Diskusná téma:
tak teraz slovac nenadavat nad rozliatym mliekom a uz ticho!
V prvom rade si treba uvedomiť že do našho priestoru min. 1 až 2x za rok vleti lietadlo ktore neodpoveda riadiacej veži. Mame ho zostreliť raketov ? Čo ak ma nefunkčne odpovedač a spojenie? Vtedy ide hore mig a približi sa k lietadlu na vizualny kontakt.
Signalom ktory piloti maju nacvičene sa dorozumeju či je v riti spojenie alebo lietadlo je v rukach unoscov !
A TU NASTAVA HLAVNA ULOHA STIHACIEHO LETECTVA.
Treba si uvedomiť jednu dôležitu vec a to že mame na Slovensku JADROVE ELEKTRARNE !!! !! ak terorista navedie napr Airbuss na elektraren tak mame všetci po p. č.
Je lepšie zostreliť lietadlo stihačom (ktory vie ze ho maju teroristi ) ako zdochnuť na radiaciu všetci!
Sme v NATO a to je ďalšia vec ku ktorej musime pristupovať važne + sme zaradeny do POHOTOVOSTNEHO SYSTEMU na obranu EU.
Stihacie letectvo sa berie do ust od rozdelenia ale nikto nezrobil nič!
Horuci zemiak ako romska otazka alebo Benešove dekrety.
Ak by sa modernizovalo od začiatku nemuselo sa teraz pchať toľko love do OSSR.
A uprimne myslite ak by sme tie lovky dali do nemocnic koľko % by tam aj došlo ?
Netreba nadavať na vec o ktorej neviem ani prd. Najlepšie je ukazovať a poukazovať ale spraviť rozhodnutie to už nie!
Ps: niesom volič sučasnej vlady
Podme sypat a sypat penazi do obrany, informacii - nikdy ich nebude dost?
Jadrovky maju aj susedia, napr. ukrajina 15 ks - veris ze ich ochranime?
Podme radsej zrusit atomovky ktore su hrozbou (urcite nie len zo vzduchu a samotne stihacky absolutne nic negarantuju) a za usetrene peniaze energiu nakupujme alebo podme do inych zdrojov.
Ak mas rodinny rozpocet - kolko penazi das zo svojho na falosny pocit bezpecia?
Žiadne stare rachotiny z Vietnamu.
Myslim že iba Turecko ich ma vo vyzbroji kde svoju ulohu plnia na 101%. Aj Black Hawky su najmodernejšie ;-)
Chapem že nas klamu a okradaju ty vo vlade od začiatku ale verte na obrane netreba šetriť. Uvedomte si ze na vychod od nas je vojna.
Minanie penazi na nu je ako bezodna diera a chybaju vsade navokol (dochodcovia, mamicky, ludia s postihnutim, lekari, ucitelia, ... .).
Tie stihacky su pritom len malicky zlomok vydavkov - kolko vojakov, nehnutelnosti a dalsie vydavky davame z nasich dani?
A pytam sa ze co za to dostaneme?
Nehovorim plnme si zavazky voci nato ale specializujme sa na niekolko oblasti, zenisti, zachranari, investujme do slovenskych vyskumov v com sme dobry.
Ale naco stihacky, vycvik, a rezia ked potom nemame na pohonne hmoty? Ved nasa ekonomika a aj zivotna uroven je zlomkova voci zapadnej europe.
2012 - 790 000 000€ / rok
2017 - 990 000 000€ / rok (z toho mzdy 790 000 000€)
vydavky na min skolstva:
2012 - 2 108 000 000
2017 - 1 434 000 000
Komu tento vyvoj pride v poriadku?
Nasa armada nenalaka.. tak ako ukrajinska nenalaka rusov aj keby mala 10x vyssi rozpocet.
Ale súhlasím, že tu bola istá dohoda, vízia, že Slovensko sa bude špecializovať viac na chemické operácie alebo na húfnice.
Mňa trápia aj kauzy ako uniknutá munícia z vojenských skladov alebo naše "znehodnotené" samopaly používané v teroristických útokoch, kde zomreli civilisti.
Pre zaujímavosť 2% z HDP je niečo cez 1,6 miliardy (1_600_000_000_€). Len na správu štátneho dlho platíme 1,3 miliardy každý rok. Pri lepšej správe štátu, by sme mnoho problémov s dôchodkami, školstvom a zdravotníctvom vedeli vyriešiť. Armáda je potrebná. Ako tu napísal Ashton Martin, u suseda na východných hraniciach je vojna.
