Diskusia k článku:
Vysvetli to ľuďom, ktorým voda zobrala alebo poškodila domy, nakoľko na nečistia korytá riek.
Vysvetli to ľuďom na väčšine dedín Prešovského kraja, ktorí ani 21 storočí nemajú zavedenú pitnú vodu, nemajú kanalizáciu, nemajú plyn.
Vysvetli to ľuďom ktorí museli v emigrovať z tohto kraja z ekonomického dôvodu.
Vysvetli to ľuďom, ktorí každý rok prichádzajú o úrodu pri cigánskych osadách.
Prepáč, ale z tvrdení ako si uviedol je mi na vracanie. Chorý a zvrátený systém typu: Svoje nemáme a cudzie nechceme.
Mimochodom vieš prečo sú ostatné kraje viac zadlžené? Lebo čerpali obrovské množstvá peňazí na obnovu z eurofondov a tam je aj určitá spoluúčasť kraja. My síce nemáme vyšší dlh ale za to máme holý zadok.
Už som ti raz písal že nie som Drutarovský a ani sa s ním nepoznám.
Áno, niektoré jeho názory sú mi veľmi blízke a súhlasím s ním, hlavne ohľadom podvodov s parkovaním a Vinci park.
Ale mimochodom môj hlas v župných voľbách nedostane v zmysle pravidlá - jedna stolička /funkcia/ stačí.
co hovoris na postoj obcanov k rekonstrukcii krizovatky Obrancov mieru-Levocska? Vzhladom k Tvojim predchadzajucim postojom? Citujem:
Roobert | 6.11.2013 23:17
suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...
Fuuha, Roobert, musi Ti byt dnes poriadne zle, verim, ze si vstal z postele
to som rad, ze to mas za sebou a ulavil si svojmu svedomiu
este prelesti svoju golfovu palicu a hor sa za dalsimi zazitkami
treba obcas aj vlasy umyt...
a co hovoris na postoj obcanov k rekonstrukcii krizovatky???
takze ak krizovatka pomoze vyiesit dopravny system nech ju rekonstruuju, ak nie tak nech to ostane tak ako je. osobne si myslim ze rekonstrukcia, nech vyzera akokolvek pekne nic nevyriesi. v lokalite nebyvam takze nemam pravo sa k tomu vyjadrovat
cize ak som to precital spravne, tak ludi, ktori tam byvaju plne chapes, ak s tym nesuhlasia
som rad, ze Tvoje nevolnosti su prec
zavist ??? zabudni.
Len som nepocul, ze sa chystaju zdanovat majetky bank. A to uz bankam platime aj za to ze im nechame svoje peniaze na ich zisky.
Takze nevidim problem v rozumnom hospodareni.
Hnusný SMER-ácky hajzel. "Velebnosti, du blejt."
Povedal krsny otec. Nepovedal že pre sudruhov zo Smeru treba zabezpečit stabilitu a rozvoj ich prijmov. Dnes červeny sudruhovi a ich pätolizaci oslavuju VOSR.
suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...
Fuuha, Roobert, musi Ti byt dnes poriadne zle, verim, ze si vstal z postele
reakcia rooberta v tejto teme, na ktoru poukazujem, bola v sulade s kodexom...podla Tvojho vykladu nie
reakcia rooberta v tejto teme, na ktoru poukazujem, bola v sulade s kodexom...podla Tvojho vykladu nie
Smer porazí pravica dvoma spôsobmi:
- kompletne vymení všetkých doterajších predstaviteľov pravice - Od Freša, cez Kaníka, Ližpiča, Bugára a neviem koho ešte.
- zmobilizuje voličov aby prišli k voľbám
V súčasnosti nerozhodujú tí čo volia, ale tí čo nevolia. A tí čo nevolia, môžu nadávať maximálne na seba.
Najväčším porazeným sú milióny hlasov, ktoré v tejto krajine systematicky politici nepočúvajú. Občania, za ktorými nestojí kapitál, ani poradcovia, ani média.
Sedíte zdesene a rozmýšľate nad fiaskom, ktore KDH utrpelo vo voľbách do VÚC.
