Diskusia k článku:
-Argumentovať tým, že je mesto zadlžené a nemá peniaze na riešenie problémov s parkovaním je podle a nevhodné. Štát je zadlžený, celý svet je katastrofálnym spôsobom zadlžený (už sa len čaká, kedy sa to všetko zasype ako domček z kariet) a tu si ešte niekto stále nahovára, že to bežný človek zaplatí??? Do kedy sa všetko bude ešte hádzať na hlavu rádového občana a paraziti si budú hovieť vo svojich vilkách?
Z jedného dňa na druhý Ti, ako feudál otrokovi, prikážu platiť viac a potom znova a znova... .
...granat je už odistený...next
udajne nebudu: "...primátorka na zasadnutie nepredloží avizované VZN o parkovaní..."
-ziadna privatizacia verejneho priestranstva a spehovanie ludi neschopakmi v uniformach MsP!!! !!!
.. http://www.presov.sk/oznamy/parkovanie-najcaste...
..ste ako rakovina...next
klamny dotaznik, ktory je nastaveny tak, aby vypovedna hodnota spela k tomu aby sme sklonili hlavy a chceli platit za to, co je dnes zadarmo.
drzost radnice zaclenit ho do mestskej posty je jasnym symbolom vazalstva voci vopred dohodnutemu spravcovi parkplatzov.
presovcania, nenchajte sa o...
1. Čo je cieľom zavedenia regulovaného rezidenčného parkovania?
Cieľom je poskytnúť obyvateľom bytových domov na sídliskách, ktorí sú vlastníkmi áut aspoň jedno isté parkovacie miesto v blízkosti ich bydliska.
- pozrime si rozdelenie rezidencnych casti v povodnom dokumente, vobec to neznamena parkovane v blizkosti bydliska.
2. Kto má nárok na rezidenčnú kartu a aká bude jej cena?
Nárok na rezidenčnú kartu majú obyvatelia s trvalým pobytom v zóne alebo obyvatelia s trvalým pobytom v inej časti Prešova, ktorí majú platný nájomný vzťah k bytu v danej zóne. Zároveň sú vlastníkmi motorového vozidla alebo jeho držiteľmi na základe prenájmu (lízing) alebo majú právo používať služobné autá na súkromné účely.
- napr. cize mi rodicia nemozu poziat auto kym je moje v servise?!
3. Aká bude cena rezidenčnej karty?
Cena sa predpokladá symbolické 1€.
- predpoklada?! na ako dlho ?!
4. Pre koľko vozidiel bude slúžiť rezidenčná karta?
Jedna karta bude platiť pre jedno vozidlo a bude neprenosná.
- chudak obcan, ktory si dovoli mat zivotnu uroven na hranici dvoch aut v jednej domacnosti
5. Kde budú parkovať služobné vozidlá konateľov, zamestnancov firiem a živnostníkov s trvalým pobytom v zóne?
Na služobné vozidlá konateľov, zamestnancov firiem a tiež živnostníkov sa bude pozerať ako na súkromné, pokiaľ títo budú mať právo používať motorové vozidlo na súkromné účely podľa ustanovenia §2 písm. s Zákona č. 595/2003 v znení neskorších predpisov.
- cize dodavky nezmiznu, lebo je ovela lahsie zohnat si povolenie od zemstnavatela ako zakazat parking dodaviek ako v PP. Hlavne ze sa pan Kuzma dusoval za Maxom ze to je cele kvoli nim.
6. Čo v prípade, ak má rezident viac automobilov? Môže si kúpiť ďalšie rezidenčné karty?
V zónach, kde to kapacity dovolia, bude možné dostať i ďalšiu kartu (mesto preto pripravuje výstavbu 1500 nových parkovacích miest). Bude ale platiť zásada, najprv karta na jedno vozidlo v každej domácnosti, až potom, ak to kapacity dovolia, bude možné požiadať o vydanie ďalšej.
- este raz: za Maxom min.roku p.viceprimator povedal ze vsetko je vysutazene, stavat sa zacat musi, a na jar su parkoviska realitou. realita - nic sa stavat nebude, lebo nie je kde.
