Diskusia k článku:
PREŠOV. Približne 15 žiakov Základnej školy na Važeckej ulici v Prešove sa dnes okolo 10:00 zabarikádovalo v triede.
Ako informoval agentúru SITA prešovský policajný hovorca Daniel Džobanik, v triede je asi 15 rómskych žiakov a rozbíjajú majetok školy. Polícia na miesto konfliktu vyslala tri hliadky.
Zástupkyňa školy Beáta Tomková pre SITA uviedla, že ide o interný problém školy a nebude bez súhlasu riaditeľa poskytovať médiám žiadne informácie. Riaditeľ je momentálne služobne mimo školy.
Ako uviedla, na škole majú viac špeciálnych tried. Konflikt vznikol v triede, kde sú žiaci v rôznom veku. O ktorú triedu ide, nechcela konkretizovať.
Zdroj: SITA
Doporučujem si prečítať článok v novinách.
Hlavne im treba dat stipendia.
Dalej, cigan jedol cez prestavku keksik, obal hodil surovo na zem pred seba. Rekacia ucitela "zodvihni a hod to do kosa" odpoved: a co som upratovacka?! A o prípadoch kedy ucitelom nadavaju do ku...v, ko...tov atd. a to, ze si dovolia zdvihnut ruku na ucitela a vyhrazat sa im, to ani nehovorim.
A to vsetko je problem jedneho slova "diskriminacia"
A predsa by jedna odpoveď bola - Lebo rodičia nedostanú ani cent rodinných prídavkov. Viete milé džamoro, nás už nebaví financovať vaše vylihovanie, a už vôbec nie rozbíjanie.
Keď siahneš na dávky, ohrozíš uspokojovanie životných potrieb.
Každý logický uvažujúci človek pochopí, že uspokojovanie životných potrieb budú uspokojovať cez kriminalitu - krádeže, lúpeže, násilné trestné činy, vraždy.
Nutnosťou bude dlhodobé posilnenie policajných síl, čo znamená obmedzenie slobody pre všetkých, zvýšenie nákladov na políciu a všetky súvisiace orgány, zvýšenie daní a s tým súvisiaca stagnácia hospodárstva, menej príležitostí pre všetkých, znížená atraktivita regiónu a pravdepodobne stagnácia a úpadok.
Nespomínam teraz vôbec podrobnejšie faktory, ktoré vyplývajú z nedostatočnej schopnosti štátu zabezpečiť bezpečnosť a poriadok, ako je obojstranné lynčovanie, protesty, ničenie majetku, zvýšené náklady každého z nás na zabezpečenie bezpečnosti vlastnej rodiny a majetku, zlý životný pocit, odchod bohatších, elity a zamestnávateľov do bezpečnejších regiónov.
Súčasný stav, keď sa celé Slovensko skladá na dávky, aby sme my tu mali aký-taký pokoj, je akýmsi krehkým spoločenským zmierom.
Teraz mi môžete nadávať, len pri tom skúste vychádzať len z toho čo som napísal a nie z toho, čo ste si mysleli pred tým.
Teraz k veci:
Ak nesiahneš na dávky, bude pokračovať tento vývoj a ďalšie generácie sa ubezpečia, že robiť netreba, stačí mať kopu detí a žiť z dávok. Toto treba okamžite zmeniť.
Zabezpečiť pre cigánov akúkoľvek prácu, aj keby mali denne 8 hodín hrabať priekopy okolo cesty alebo nosiť hlinu vo vedrách na protipovodňové hrádze. Kto nepracuje - nedostane nič!
Časť bude robiť - OK.
Časť sa odsťahuje - OK, OK, OK
Časť bude kradnúť - do basy s ním! Vyjde to lacnejšie ako sponzoring 650 osád.
Tieto opatrenia treba urobiť OKAMŽITE. V prípade že sa bude váhať, počet cigánov enormne narastie a opatrenia budú čoraz ťažšie.
Bohužiaľ peniaze z EÚ na tzv. rómsky problém sú zlatou baňou pre ministerstvo aj pre stovku MVO, takže im tento stav vyhovuje - jednoducho kvôli svojmu prospechu obetujú krajinu. Dúfam že raz za to zaplatia.
Nas region je problematicky, vsetky tie peniaze, ktore nam tu posielaju EU a pod. nam posielaju aj preto, aby sa problem nerozsiril ku nim.