"Budem sa snažiť z pozície poslanca Národnej rady SR naďalej pomáhať prešovskému regiónu všemožne, ako sa bude dať. Tento región potrebuje pomoc, pretože nezamestnanosť, nízka priemerná mzda a odchod ľudí z tohto regiónu - to sa musí zastaviť. To si musí uvedomiť aj pán Chudík ako predseda Prešovského samosprávneho kraja. Nestačí sa držať iba kompetencií, ale je potrebné robiť pre tento región oveľa viac, " komentoval po prehre neúspešný Chudíkov vyzývateľ Ján Hudacký. , ,NO COMMENT
Môj názor je, že cele VUC je zbytočná banda darmožráčov a mladý ľudia najlepšie urobia ak s tohto , ,slovakia getto" vypadnú čo najďalej.
Najsmutnejšie je, že pan CHUDAK načapal svoje ovečky na chybajúcom pyžame a toaletných papieroch v menocniciach... .
Geriatricky voliči opatovne kúpili buducnosť svojim deťom a vnučatam ktoré nemajú záujem o nič ani o seba... .
Pľujem na to !!!
P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
BMWAUDINA | 3.11.2013 10:52
Ďakujeme pane, ale trošička súdnosti by Vám neuškodila. Odíďte už konečne, lebo stačilo. Priviedol ste náš kraj Vaším rozhodovaním spolu s terajším zastupiteľstvom na pokraj totálnej biedy.
Tomy | 6.11.2013 15:31
pokial viem vdaka Chudikovi ma Presov najnizsie dlhy ako jediny kraj na Slovensku a nezadlzuje mesto ako je to tradeiciou vsade inde.
borec | 6.11.2013 17:14
Vysvetlí to ľuďom, ktorí nemajú prácu a nemajú dať čo úst. Vysvetli to ľuďom, čo denne musia chodiť po rozbitých a zničených cestách nízkeho štandardu.Vysvetli to ľuďom, ktorým voda zobrala alebo poškodila domy, nakoľko na nečistia korytá riek.
Vysvetli to ľuďom na väčšine dedín Prešovského kraja, ktorí ani 21 storočí nemajú zavedenú pitnú vodu, nemajú kanalizáciu, nemajú plyn.
Vysvetli to ľuďom ktorí museli v emigrovať z tohto kraja z ekonomického dôvodu.
Vysvetli to ľuďom, ktorí každý rok prichádzajú o úrodu pri cigánskych osadách.
Prepáč, ale z tvrdení ako si uviedol je mi na vracanie. Chorý a zvrátený systém typu: Svoje nemáme a cudzie nechceme.
Mimochodom vieš prečo sú ostatné kraje viac zadlžené? Lebo čerpali obrovské množstvá peňazí na obnovu z eurofondov a tam je aj určitá spoluúčasť kraja. My síce nemáme vyšší dlh ale za to máme holý zadok.
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
Roobert | 6.11.2013 23:17
suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...
anaximandros | 7.11.2013 08:17
tie kruhy pod ocami ma z neustaleho pracovneho nasadenia...dufam, ze nabuduci rok konecne kandidujes Robert do MZ PO...
RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40793
anaximandros | 8.11.2013 12:28
ak teda nabuduci rok kandidujes, je mnacase odhalit svoju identitu Robert
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40802
PinkGlasses | 8.11.2013 12:59
Tento príspevok porušil kódex diskusného fóra , a preto bol odstránený.
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40803
Roobert | 7.11.2013 15:01
skôr sa hodi slovo "lahostajnost" akykolvek poslanec mimo NR SR je len zbytocna, umela funkcia. velke prachy su niekde inde (aj mimo politiky)...
borec | 7.11.2013 08:56
Roobert, odporúčam ti liečiť sa. Asi trpíš stihomamom zvaným Drutarovský. Asi sa už bojíš otvoriť aj konzervu, aby odtiaľ nevyskočil Drutarovsky.Už som ti raz písal že nie som Drutarovský a ani sa s ním nepoznám.
Áno, niektoré jeho názory sú mi veľmi blízke a súhlasím s ním, hlavne ohľadom podvodov s parkovaním a Vinci park.
Ale mimochodom môj hlas v župných voľbách nedostane v zmysle pravidlá - jedna stolička /funkcia/ stačí.
anaximandros | 7.11.2013 14:06
uz sa lieci, ale zatial neuspesne
RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40734
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:23
Drahy Roobert,co hovoris na postoj obcanov k rekonstrukcii krizovatky Obrancov mieru-Levocska? Vzhladom k Tvojim predchadzajucim postojom? Citujem:
Roobert | 6.11.2013 23:17
suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...
Fuuha, Roobert, musi Ti byt dnes poriadne zle, verim, ze si vstal z postele
Roobert | 8.11.2013 09:34
dakujem ti ze si mi ozrejmil moju rannu nevolnost... ale pohoda uz som to splachol...
RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40783
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 10:01
aa, vidim, ze Ta informovalito som rad, ze to mas za sebou a ulavil si svojmu svedomiu
este prelesti svoju golfovu palicu a hor sa za dalsimi zazitkami
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40786
Roobert | 8.11.2013 11:16
dik... dnes som lestil inu palicu a inym sposobom ale zazitok to bol prijemny... (pametaj si tento prispevok aby si ho znova o 5 rokov vytiahol, ja to vypustam :) )
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40791
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 11:57
gratulujemtreba obcas aj vlasy umyt...
a co hovoris na postoj obcanov k rekonstrukcii krizovatky???
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40794
Roobert | 8.11.2013 12:29
kazdy ma pravo povedat si svoj nazor a vyjadrit svoj postoj. sidlisko 2 je najkrajsie v presove a ludi, krori tam byvaju plne chapem ak s tym nesuhlasia. na druhej strane ludia, ktori byvaju v mestach musia s obmedzeniami pocitat a naucit sa zit v inych podmienkach ako je to na vidieku. som kozmopolitne zamerany clovek, zil som na miestach kde mi priamo nad hlavou pristavali lietadla, dialnice od rodinnych domov oddeloval len obycajny plot a ziadne protihlukove bariery, len zastaraly europsky system sa akoze pozera na ludi (najnovsie obmedzenie vykonu vysavacov, navrh na 30tku v meste a podobne hovadiny)...takze ak krizovatka pomoze vyiesit dopravny system nech ju rekonstruuju, ak nie tak nech to ostane tak ako je. osobne si myslim ze rekonstrukcia, nech vyzera akokolvek pekne nic nevyriesi. v lokalite nebyvam takze nemam pravo sa k tomu vyjadrovat
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40823
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 21:31
dakujem za odpovedcize ak som to precital spravne, tak ludi, ktori tam byvaju plne chapes, ak s tym nesuhlasia
som rad, ze Tvoje nevolnosti su prec
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40826
Roobert | 8.11.2013 22:53
samozrejme ze ich plne chapem, vola sa to empatia. zaroven ale dodavam ze ja, ak by som tam byval nebol by som proti tej rekonstrukcii aj ked problem nevyriesi.. opakujem, ludia v mestach musia byt pripraveny na hluk a ine zivotne podmienky ako ludia zijuci mimo miest...
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40796
anaximandros | 8.11.2013 12:29
ako buduci kandidat na mestskeho poslanca, cakame tvoju odpoved ohladom postoju obcanov k rekonstrukcii krizovatky?
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40827
Roobert | 8.11.2013 22:58
ty mozes akurat tak cakat na to ze v loterii vyhras milion eur a nie na moju odpoved. napriek tomu ze nehodlam kandidovat do ziadnej verejnej funckie sa ti chcem podakovat za prejavenu doveru... populisticke zvasty necham na inych borcov richardov, ferov, ondrov, janov...
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40839
borec | 9.11.2013 13:37
Prepáč Roobert, každý, kto ma iný názor ako ty je populista. Fakt ti odporúčam, daj sa liečiť. Asi si myslíš, že si zjedol všetku múdrosť sveta a iba to čo napíšeš ty je pravda. Ale svet nie je iba biely a čierny. Ale ty to isto nikdy nepochopíš.
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40840
Roobert | 9.11.2013 13:45
jasne ze si myslim, ze to co napisem je pravda. ty si nemyslis ze to co hovoris je pravda? alebo vedome klames? druha vec je ci to co pisem je spravne. to netvrdim. toto je moj postoj a nazor. nic viac a nic menej...
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40841
peko | 9.11.2013 15:21
inac jedna zakazka od Palyho urobi aj z oponentov zrazu p§tolizacov.
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40843
Roobert | 9.11.2013 15:33
nerozumiem...
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40845
peko | 9.11.2013 15:53
Prešov je maly nie je Miami ani Las Vegas .
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40846
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40853
peko | 9.11.2013 18:02
isti druh narcizmu je v kazdom znas ale nebudem komentovat .zavist ??? zabudni.
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40855
Roobert | 9.11.2013 19:03
si nacista? :O
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: P. Chudík: Musíme si udržať status najlepšie hospodáriaceho kraja
40887
anaximandros | 11.11.2013 08:20
sa zamotavas tu uz par rokov...nemas nic ine na praci?