7. Kde budú parkovať autá, pre ktoré nebude vydaná rezidenčná karta?
Budú parkovať na vyhradených parkovacích miestach pre nich určených.
- kde???
8. Ako to bude vyriešené s návštevami v rezidenčných zónach?
Pre návštevníkov budú vyhradené parkovacie miesta, ktoré budú spoplatnené sadzbou 0,2 €/hod, max 1,0 €/ deň. Zároveň, v čase od 08:00 h do 15:00 h budú môcť stáť aj na rezidentských miestach za rovnakých podmienok, teda za 0,2 €/hod.
- lebo je lacnejsie a lahsie investovat do parkovacich hodin? alebo ako chcete vyriesit kratkodobe parkovanie?
9. Ak mám rezidenčnú kartu napr. v zóne 3, môžem mimo času 15:00 – 08:00 hod parkovať bezplatne v inej zóne?
Nie. Takýto rezident tu môže parkovať, ale za rovnakých podmienok ako nerezident, teda za 0,2 €/hod.
- sice hranicis s parkovacou zonou 4 alebo 5 a mas si hladat miesto na opacnom konci sidliska len preto ze je v tvojej zone. vid rozdelenie zon v povodnom plane.
10. Ako to bude s vozidlami zakúpenými na lízing?
Na vozidlá na lízing sa bude pozerať ako by boli vo vlastníctve rezidenta.
- ako to bude s pozicanymi a nahradnymi vozidlami ?
11. Prevádzkovateľom parkovania bude mesto alebo súkromná firma?
Prevádzkovateľom bude mesto.
- ako dlho to bude mesto? mesiac? rok ?
--kolko obcanov im na tie debilne otazky odpovedalo??
ze spatna vazba... . ha ha ha ha
toto im zozeru len ti trubci co ich volili, co je chvala Bohu len mizive percento opravnenych volicov Presova 11 887 ..
volicov je 73 984...next
primatorka zmenila retoriku a napriek minulorocnym vyjadreniam je zrazu nemozne stavat parkoviska bez predosleho schvalenia rezidencneho parkovania.
jedna sa o PRIPRAVU PRE ZDIERANIE SUKROMNOU FIRMOU a PLATENIE ZA NIECO CO JE DNES ZADARMO.
verim, ze poslanci opatovne toto chore nariadenie zmietnu zo stola.
Staci si vyguglit clanky ohladom situacie v KE po zavedeni reizdencneho parkovania a bude kazdemu jasne na co to Presov pripravuju tito dvaja zapredanci.
dane platime mestu a nie ulici ci sidlisku. ani psickari nie su limitovani (i ked len malo z nich plati) vencit - alebo zavedieme rezidencne karty havkom a ked sa vy...ru inde tak budeme uctovat euro ?
--stale nam podsuvaju sracky z ich debilnym riesenim
zevraj parkovania a nejakymi kartickami, na ktore im vacsina zvysoka eeehmmm...
.. radnici sa vrátilo okolo 4 000 dotazníkov, v ktorých obyvatelia odpovedali na štyri základné otázky týkajúce sa navrhovaného spôsobu parkovania.
--- je to mizerna spatna vazba, cca 10% celkoveho poctu bytov , ktore platia dan z nehnutelnosti
este raz --verim ze ten paskvil s tzv.parkovanim poslanci zhodia zo stola ...next
Toto vyberanie je protiustavne... To akoby si primatorka vid vzor Jarkovsky, dala rampu a vyberala za parkovanie na ulici , kde je tarcha a kde stoja auta na statnej ceste.
Inak uz zacali nicit breh medzi Federatov a Justicnou a pritom je kopa miesta na nove parkoviska na sekcovskej ulici. To by musela primatorka a Kuzma pohnut s rozumom a prist sa presvedcit na toto nicenie... .toto je vyhadzovanie penazi, na tejto ulici nevznikne ani jedno parkovacie miesto , opakujem, ani jedno, po tomto zasahu do brehu, medzi bytovkami. O pocte zaparkovanych aut som uz pisal, kolko aut parkovalo v nocnej hodine a kolko bude doteraz, po zniceni brehu.