Tamti danovi poplatnici to vnimaju s nevolou, ale dostavaju podobne vysvetlenie, ako som napisal pred chvilou, tak to so skripajucimu zubami toleruju, kym to funguje.
Predstav si, co by si si myslel, keby Ti niekto tlacil do hlavy, ze platis na nejakych neposlusnych obyvatelov v nejakej velmi vzdialenej, zaostalej, postkomunistickej krajiny? Ale spat.
Ak by sme nedokazali problem zvladat, peniaze tu k nam prestanu posielat, pretoze to prestane mat zmysel a budu si musiet sami riesit vzniknute problemy. Co ich bude stat nepomerne viac.
My uvazujeme rovnako, akurat, ze my sme blizko centra problemu.
Potom je aj tretia moznost, udrziavat sucasny stav.
Skusme vsak tuto diskusiu nebrat osobne a prilis vazne.
Ja nechcem platiť dane na pozerať sa na rozmnožovanie cigánov, podporovanie mafii, tunelárstva, korupcie atď..
Problém vidím v politikoch, ktorí sú buď blbí, alebo myslia len na svoje záujmy.
Keď sa nič nebude robiť, majú šancu Kotlebovci, Hitlerovci a iní idiotovci. Príde čas, keď im nasratí ľudia dajú zo zúfalstva hlas a potom môžeme ísť Char zo svojími teóriami do teplých krajín.
Ale neboj, keď vyčerpáme všetky iné možnosti, budeme skúšať aj rozumné riešenia.
Zatiaľ je v slovenskej spoločnosti veľká tolerancia k tým javom, o ktorých píšeš.
Politikov si ľudia vyberajú. Zo svojich radov. Bol by si iný?
Myslím že je jasné, ktorá škola sa bude rušiť nabudúce pre totálny nezáujem rodičov.
Potom nám EÚ nariadi, že do každej súkromnej školy a 8ročného gymka musí zriaďovateľ prijať 25% cigánov.
A hlavne nikomu sa to riešiť nechce. Lebo Bratislava je ďalekooooo.
Treba zacat vypisovat maily tym mimovladkam, aby podporili vynikajuci napad na stahovanie Romov do BA. Nove byty sa im skor ci neskor budu stavat, ale tentokrat nech sa stavaju v BA.
Je tam minimalna nezamestnanost, na rozdiel od nasho kraja, takze Romovia sa tam mozu lahko zamestnat. A vsetci dobre vieme, ze Romovia velmi chcu pracovat. Zamestnavatelia v BA nemaju predsudky, nie su taki rasisti, ako tu na vychode. Okrem toho tu na vychode rasisticki dochodcovia podporuju vystavbu plotov a murov proti Romom. Tie v BA stavat nikto urcite nebude.
Dalsia vec je, ze v BA budu Romovia v bezprostrednom dosahu vsetkych moznych aktivistov a humanistov, ktori na nich budu moct pozitivne vplyvat. Mozno vytvoria aj zmiesane triedy, kde daju svoje deti spolu s Romskymi detmi, aby tak eliminovali segregaciu.
Tiez nesmieme zabudat ani na tzv. multikulturne obohatenie, ktore mnohi Bratislavcania urcite privitaju. Taktiez ceny nehnutelnosti, ktore su tam predrazene, zvyknu po pristahovani Romov klesnut, co by mnoho Bratislavcanov istotne ocenilo.
A v neposlednom rade, Bratislava by konecne presiahla pocet obyvatelov 1 milion, takze by sme mali naozajstne velkomesto. :)
Uz ostava iba rozposielat tento navrh, pripadne ho este zdokonalit, lebo toto je len akysi hruby koncept. :)
Ved zacni. Rozposielaj. Zdokonaluj. :-) Podla mna je to blbost, ale nemusime mat rovnaky nazor a branit Ti urcite nebudem. :-)
Bratislavskí salónni humanisti proti tomu nemôžu ani ceknúť, lebo je to v prospech ich miláčikov. A na každej besede a stretnutí treba ten návrh opakovať.
Ako ďalší krok navrhujem primátorom východoslovenských muiest kúpiť po 1 byte v každom luxusniom obytnom komplexe v BA a nasťahovať tam najpočetnejšiu rodinu z osady.
Ak by sa na tento účel robila zbierka, rád prispejem.
http://www.sme.sk/c/5817495/do-bruselu-ide-staz...
