Diskusná téma:
No, ak by som to bola vedela, tiez by som mu bola par www.stranok odsledovala, sak na materskej mam casu dost a malo penazi, zislo by sa.
provokacia je to, ze to vymazali bez odpovede, preco asi?
Tak ako aj Tvoj nenápadný nick anna39 :-)
Inak, stale tu diskutuijete o tych parkoviskach. OK: nech su plattene, ale vsetky a pre vsetkych. Som v nemom uzase, ako ich obhajuju ti, co byvaju uplne inde a nebudu mudiet za parkovanie platit nic. To by som bola mudra aj ja.
Primátorom "pretlačený" spôsob organizácie parkovania na sídlisku nie je jediný možný. On rozhodol za obyvateľov - a to nie je v poriadku. Podľa mňa.
Samozrejme na to môžeš mať iný názor. Je veľmi nešťastné, ak sa súhlas či nesúhlas s parkovaním bude vyjadrovať teraz vo voľbách.
Ak bude zvolený Pavel Hagyari, ako sa to bude vykladať? Zrejme tak, že obyvatelia zo spoplatnením parkovania súhlasia.
Odpovedz mi na otázku. Ak v meste ročne pribudne 3 tis. áut, je mesto povinné na svoje náklady Ti zabezpečiť parkovacie miesto ktorí stojí 7.ti. Eur?
Bolo by to síce krásne, ale je to utópia.
Takže ja si rezerváciu miesta rozhodne zaplatím.
Ale Ty nemusíš, tak prečo Ťa to tak irituje ?
za určitých okolností je to, čo si napísala, celkom racionálna úvaha. Ale:
- Stromy, trávnik, zeleň sú tiež dosť zásadné preto, aby sa ľuďom dobre bývalo a cítili sa mieste svojho bydliska príjemne. Rozumiem tomu, že vyťažený občan, s ako tak odrastenými deťmi vysloví názor, že "načo trávnik, však aj tak tam len chodia psi srať". Je to legitímny názor, podľa mňa síce zjednodušený, ale má na neho názor. Lenže to nie je jediný názor a jediná potreba.
- Znehodnotenie (áno, nebojím sa povedať toto slovo) lokalít na Sídlisku 3 zničením zelene, je prakticky neobnoviteľné a ak náhodou aj áno, tak je drahé, ale NAJMA, trvá to velmi dlho (20 rokov?) v pomere k ľudskému životu.
- K tomu, že "to neodsúhlasili poslanci": Stále sme sa nedopracovali k zneniu uznesenia, v ktorom výstavbu parkovísk poslanci údajne neodsúhlasili a nevieme, kto a ako hlasoval a ani to, či také hlasovanie vôbec existuje.
Lenže, mestský rozpočet nie je naťahovacia gumička či nafukovací balónik. Pri takom prípadnom hlasovaní poslancov bola na mieste otázka a diskusia o tom, čo sa ukráti, aby sa uprednostnila výstavba parkovísk. Alebo to malo byť za cenu zadĺženia mesta?
- V každom prípade navrhované riešenie spoplatnených parkovísk bude vyťahovať peniaze z vreciek obyvateľov navyše. Ja viem, že tie peniaze pôjdu mimo mestského rozpočtu, ale ľuďom budú chýbať.
Parkovacia firma EEI je podozrivá z tunelovania
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
Synklastyk | 25.11.2010 22:17 | reakcia na: robiinno (25.11.2010 22:09)
Tato kvôli hygiene?
