Sobota, 27. apríl 2024
Meniny má Jaroslav | zajtra Jarmila
Diskusia k článku:

Policajti ma prinútili vymazať zábery

Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
strana 2 / 3
#24736
RE: Hovorme o inom... 24736
willy (ID: 149) | -9% Začiatočník
willy | 22.1.2012 22:01 | reakcia na: pleasant (22.1.2012 13:19)
Znicit? To musel rozbit fotoaparat alebo polamat pamatovu kartu? Ved musel iba zmazat fotky z karty. Kazdy pocitacovo zdatnejsi clovek dokaze takto zmazane fotky s pouzitim spravneho programu vytiahnut z karty, aj ked su "zmazane". Staci len trochu googlit...
#24735
RE: RE: RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 24735
akoze (ID: 152) | 3% Pokročilý
akoze | 22.1.2012 19:21 | reakcia na: jasam (22.1.2012 17:06)
debata s blbcom je nebezpecna pretoze moze stiahnut protistranu na svoju uroven. raz to mozno pochopis.
#24733
RE: RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 24733
jasam (ID: 135) | 0% Začiatočník
jasam | 22.1.2012 17:06 | reakcia na: Archzen (22.1.2012 12:18)
Možno by som ním aj mohol byť. Vy ale nesiahate svojou úrovňou ani na pozíciu policajta. V druhej vete zabudnúť, ako píšete v prvej vete oslovenie, je ozaj vysoká úroveň aj pre políciu. Už chýba, aby ste mi v tretej onikali.
#24732
SLUŠNOSŤ 24732
jasam (ID: 135) | 0% Začiatočník
jasam | 22.1.2012 16:44
Myslím, že o slušnosti chcel tiež písať autor článku. O prístupe a slovníku policajtov. Čítate po sebe svoje príspevky??? Čo majú spoločné so slušnou komunikáciou Vaše slovné spojenia... ..
A samého by ma zaujímalo podanie celej situácie zo strany policajtov, zatiaľ je to stále iba jednostranné opísanie jednej situácie... ...ako to tam písal, že hľadal správny uhol pre foto? Nie je to náhodou aj o uhle pohľadu na túto situáciu?
#24731
Kávopiči 24731
samyx (ID: 3110) | 2% Praktikant
samyx | 22.1.2012 14:25
Aky ste vsetci pravne fundovaní a hrdinovia ojojoj. Caves 20 Kávopiči co tu stale diskutujete a ste mudry v kazdej diskusii a kávopiči ste preto lebo pri tom pijete kavu aby ma admin nemazal. :DDDD
#24730
Hovorme o inom... 24730
pleasant (ID: 261) | 13% Začiatočník
pleasant | 22.1.2012 13:19
Ano, myslím si že policajti majú práva a dokonca povinnosť atď. , atď, atď. To vieme všetci! Nemajú ale právo prinútiť autora svojej tvorby (v tom prípade fotografa) zničiť svoje dielo. Vy čo tak zľahčujete cely prípad - súhlasili by ste aby policajt jednoducho roztrhal rozmaľovane plátno maliara? O tom je reč! Použijem, prepáčte - hrozné prirovnanie, ten pocit sa priblížil pocitu znásilnenej mníšky. To si v žiadnom prípade nemôžeme nevšímnuť!
#24726
RE: PODAJ SŤAŽNOSŤ 24726
Archzen (ID: 3117) | 0% Začiatočník
Archzen | 22.1.2012 12:18 | reakcia na: jasam (22.1.2012 09:38)
clovece, vy ste zrejme policajt. hanba vas nefackuje ked tu pisete tieto sprostosti? ZLPS a ustava sr je pre teba ocividne tiez ocividne bezvyznamna pravna norma
#24725
24725
Archzen (ID: 3117) | 0% Začiatočník
Archzen | 22.1.2012 12:16
heh, niekto konecne zistil na ktorej strane v hajzli vs. slusni ludia stoja policajti. zanedbana vychova dohnana skolou zivota.

inak rozhodne staznost. nic z nej sice nebude, ale ak ich u dotycneho policajta/policajtov pribudne, budu ich riesit. pravo verejne zaznamenavat zlozky PZ je prakticky neobmedzene.
#24713
24713
mocatko (ID: 36) | 4% Profesionál
mocatko | 22.1.2012 10:40
Ach takí sme mi Slováci. Niekto pána fotografa obhajuje, niekto ho zase straší, že by sa to mohlo obrátiť proti nemu a urobil hlúposť, že sa vôbec touto cestou sťažoval. Ťažko povedať, ktorá strana urobila viac chýb.