Problém je nie len v cigánoch..
Potom ako opatrenia nasleduje zavedenie ochranky a osobnych prehliadok pri vstupe do skoly.
Zrejme nas to caka. Budeme na kazdej skole platit ochranku, povedzme 2 troch chlapov, k tomu uniformy, zbrane, kamerove systemy.
Bud budeme musiet platit vyssie dane alebo ostane este menej na platy ucitelov a chod skoly.
Ruku na srdce, nechcem zovseobecnovat, ale ucitelia sa stazuju, ze rodic bez problemu vynada ucitelovi, dokonca pred dietatom.
Je to tolerovane, pricom ucitelovi to velmi podlamuje autoritu a tazsie potom dokaze usmernit dieta. Dieta, nema taky rozum, ako dospely. Je trochu mimo tejto temy, ale aj toto vedie k napatiu a nasiliu, ak je ucitel bezmocny realne nastolit poriadok v triede.
Az budu v skolach ochrankari, nase deti uvidia velmi-velmi nechutne sceny, pricom ochrankarmi moze byt nasilim vytahovane dieta kohokolvek, vsak viete, ake su niekedy deti.
Peniaze v tejto bananovej republike su len politici a politicke strany gazduju ako gazduju.
peniaze sa rozdavaju svojim, netransparentne, zo štatnej kasy cica každy kto ma konexie... ... .atď je to na dlšie.
A občan ma to všetko zaplatiť vyššimi daňmi. Si ma pobavil
Ak štát platí neobmedzený početv farárov (na ich množstvo nemá vplyv), prečo by neplatil aj SBSv školách? Alebo nech to dá preplatiť tým, ktorí tu po roku 1989 presadili bezbrehú anarchiu pod heslom "demokratizácie školstva".
Život je otázkou priorít a na školstvo doteraz všetky vlády kašľali. Tu je výsledok.
http://www.youtube.com/watch?v=wGfJqCQZxOU&feat...
V triede sa zabarikádovali žiaci a ničili školský majetok
Registrovaný a prihlásený užívateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť.
Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie
Nostradamus | 23.3.2011 11:18
Žiaci špeciálnej triedy na ZŠ Važecká v Prešove sa zabarikádovali v triede a ničia majetok školy. Na miesto vyslala polícia tri hliadky.PREŠOV. Približne 15 žiakov Základnej školy na Važeckej ulici v Prešove sa dnes okolo 10:00 zabarikádovalo v triede.
Ako informoval agentúru SITA prešovský policajný hovorca Daniel Džobanik, v triede je asi 15 rómskych žiakov a rozbíjajú majetok školy. Polícia na miesto konfliktu vyslala tri hliadky.
Zástupkyňa školy Beáta Tomková pre SITA uviedla, že ide o interný problém školy a nebude bez súhlasu riaditeľa poskytovať médiám žiadne informácie. Riaditeľ je momentálne služobne mimo školy.
Ako uviedla, na škole majú viac špeciálnych tried. Konflikt vznikol v triede, kde sú žiaci v rôznom veku. O ktorú triedu ide, nechcela konkretizovať.
Zdroj: SITA
nonazdar | 23.3.2011 13:57
a čo take hrozne sa stalo?
joppap | 23.3.2011 11:25
http://krimi.cas.sk/clanok/194105/drama-v-preso...Doporučujem si prečítať článok v novinách.
gorozlypes | 23.3.2011 11:58
v pondelok tu na hlavnej hajlujú nemci, dnes romales demolujú školy... Lováci, to si necháme? Na kone !!! !
Jing Jang | 23.3.2011 12:06
Kua, cigani vyhodia radio z okna, aby si ho po vyucovani zobrali domov a ked na to ucitelka pride a zavola policiu, ide ten dobytok rozbijat skolu, na ktoru ich rodicia nedali z dani ani cent!Hlavne im treba dat stipendia.
blackfire | 23.3.2011 12:10
Neviem, či je dobré hromadiť ich na jednu školu, lebo potom sa z nich stáva stádo a stačí jeden hlupák a už je tu problém. Myslím, že sa máme na čo tešiť už v blízkej budúcnosti. Ešteže o rok je konec sveta.
gorozlypes | 23.3.2011 12:48
kto tam učí. Poznáte? Ak hej, pošlite, cez správu. Dikes.