robiinno | 25.11.2010 22:16 | reakcia na: nikak (25.11.2010 14:54)
prosim Ta len mi nepis, ze to nas primator urobil kvoli tebe :o) to uz by bolo ... .astvo :o) ... dnes som bol na tom mieste aj ja ked som tam odvazal znameho a videl som to - hlavne tu blbost na zelenej ploche medzi tymi tromi veziakmi (tam asi nebyvas :o) ) - tam som aj ja sem tam sedel na cigaretke so znamym a videl tam kopec ludi a deti - to sa panu primatorovi fakt podarilo :o(
robiinno | 25.11.2010 22:12 | reakcia na: Char (25.11.2010 15:47)
Char niekedy sa aj my dvaja zhodneme :o) ... no dnesne neplanovane stretnutie na tom mieste ma len utvrdilo o tom - ze na obcanov sa tu vobec nepozera !!! ... ti su len prostriedkom ... a to je hnusne, ale na Slovensku bezna prax
robiinno | 25.11.2010 22:09 | reakcia na: Synklastyk (25.11.2010 22:06)
Synklastik, lebo ruka ruku myje asi ... lebo toto je fakt vrchol, sila ... este nech dotiahne do Druzby Lidl a parada...
robiinno | 25.11.2010 22:07 | reakcia na: turbo (25.11.2010 15:13)
turbo na com ficis? :o)) asi na Hagyariho peniazoch ?? :o) alebo si v klube "nezavislych" ktori podporia Hagyarimu hoci co napriklad aj zburanie kostola na hlavnej :o) ... to je fakt sila toto ... ... sidlisko III teda pan Hagyari riadne pokaslal ... uz len tym, ze to nechal na presovsky UHA ... ale ked sa vraj nikto neprihlasil do vyberka :o) ... ti ludia co byvaju v okoli vraj uz hovoria o tom, ze to bola akcia sucasneho primatora pred volbami ryxlo, ryxlo ... no a ich hlasi uz stratil - hlavne ked sa dozvedeli ze prave v tom ich mieste medzi blokmi maju byt jeden reflektor na jednej strane a druhy na druhej :o) super svetelna pohodicka vecer :o)... no ja som po dnesnej "kavicke" s jednym z nich a prave pri tom modrom plote vypocul ako nikto s nimi nekomunikoval a ako im mesto berie funkcnu zelenu odychovu plochu - a ked som to aj na vlastne oci videl - suhlasim s nimi ... a odpoved na tvoju otazku ci hodit flintu do zita? ANO ako takato zbabrana akcia ... p. Hagyari ako skuseny developer mal spolu s Renem vybrat mozno niektoreho architekta co im robi osadzovaky alebo studie realizovatelnosti a vybrat si lepsi variant ... hold na to asi nemal zaujem ... a ako pises vzdy ho nasiel - najlepsi prenho, ale nie pre obcanov !!!
Synklastyk | 25.11.2010 22:06
Len ja som ešte furt nepochopil, prečo firma ktorá tuneluje, ide stavať parkoviská. Vie mi to niekto vysvetliť? Tote finty by som chcel pochopiť.
robiinno | 25.11.2010 22:01 | reakcia na: turbo (25.11.2010 09:49)
turbo ... no neviem ako na sekcove :o) to ti napisem :o) ... ale co sa tyka sidliska III tak to je sprostost co tam spiskal Hagyari (pisem on - lebo on je primator a ma zastupovat ludi od ktorych chce hlas)
anna39 | 25.11.2010 20:19 | reakcia na: Podžubovak (25.11.2010 19:55)
Fiha a ja som myslela, ze to on tam odpoveda. Tak to je teda provokacia!!No, ak by som to bola vedela, tiez by som mu bola par www.stranok odsledovala, sak na materskej mam casu dost a malo penazi, zislo by sa.
Podžubovak | 25.11.2010 19:55 | reakcia na: anna39 (25.11.2010 19:42)
VymAZaLA Ta NIKaK akO spRávNY fIlTer HagyARioHO StrANkY. MySLiS, ZE PrIATOR ma CAS ByT na FB? On Aj nA pRiaTEľov MA SVoj TiM.
anna39 | 25.11.2010 19:42 | reakcia na: nikak (25.11.2010 17:49)
Ano, je to moj sused. Asi ma len 1.priatela, nevysedava tam cely den, asi pracuje. Provokacia, v com? ved tam zadal len poziadavku na reakciu, ci vysvetlenie. My tym v bloku zijeme. Doteraz som s detmi chodila k blokom na travnik, pieskovisko, lavicka. teraz medzi nasmi veziakmi budeme mat parkovisko, se..e ma to a co.provokacia je to, ze to vymazali bez odpovede, preco asi?