Vrelo doporučujem všetkým "odborníkom" na spoločensko-ekonomicko-politické záležitosti /najmä novodobým ekonomickým analytikom a komentátorom/ film, ktorý odvysielala RTVS v sobotu večer 18.8. na dvojke. Je to kupodivu americký dokument-a z Ameriky je všetko O. K.. Volá sa "Zo zákulisia krízy" a pojednáva o vzniku a dôsledkoch krízy 2008. Zároveň vykresľuje reálny svet ekonomiky, korupciu na najvyšších miestach, obrovské odmeny tých, ktorí priamo zavinili a zodpovedajú za vznik a dopady finančnej krízy na celý svet. Toto by si mali naštudovať naši tzv. odborníci a pedagógovia v ekonomickej oblasti! Tento film by mali premietať študentom ekonomických VŠ od rána do večera. O našich zákonodarcoch nehovorím, lebo tí majú "svoju ekonómiu". Po zhliadnutí tohto filmu určite mnohí, čo tu prispievajú "hlbokomyseľnými" úvahami, prehodnotia svoje postoje, a tí, ktorí nie, tak tým už naozaj niet pomoci.
tu su 3 minuty ""kapitana" pred volbami do NR SR roku Pana 2016
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v...
--blahoslavení chudobní duchom a bez akejkolvek pamate...ha ha
..next
Stíhačky za 1.600.000.000€ - sociálne orientovaná vláda !!!
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
Kazo | 13.7.2018 19:16
Dávno som tu neprispel, ale najnovšia informácia o nákupe stíhačiek "na ochranu Slovenska" ma poriadne nabudila. Uvedomujú si občania SR a najmä 90 % obyčajných dôchodcov, ako by si za tie peniaze prilepšili, keby ich vláda použila na dotovanie dôchodkového systému ?! Dúfam, že teraz už pochopili, akú prosociálnu vládu tu máme. Verím, že táto koalícia si týmto rozhodnutím podpísala svoj ortieľ v najbližších parlamentných voľbách ! Len kto príde po nich ?! Je to tragédia pre tento "holubičí" národ, že nemá politikov a politickú kultúru ako napr. Slovinsko. Nuž živorte ďalej dôchodcovia, a odchádzajte za lepším životom mladí ľudia !
Divla | 15.7.2018 10:04
Nemocnice, školy, sociálna poisťovňa, domovy dôchodcov a i. majú problémy a nám treba stíhačky, ktoré boli používané už vo Vietname, no je pravdou, že sú vylepšené a načo nám budú a proti komu ?
tomas285 | 13.7.2018 21:16
.. že podľa denníka SME odchádzajú zo Slovenská mladý preto, že nemůžu uzavrieť LGBT zvazok.
Opteron | 16.7.2018 07:00
Chces mier? Pripravuj sa na vojnu. Bohuzial, existuje mnoho prikladov, kde sa podcenila uloha armady a dnes za to tieto krajiny platia ovela viac ako keby platili za to co armade patrilo. O nadherny priklad nie je nudza ani v nasej blizkosti. A pritom par rokov do zadu sa stacilo opytat miestneho, ci hrozi nejaky vojensky stret, este by vam naznacil ze ste blaznom. No a dnes, hoc sa armade nedavalo co sa malo maju este nizsie dochodky, lebo tento neustale tlejuci konflikt berie stale nemale prostriedky a okrem ineho zadlzuje coraz viac dotknutu krajinu a to vsetko preto lebo sa ludia vaplakavali, sak naco nam, netreba, co z nich. A preto si nalejme cisteho vina, prestanme sa vyplakavat a predostierat hlupe argumenty. Mam, taky dojem, ze asi by sme nidky neboli skpojni, nech by nakup dopadol ako chce. Tie stihacky nam treba, vsetky krajiny okolo nas maju stihacky a neustale udrzuju svoj arzenal. Aj maly strkac dokaze uhryznut hoci ho mozete aj tak zasliapnut no rozmyslite si to, u bezzubeho strkacika nie je co riesit. Ak bude tato krajina posobit ako lahka a bezbranna koryst, potom nemoze garantovat ani sucasne dochodky, ak vobec nake budu, keby sa u nas bojovalo. A prave tomu treba zabranit, odstrasovanie je zial jedina ucinna metoda, casto i najlacnejsia.
Kazo | 18.7.2018 21:02
Nezazlievam nikomu jeho názor. Ale naozaj nezmyselné veci tu radšej netreba uvádzať. Len na margo: koľko a akých stíhačiek má také Maďarsko, alebo spomenuté Slovinsko? Že by boli obyvatelia týchto krajín a ich politici "hlúpejší" ako tí naši?! V prípade hore uvedeného príspevku to určite bude asi tak.