offroadik | 23.3.2011 13:16
..hej, alebo dostanu ešte od štatu peniaze za to , že chodia do školy:(..kde to spejejeme, ked tu zasrana ciganska zberba už utoči na zakladnej škole na učitelov??? ?..ja byt na mieste učitelov , tak neviem , či by som sa vobec vratil do tejto školy..by ma zaujimal vysledok trestu , čo možu dostat maloleti cigani? ..oznamenie rodičom/asi do basy/ alebo pokarhanie a zniženu znamku zo spravania?? ..a život ide dalej ..tak čakajme kedy tento odpad spoločnosti v buducnosti zabije človeka..
Marko | 23.3.2011 13:41
Moja priatelka má triedu specialnu a s takým to jednaním sa stretáva kazdy den. Problem je v tom, ze fyzicky trest neexistuje. Mozete sa aj na hlavu postavit a neurobite s nimi poriadok. Na ich skole, ked romske detsko nepustite cez prestavku von, tak zacnu kopat do dveri, aby ste ich pustili a nadavaju, ze su, ako v base a darmo im vysvetlujete, ze ani normalne biele deti nechodia cez male, ba ani cez velke prestavky vonku, ich to nezaujima bo oni su diskriminovany... . slovo rovnopravnost u nich neexistuje a ani nikde vo vlade.. Na zaciatku skolskeho roku dostali pera ceruzky a zosity. Tipnite si ako dlho vydrzali. Ciganka zdrapila zosit a jednoducho ho roztrhla. Po tyzdni ostali v triedach len 3 pera dokopy. Teraz pisu s ceruzkami. Dohovor ako "uc sa, davaj pozor, nevystrajaj, sadni si (po novom vysedavaju na parapetach)" na otazku preco sa neucis, jednoducha odpoved - lebo nebudem, lebo nechcem, naco?!Dalej, cigan jedol cez prestavku keksik, obal hodil surovo na zem pred seba. Rekacia ucitela "zodvihni a hod to do kosa" odpoved: a co som upratovacka?! A o prípadoch kedy ucitelom nadavaju do ku...v, ko...tov atd. a to, ze si dovolia zdvihnut ruku na ucitela a vyhrazat sa im, to ani nehovorim.
A to vsetko je problem jedneho slova "diskriminacia"
Char | 23.3.2011 13:58
Bohužiaľ, na otázku, ktorú si napísal "Načo?" takýmto deťom nevieme dať motivujúcu odpoveď. Zvyšok je už len dôsledkom tejto chýbajúcej odpovede, si myslím.
tepšička | 23.3.2011 14:28
Našim deťom tiež nevieme dať odpoveď a zato neserú na chodbu, nendávajú učiteľkám do kuriev a nerozbíjajú majetok školy.A predsa by jedna odpoveď bola - Lebo rodičia nedostanú ani cent rodinných prídavkov. Viete milé džamoro, nás už nebaví financovať vaše vylihovanie, a už vôbec nie rozbíjanie.
nonazdar | 23.3.2011 15:23
tak a tepša to poriešila pod obraz boži.
trex | 23.3.2011 15:55
posle svoje dieta do takej skoly.kde spinavi degesi dnes rozbijaju nabytok ..ale zajtra vytiahnu noze... ..dost bolo tolerancie, ,, hlupana nicholsonova ides, ,,
Synklastyk | 23.3.2011 17:14
Ľudské práva by sa mali dodržiavať. Ani sa im nečudujem, že roztrepali triedu, ja som tiež mal sto chutí vyhodiť školu do ľuftu. Keď cigáni nechcú chodiť do školy, ta nech nechodia. Som za dobrovoľnú školskú dochádzku. Všetko povinné je prežitok. Aj povinne im prispievať na prídavky a tým pádom na ich množenie.
Char | 23.3.2011 19:13
OK, aj to riešenie. Kým si toto riešenie osvojíme a nám ho prípadne napadne aj zrealizovať, skúsim povedať nepríjemnú súvislosť, za ktorú ma niekto nebude mať rád.Keď siahneš na dávky, ohrozíš uspokojovanie životných potrieb.
Každý logický uvažujúci človek pochopí, že uspokojovanie životných potrieb budú uspokojovať cez kriminalitu - krádeže, lúpeže, násilné trestné činy, vraždy.
