Diskusia k článku:
V sociálne rozvinutých krajinách sú zase na autá vysoké dane.
Na Slovensku máme ešte stále dobrú verejnú dopravu. Čo sme lepší ako naši rodičia, že autobus nie je pre nás? Šak každý máme právo sa voziť... tak tu sú dôsledky. Všade sa rušia spoje vo verejnej doprave, lebo už skoro každý jazdí autom. Moji známi si museli spraviť vodičáky, lebo im porušili spoje kvôli nízkemu dopytu.
Som za všetko, čo obmedzí počet áut v našom meste. Jedno auto na fuknčnú a kompromisnú rodinu úplne stačí.
..zvysoka seriem na vasu plastovu kartu za ktoru pytate 20 risskych mariek
---next
„Spoplatnenie sa zavedie najprv v širšom centre mesta a postupne v ostatných častiach vrátane sídlisk, ” uzavrela Peknušiaková. Ten, kto nezaplatí, bude najskôr upozornený, neskôr bude musieť rátať s pokutou, prípadne aj s odtiahnutím auta
--sa hraješ na Boha???
... ... si rob 3,14ču zo svojej rodiny a nie zo slušnych prešovčanov
...next
: Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..
--spoločenská agresia nasledkom vašho hlasovania bude stúpať, a vy patrite do tábora tých, ktorí sa majú báť. . Strach je psychický tlak, čo núti človeka robiť závažné chyby. A tie chyby postupne pridu.
--Zatiaľ si dopite šampanské páni... ... .
..next
Socializmus skončil a družstvá, kde bolo všetko majetkom každého a nikto sa o nič nestaral, je už dávno preč.
Spoplatnenie parkovania na miestach, ktoré sú majetkom mesta, je podľa mňa jediným možným riešením situácie.
Odsúvaním tohoto rozhodnutia sa veci budú len komplikovať.
Garancia plateného parkovacieho miesta na cudzom majetku nie je povinnosť ale právo.
-truhliku narodeny po roku 1996 , svoje demagogicke sračky o socializme si nechaj pre svoju rodinu
My narodeni 40 rokov pred tebou sme postavili tieto sidliska , cesty chodniky , a teraz pridu socialne zrudy ako ty a budes ryzovat? tak na to zabudni!
- truhliku , definuj pojem MESTO, ,, , podla teba to su pajtasi na mestskom urade
-pojem"" jedine mozne riesenie"" podla teba znamena OKRADAŤ prešovčanov o ťažko zarobene peniaze , mnohych z minimalnej mzdy
-Mesto prekročilo splnomocňujúce ustanovenie cestného zákona a upravuje aj zákonom nezakázaný spôsob parkovania t.j na sidliskach.
-Problém, ktorý hraničí s porušením ústavnosti, je aj prekročenie kompetencie mesta pri určovaní postavenia rezidentov v jednom byte vo vzťahu k prvému a ďalšiemu vozidlu na byt.
-truhliku definuj pojem "aby každý mohol v dostupnej vzdialenosti zaparkovať.
..koľko je dostupna vzdielnost? 100m, 500m, 1km, 5 km ??? ?
, truhliku definuj pojem "" bude môcť, ak bude dostatok .." vyjadrenie podobne typu , mozno , asi , alebo , pravdepodobne ,
ma pobavilo vyjadrenie „Toto VZN je nastavené tak, aby sme uľahčili život najmä Prešovčanom. , ,, ha ha ha si robite 3,14ču ?? budete okradat o peniaze a tym akoze ulahčite ludom život, , ake drogy uzivate??? progresivne???
..budem parkovat bez akejkolvek zmeny, tak ako poslednych 10 rokov a mam za to este platit??? sa spamataj!!
..next
-- tvoje pravo ma okradať, sa musí zastaviť tam, kde začína moja sloboda. a právo na ochranu, vlastníctva a života mojej rodiny.
.. svojim hlasovanim , rozpínavosťou a despotizmom zasiahli do života KAŽDEHO z cca 86 000 prešovčanov: tito ""experimentatori"
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova.
..next
Ľudia sú tí, ktorí musia podľa VZN platiť .