nikak | 25.11.2010 17:49 | reakcia na: anna39 (25.11.2010 16:59)
To nebol Tvoj sused :-) Identita "Strihanie psov" s jedným priateľom... čiže čistá provokácia.Tak ako aj Tvoj nenápadný nick anna39 :-)
Bill | 25.11.2010 17:35 | reakcia na: studooo (24.11.2010 13:24)
A pozrel si si obchodný register?
anna39 | 25.11.2010 16:59 | reakcia na: Char (25.11.2010 15:47)
Dnes moj sused prilepil na FB tuto temu a ziadal pana H, dal to na jeho profil o vysvetlenie. Link bol vymazany bez odpovede. Takyto je prispup p. H. k otazkam. Ritolezcov ma tam dost, ale ak niekto chce nieco konkretne, vymaze sa to.Inak, stale tu diskutuijete o tych parkoviskach. OK: nech su plattene, ale vsetky a pre vsetkych. Som v nemom uzase, ako ich obhajuju ti, co byvaju uplne inde a nebudu mudiet za parkovanie platit nic. To by som bola mudra aj ja.
Char | 25.11.2010 15:47 | reakcia na: nikak (25.11.2010 14:57)
Nie je, ale rovnako legitímna je otázka, či je správne pre zabezpečenie parkovacieho miesta bez diskusie s obyvateľmi nejakej lokality a nájdenia dohody urobiť vážny a nezvratný zásah do prostredia, v ktorom žijú.Primátorom "pretlačený" spôsob organizácie parkovania na sídlisku nie je jediný možný. On rozhodol za obyvateľov - a to nie je v poriadku. Podľa mňa.
Samozrejme na to môžeš mať iný názor. Je veľmi nešťastné, ak sa súhlas či nesúhlas s parkovaním bude vyjadrovať teraz vo voľbách.
Ak bude zvolený Pavel Hagyari, ako sa to bude vykladať? Zrejme tak, že obyvatelia zo spoplatnením parkovania súhlasia.
blackfire | 25.11.2010 15:23 | reakcia na: turbo (25.11.2010 15:13)
Stále som nedostal odpoveď prečo sa neriešil pôvodný projekt. Sám som napočítal 20 ľudí ochotných zaplatiť 700 EUR na vyhradené parkovanie na 20 rokov. Obhajovla ho aj primátor, urobil a zaplatil sa projekt, rozbehla sa medializácia a po roku zrazu zmena v cene, v množstve a spôsobe a schválená. :-( Apropo, ja už tam neparkujem, vyriešil som to inak. Keby sa napríklad staval parkovací dom a cena by bola 3000-5000 Eur na box, ver tomu, že by sa tie miesta zaplatili bez problémov. Garáž stojí 7000 a na trojke ich je strašne málo. A ako by boli podzemné parkoviská a na vrchu normálne ihrisko to by bol ideál. Podobne by som v PO nedovolil postaviť (okrem mokrín) žiadny Obchodný dom bez podzemného parkoviska aj s rezidentným parkovaním.
turbo | 25.11.2010 15:13 | reakcia na: blackfire (25.11.2010 09:57)
Ak by boli poslanci schválili takýto projekt na sídlisku III, nebola by sa dala podpísať nájomná zmluva s nejakou firmou. Uznesenie je záväzné. Takže asi ani na tomto sídlisku poslanci nič neschválili. Áno, je jednoduchšie podpísať zmluvu na 5 rokov bez poslancov, ako vôbec nič neurobiť s poslancami. Žiaľ, že sme mali v zastupiteľstve takých poslancov, ktorí nedokázali sa svojich voličov zabojovať, ale práve naopak, na úkor nás, obyvateľov, si vybíjali svoje ambície a zamietali takmer všetko, čo primátor predložil. Možno mnohé veci nepredložil nakoniec na finiš do zastupiteľstva aj z toho dôvodu, že mu poslanecké kluby avízovali, že to aj tak neschvália a zbytočne by tam hodinu k jednému materiálu vybíjali svoje vášne a nakoniec by aj tak z toho nič nebolo. Na jeho mieste by som konal podobne. Alebo mal radšej hodiť flintu do žita a neurobiť nič pre ľudí? Mal sa zachovať ako Benč a povedať nedaše? Mne sa na ňom páči jedna vec: ak nejde niečo tak, hľadá iný spôsob. A vždy ho našiel.