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.
Opteron | 19.7.2018 07:29
Kto nekrmi svoju armadu, bude krmit cudzie armady. Netreba sa spoliehat na to co by malo byt ale na to co moze byt. Nezabudajme, ze i krajiny NATO medzi sebou bojovali a ziaden clen NATO nepribehol na pomoc, vid priklad Cyprusu, konflikt Grecka a Turecka, ktore su clenom NATO. Netreba zabudat, ze kazda krajina ma svoje historicke potiaze a ze politicka situacia sa neustale meni, aj u nasich susedov. Nezabudajme, ze voci nasej krajine boli uz viac krat predlozene uzemne naroky od nasich susedov. Nezabudajme, na mnichovsku zradu, kde aj napriek dohodam sme boli zradeni "spojencami". Scenar Cyprusu sa moze zopakovat aj u nas. Staci ak vytvorime vhodne podmienky, to je budeme sa lajdacky spravat k armade.
Opteron | 19.7.2018 07:33
Historia sa opakuje pre tych co sa nevedia poucit z minulosti. Staci zabudnut, staci mavnut rukou, ze to sa uz nemoze stat a zrazu sa ocitneme v rovnakej situacii ako nasi predkovia a budeme musiet zaplatit rovnaku ak nie vyssiu krvavu dan ako oni.
bradaty | 16.7.2018 10:59
ludia tlapkali ked sme vstupovali do Nata ci Eu a teraz nadavaju ze si musime plnit zavazky voci takymto spolkom. je jasne ze z clenstva napr v Nato plynu aj nejake planovane vydavky na armadu. tomu sa jednoducho neda vyhnut! a opoziacia nech si nadava ked oni boli v prvom rade ti, ktori vstupu tlieskali ako prvi!tak teraz slovac nenadavat nad rozliatym mliekom a uz ticho!
Aston Martin | 23.7.2018 09:39
Takže žiaden vzdušny suboj s Rusom nebude.V prvom rade si treba uvedomiť že do našho priestoru min. 1 až 2x za rok vleti lietadlo ktore neodpoveda riadiacej veži. Mame ho zostreliť raketov ? Čo ak ma nefunkčne odpovedač a spojenie? Vtedy ide hore mig a približi sa k lietadlu na vizualny kontakt.
Signalom ktory piloti maju nacvičene sa dorozumeju či je v riti spojenie alebo lietadlo je v rukach unoscov !
A TU NASTAVA HLAVNA ULOHA STIHACIEHO LETECTVA.
Treba si uvedomiť jednu dôležitu vec a to že mame na Slovensku JADROVE ELEKTRARNE !!! !! ak terorista navedie napr Airbuss na elektraren tak mame všetci po p. č.
Je lepšie zostreliť lietadlo stihačom (ktory vie ze ho maju teroristi ) ako zdochnuť na radiaciu všetci!
Sme v NATO a to je ďalšia vec ku ktorej musime pristupovať važne + sme zaradeny do POHOTOVOSTNEHO SYSTEMU na obranu EU.
Stihacie letectvo sa berie do ust od rozdelenia ale nikto nezrobil nič!
Horuci zemiak ako romska otazka alebo Benešove dekrety.
Ak by sa modernizovalo od začiatku nemuselo sa teraz pchať toľko love do OSSR.
A uprimne myslite ak by sme tie lovky dali do nemocnic koľko % by tam aj došlo ?
Netreba nadavať na vec o ktorej neviem ani prd. Najlepšie je ukazovať a poukazovať ale spraviť rozhodnutie to už nie!
Ps: niesom volič sučasnej vlady
Mato Tesar | 25.7.2018 09:44
z casti beriem argument, ale myslis ze niekoho vystrasi ze mame nove stihacky?Podme sypat a sypat penazi do obrany, informacii - nikdy ich nebude dost?
Jadrovky maju aj susedia, napr. ukrajina 15 ks - veris ze ich ochranime?
Podme radsej zrusit atomovky ktore su hrozbou (urcite nie len zo vzduchu a samotne stihacky absolutne nic negarantuju) a za usetrene peniaze energiu nakupujme alebo podme do inych zdrojov.
Ak mas rodinny rozpocet - kolko penazi das zo svojho na falosny pocit bezpecia?
Divla | 25.7.2018 12:39
Gajdoš, Hoľko a spol. zistili, že máme veľa generálov a tí nemajú komu veliť, tak veľmi vážne uvažujú o realizovanie ich potrieb formou vzniku novej základnej služby. No snáď sa to nestane radšej nech znížia počet generálov a nebude potreba nových vojakov.