Nadľudia sú tí, ktorí VZN pripravili a ktorí zaň hlasovali
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova.
..next
Pan Mochnacky... takze ty ides trestat presovcanov za to, ze "V Prešove je množstvo ľudí, ktorí tu síce trvalo žijú, ale nemajú trvalé bydlisko". Tak na to je jednoduchy recept... Presovcania parkovanie zadarmo ako doteraz a "mimopresovski" aspon 600 €.. razom sa prihlasia na trvaly pobyt a zaplatia sluzby, odpad, atd. Alebo ja mam teraz platit odpad za "mimomestskych" prostrednictvom vypalnictva na parkovnom?.. .
Parkovací systém pomôže Prešovčanom
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
xelen | 20.6.2019 12:14
V komunistických krajinách, konkrétne v Číne, je obmedzený počet nových áut za rok. Žrebuje sa, kto môže vlastniť auto vo veľkých mestách... zatiaľ tam nie sme.V sociálne rozvinutých krajinách sú zase na autá vysoké dane.
Na Slovensku máme ešte stále dobrú verejnú dopravu. Čo sme lepší ako naši rodičia, že autobus nie je pre nás? Šak každý máme právo sa voziť... tak tu sú dôsledky. Všade sa rušia spoje vo verejnej doprave, lebo už skoro každý jazdí autom. Moji známi si museli spraviť vodičáky, lebo im porušili spoje kvôli nízkemu dopytu.
Som za všetko, čo obmedzí počet áut v našom meste. Jedno auto na fuknčnú a kompromisnú rodinu úplne stačí.
Opteron | 20.6.2019 12:31
Sused pracuje za minimalku, jeho zena je na ciastocnom invalidnom dochodku, vsade ju musi vozit, hlavne po PO (vysetrenia, rehabilitacie ...). Ked vyplatia byt ostanu im sotva 3 stovky na zivobytie. Maju len jedno stare auto. Chod mu to povedat do oci.
xelen | 20.6.2019 17:09
Pre ŤZP nie je výnimka? Mala by byť. Ostatní snáď 2€ za mesiac v rozpočte nájdu.
Opteron | 20.6.2019 21:52
Nema dostatocne percentualne postihnutie na ZTP, vraj je suca do prace a mava pritom zachvaty.
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
trex | 20.6.2019 14:32
: Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..zvysoka seriem na vasu plastovu kartu za ktoru pytate 20 risskych mariek
---next
Hangari | 20.6.2019 14:49
No tak me napadlo, ze kec daco podniknece voci majitelovi firmi, co vas placi. Mislim, ze vas kopne do sunkoch. A presne, toto sme mi. Mi ich placime a oni broja proci totim co se im zbiraju na viplati. No asi tiz bi zasluzeli kopanec do sunkoch.
Nostradamus | 20.6.2019 15:09
Kde nájdem úplné znenie podmienok spoplatnenia parkovania?
mam dosť | 20.6.2019 15:35
Mylne vsade uvadzaju, ze parkovanie bude stat 20 eur. Ale jedine v pripade, ze zaparkujem pred blokom a ostanem tam stat cely rok. Ak budem bezne jazdit po meste, moze to byt este viac ako 100 eur. Konecne pochopili aspon jednu vec a to, ze obyvatelia napr.sidliska 3 mozu parkovat na celom uzemi sidliska, nie len v danej zone. Zmieril by som sa s poplatkom za parkovanie jedine v pripade, ze za jeden rocny poplatok parkujem po celom meste okrem centra, tak ako teraz. Ved aj s dialnicnou znamkou jazdime po celej SR.
mam dosť | 20.6.2019 15:45
V meste je vraj 35000 aut. Ak by kazdy zaplatil polplatok 20 eur a za dalsiu vydanu kartu na jeden byt este o nieco viac, vyzbieralo by sa rocne vyse 700 000eur. Za to by sa dalo ak by bolo kde 700 novych park.miest. Co chcu este viac? Ved ked je problem s parkovanim, problem je, ze ho nieje kde postavit a to ze to spoplatnia problem nevyriesi.
mam dosť | 20.6.2019 15:49
Vie niekto ako dopadol pan poslanec ktory staval dom bez st.povolenia? Dostal pokutu 33 000 eur a odstranil ciernu stavbu?
vlkodlak | 20.6.2019 15:51
...defakto je najvyšši čas še z prešova odscahovac, dakdze na klondike...