Nutnosťou bude dlhodobé posilnenie policajných síl, čo znamená obmedzenie slobody pre všetkých, zvýšenie nákladov na políciu a všetky súvisiace orgány, zvýšenie daní a s tým súvisiaca stagnácia hospodárstva, menej príležitostí pre všetkých, znížená atraktivita regiónu a pravdepodobne stagnácia a úpadok.
Nespomínam teraz vôbec podrobnejšie faktory, ktoré vyplývajú z nedostatočnej schopnosti štátu zabezpečiť bezpečnosť a poriadok, ako je obojstranné lynčovanie, protesty, ničenie majetku, zvýšené náklady každého z nás na zabezpečenie bezpečnosti vlastnej rodiny a majetku, zlý životný pocit, odchod bohatších, elity a zamestnávateľov do bezpečnejších regiónov.
Súčasný stav, keď sa celé Slovensko skladá na dávky, aby sme my tu mali aký-taký pokoj, je akýmsi krehkým spoločenským zmierom.
Teraz mi môžete nadávať, len pri tom skúste vychádzať len z toho čo som napísal a nie z toho, čo ste si mysleli pred tým.
Jing Jang | 23.3.2011 19:34
Ak niekomu platím za to, aby som mal pokoj, nazvime to jasne: VÝPALNÍCTVOTeraz k veci:
Ak nesiahneš na dávky, bude pokračovať tento vývoj a ďalšie generácie sa ubezpečia, že robiť netreba, stačí mať kopu detí a žiť z dávok. Toto treba okamžite zmeniť.
Zabezpečiť pre cigánov akúkoľvek prácu, aj keby mali denne 8 hodín hrabať priekopy okolo cesty alebo nosiť hlinu vo vedrách na protipovodňové hrádze. Kto nepracuje - nedostane nič!
Časť bude robiť - OK.
Časť sa odsťahuje - OK, OK, OK
Časť bude kradnúť - do basy s ním! Vyjde to lacnejšie ako sponzoring 650 osád.
Tieto opatrenia treba urobiť OKAMŽITE. V prípade že sa bude váhať, počet cigánov enormne narastie a opatrenia budú čoraz ťažšie.
Bohužiaľ peniaze z EÚ na tzv. rómsky problém sú zlatou baňou pre ministerstvo aj pre stovku MVO, takže im tento stav vyhovuje - jednoducho kvôli svojmu prospechu obetujú krajinu. Dúfam že raz za to zaplatia.
Char | 23.3.2011 19:45
Aj Ty mas pravdu, aj toto riesenie stoji nejake peniaze.Nas region je problematicky, vsetky tie peniaze, ktore nam tu posielaju EU a pod. nam posielaju aj preto, aby sa problem nerozsiril ku nim.
Tamti danovi poplatnici to vnimaju s nevolou, ale dostavaju podobne vysvetlenie, ako som napisal pred chvilou, tak to so skripajucimu zubami toleruju, kym to funguje.
Predstav si, co by si si myslel, keby Ti niekto tlacil do hlavy, ze platis na nejakych neposlusnych obyvatelov v nejakej velmi vzdialenej, zaostalej, postkomunistickej krajiny? Ale spat.
Ak by sme nedokazali problem zvladat, peniaze tu k nam prestanu posielat, pretoze to prestane mat zmysel a budu si musiet sami riesit vzniknute problemy. Co ich bude stat nepomerne viac.
My uvazujeme rovnako, akurat, ze my sme blizko centra problemu.
Potom je aj tretia moznost, udrziavat sucasny stav.
Skusme vsak tuto diskusiu nebrat osobne a prilis vazne.
Synklastyk | 23.3.2011 21:05
Nestačilo by dodržiavať platné zákony? V tejto republike nedodržujú zákony hlavne cigáni a politici. My ostatní im platíme. Výpalné teda platíme politikom čo nič neriešia a cigánom, ktorí sú takí istí ako politici, len na opačnej strane spektra.Ja nechcem platiť dane na pozerať sa na rozmnožovanie cigánov, podporovanie mafii, tunelárstva, korupcie atď..
Problém vidím v politikoch, ktorí sú buď blbí, alebo myslia len na svoje záujmy.
Keď sa nič nebude robiť, majú šancu Kotlebovci, Hitlerovci a iní idiotovci. Príde čas, keď im nasratí ľudia dajú zo zúfalstva hlas a potom môžeme ísť Char zo svojími teóriami do teplých krajín.