Inak neviem ci videl kedysi Kuzma s primatorkou ulicu VISNOVA?
Uz od komunistov su miesta pre auta medzi stlpami osvetlenia. Preco tieto mudre hlavy to neriesili i na sirokanskej ulici SEKCOVSKA, kde mohlo vzniknut 500 novych miest od ulici Federatov po Soltesovu?
Pani primatorka, aj mudrc Kuzma...co tak odstupit, ved ste na smiech a vymyslete sprostosti.
http://egov.presov.sk/default.aspx?NavigationSt...
Nam obycajnym ludom neostava len dufat, ze poslanci okradanie ludi opat zmietnu zo stola a vypalia rybnik podnvodnikom v kozi "zatial!" predstavitelov mesta.
Treba si uvedomit zakladnu vec - budeme platit za to co mame dnes zadarmo, otcovia rodin budu nadalej travit cas hladanim parkovacieho miesta, za co sa raz zacne platit za to sa uz platit neprestane a nikdy to nebude lacnejsie...
Najhoraznejsie je osadzat znacky pred prijatim VZN - to znamena ze diskusia a predkladanie navrhu a cele pripomiekovanie je len divdalo ?
Staci si prejst debaty na weboch miest kde toto obludarium zaviedli ... .next
Staci si prejst debaty na weboch miest kde toto obludarium zaviedli ... .next
--Ste za to , aby ste platili za parkovanie tam kde to mate doteraz zadarmo??
-som velmi zvedavy na odpovede...next
Parkovací systém pomôže Prešovčanom
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
mam dosť | 23.10.2016 16:05
Ono je to pravdepodobne ista vec, ze budu tie parkovacie karty. Oni sa uz rozhodli (aj bez nas). Spoplatnenie verejneho priestranstva. Mozno o rok budu deti platit za to, ze si idu na dvor zahrat futbal, o 2 roky zaplatime za vydychany vzduch, potom za prechod po chodnikoch atd. Ale...chapem ze situacia v parkovani je v niektorych castiach PO kriticka. Nove parkoviska treba a peniaze niesu. Vieme kolko bude stat prevadzkovanie noveho systemu a koko penazi do mestskej kasy prinesie? Ja by som aj suhlasil s poplatkom, ale budem si parkovat kde chcem, ziadne zony a pod. Je neprijatelne, ze zaplatim za sluzbu (rezidencnu parkovaciu kartu)a pridem vecer z prace domov a nebudem mat kde zaparkovat. A nikto v tomto meste mi nemoze realne zarucit, ze zaparkovat budem mat kde.
mam dosť | 23.10.2016 16:23
Teda kazdy majitel auta by zaplatil rocny polpatok, za ktory by mesto stavalo parkoviska. Ale, neobmedzovalo by nas platenim za parkovanie v inej zone.
trex | 23.10.2016 17:08
gaunerom v oblekoch a kravatach..-Argumentovať tým, že je mesto zadlžené a nemá peniaze na riešenie problémov s parkovaním je podle a nevhodné. Štát je zadlžený, celý svet je katastrofálnym spôsobom zadlžený (už sa len čaká, kedy sa to všetko zasype ako domček z kariet) a tu si ešte niekto stále nahovára, že to bežný človek zaplatí??? Do kedy sa všetko bude ešte hádzať na hlavu rádového občana a paraziti si budú hovieť vo svojich vilkách?
Z jedného dňa na druhý Ti, ako feudál otrokovi, prikážu platiť viac a potom znova a znova... .
...granat je už odistený...next
Hangari | 23.10.2016 18:45
Najľepši sistem na odlužeňe je jak vše - vojna. A mišľim, že je už na spadnuce. Už ľem v U. S. A. hľedaju najľepše ciganstvo, tipu chemickich zbraňoch v Iraku.
bradaty | 8.11.2016 23:36
uz zajtra mali poslanci rokovat o tomto spornom (citaj nezmyselnom) VZNudajne nebudu: "...primátorka na zasadnutie nepredloží avizované VZN o parkovaní..."