Mizu Presovsky | 7.11.2013 18:34
To ze to budu platit prapravnucata si myslis mylne, lebo mafiani z Medzinarodneho menoveho fondu uz chystaju zdanovanie majetku vsetkych, aby sa vykryli dlhy sposobene z velkej casti aj oddlzovanim bank.Len som nepocul, ze sa chystaju zdanovat majetky bank. A to uz bankam platime aj za to ze im nechame svoje peniaze na ich zisky.
Takze nevidim problem v rozumnom hospodareni.
nonazdar | 3.11.2013 12:27
fuj
borec | 3.11.2013 15:59
Musíme si udržať status najzaostalejšieho kraja s najnižšou mzdou, bez priameho vlakového spojenia s hlavným mestom a totálne zaostalou infraštruktúrou.Hnusný SMER-ácky hajzel. "Velebnosti, du blejt."
tomas285 | 3.11.2013 16:35
Jeho normálny človek voliť nemôže. Vyjadrovanie na úrovni absolventka dvojročenky, schopnosti žiadne / okrem politikárčenia, populizmu a kšeftov z určitými podnikateľmi/. Náš kraj je vďaka nemu najzaostalejší.. . Och, čo všetko by som chcel napísať... . Neverím, že by sa to tu zmestilo ale na Vás pán Chudík jedná vec dobrá : Dereš a trstenica !!! Prosím Vás !!! Ak sa to k Vám niekedyx dostane : NEVYMYVAJTE LUDOM MOZGY !!! ! Veď ja viem, že Vám to funguje, dnes majú ľudia dosť problémov nato, aby sa dokázali zamyslieť do hĺbky a hľadali pravdu vo vašich tvrdeniach. Ak máte trochu ľudskosti okamžite zrušte tu kampaň zaplatenú z peňazí daňových poplatníkov a ukončite ten bolševizmus hlásaný Vašim predsedom po Slovensku.
gerard4 | 3.11.2013 23:45
S volenim Chudika to funguje asi tak.. Zamestnancom firiem sa prikaze, chodte ho volit a nasa firma dostane zakazky rovnako ako po minule roky.. ak vyhra iny kandidat, zakazky firmy nie su zarucene a pridete o zamestnanie..
Hangari | 3.11.2013 17:39
bula kediška zos Šipom, kec mal hoscoch Satinskeho a Lasicu. Še nacahovali na pismenkoch kto ma jake, u s kružkom, ř, ô, no a na toto ô Ďula povedzel, že na Slovensku mame" vôlbi", co naisto pasuje. No a na konec to bulo najľepše, že co mame spoločne, že maľi sme, mame a budzeme mac hov..o, a to aj pasuje.
peko | 3.11.2013 19:23
Capo di tutti capi Smeru
para | 3.11.2013 19:52
ja tomu rozumiem asi tak ze dobre hospodarime tak vyplatime pred volbami kazdemu na koho mame dosah odmeny a aj vdaka tomu budem mat o koryta postarane na dalsie styri roky
chochi18 | 4.11.2013 13:01
Cela VUCKA je uplne zbytocna. Je chore mat v ramcio jednej jednotky ludi, co za mesto rozhoduju, ludi co za okres, tak zas ludi co kraj, tak zas ludi co za VUC ... Je uplne jedno kto vyhra, aj kebz vo vsetkych krajoch vyhrala pravica, tak vlada bude rozhodovat, co kde pojde, cize Smer ... Uz len celkova ucast na tychto volbach maximalne 20% hovori za vsetko... Co sa tyka Chudika, uz len jeho vyjadrovacie schopnosti hovoria za vsetko, kde sa nachadza kraj ...
santamental | 4.11.2013 19:14
ani jeden ani druhy, alebo inak aky jeden taky druhy.
loyd | 5.11.2013 12:35
Ak sa niekto pochváli v diskusnej relácií, že VUC hospodárí so ziskom je u mne Chudák. Iba ľudia trpiaci smerackým zákalom nechcú vidieť v akom stave sú napr. cesty v sprave VUC. Prečo sa ten zisk nevyužil na ich opravu ? Pretože sa zvolebnieva ...a pretože si je treba ušetriť na koncoročné odmeny.