Char | 23.3.2011 21:59
Súhlasím s poslednou vetou.Ale neboj, keď vyčerpáme všetky iné možnosti, budeme skúšať aj rozumné riešenia.
Zatiaľ je v slovenskej spoločnosti veľká tolerancia k tým javom, o ktorých píšeš.
Politikov si ľudia vyberajú. Zo svojich radov. Bol by si iný?
Jing Jang | 23.3.2011 18:38
Niet nad dobrú povesť.Myslím že je jasné, ktorá škola sa bude rušiť nabudúce pre totálny nezáujem rodičov.
scales | 23.3.2011 18:55
Problém sa však nevyrieši , pretože tie deti pôjdu na inú školu, ak štát sa k tomto nepostaví čelom, tak v štátnych školách ostanú len takéto "deti"
Jing Jang | 23.3.2011 19:36
Áno.Potom nám EÚ nariadi, že do každej súkromnej školy a 8ročného gymka musí zriaďovateľ prijať 25% cigánov.
trex | 23.3.2011 20:10
co na to pan poslanec Narodnej rady Stefan Kuzma??? ? uz zabudol na tie jeho super mega silne slova v letakoch pred volbami do parlamentu o tom ako on poriesi ciganov, ,, ,dalsi z nekonecneho radu teoretikov riesenia neriesenaho 22 rokov, ,, ,dost bolo tolerancie voci parazitom, obcanovi zostava jedina volba, ,, vzor Pad Bastily... .
peko | 23.3.2011 20:19
to všetko z ciganmi je časovana BOMBA . A hlavne človek môže ľutovať obyvateľov ktoŕy žilu v dosahu ciganskych osad.A hlavne nikomu sa to riešiť nechce. Lebo Bratislava je ďalekooooo.
Sekcovcan | 23.3.2011 20:49
Aj to sa da riesit - http://hirko.blog.sme.sk/c/257464/Prestahujme-u...Treba zacat vypisovat maily tym mimovladkam, aby podporili vynikajuci napad na stahovanie Romov do BA. Nove byty sa im skor ci neskor budu stavat, ale tentokrat nech sa stavaju v BA.
Je tam minimalna nezamestnanost, na rozdiel od nasho kraja, takze Romovia sa tam mozu lahko zamestnat. A vsetci dobre vieme, ze Romovia velmi chcu pracovat. Zamestnavatelia v BA nemaju predsudky, nie su taki rasisti, ako tu na vychode. Okrem toho tu na vychode rasisticki dochodcovia podporuju vystavbu plotov a murov proti Romom. Tie v BA stavat nikto urcite nebude.
Dalsia vec je, ze v BA budu Romovia v bezprostrednom dosahu vsetkych moznych aktivistov a humanistov, ktori na nich budu moct pozitivne vplyvat. Mozno vytvoria aj zmiesane triedy, kde daju svoje deti spolu s Romskymi detmi, aby tak eliminovali segregaciu.
Tiez nesmieme zabudat ani na tzv. multikulturne obohatenie, ktore mnohi Bratislavcania urcite privitaju. Taktiez ceny nehnutelnosti, ktore su tam predrazene, zvyknu po pristahovani Romov klesnut, co by mnoho Bratislavcanov istotne ocenilo.
A v neposlednom rade, Bratislava by konecne presiahla pocet obyvatelov 1 milion, takze by sme mali naozajstne velkomesto. :)
Uz ostava iba rozposielat tento navrh, pripadne ho este zdokonalit, lebo toto je len akysi hruby koncept. :)
Char | 23.3.2011 21:45
Sekcovcan.Ved zacni. Rozposielaj. Zdokonaluj. :-) Podla mna je to blbost, ale nemusime mat rovnaky nazor a branit Ti urcite nebudem. :-)
Sekcovcan | 23.3.2011 22:15
Zatial som zacal v diskusiach, len tak, ze co to spravi. A poniektori bratislavski pseudohumanisti, ktori tam zvyknu mudrovat, zrazu akosi zmenili postoj a prestali byt taki tolerantni. Ktovie preco. :)
Jing Jang | 24.3.2011 07:34
Podľa mňa to blbosť nie je. Treba to rozšíriť medzi ľudí, nech si osvoja túto stratégiu.Bratislavskí salónni humanisti proti tomu nemôžu ani ceknúť, lebo je to v prospech ich miláčikov. A na každej besede a stretnutí treba ten návrh opakovať.