Hangari | 9.11.2016 10:07
... ňevoľene ešči ňemaju pripravenu novu zmluvu. A možno chcu vimeňic ňeposlušnich poslancoch... ..
ucitel7 | 16.11.2016 16:30
dnes na Regine vysielali okolo 15tej hod, parkovanie v Presove , k veci sa vyjadrovali Kuzma-Benko. Kuzma splietal, kecal, Benko super argumentoval napr, preco su utajene informacie ako je pocet aut. Ale top informacia bola, ze sutaz vyhrala za najnizsiu cenu znama mafia z KE, EEI, druha bola rakunska firma, a zrazu ma byt poplatok za kartu nula. Pane Boze , preco nas trestas, takymi ludmi, ako je Kuzma ?
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
Hangari | 16.11.2016 18:05
... malo še modľime... .
samko85 | 22.11.2016 21:51
Parkovanie za ročný poplatok cca 10 eur, ale iba pre tých, ktorí majú TP. Cena sa môže upraviť podľa ekonomických ukazovateľov( keď už bude všetko postavené tak, ho môžu zrušiť). Za získané peniaze každý rok stavať parkovacie miesta alebo škrabať peniaze a postaviť parkovací dom. Parkovaciu kartu si dať za okno, ak idem na návštevu do inej časti mesta na 30 min. Ak má niekto 2 a viac aut tak, by som dal vyššiu cenu za parkovanie. Ved mame MHD, SAD, ZSSK, zdieľanú dopravu, a mesto nech dá mesačník za 10-12 eur pre obyvateľov s TP, nech nemusíme všade chodiť po meste autom. Proste z viacerých strán to riešiť, parkovacie miesta nie sú všetko.
trex | 8.12.2016 17:49
co nam to tu stale podsuvate-ziadna privatizacia verejneho priestranstva a spehovanie ludi neschopakmi v uniformach MsP!!! !!!
.. http://www.presov.sk/oznamy/parkovanie-najcaste...
..ste ako rakovina...next
bradaty | 31.3.2017 23:02
http://www.presov.sk/dotaznik-k-rezidencnemu-pa...klamny dotaznik, ktory je nastaveny tak, aby vypovedna hodnota spela k tomu aby sme sklonili hlavy a chceli platit za to, co je dnes zadarmo.
drzost radnice zaclenit ho do mestskej posty je jasnym symbolom vazalstva voci vopred dohodnutemu spravcovi parkplatzov.
presovcania, nenchajte sa o...
bradaty | 31.3.2017 23:23
Najčastejšie otázky a odpovede1. Čo je cieľom zavedenia regulovaného rezidenčného parkovania?
Cieľom je poskytnúť obyvateľom bytových domov na sídliskách, ktorí sú vlastníkmi áut aspoň jedno isté parkovacie miesto v blízkosti ich bydliska.
- pozrime si rozdelenie rezidencnych casti v povodnom dokumente, vobec to neznamena parkovane v blizkosti bydliska.
2. Kto má nárok na rezidenčnú kartu a aká bude jej cena?
Nárok na rezidenčnú kartu majú obyvatelia s trvalým pobytom v zóne alebo obyvatelia s trvalým pobytom v inej časti Prešova, ktorí majú platný nájomný vzťah k bytu v danej zóne. Zároveň sú vlastníkmi motorového vozidla alebo jeho držiteľmi na základe prenájmu (lízing) alebo majú právo používať služobné autá na súkromné účely.
- napr. cize mi rodicia nemozu poziat auto kym je moje v servise?!
3. Aká bude cena rezidenčnej karty?
Cena sa predpokladá symbolické 1€.
- predpoklada?! na ako dlho ?!
4. Pre koľko vozidiel bude slúžiť rezidenčná karta?
Jedna karta bude platiť pre jedno vozidlo a bude neprenosná.