Mizu Presovsky | 25.11.2010 15:02 | reakcia na: Char (25.11.2010 14:22)
Aky si ty zrazu socialista. Podľa toho ako ti to vyhovuje. Vytiahne to ľuďom peniaze. Som sa zasmial, počuť toto z tvojich úst, je ako keď som počúval ako pravica kričala Ficovi aby znižoval odvody v čase krízy a všetko čo by znížilo príjmy do rozpočtu a po voľbách robíte všetko opačne, ako ste pred voľbami radili Ficovi.
nikak | 25.11.2010 14:57 | reakcia na: Char (25.11.2010 14:22)
Char, Ty ako liberál očakávaš, že Ti všetko zaplatí štát, mesto ?Odpovedz mi na otázku. Ak v meste ročne pribudne 3 tis. áut, je mesto povinné na svoje náklady Ti zabezpečiť parkovacie miesto ktorí stojí 7.ti. Eur?
Bolo by to síce krásne, ale je to utópia.
nikak | 25.11.2010 14:54 | reakcia na: pepep (25.11.2010 14:06)
Zatiaľ parkujem na verejnom priestore zdarma. Sama som žiadala prenájom parkovacieho miesta aj v minulosti. Keďže prichádzam z práce domov večer, moje šance na zaparkovanie sú takmer nulové. Obchádzam priestor dookola aj trikrát a zvyčajne zaparkujem pri smetnom koši a čakám, kedy ma odtiahnu smetiari... za parkovanie na hranici chodníka a zelene som už pokutu zaplatila...Takže ja si rezerváciu miesta rozhodne zaplatím.
Ale Ty nemusíš, tak prečo Ťa to tak irituje ?
Char | 25.11.2010 14:22 | reakcia na: nikak (24.11.2010 22:14)
Nikak,za určitých okolností je to, čo si napísala, celkom racionálna úvaha. Ale:
- Stromy, trávnik, zeleň sú tiež dosť zásadné preto, aby sa ľuďom dobre bývalo a cítili sa mieste svojho bydliska príjemne. Rozumiem tomu, že vyťažený občan, s ako tak odrastenými deťmi vysloví názor, že "načo trávnik, však aj tak tam len chodia psi srať". Je to legitímny názor, podľa mňa síce zjednodušený, ale má na neho názor. Lenže to nie je jediný názor a jediná potreba.
- Znehodnotenie (áno, nebojím sa povedať toto slovo) lokalít na Sídlisku 3 zničením zelene, je prakticky neobnoviteľné a ak náhodou aj áno, tak je drahé, ale NAJMA, trvá to velmi dlho (20 rokov?) v pomere k ľudskému životu.
- K tomu, že "to neodsúhlasili poslanci": Stále sme sa nedopracovali k zneniu uznesenia, v ktorom výstavbu parkovísk poslanci údajne neodsúhlasili a nevieme, kto a ako hlasoval a ani to, či také hlasovanie vôbec existuje.
Lenže, mestský rozpočet nie je naťahovacia gumička či nafukovací balónik. Pri takom prípadnom hlasovaní poslancov bola na mieste otázka a diskusia o tom, čo sa ukráti, aby sa uprednostnila výstavba parkovísk. Alebo to malo byť za cenu zadĺženia mesta?
- V každom prípade navrhované riešenie spoplatnených parkovísk bude vyťahovať peniaze z vreciek obyvateľov navyše. Ja viem, že tie peniaze pôjdu mimo mestského rozpočtu, ale ľuďom budú chýbať.
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.