Aston Martin | 23.7.2018 09:51
Ešte som zabudol tie F 16tky budu najmodernejšie ake sa vyrabaju BLOCK 70/72Žiadne stare rachotiny z Vietnamu.
Myslim že iba Turecko ich ma vo vyzbroji kde svoju ulohu plnia na 101%. Aj Black Hawky su najmodernejšie ;-)
Chapem že nas klamu a okradaju ty vo vlade od začiatku ale verte na obrane netreba šetriť. Uvedomte si ze na vychod od nas je vojna.
Slavicek | 23.7.2018 12:51
Za chvíľu podochneme z tých úžasných platov ktoré tu máme. Áno, zbrane treba keď je nutné brániť krajinu, ktorá má blahobyt pre svojich slušných obyvateľov, ale tu koho a čo chceš brániť. Danka, Fica, Sulíka, Bugára- veď tí sú zosraný z vlastných ľudí. Tie miliardy sú čistá SNS rozkrádačka!
Opteron | 23.7.2018 13:37
Tvoj prijem bude este nizsi a tvoj zivot a zivot tvojich blizkych moze byt tiez v ohrozeni ak bude nasa armada provokovat pripadneho agresora svojou absolutnou neschopnostou postavit sa na dopor. Vid Ukrajinu, kanibalizovali armadu skoro 20 rokov a teraz? Maju dramaticky prepad zivotnej urovne po vypuknuti bojov na vychode. Prestanme politizovat armadu, armada ma v prvom rade odstrasovat, ak sa uz bojuje, znamena to, ze na armade sa hlupo setrilo. Bohuzial bez investicii sa to neda.
Kazo | 30.3.2022 11:41
Včera ma "potešil" v TV Prima CNN ekonomický analytik, ktorého prekvapili najnovšie údaje z EUROSTATU, podľa ktorých z európskych krajín s najnižšou životnou úrovňou na spodných priečkach sú Bulharsko, Grécko a Slovensko! Hlavne že vyrábame najviac automobilov na obyvateľa... ?! To sme to za vyše 30 rokov "slobody" dopracovali !!!
Mato Tesar | 25.7.2018 09:16
koho moze realne odstrasit nasa armada??? mam 5 mil obyvatelov!Minanie penazi na nu je ako bezodna diera a chybaju vsade navokol (dochodcovia, mamicky, ludia s postihnutim, lekari, ucitelia, ... .).
Tie stihacky su pritom len malicky zlomok vydavkov - kolko vojakov, nehnutelnosti a dalsie vydavky davame z nasich dani?
A pytam sa ze co za to dostaneme?
Nehovorim plnme si zavazky voci nato ale specializujme sa na niekolko oblasti, zenisti, zachranari, investujme do slovenskych vyskumov v com sme dobry.
Ale naco stihacky, vycvik, a rezia ked potom nemame na pohonne hmoty? Ved nasa ekonomika a aj zivotna uroven je zlomkova voci zapadnej europe.
Mato Tesar | 25.7.2018 09:34
vydavky na min obrany:2012 - 790 000 000€ / rok
2017 - 990 000 000€ / rok (z toho mzdy 790 000 000€)
vydavky na min skolstva:
2012 - 2 108 000 000
2017 - 1 434 000 000
Komu tento vyvoj pride v poriadku?
Nasa armada nenalaka.. tak ako ukrajinska nenalaka rusov aj keby mala 10x vyssi rozpocet.
xelen | 25.7.2018 12:25
Vklad našej armády sa sčítava s vkladmi iných krajín do armády v rámci aliancie. Nikto nejazdí zadarmo. Vyspelé štáty peniaze investované do armády tiež bolia. Neľutujme sa v tomto. Jednoducho splňme svoje 2%, ktorými sme sa zaviazali. Ani zďaleka tam nie sme.Ale súhlasím, že tu bola istá dohoda, vízia, že Slovensko sa bude špecializovať viac na chemické operácie alebo na húfnice.
Mňa trápia aj kauzy ako uniknutá munícia z vojenských skladov alebo naše "znehodnotené" samopaly používané v teroristických útokoch, kde zomreli civilisti.
Slavicek | 25.7.2018 17:30
Ty si čo? Bývalý lampasák, že obhajuješ túto bohapustú rozkrádačku! My sme sa zaviazali plniť aj Rímsku deklaráciu. To si ešte o tom nepočul. Daj pokoj s vojnami!
xelen | 25.7.2018 18:00
Kľud chlope.Pre zaujímavosť 2% z HDP je niečo cez 1,6 miliardy (1_600_000_000_€). Len na správu štátneho dlho platíme 1,3 miliardy každý rok. Pri lepšej správe štátu, by sme mnoho problémov s dôchodkami, školstvom a zdravotníctvom vedeli vyriešiť. Armáda je potrebná. Ako tu napísal Ashton Martin, u suseda na východných hraniciach je vojna.