Hangari | 20.6.2019 16:55
... . abo zaangazovac Dana zos Vaskima i roxor tice budu... ...
trex | 20.6.2019 17:49
od ehmmm... .y„Spoplatnenie sa zavedie najprv v širšom centre mesta a postupne v ostatných častiach vrátane sídlisk, ” uzavrela Peknušiaková. Ten, kto nezaplatí, bude najskôr upozornený, neskôr bude musieť rátať s pokutou, prípadne aj s odtiahnutím auta
--sa hraješ na Boha???
... ... si rob 3,14ču zo svojej rodiny a nie zo slušnych prešovčanov
...next
mam dosť | 20.6.2019 18:37
Pozrel som si to zasadnutie a je vidno, ze poslanci navstevuju PIS aj ked nemaju gule sa prihlasit a diskutovat. Niektore vety tam padli takmer identicke s tymi, co sa tu uz popisalo. Jedine zdravo rozmyslajucim je tam asi fakt len Dupkala. Poslanci sami priznavaju, ze najhorsie obstoja majitelia rod.domov, lebo oni karty nedostanu a budu vlastne platit vzdy a vsade. Tak preco to tak mesto komplikuje? Mali dat 20eur na vsetky auta v PO ci v byte ci v RD. Vyzbierali by viac a kazdy by parkoval kde chce a utrzene peniaze by smerovali vylucne na vystavbu a udrzbu parkovisk. Ved ked im vadi ze sa parkuje pri blokoch okolo nemocnice, nech riesa parkovanie v areali nemocnice. Ako to situaciu vyriesi ked spoplatnia parkovanie? Ak som spravne pochopil, za 125 eur je karta s ktorou sa da parkovat vo vsertkych zonach okrem centra. Takze VZN site na mieru majetnejsim obyvatelom PO.
trex | 20.6.2019 19:05
alebo zlo je bližšie , než si myslite: Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova..
--spoločenská agresia nasledkom vašho hlasovania bude stúpať, a vy patrite do tábora tých, ktorí sa majú báť. . Strach je psychický tlak, čo núti človeka robiť závažné chyby. A tie chyby postupne pridu.
--Zatiaľ si dopite šampanské páni... ... .
..next
mam dosť | 20.6.2019 19:18
Viem si zivo predstavit ako budu ludia naj... .ny, ak im niekto zaparkuje v blizkosti ich bydliska. Ludia sa budu sledovat, udavat sa, nepokoje vzrastu. Udavaci budu udavat. Vdaka vam sa ludia budu nenavidiet. A vy? Vy sa budete tesit , ze regulujete parkovanie. Co zasejete to zoznete. Mesto sa stane zlym miestom pre zivot. Skoda ze nemame taku pravu francuzsku naturu. Oni by uz podpalili na protest polku mesta, roztrepali by auta, vyklady.
mam dosť | 20.6.2019 20:22
A ked uz ste taky nabudeni panove, spoplatnite este vydychany vzduch. Dnes som ho spotreboval fakt dost, lebo som predychaval to vase hranie sa na Boha. A spoplatnite aj kociare, hrajuce sa deti na ihriskach, bicykle. Urcite dobre zarobite, samozrejme s pozehnanim a len a len pre dobro obyvatelov Presova. Nicite vsetko, co nasi rodicia budovali. Nezabudnite si dat vecer zopar otcenasov. Zradili ste nie nas, ale sami seba, svoje svedomie.
gerard4 | 20.6.2019 20:54
par dier nevie mesto opravit, a nie ze udrziavat a rozsirovat parkoviska... treba zrovnat hornbachy, fora, eperie so zemou a miesta bude dost... :P za co mam platit, ked nikde nemam problem s parkovanim?
gerard4 | 20.6.2019 21:28
no nic, ked budu rodinne oslavy tak si budeme skypovat.. vyjde to lacnejsie, jak ked pride 5-6 aut zagratulovat... dakujeme, fakt uzasny krok, ktory pomoze presovcanom... ale len tym, ktory kasiruju...