- chudak obcan, ktory si dovoli mat zivotnu uroven na hranici dvoch aut v jednej domacnosti
5. Kde budú parkovať služobné vozidlá konateľov, zamestnancov firiem a živnostníkov s trvalým pobytom v zóne?
Na služobné vozidlá konateľov, zamestnancov firiem a tiež živnostníkov sa bude pozerať ako na súkromné, pokiaľ títo budú mať právo používať motorové vozidlo na súkromné účely podľa ustanovenia §2 písm. s Zákona č. 595/2003 v znení neskorších predpisov.
- cize dodavky nezmiznu, lebo je ovela lahsie zohnat si povolenie od zemstnavatela ako zakazat parking dodaviek ako v PP. Hlavne ze sa pan Kuzma dusoval za Maxom ze to je cele kvoli nim.
6. Čo v prípade, ak má rezident viac automobilov? Môže si kúpiť ďalšie rezidenčné karty?
V zónach, kde to kapacity dovolia, bude možné dostať i ďalšiu kartu (mesto preto pripravuje výstavbu 1500 nových parkovacích miest). Bude ale platiť zásada, najprv karta na jedno vozidlo v každej domácnosti, až potom, ak to kapacity dovolia, bude možné požiadať o vydanie ďalšej.
- este raz: za Maxom min.roku p.viceprimator povedal ze vsetko je vysutazene, stavat sa zacat musi, a na jar su parkoviska realitou. realita - nic sa stavat nebude, lebo nie je kde.
7. Kde budú parkovať autá, pre ktoré nebude vydaná rezidenčná karta?
Budú parkovať na vyhradených parkovacích miestach pre nich určených.
- kde???
8. Ako to bude vyriešené s návštevami v rezidenčných zónach?
Pre návštevníkov budú vyhradené parkovacie miesta, ktoré budú spoplatnené sadzbou 0,2 €/hod, max 1,0 €/ deň. Zároveň, v čase od 08:00 h do 15:00 h budú môcť stáť aj na rezidentských miestach za rovnakých podmienok, teda za 0,2 €/hod.
- lebo je lacnejsie a lahsie investovat do parkovacich hodin? alebo ako chcete vyriesit kratkodobe parkovanie?
9. Ak mám rezidenčnú kartu napr. v zóne 3, môžem mimo času 15:00 – 08:00 hod parkovať bezplatne v inej zóne?
Nie. Takýto rezident tu môže parkovať, ale za rovnakých podmienok ako nerezident, teda za 0,2 €/hod.
- sice hranicis s parkovacou zonou 4 alebo 5 a mas si hladat miesto na opacnom konci sidliska len preto ze je v tvojej zone. vid rozdelenie zon v povodnom plane.
10. Ako to bude s vozidlami zakúpenými na lízing?
Na vozidlá na lízing sa bude pozerať ako by boli vo vlastníctve rezidenta.
- ako to bude s pozicanymi a nahradnymi vozidlami ?
11. Prevádzkovateľom parkovania bude mesto alebo súkromná firma?
Prevádzkovateľom bude mesto.
- ako dlho to bude mesto? mesiac? rok ?
Hangari | 1.4.2017 07:36
Cena 1€, to je ľem promo, tipu SKY link. Perši zadarmo zaklad, terazki už 55 €. Mesto do vtedik, kim dajaki mestki papalaško ňebudze uplaceni dajaku firmičku, napr. tak jak Raši v Ke. Potim še povi pre varoš to je ňerentabilne... . pozname.
trex | 2.4.2017 09:35
ludi vstupuje do dalsieho levelu--kolko obcanov im na tie debilne otazky odpovedalo??
ze spatna vazba... . ha ha ha ha
toto im zozeru len ti trubci co ich volili, co je chvala Bohu len mizive percento opravnenych volicov Presova 11 887 ..
volicov je 73 984...next
orol1 | 2.4.2017 10:15
staci pozerat v TV, kde zaviedli spoplatnenie po sidliskach v mestach KE, PP, BA, TN. Vysledok, Janosik by zavidel , ako svina dokaze okradat tento narod.
sekcovcan333 | 2.4.2017 13:25
kolko slubov, kolko lzi primatorky, Kuzmu. slubuju nesplnitelne.
bradaty | 24.5.2017 16:10
menovani dvaja opat rozbehli svou lzivu kampan a uz v Juni sa pokusia svoju choru predstavu pretlacit na MsZ!primatorka zmenila retoriku a napriek minulorocnym vyjadreniam je zrazu nemozne stavat parkoviska bez predosleho schvalenia rezidencneho parkovania.
jedna sa o PRIPRAVU PRE ZDIERANIE SUKROMNOU FIRMOU a PLATENIE ZA NIECO CO JE DNES ZADARMO.
verim, ze poslanci opatovne toto chore nariadenie zmietnu zo stola.
