Diskusia k článku:
Inak ak by som sa volal dupkala a hlasovali by o Dupkalovi, asi by som sa zdržal hlasovania. Že ma neprekvapuje nedostatok elementárnej politickej kultúry... ..
prispievas a prd z toho
Ukazuje sa, že do vysokých funkcií sa často dostávajú osobnostne ťažko narušené osobnosti a tristná realita svedčí o tom, že sa tak deje aj vo vedení rôznych tzv.akademickych inštitucii a mestskych parlamentov.
Naše vládnuce mestske elity su morálne zdiskreditované a nehodné rešpektu.
Bude potreba menej pýchy a viac pokory.
POniektori sa dnes citia natolko silni a neohroziteľni, že kľudne daju karty na stol. Ako onehda na divokom Zapade, ked kovboj vo svojej povyšenosti blahosklonne dovolil sedliakovi, aby prvy tasil zbraň, lebo si bol isty, že ho aj tak zastreli. Ja by som si taky isty nebol... .next
To taki vtip bul:ˇŽe čom tak dluho do noci še švici v okne L. I. Brežňeva? Bo dava dolu čestne viznamenaňa. A čom zaš rano, ešči skorej jak kohut zakikirika še zaš švici v okňe? Bo L. I. B. sebe pripina medajli abi scihnul frištik.
V totim pripadze treba tiž to vipozorovac, že či... predpokladi na to su.
Mižo Prešovský správne podotkol, že Dupkala mladší hlasovať nemal. A ak cenu získal na základe jedného hlasu od svojho syna, súdny a charakterný človek by z toho mal vyvodiť závery...
mohli dat radsel tej spevacke gitaristke Erike. Tu aspon kazdy spozna
Tvrdi:
"Do roku 1989 bol to jeden z časopisov, ktoré vychádzali cez Spoločensko-vedný ústav Slovenskej akadémie vied. Publikovali v ňom nielen ateisti, a nielen o ateizme, ale aj minulí a súčasní profesori filozofie, etiky a podobne. Treba priznať, že tento časopis bol indoktrinovaný vtedajšou ideológiou, o tom niet pochýb a na krátku dobu som sa v osídlach tejto ideológie ocitol aj ja"
K tomu treba dodat, ze jeho tvrdenia su znacne nepresne. Tento obskurny casopis nevydaval Spolocenskovedny ustav SAV, ale Ustav vedeckeho ateizmu SAV. Je pravda, ze v nom publikovali mnohi dnesni profesori filozofie a etiky, ale to je skor dokaz o ubohom stave tychto odborov na nasich univerzitach. Tvrdi, ze sa ocitol na kratku dobu v osidlach ideologie. Iste, komunisticky rezim padol, tak sa zariadil ako typicky prospechar a teatralne si vyvesil patricky v aute. Vari najdolezitejsie je vsak podotknut, ze dolezity nie je casopis, ale myslienky, ktore Dupkala uverejnil. A tie su desive, lebo bol stupencom militantneho ateizmu.
-a čo by povedal na to všetko klasik??
----Král klečí před Satanem
Na žezlo se těší
A lůza pod platanem
Radu Moudrých věší
a zástup kacířů
se raduje a jásá
že prvním z rytířů
je veličenstvo Kat
Na rohu ulice
vrah o morálce káže...
S úšklebkem Ďábel viděl
pro každého podíl... .
... ...next
Cenu mesta dostane Rudolf Dupkala st., Karol Kyslan st. a Eva Zacharová
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
filozof | 28.4.2015 08:40
Cena mesta Presov pre Dupkalu ? Za co ? Ze preslavil Presov ako bastu ateizmu na sklonku totalitneho rezimu ? Ze ako dovernik StB nicil zivoty veriacich za ich ucast na cirkevnych podujatiach ? Za jeho vklad do intelektualneho zivota mesta - mysli sa tym jeho ateisticka propaganda najhrubsieho zrna ? Za to, ze neskor ako dekan filozofickej fakulty vyhnal vacsinu schopnych ludi na UPJS do Kosic ? Za to, ze tento navrh presadzoval jeho syn - poslanec ? Qou vadis Presov ?
helios | 29.4.2015 07:42
skoda, ze teba tu cenu nedali filozof, asi si ju viac zasluzis, kedze sedis doma pri compe a hubujes, co?