Opteron | 20.6.2019 22:19
A najlepsie na tom su zase bohaci, co si mozu kupit drahe elektricke auta, ti maju este polovicnu zlavu a ty chudak, co ledva naskrabes na nejake auto, ty plat ako blazon. Ak maju peniaze na tak drahe auto, preco im este idu davat zlavu na parkovanie?
Amadeus | 20.6.2019 22:47
Nikto z Vás nedal ŽIADNE riešenie. KAŽDÝ len konštatoval, že riešenie je zlé.Socializmus skončil a družstvá, kde bolo všetko majetkom každého a nikto sa o nič nestaral, je už dávno preč.
Spoplatnenie parkovania na miestach, ktoré sú majetkom mesta, je podľa mňa jediným možným riešením situácie.
Odsúvaním tohoto rozhodnutia sa veci budú len komplikovať.
Garancia plateného parkovacieho miesta na cudzom majetku nie je povinnosť ale právo.
Opteron | 21.6.2019 07:52
A kde je tvoje riesenie? Mas pravdu, socializmus uz skoncil, papalasi si uz nemozu robit co chcu. Voleny zastupcovia maju sluzit nam a nie naopak. A aby to bolo este jasnejsie, uchadzac o volenu funkciu musi ratat s dialogom medzi nim a volicom, v dobrom i zlom. Praca s ludmi, ak nato nema, nech nelezie do parlamentu! Zvoleny kandidat musi vediet znasat kritiku, je voleny nato aby predkladal riesenia a je aj voleny nato aby nacuval verejnosti. Ak ma verejnost predkladat lepsie navrhy, potom nepotrebuje volit svojich zastupcov, ti su totiz plateni od toho aby ponukali riesenia! Mesto tu ma byt pre ludi a nie naopak! Chyba je niekde inde. Nerobme z volicov somarov, riesenie ponukane mestom je uplny nezmysel, uz len napad podelit sidliska na zony bol hlupy. Prilis vela zon, prilis vela tarif, prilis vela podmienok, navrh mesta je neprehladny paskvil. 20 eur mohli dat na cele mesto pre rezidenta na jeden byt alebo vlastnika domu. A bol by pokoj. Mesto by daco dostalo, obcan mesta tiez. Lenze navrh mesta je prilis nenasytny a komplikovane neprehladny.
trex | 21.6.2019 07:56
Prečo ste nezvolali VEREJNE ZHROMAZDENIE obyvatelov Prešova do mestskej haly s jedinym bodom programu: PLATENIE ZA PARKOVANIE NA SIDLISKACH , na to nemate gule..-truhliku narodeny po roku 1996 , svoje demagogicke sračky o socializme si nechaj pre svoju rodinu
My narodeni 40 rokov pred tebou sme postavili tieto sidliska , cesty chodniky , a teraz pridu socialne zrudy ako ty a budes ryzovat? tak na to zabudni!
- truhliku , definuj pojem MESTO, ,, , podla teba to su pajtasi na mestskom urade
-pojem"" jedine mozne riesenie"" podla teba znamena OKRADAŤ prešovčanov o ťažko zarobene peniaze , mnohych z minimalnej mzdy
-Mesto prekročilo splnomocňujúce ustanovenie cestného zákona a upravuje aj zákonom nezakázaný spôsob parkovania t.j na sidliskach.
-Problém, ktorý hraničí s porušením ústavnosti, je aj prekročenie kompetencie mesta pri určovaní postavenia rezidentov v jednom byte vo vzťahu k prvému a ďalšiemu vozidlu na byt.
-truhliku definuj pojem "aby každý mohol v dostupnej vzdialenosti zaparkovať.
..koľko je dostupna vzdielnost? 100m, 500m, 1km, 5 km ??? ?
, truhliku definuj pojem "" bude môcť, ak bude dostatok .." vyjadrenie podobne typu , mozno , asi , alebo , pravdepodobne ,
ma pobavilo vyjadrenie „Toto VZN je nastavené tak, aby sme uľahčili život najmä Prešovčanom. , ,, ha ha ha si robite 3,14ču ?? budete okradat o peniaze a tym akoze ulahčite ludom život, , ake drogy uzivate??? progresivne???
