicky nekreatívne a otrepané - Tatry a dajaké kroje.
Ja som za. Tlačme na súdy, prokuratúru, policajtov a politikov, že ich istoty nie sú samozrejmé.
Potrvá roky, kým pochopíme, že nik nám nedá čistotu a poriadok zadarmo. Len my si môžeme vybojovať, si myslím. A je to lepšie dnes. Pozrite na novinárov a tretí sektor. Bojujú. Chýba stále dotiahnutie od prokurátury, súdov a polície. Sú to teraz oni, čo leňošia a robia hanbu svojej profesii. Že sa nehanbia.
Mne sa páči tá myšlienka, konečne byť hrdý na naše úspechy. Konečne dačo moderné. Všetky firmy z klipu prerazili vo svete. Určite omnoho viac ľudí vo svete pozná facebook hru od Pixel Federation ako slovenské kroje (aj keď krásne). Človeku v zahraničí hneď zapne... toto urobili na Slovensku?
Nový branding Slovenska
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
eddy | 29.4.2016 19:16
Vláda SK nepotrebuje toaletný papier, má vaše rodné listy!!!
obcan111 | 29.4.2016 14:53
mam napad...vytlacit logo na toaletny papier a nech si vlada s nim vytiera rit
xelen | 29.4.2016 12:17 | reakcia na: jozo (29.4.2016 10:09)
Mne nikto nič zadarmo nedal a predpokladám, že ani Dánsko tu zadarmo zrána do večera nebude. Človek na Slovensku sa trošku dostane vyššie a už sa správa ako feudál. Je to v nás. Treba vykoreniť. A to trvá storočia.Mne sa Good Idea Slovakia naozaj páči. Logo nehodnotím, lebo to je trošku moc i na môj vkus. Na druhej strane je flexibilné, dá sa meniť podľa toho, na akú akciu bude viazané.
Ale myšlienka je parádna. Ak by vyberali ľudia bolo by to typicky nekreatívne a otrepané - Tatry a dajaké kroje.
Ja som za. Tlačme na súdy, prokuratúru, policajtov a politikov, že ich istoty nie sú samozrejmé.
sekcovcan333 | 28.4.2016 19:42 | reakcia na: jozo (29.4.2016 10:09)
Tento príspevok porušil kódex diskusného fóra , a preto bol odstránený.
xelen | 28.4.2016 18:50 | reakcia na: jozo (28.4.2016 15:54)
Ale vieš, že Slováci sme takí. Každý mení svet od seba. Ak sa nebudeme my správať, my požadovať čistotu, nikdy tu Dánsko nebude. A my nikdy Dáni nebudeme - oni sú iná kultúra. My uprednostňujeme rodinu a oni majú za najvyššiu prioriu individualizmus. Tiež si svoje prešli, kým sa dopracovali tam kde sú. To sú generácie a stovky rokov.Potrvá roky, kým pochopíme, že nik nám nedá čistotu a poriadok zadarmo. Len my si môžeme vybojovať, si myslím. A je to lepšie dnes. Pozrite na novinárov a tretí sektor. Bojujú. Chýba stále dotiahnutie od prokurátury, súdov a polície. Sú to teraz oni, čo leňošia a robia hanbu svojej profesii. Že sa nehanbia.
xelen | 28.4.2016 18:45 | reakcia na: peko (28.4.2016 17:17)
Neviem, kde sa dopracujem k tým 7 rokom, ale viem, že ten rebranding prezentácie úradov navonok (hlavičkový papier, logo)... už dávno poskytol nejaký grafik štátnym orgánom. Možno preto 7 rokov. A možno až teraz si povedali úrady, že poďme do toho teraz pred európskym predsedníctvom a zjednoťme štátny vizuál.
xelen | 28.4.2016 18:42 | reakcia na: loyd (28.4.2016 13:27)
7 rokov na tomto konkrétnom slogane, alebo na celej štruktúre prezentácie od spodného úradu po Slovensko ako celok? Možno sa na tom nepracovalo súvislé 7 rokov. To sa mi nezdá. Potom by to bolo veľmi lacné. 7 rokov je veľmi dlhý čas.Mne sa páči tá myšlienka, konečne byť hrdý na naše úspechy. Konečne dačo moderné. Všetky firmy z klipu prerazili vo svete. Určite omnoho viac ľudí vo svete pozná facebook hru od Pixel Federation ako slovenské kroje (aj keď krásne). Človeku v zahraničí hneď zapne... toto urobili na Slovensku?
peko | 28.4.2016 17:17 | reakcia na: ucitel7 (28.4.2016 17:06)
7 rokov. 7 rokov ??? ? tvorili brand znacku ??? V normalnek krajine by to clovek nevypustil z ust. No nemam slov..
ucitel7 | 28.4.2016 17:06
sprosta zlodejina , aky ud toto schvalil?
loyd | 28.4.2016 13:27 | reakcia na: xelen (28.4.2016 12:20)
Mńa len zaujalo, že sa na ňom pracovalo 7 rokov. Z tejto absurdnej priprávnej-výrobnej doby sa logický natíska otázka: Čo nás to stalo ?
xelen | 28.4.2016 12:20
Páči sa Vám nový branding Slovenska s nosným sloganom Good Idea Slovakia? Mne hej. Dúfam, že tento nám vydrží dlhšie ako malá veľká krajina. Pekný, moderný, dynamický... ako si moderné občianske Slovensko priam pýta.
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.