Mizu Presovsky | 5.11.2013 20:05
V akej diskusii to povedal? Lebo ak ano je riadny chudik a ak nie tak si ty riadny haj*lik.
loyd | 5.11.2013 23:25
Bol to priamy prenos televízie TA3 z historickej budovy DJZ dńa 25.10. Program ma názov: Voľby do VUC-Prešov a diskutovali tam kandidáti na predsedu Prešovského samosprávneho kraja. Je to fakt Chudák :D
trex | 6.11.2013 09:35
cece, citaj -Prešovský kraj spravuje druhý najväčší rozsah ciest – celkovo až 2445 kilometrov. Terajšiemu županovi sa podarilo opraviť 947 km, čiže 39 percent. Investoval pritom na tento účel 63 miliónov z celkovo 110 miliónov eur, ktoré mala župa na investície. Na porovnanie, Bratislavský samosprávny kraj investoval do ciest 18 miliónov eur. Ján Hudacký, sľubuje uskutočniť komplexnú rekonštrukciu ciest 2. a 3.triedy. Sľub komplexne zrekonštruovať všetky cesty v Prešovskom kraji je z tohto pohľadu nereálny. Teda Hudacky ma nas za debilov co si nevedia spocitat dva plus dva, moje info je z relevantneho zdroja , Janko H.len tak drista do vzduchu, ,, ha ha ha
trex | 6.11.2013 12:38
...najdi si na nete , youtube, sluby Hudackeho ku AKYMKOLVEK VOLBAM , ktore sa kedy konali na Slovensku , ,a smiechu sa nezdrzis, ,tolko prazdnych fraz, kecov , floskuli , to len tak hocikto nedokaze, ,a janko a comp.su v tom majstri sveta, zato realita ich plnenia pre obcana , je velka NULA, ,, ha ha ha
peko | 7.11.2013 19:12
prvom rade treba zabezpečiť v regióne stabilitu a rozvoj.Povedal krsny otec. Nepovedal že pre sudruhov zo Smeru treba zabezpečit stabilitu a rozvoj ich prijmov. Dnes červeny sudruhovi a ich pätolizaci oslavuju VOSR.
Hangari | 7.11.2013 19:29
to take jakešovki, už še stabilizovaľi na flekoch a rozvijaju svojo imaňe
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 08:23
Roobert | 6.11.2013 23:17suhlasim s tebou Riso!!! a dodam ze mi je este zle z ludi, co umyselne blokuju vystavbu ciest a potom sa pozeraju do zrkadla bez vycitiek svedomia (qj ked tie kruhy pod ocami vyzeraju desivo)...
Fuuha, Roobert, musi Ti byt dnes poriadne zle, verim, ze si vstal z postele
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:03
preco mi to pan admin presunul??
shuster | 8.11.2013 09:17
Pridávaj príspevky k téme, lebo ináč budú zrušené!
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:26
opakujem... .nemam pocit, ze by som porusil kodexreakcia rooberta v tejto teme, na ktoru poukazujem, bola v sulade s kodexom...podla Tvojho vykladu nie
shuster | 8.11.2013 12:02
Svoj príspevok si vložil do inej témy a poľa všetkého si reagoval na túto tému.
Vitas Gerulaitis | 8.11.2013 09:26
opakujem... .nemam pocit, ze by som porusil kodexreakcia rooberta v tejto teme, na ktoru poukazujem, bola v sulade s kodexom...podla Tvojho vykladu nie
Roobert | 8.11.2013 12:30
ešte sa tu o mňa porvú
Roobert | 10.11.2013 01:36
"blahozelam" (dodam ze silno ironicky), presovskemu kraju k opatovnemu zvoleniu Chudaka. je pravda ze velmi na vyber nebolo ale je vidno kde na slovensku cervene ovce volia Luzu... potom dalej plndajte na BA...
Hangari | 10.11.2013 09:19
ma toto: budzeme najľepši hospodaric, aľe ňič ňebudzeme mac. Aľe možno že Robertko daco priruci, co vežňe od Frankenštaina zos Ba, kec tam un vihra.
anaximandros | 11.11.2013 08:19
teraz musim s tebou Robo suhlasit a taktiez blahozelam k opatovnemu mandatu pana Chudika...12 rokov zupanom a dalsie 4 roky ho cakaju, hmmmm, len ci bude stihat vykonavat mandat popri elektrarni? uvidime...
geronimo | 10.11.2013 12:10
12 rokov pre presov neurobil a nema v sebe stipku hanby kandidovat znovu, fuj na grcanie p.chudak, ...na dalsie 4.roky presov zabetonoval
Roobert | 10.11.2013 14:06
Hudacký si postavil svoju kampaň na spojení "Porazme Smer". Bohužiaľ v prešovskom kraji má smer najširšiu "fanúšikovskú" základňu. Len dement mohol vymyslieť takúto kampaň. To je akoby som bol na štadióne Barcelony a začal ako fanúšik Realu Madrid kričať "Porazme Barcelonu".Smer porazí pravica dvoma spôsobmi:
- kompletne vymení všetkých doterajších predstaviteľov pravice - Od Freša, cez Kaníka, Ližpiča, Bugára a neviem koho ešte.