Staci si vyguglit clanky ohladom situacie v KE po zavedeni reizdencneho parkovania a bude kazdemu jasne na co to Presov pripravuju tito dvaja zapredanci.
stano-šváby | 14.4.2017 10:54
To že mesto nemá financie a podobné dristy tohto typu niesu môj problém. Ja dane platím lebo musím tak nech makajú aj tí ktorý tie dane vyberajú. Robiť rezidenčné karty je taký istý nezmysel ako stavať snehuliaka v auguste. Nič sa nezmení. Ak si niekto myslí že spoplatnením sa z jedného parkovacieho miesta urobia miesta dve alebo aj tri ... mal by v prvom rade prestať huliť trávu, zvážiť svoje spôsobenie v úrade a potom sa nechať sledovať odborníkmi aby začal znova vnímať realny svet okolo seba. Keby tá banda ktorý sa nazývajú poslanci a ktorým prešovčania dali mandát na zastupovanie a spravovanie mesta na čele s primátorkou venovali energiu a čas ktorú dali do tých rezidenčných nezmyslov dostavbe kruhača ktorý niesu schopný už ani neviem koľko rokov dostavať a potom sa energiou parkovacích kariet pustiť do obchvatov mesta bolo by lepšie. A ešte chcem odpovedať užívateľovi SAMKO 85 aj keď sa možno budeš hnevať nesuhlasím. Ja ako Prešovčan platím dane pre celé mesto tak si budem parkovať zadarmo v rámci celého mesta a nie len tam kde mi to určí karta( ktorá dúfam nikdy nebude)alebo nejaký vyšinutý poslanec ktorý bude parkovať zadara kde sa mu zachce ale mne bude určovať miesto ako svojmu psovi . NIE toto ma uráža a ponižuje !!! !!! a nielen mňa ale aj teba a všetkých obyvateľov mesta. A tak isto nesúhlasím s tým aby obyvatelia ktorý majú viac ako jedno auto platili viac??? Prečo??? Niekto má auto jedno niekto dve niekto ani jedno pokiaľ na to mám je to moja súkromná vec a na otazku že kvôli takým ako ja sú v meste zápchy odpoviem jednoducho „vodiči nehrajte sa mobilmi sledujte semafóry a bude sa nám jazdiť v meste lepšie“
bradaty | 16.4.2017 23:37
stano sto body!dane platime mestu a nie ulici ci sidlisku. ani psickari nie su limitovani (i ked len malo z nich plati) vencit - alebo zavedieme rezidencne karty havkom a ked sa vy...ru inde tak budeme uctovat euro ?
jopa | 14.4.2017 11:07
Najlepšie je asi s parkovanim nerobiť nič a nadavať, že mesto nerieši problem s parkovanim po sidliskach, čo ma parkovanie spoločne s kruhačom?
bradaty | 16.4.2017 23:32
lepse nerobit nic ako nieco na oko a len preto aby sme sa ukazali ze sme nieco robili a nepomohlo to. i ked sme prisli s najhorsim moznym riesenim...
trex | 24.5.2017 16:19
sa im vravi pekne nedaju si povedat--stale nam podsuvaju sracky z ich debilnym riesenim
zevraj parkovania a nejakymi kartickami, na ktore im vacsina zvysoka eeehmmm...
.. radnici sa vrátilo okolo 4 000 dotazníkov, v ktorých obyvatelia odpovedali na štyri základné otázky týkajúce sa navrhovaného spôsobu parkovania.