Bez ohľadu na túto situáciu, policajti majú heslo (aspoň podľa Lipšica) POMÁHAŤ a CHRÁNIŤ mali by sa tým riadiť. Komu pomáhajú a koho chránia, že bezdôvodne pýtajú od ľudí občianskej preukazy, len preto, že sa im niekto nepáči?

Policajt má dôležitejšiu náplň práce. Zasiahnuť, keď príde k páchaniu trestného činu. Preventívne majú vykonávať svoju činnosť - ale nie buzerovaním ľudí (zastavovanie na ulici, zastavovanie áut), ale hliadkovaním - spôsobom, aby ich bolo vidieť. Myslím, že takéto , ,byť videní" má väčší účinok, ako preventívna bezdôvodná kontrola ľudí. Policajt, ak vidí, že sa na Vás strieľa má zasiahnuť, a nie zavolať posily a až tak zasiahnuť. Nie ako minule sa stalo, že skupinka piatich bila človeka a oni čakali dvaja na posily. Potom sa im frajeruje. Aj keď isto sú aj takí, ktorí Vás neváhajú ochrániť, aj keď sa o nich nevie, lebo akonáhle média napíšu o niekomu, že bol vyznamenaný príde závisť od diskutérov.

Aby som to zhrnul, tento článok, nie je o tom, či pán Milan pochybil, či policajti (ktorý majú nato právo zo zákona, no majú sa správať slušne), ale o tom, aké poslanie má polícia v štáte. Myslím, že takéto poslanie, aké je v článku spomenuté, medzi ne by nemalo patriť.
#24710
PODAJ SŤAŽNOSŤ 24710
jasam (ID: 135) | 0% Začiatočník
jasam | 22.1.2012 09:38
Prečítal som si tvoj článok a tiež si dovolím napísať k tomu svoj názor. Obmedzili moju osobnú slobodu, prinútili ma násilím,
môže mi narobiť problém... ..sú silné slová, ktorých význam a sila sú upravené v Trestnom zákone. Ak ich používaš vo svojom verejnom článku a stojíš si za svojím tvrdením, tak nevidím najmenší dôvod, prečo nepodáš sťažnosť. Ak nedôveruješ polícii v Prešove, podaj sťažnosť priamo na policajné prezídium. V opačnom prípade radím policajtom, ktorých tu obviňuješ z protiprávneho konania, arogancie a neprofesionálnosti, aby si od portálu pis.sk vyžiadali originál článku, ktorý predpokladom, že si ako autor podpísal. Z dôvodu, že evidentne ovládaš iba svoje práva pána novinára a fotografa, a preto tu iba urážaš a ohováraš policajtov, ktorí si iba plnili svoje povinnosti a vykonávali služobný zákrok, pri ktorom využili svoje oprávnenia. Preto si myslím, že dotknutí policajti by tiež mali zvážiť možnosť dať preskúmať obsah článku, kedže podľa môjho právneho vedomia, ak sa obvinenia v ňom nezakladajú na pravde, ide o ohováranie. Zákon o PZ a Trestný zákon sú pre teba iba bezvýznamné právne normy, ktoré tebe a tebe podobní novinári považujete za potrebné spomenúť len vtedy, keď sa to hodí Vám. Prípadne upraviť skutočnosti tak, ako sa to tiež hodí iba Vám a využiť silu médií, kde tieto svoje upravené názory zverejňujete.
S tvojho článku pre mňa vyplýva len to, že sa cítiš urazený alebo frustrovaný z toho, že si policajti vôbec dovolili teba pána novinára a fotografa zastaviť, požadovať od teba, aby si sa im preukázal dokladom totožnosti a podal im vysvetlenie svojho konania.
No musím ti aj zablahoželať, lebo vlastne si dosiahol to, čo bolo tvojím pôvodným a asi aj jediným cieľ, a to opísať to, čo chcú ľudia čítať a sledovanosť tvojho článku je vysoká.
#24692
V pondelok na prokuratúru! 24692
pleasant (ID: 261) | 13% Začiatočník
pleasant | 21.1.2012 21:51