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
Mizu Presovsky | 29.4.2015 07:53
Ty hubuješ pri lopate?Inak ak by som sa volal dupkala a hlasovali by o Dupkalovi, asi by som sa zdržal hlasovania. Že ma neprekvapuje nedostatok elementárnej politickej kultúry... ..
helios | 3.5.2015 14:28
Mizu, Mizu, ty uz musis mat jak otlacenu prdel od compu? roky tuprispievas a prd z toho
RE: RE: RE: RE: Cenu mesta dostane Rudolf Dupkala st., Karol Kyslan st. a Eva Zacharová
52930
Hangari | 3.5.2015 17:35
Poľiticka kuľtura je inakša kuľtura. To tak jak politicka zodpovednosc. Podaktore politici su tu 25 roki a podaktore boľševicke transformeri i vecej a pre voličoch aňi toten prd ňedoňesľi. Za to majetki sebe bohate odňesľi. Stači vládnucemu koritu dobre pochľebovac a chvaľic, že je geňo.
trex | 28.4.2015 16:39
To, čo predvádzaju poslanci mesta Prešov, pripomína festival maskotov. Absolútna strata súdnosti, neschopnosť prijať realitu, neschopnosť vyvodiť osobnú zodpovednosť a vydávanie nerealistických predstáv za realitu dokonale charakterizujú ťažko patologický osobnostný profil /niektorych/prešovskych poslancov.Ukazuje sa, že do vysokých funkcií sa často dostávajú osobnostne ťažko narušené osobnosti a tristná realita svedčí o tom, že sa tak deje aj vo vedení rôznych tzv.akademickych inštitucii a mestskych parlamentov.
Naše vládnuce mestske elity su morálne zdiskreditované a nehodné rešpektu.
Bude potreba menej pýchy a viac pokory.
POniektori sa dnes citia natolko silni a neohroziteľni, že kľudne daju karty na stol. Ako onehda na divokom Zapade, ked kovboj vo svojej povyšenosti blahosklonne dovolil sedliakovi, aby prvy tasil zbraň, lebo si bol isty, že ho aj tak zastreli. Ja by som si taky isty nebol... .next
Hangari | 28.4.2015 18:29
Dajli mi tu medajli, anebo nedajli? Dajli.To taki vtip bul:ˇŽe čom tak dluho do noci še švici v okne L. I. Brežňeva? Bo dava dolu čestne viznamenaňa. A čom zaš rano, ešči skorej jak kohut zakikirika še zaš švici v okňe? Bo L. I. B. sebe pripina medajli abi scihnul frištik.
V totim pripadze treba tiž to vipozorovac, že či... predpokladi na to su.
filozof | 28.4.2015 19:52
Pre historiu: za navrh udelit Dupkalovi Cenu mesta Presov hlasovalo 15 poslancov: Ahlers, Andrascikova, Benko, Cvengros, Dupkala, Durisin, Hudac, Komanicky, Kutajova, Langova, Lipka, Malaga, Matejka, Mrouahova, Pucher.
nonazdar | 28.4.2015 21:08
... chudáci...
babajajka | 29.4.2015 09:37
No nazdar ! Byť na mieste starého Dupkalu, po celej tej kontroverznej medializácii cenu neprijmem.Mižo Prešovský správne podotkol, že Dupkala mladší hlasovať nemal. A ak cenu získal na základe jedného hlasu od svojho syna, súdny a charakterný človek by z toho mal vyvodiť závery...
peko | 28.4.2015 21:12
zdravy rozum zdochol.mohli dat radsel tej spevacke gitaristke Erike. Tu aspon kazdy spozna
micis | 29.4.2015 07:52
Erika si zasluzi, skoda ze ju nikto nenominoval.
obcan111 | 29.4.2015 09:46
cena utrpela na vaznosti, stala sa bezcennou. Vacsiu cenu ma prevodovka zo Spiney.
majo35 | 5.5.2015 09:15
Za svoju činnosť pred rokom 1989 mal skončiť v ŤURME ! Páni poslanci, ktorí ste zdvihli svoje ctihodné paprčky, za návrh, NIE JE VAM HANBA !!! Koho záujmy vlastne zastupujete ?.. .asi svoje !
Hangari | 5.5.2015 13:20
Šak aňi jeden visokopostaveni sudruh ňešedzi. Šicke slobodňe podňikaju. Široki, Babiš, Lexa, Mešťan, Paška... Zaujimave že ich ešči ňikto ňeoľal zos červenu farbu jak segiňa Vasiľa. Dze sce "umelci"? Došla farba?