..budem parkovat bez akejkolvek zmeny, tak ako poslednych 10 rokov a mam za to este platit??? sa spamataj!!
..next
gerard4 | 21.6.2019 08:10
aky a kde mas problem s parkovanim? Na Sibirskej, alebo kde este?.. . Riesenie je jednoduche, namiesto maxu tam mali byt parkoviska... a ak nie su, tak nech parkuju ludia cez noc maxe v podzemnom parkovisku... ked sa stavaju "developerske centra" na sidliskach, tak nech postavia aj parkoviska a nech nezaberaju miesto... v zahranici sa taketo projetky tlacia na periferie a vstupy do miest a nie do obytnych zon.. kto to schvalil!? Teraz maju ludia doplacat na hlupost nekompetentnych? Komousi aspon vybudovali sidliska a parkoviska.. co sa vybudovalo dnes okrem plechovych hal? Co sa pre mna zmeni, ked zrazu zaplatim za parkovanie na sidlisku? Ved doteraz som zaparkoval vzdy bez problemu...
bradaty | 21.6.2019 08:36
to nie je pravda. rieseni je mnoho a mozno keby nacuvali obcanom, aj by na to prisli. len preto, ze vy ste nepocul ziaden odlisny nazor neznamena, ze neexistuje.
trex | 21.6.2019 08:12
..nie je povinnosť ale právo...-- tvoje pravo ma okradať, sa musí zastaviť tam, kde začína moja sloboda. a právo na ochranu, vlastníctva a života mojej rodiny.
.. svojim hlasovanim , rozpínavosťou a despotizmom zasiahli do života KAŽDEHO z cca 86 000 prešovčanov: tito ""experimentatori"
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova.
..next
trex | 21.6.2019 09:08
aleboĽudia sú tí, ktorí musia podľa VZN platiť .
Nadľudia sú tí, ktorí VZN pripravili a ktorí zaň hlasovali
Anderko, Antolova, Bednarova, Demcak, Dzupin, Fedorcikova, Felbaba, Kohaniova, Kovalcik, Lukac, Mochnacky, Neupauer, Tkacova, Andracsikova, Benko, Hudac, Chlapecek, Komanicky, Krajnak, Kutajova, Malaga, Pavlovicova, Kollarova.
..next
gerard4 | 21.6.2019 10:55
„Toto VZN je nastavené tak, aby sme uľahčili život najmä Prešovčanom. V Prešove je množstvo ľudí, ktorí tu síce trvalo žijú, ale nemajú trvalé bydlisko z rôznych dôvodov. Hovorí sa, a ja si to aj myslím, že v Prešove žije 86 000 ľudí, ale servis a obsluhu využíva asi 120 000 ľudí. Každý človek s trvalým bydliskom v Prešove predstavuje pre mestský rozpočet asi 300 eur ročne. Ak je to človek, ktorý využíva služby Prešova, ktorého deti chodia do Prešova, produkuje tu odpad, jazdí po cestách, využíva MHD, ale nemá tu trvalé bydlisko, robí Prešovu problém, “ skonštatoval Mochnacký.Pan Mochnacky... takze ty ides trestat presovcanov za to, ze "V Prešove je množstvo ľudí, ktorí tu síce trvalo žijú, ale nemajú trvalé bydlisko". Tak na to je jednoduchy recept... Presovcania parkovanie zadarmo ako doteraz a "mimopresovski" aspon 600 €.. razom sa prihlasia na trvaly pobyt a zaplatia sluzby, odpad, atd. Alebo ja mam teraz platit odpad za "mimomestskych" prostrednictvom vypalnictva na parkovnom?.. .
vlkodlak | 23.6.2019 14:12
...a šmece a stavebny odpad tu voža z valaloch... na vlastne kukadla to furt vidzim... to kedy budze vedzeňe mesta riešic?? ľem zvyšeňim poplatkoch?? valalske co chodza do mesta do roboty a ponakupoch...