Ak si si zapamätal ich čísla okamžite napíš sťažnosť - stačí ak upravíš svoj príspevok! V kópiach to pošli Primátorovi mesta, Syndikát novinárov (nevadí, že nie si členom)na Krajske riaditeľstvo PZ (veliteľ je báječny chlap) a samozrelme na Okresnú prokuratúru. Neboj sa nič Ti neurobia až tak hlúpi by neboli! Nalial si do mňa toľko adrenalínu, že si nevieš predstaviť. Pripomenulo mi to jednanie voľakedajšej SNB. Venuj pozornosť tomu čo hovorili o meste!
#24685
RE: RE: RE: 24685
tarpon (ID: 2187) | 0% Začiatočník
tarpon | 21.1.2012 17:32 | reakcia na: Mizu Presovsky (21.1.2012 17:18)
OK, rozumiem... .
#24683
RE: RE: 24683
slobodny clove (ID: 3112) | 0% Začiatočník
slobodny clove | 21.1.2012 17:27 | reakcia na: akoze (21.1.2012 00:58)
On síce spravil 2 chyby, ale ak by ho policajti bezdôvodne predviedli na stanicu, tak by spravili chybu oni. A to o dosť väčšiu.
#24680
RE: RE: 24680
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 21.1.2012 17:18 | reakcia na: tarpon (21.1.2012 16:55)
Wikipedia už funguje pozri si Patrit Act a googli ďalej... .
#24675
RE: 24675
tarpon (ID: 2187) | 0% Začiatočník
tarpon | 21.1.2012 16:55 | reakcia na: Mizu Presovsky (21.1.2012 15:58)
Mizu, odkial je ta informacia o Guantanamo?
#24661
24661
Mizu Presovsky (ID: 100) | -14% Majster
Mizu Presovsky | 21.1.2012 15:58
keby si od nich vypýtal list z bloku a pero aby si mohol zapísať ich identifikačné čisla, tak by buďi uskutočnili vyhrážky - to v tom prípade. že boli tam kde nemali byť alebo sa priamo zúčastňovali na páchaní trestnej činnosti, alebo by sklapli a odišli so sklopenými ušami.
Iba dobre že nie sme v USA, tam by mohol skončiť na Guantanáme bez stopy. Je zaujímjavé, že niektorí sa správajú priateľsky k ľuďom ako je Černák a arogantne k slušným ľuďom. To o niečom svedčí.
#24659
RE: 24659
tarpon (ID: 2187) | 0% Začiatočník
tarpon | 21.1.2012 15:23 | reakcia na: czervik (21.1.2012 14:53)
Pripomina mi to situaciu v CSSR, v 1968 - 69, po tom, ako nas napadli Rusi.
#24658
24658
czervik (ID: 3092) | 0% Začiatočník
czervik | 21.1.2012 14:53
Predpokladam ze to boli prislusnici PMJ. Ich pristup hovori vzdy sam za seba. Pokial narazia na niekoho kto je z nich vystraseny, tak pouzivaju psychický natlak. Ak sa ale najde niekto asertivny alebo nebodaj drzi, tak sklopia usi. Taki su to machri. Staci si precitat clanok tento: http://pis.sk/clanok/9522/pomozte_pri_presetren... ocividne boli na neho kratki, ale tu boli v prave policajti. Tu je podobny pripad: http://korzar.sme.sk/c/6037897/policia-sputaneh... aj ked som sa z doveryhodnych zdrojov dozvedel ze ten panko nespolupracoval celkom ako mal. Na overenie totoznosti sa pouziva dopyt na meno matky, ktory ale zrejme v Milanovom pripade nepouzili. Predvedenie na policiu k overeniu totoznosti sa pouziva, ak osoba nevie doveryhodne podat informacie k overeniu totoznosti. Neviem ci to stale plati, ale niekedy clovek v blizkosti svojho bydliska obciansky preukaz nemusel mat.
#24656
RE: RE: RE: 24656
pitkopalko (ID: 3111) | 0% Začiatočník
pitkopalko | 21.1.2012 12:09 | reakcia na: Roobert (21.1.2012 10:55)
mas pravdu nema to cenu... myslia si ze su majstri sveta.. samozrejme nie vsetci
#24652
RE: RE: 24652
Roobert (ID: 2742) | 32% Majster
Roobert | 21.1.2012 10:55 | reakcia na: pitkopalko (21.1.2012 10:05)
To co vzdy. Dohodol by som sa s nimi a bavil by som sa s nimi na ich inteligencnej urovni. Bez ruazok, zdvorilo... V niektorych pripadoch so sklopenymi usami. S nimi nema cenu sa natahovat. Dat im pocit ze su pani situacie a pekne ich zmanipulovat a dostat tam am chcem

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti.
OK