Občan mesta | 7.5.2015 07:35
Súhlasím, je to nepochopiteľné. Prof. Dupkala a Cena mesta? Asi sa mi to zdá. Na mieste je len jedna jediná otázka. A za čo? Aký prínos p. Dupkalu zasiahol mesto Prešov? Jeho filozofické táraniny, ktorým sa už za mojich vysokoškolských čias študenti smiali? Neviem, mám spoločenský prehľad, ale p. Dupkala a cena mesta, osobnosť mesta? Veď je to jeden y najslabších akože vedcov, ktorí sa na nich hrajú. A jeho štúdie, stačí si ich len prelistovať a máte jasno. Celý život žijem v Prešove, ale aby ma nejako zasiahlo pôsobenie prof. Dupkalu alebo mi dalo najavo, aby som si povedal: " Áno, je to osobnosť, ktorá reprezentuje mesto a ľudia si ho vážia." No, naozaj neviem. Nezaslúži si ju!!! To je jasné. A k hlasovaniu? Je to slobodná voľba každého člena tej komisie. Len ak p. Dupkala ml. sa prezentuje ako transparentný komunálny politik, ktorému sú cudzie nečestnosti, tak svoje svedomie mal nadradiť prílišnej chamtivosti a zdržať sa celého hlasovania, keďže tu išlo o stret záujmov. A keď nevie nič o svedomí, tak nech mu to otecko prof. Dupkala filozoficky vysvetlí, ako je to so svedomím v rôznych filozofických prúdoch. Ale ako sa hovorí, jablko od stromu nepadá ďaleko. A na záver pre oboch jeden citát od Eurípida: " Len čisté svedomie je jediné, čo rovnakú cenu má ako život." Gratulujem k oceneniu, bolo by na mieste sa tej ceny pragmaticky vzdať.
orol1 | 7.5.2015 07:51
prvy krat pocujem o tomto filozofovi. Potom si ju zasluzi aj Spak, s Paradom. Primatorka spamataj sa. Udel cenu ku koncu roka, ale tomu, kto v meste pocas roka zaujme. Napr. tomu, kto zamestna 100 ludi, kto zachrani niekomu zivot, alebo zviditelni mesto vo svete.
filozof | 7.5.2015 08:28
Dupkala senior sa ku kauze vyjadruje v dnesnom Korzari.Tvrdi:
"Do roku 1989 bol to jeden z časopisov, ktoré vychádzali cez Spoločensko-vedný ústav Slovenskej akadémie vied. Publikovali v ňom nielen ateisti, a nielen o ateizme, ale aj minulí a súčasní profesori filozofie, etiky a podobne. Treba priznať, že tento časopis bol indoktrinovaný vtedajšou ideológiou, o tom niet pochýb a na krátku dobu som sa v osídlach tejto ideológie ocitol aj ja"
K tomu treba dodat, ze jeho tvrdenia su znacne nepresne. Tento obskurny casopis nevydaval Spolocenskovedny ustav SAV, ale Ustav vedeckeho ateizmu SAV. Je pravda, ze v nom publikovali mnohi dnesni profesori filozofie a etiky, ale to je skor dokaz o ubohom stave tychto odborov na nasich univerzitach. Tvrdi, ze sa ocitol na kratku dobu v osidlach ideologie. Iste, komunisticky rezim padol, tak sa zariadil ako typicky prospechar a teatralne si vyvesil patricky v aute. Vari najdolezitejsie je vsak podotknut, ze dolezity nie je casopis, ale myslienky, ktore Dupkala uverejnil. A tie su desive, lebo bol stupencom militantneho ateizmu.
trex | 7.5.2015 08:59
Bezobsažné frázy su maximom toho, čo vie profesor ponúknuť??? ?? Ide len o jedno, udržať sa vo funcii za každú cenu aj na úkor podrazov. To sme už naozaj odsúdení na dlhodobé trpenie ľudi bez chrbtovej kosti? Akú má mať bežný občan dôveru k úradom, súdom či polícii, keď su tam taki ľudia???-a čo by povedal na to všetko klasik??
----Král klečí před Satanem
Na žezlo se těší
A lůza pod platanem
Radu Moudrých věší
a zástup kacířů
se raduje a jásá
že prvním z rytířů
je veličenstvo Kat
Na rohu ulice
vrah o morálce káže...
S úšklebkem Ďábel viděl
pro každého podíl... .
... ...next
Izac | 7.5.2015 11:57
Kto to vlastne je? Pre mnohých Prešovčanov neznámy pojem!!! !!!
bezmenná masa | 11.5.2015 22:24
Spomínaný v knihe Sila slabých a slabosť silných autor Anton Hlinka str. 192 druhý odstavec.
Jana k | 21.3.2017 19:43
Pan poslanec dupe ako rad sam seba nazyva(asi to ma rad do dupi komediant jeden) je jeden namysleny a sprosty alkoholik. Polovica alkoholikov na sekcove ho pozna vzdy ked pride hulvat rudinko do krcmy tak su stasny lebo piju zadarmo a tak si kupuje ten ... Ujo Hlasy. Mozete sa o tom presvedcit aj vy staci staci navstivit jeden z jeho oblubenych pajzlov ako bistro u michala, čiko a hlavne drink galery hore na kopci tam to ma blizko z domu zo smetanovej. Tamchodi chlastat dost casto a je to sranda pozriet si ako hrdo o sebe rozprava medzi troskami ako sa vystatuje ze aka je on skvela volba pre presov a ako klame rovno do oci a potom opity sadne do auta a ide domov, a na otazku ze ako moze soferovat v takom stave tak len odpovie ze on ma imunitu ze on si to moze dovolit. Fakt je to sranda len bohuzial na nas ucet.