--- je to mizerna spatna vazba, cca 10% celkoveho poctu bytov , ktore platia dan z nehnutelnosti
este raz --verim ze ten paskvil s tzv.parkovanim poslanci zhodia zo stola ...next
sekcovcan333 | 24.5.2017 17:51
Uz ste dostali vypis za smetie a v nom 1 € platit za parkovacie miesto?Toto vyberanie je protiustavne... To akoby si primatorka vid vzor Jarkovsky, dala rampu a vyberala za parkovanie na ulici , kde je tarcha a kde stoja auta na statnej ceste.
Inak uz zacali nicit breh medzi Federatov a Justicnou a pritom je kopa miesta na nove parkoviska na sekcovskej ulici. To by musela primatorka a Kuzma pohnut s rozumom a prist sa presvedcit na toto nicenie... .toto je vyhadzovanie penazi, na tejto ulici nevznikne ani jedno parkovacie miesto , opakujem, ani jedno, po tomto zasahu do brehu, medzi bytovkami. O pocte zaparkovanych aut som uz pisal, kolko aut parkovalo v nocnej hodine a kolko bude doteraz, po zniceni brehu.
obcan111 | 24.5.2017 17:57
1 € zaplatim a doveziem si znovu plechovu garaz. Moje auticko bude konecne sladko spinkat pred mojim oknom.
sekcovcan333 | 26.5.2017 14:51
ak budeme stavat takym tempom, ako toto NOVE parkovisko pre 5 aut, medzi Justicna-Federatov, tak v Presove sa dokoncia hadam za 100 rokov.Inak neviem ci videl kedysi Kuzma s primatorkou ulicu VISNOVA?
Uz od komunistov su miesta pre auta medzi stlpami osvetlenia. Preco tieto mudre hlavy to neriesili i na sirokanskej ulici SEKCOVSKA, kde mohlo vzniknut 500 novych miest od ulici Federatov po Soltesovu?
Pani primatorka, aj mudrc Kuzma...co tak odstupit, ved ste na smiech a vymyslete sprostosti.
bradaty | 9.6.2017 22:53
"novy" navrh VZN je vyveseny na pripomienkovanie.http://egov.presov.sk/default.aspx?NavigationSt...
Nam obycajnym ludom neostava len dufat, ze poslanci okradanie ludi opat zmietnu zo stola a vypalia rybnik podnvodnikom v kozi "zatial!" predstavitelov mesta.
Treba si uvedomit zakladnu vec - budeme platit za to co mame dnes zadarmo, otcovia rodin budu nadalej travit cas hladanim parkovacieho miesta, za co sa raz zacne platit za to sa uz platit neprestane a nikdy to nebude lacnejsie...
Najhoraznejsie je osadzat znacky pred prijatim VZN - to znamena ze diskusia a predkladanie navrhu a cele pripomiekovanie je len divdalo ?
trex | 10.6.2017 12:27
verejneho priestranstva je spinavost najhrubsieho formatu aku obcanom pripravuju na Msz, spehovanie a vypalne radoveho obcana sa obrati proti tym , ktori za toto svinstvo budu hlasovat.Staci si prejst debaty na weboch miest kde toto obludarium zaviedli ... .next
trex | 10.6.2017 12:28
verejneho priestranstva je spinavost najhrubsieho formatu aku obcanom pripravuju na Msz, spehovanie a vypalne radoveho obcana sa obrati proti tym , ktori za toto svinstvo budu hlasovat.Staci si prejst debaty na weboch miest kde toto obludarium zaviedli ... .next
orol1 | 10.6.2017 12:50
uz sa tesim na porusenie ustavy, ktorej sa dopustia primatorka s mudrym Kuzmom...napr, ze mesto nema pravomoc urcovat ceny, co je aj rezidentna karta... pre odstavene vozidla na miestnych cestach
trex | 10.6.2017 13:03
na Msz , nech poslanci v kazdom obvode daju obcanom do schranky dotaznik s jedinou otazkou--Ste za to , aby ste platili za parkovanie tam kde to mate doteraz zadarmo??
-som velmi zvedavy na odpovede...next