- zmobilizuje voličov aby prišli k voľbám
V súčasnosti nerozhodujú tí čo volia, ale tí čo nevolia. A tí čo nevolia, môžu nadávať maximálne na seba.
trex | 10.11.2013 14:21
Voľby skončili tak, ako sme všetci očakávali, aj keď treba priznať, že v sobotu ráno sa zdalo, že výsledok bude tesný. Je dojemné pozorovať slovenské média, ako sa snažia pomôcť k vytvoreniu pravicového bloku. Ako si nascenárizovali Janka H. ako noveho mesiaša, ktory je síce porazeny v slovenskej spoločnosti, ale víťazom od stredu do prava. V týchto voľbách prehralo predovšetkým KDH. Už druhýkrát nedokázalo zvíťaziť so svojím kandidátom a naďalej vsugerúva predstavu, že jej politici predstavujú v našom ľudskom spoločenstve niečo morálne a odborne kvalitnejšie ako majú iné strany... . Zase boli komunálne voľby a vy ste zlyhali. Nešťastný imidž KDH sa nedarí zlepšovať. Kto to v jednom kuse kazí? Veď, čo ste sa narobili na minulých voľbách a celé Slovensko, okrem Bratislavy je červené. A to ste sa snažili zavariť aj Robovi, ale nejde to, nejde.Najväčším porazeným sú milióny hlasov, ktoré v tejto krajine systematicky politici nepočúvajú. Občania, za ktorými nestojí kapitál, ani poradcovia, ani média.
Sedíte zdesene a rozmýšľate nad fiaskom, ktore KDH utrpelo vo voľbách do VÚC.
"Budem sa snažiť z pozície poslanca Národnej rady SR naďalej pomáhať prešovskému regiónu všemožne, ako sa bude dať. Tento región potrebuje pomoc, pretože nezamestnanosť, nízka priemerná mzda a odchod ľudí z tohto regiónu - to sa musí zastaviť. To si musí uvedomiť aj pán Chudík ako predseda Prešovského samosprávneho kraja. Nestačí sa držať iba kompetencií, ale je potrebné robiť pre tento región oveľa viac, " komentoval po prehre neúspešný Chudíkov vyzývateľ Ján Hudacký. , ,NO COMMENT
tomas285 | 10.11.2013 15:13
No tak ako som sa včera účastnil volieb tam mi kamarát sediaci vo volebnej komisii povedal, že vekov priemer voličov je tak cca 65 rokov tak z výsledku sa ani nečudujem... . .Môj názor je, že cele VUC je zbytočná banda darmožráčov a mladý ľudia najlepšie urobia ak s tohto , ,slovakia getto" vypadnú čo najďalej.
Najsmutnejšie je, že pan CHUDAK načapal svoje ovečky na chybajúcom pyžame a toaletných papieroch v menocniciach... .
Geriatricky voliči opatovne kúpili buducnosť svojim deťom a vnučatam ktoré nemajú záujem o nič ani o seba... .
Pľujem na to !!!
trex | 10.11.2013 15:57
"Ponechať veci slepému osudu je veľkou morálnou nezodpovednosťou. Ak si sa takto zachoval, potom nemáš právo sa na niečo sťažovať. pretože ako nadšene hovoril premiér Mikuláš Dzurinda po neplatnom referende odborárov, ktorého sa zúčastnilo 30% voličov: "To znamená 70%-tnú podporu vládnych reforiem"... . A Chudik preto jasne zvíťazil. Pri 22%-tnej účasti ho podporuje 78% voličov. Len si to predstavte!
Hangari | 10.11.2013 17:20
Ma taki vpliv jak Lenin a vpliv fujari na morski priboj. Totich čarnokňažnikoch prevalcuje valec zos Súmračnej. Možno zaš doňeše dajakšku firmu na kablove zveski, dze samozrejme še maka za min. mzdu. Kto vihraje je jedno, bo slovenske švajčarsko to ňebudze pre chudobu. Da zdrastvujut okťabrskije papalaše!
medulienka | 10.11.2013 16:37
Smutna buducnost s tym zlozenim vucky.budu si robit co chcu bez kontroly opozicie.