Slavicek | 25.7.2018 18:27
U susedoch na východnéj hranici je vojna kôli americkej sionistickek nenažranosti. Pozri kto financoval majdan.
Opteron | 26.7.2018 07:18
Armadu nam treba, skoro vsade sa navysuju vydaje na armadu. Porovnavat ministerstva s armadou je uz fakt ubohost. Armada je zakladnym obrannym pilierom statu. Bez nej nie je garantovane absolutne nic. Cim slabsia armada bude, tym viac bude provokovat nepriatelov tejto krajiny aby prejavili voci nam uzemne naroky. Nepotrebujeme armadu schopnu odolat rusom ale armadu, ktora by dokazala udrzat na uzde nasich susedov a to hlavne na juhu ak aby tam doslo nahle k zmene rezimu, ktory by zacal tvrdo spochybnovat Trianon. Skody budu daleko vyssie ak by doslo na nieco take, mohlo by to otriast zivotnou urovnou u nas, ak by takyto konflikt pretrvaval dlhsie, ak by doslo aj na uzemne straty.
Opteron | 26.7.2018 07:56
Nechcem tu nikoho vinit ale bohuzial, stretavam sa coraz viac s ludmi, ktori by ani nestekli ak by ich tato krajina potrebovala. V ich srdciach sa nachadza obrovska nenavist, chcu sa mstit na kazdom kroku, nic im nie je dobre, ak by mohli zborili by tuto krajinu a este by tancovali nad jej troskami. V ktorej krajine je vsetko idealne? Kde nie su problemy? No ukazte mi ten raj na zemi kde tecie rajska mana zdarma. I ked nie je vsetko take ake by sme chceli, toto je vas domov, s chybami aj bez nich. Chcel by som pripomenut jeden pekny vyrok: "Necakajte co moze pre vas urobit tato krajina ale co mozete urobit pre tuto krajinu vy."
Kazo | 22.8.2018 14:38
Čo pre túto krajinu a pre jej občanov robia tí, ktorých sme si zvolili na čelo štátu, aby ho pre nás spravovali !!!Vrelo doporučujem všetkým "odborníkom" na spoločensko-ekonomicko-politické záležitosti /najmä novodobým ekonomickým analytikom a komentátorom/ film, ktorý odvysielala RTVS v sobotu večer 18.8. na dvojke. Je to kupodivu americký dokument-a z Ameriky je všetko O. K.. Volá sa "Zo zákulisia krízy" a pojednáva o vzniku a dôsledkoch krízy 2008. Zároveň vykresľuje reálny svet ekonomiky, korupciu na najvyšších miestach, obrovské odmeny tých, ktorí priamo zavinili a zodpovedajú za vznik a dopady finančnej krízy na celý svet. Toto by si mali naštudovať naši tzv. odborníci a pedagógovia v ekonomickej oblasti! Tento film by mali premietať študentom ekonomických VŠ od rána do večera. O našich zákonodarcoch nehovorím, lebo tí majú "svoju ekonómiu". Po zhliadnutí tohto filmu určite mnohí, čo tu prispievajú "hlbokomyseľnými" úvahami, prehodnotia svoje postoje, a tí, ktorí nie, tak tým už naozaj niet pomoci.
trex | 26.7.2018 12:07
o čom tu točite???tu su 3 minuty ""kapitana" pred volbami do NR SR roku Pana 2016
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v...
--blahoslavení chudobní duchom a bez akejkolvek pamate...ha ha
..next
sangalo | 6.4.2022 10:22
tak ci sa to niekomu paci, alebo nie, najblizdie k Orbanovy z nasich politikov ma Fico, kradne sa aj za tejto vlady, lud je nespokojny z touto vladou, ktora ide proti vlastnemu ludu coraz viac, mno uvidime, na buducu zimu kolko nasobne budu platit ludia za plyn viac, ako madari
vlkodlak | 7.4.2022 11:21
...no, a jak LAĎO RASPUŤIN zavre kohucik zos plynom , tha bytovkare budu varic na SRACICH MYSKOCH... kukňi video... https://www.youtube.com/watch?v=-p8NPqemEZY
sangalo | 7.4.2022 19:09
o))))) telo roboty a dymu koli jednej rybe v hajzlu o))))) to je do zadradky nem do bytofky... .ale pobavilo ????