Ako ďalší krok navrhujem primátorom východoslovenských muiest kúpiť po 1 byte v každom luxusniom obytnom komplexe v BA a nasťahovať tam najpočetnejšiu rodinu z osady.
Ak by sa na tento účel robila zbierka, rád prispejem.
Hangari | 23.3.2011 20:23
Najvecej diskriminovane ľudze, šmerdzace degeše sebe dovoľuju ľem to co mi im dovoľime. Dovoľime im šicko, bo kec ňe ozvu še Amici a Slovensko zbombarduju, bo povedza, že to stredoevropska bašta kadafiho. A co z totich malich čarnich nasilnikoch virosne? Ta tote co teraz maju imunitu, poslanci, vladni činiteľe, primatore, starostove - bo ani po rici nedostaľi. A še šmeju jak gadžove im opravia školu, dostaňu žreňe zadarmo, obľečeňe. A stari cigaň ich doma pochvaľi a im budze davac inštrukcie z akčnich filmoch jak ešči vecej terorizovac gadžoch co na nich robia a oni še množa jak patkane a zatlik na nich net procijed. /Jest - dobra pendrekova masaž/.
peko | 23.3.2011 20:35
svoje nedame... ... ... ... ...a ine dristy.http://www.sme.sk/c/5817495/do-bruselu-ide-staz...
Synklastyk | 23.3.2011 20:53
a ešte lepšie: http://www.sme.sk/c/5820653/skolam-hrozi-epidem...Problém je nie len v cigánoch..
Char | 23.3.2011 21:56
Kto to trochu sleduje, ze dalsim krokom je pouzitie zbrani ziakmi v skole.Potom ako opatrenia nasleduje zavedenie ochranky a osobnych prehliadok pri vstupe do skoly.
Zrejme nas to caka. Budeme na kazdej skole platit ochranku, povedzme 2 troch chlapov, k tomu uniformy, zbrane, kamerove systemy.
Bud budeme musiet platit vyssie dane alebo ostane este menej na platy ucitelov a chod skoly.
Ruku na srdce, nechcem zovseobecnovat, ale ucitelia sa stazuju, ze rodic bez problemu vynada ucitelovi, dokonca pred dietatom.
Je to tolerovane, pricom ucitelovi to velmi podlamuje autoritu a tazsie potom dokaze usmernit dieta. Dieta, nema taky rozum, ako dospely. Je trochu mimo tejto temy, ale aj toto vedie k napatiu a nasiliu, ak je ucitel bezmocny realne nastolit poriadok v triede.
Az budu v skolach ochrankari, nase deti uvidia velmi-velmi nechutne sceny, pricom ochrankarmi moze byt nasilim vytahovane dieta kohokolvek, vsak viete, ake su niekedy deti.
peko | 24.3.2011 07:17
si ma pobavil // bud budeme platiť vyššie dane... ... ... //.Peniaze v tejto bananovej republike su len politici a politicke strany gazduju ako gazduju.
peniaze sa rozdavaju svojim, netransparentne, zo štatnej kasy cica každy kto ma konexie... ... .atď je to na dlšie.
A občan ma to všetko zaplatiť vyššimi daňmi. Si ma pobavil
Jing Jang | 24.3.2011 07:39
Dnes som videl v novinách článok, že štát za 10 rokov zvýšil výdavky na cirkvi o 100%. O koľko zvýšil výdavky na školstvo?Ak štát platí neobmedzený početv farárov (na ich množstvo nemá vplyv), prečo by neplatil aj SBSv školách? Alebo nech to dá preplatiť tým, ktorí tu po roku 1989 presadili bezbrehú anarchiu pod heslom "demokratizácie školstva".
Život je otázkou priorít a na školstvo doteraz všetky vlády kašľali. Tu je výsledok.
offroadik | 23.3.2011 20:53
..a čo myslite , čo sa stane ohladom tohto incidentu Ciganov dnes či zajtra? nič!! ..budeme si tu kecat stale dookola toto iste , nič sa neudeje, cigani a ich všelijake romske spolky budu brat peniaze dalej. Tak ako už bolo vyššie spomenute, kde je teraz pan Kužma , ktory bol taki mudry nedavno , že všade trepal , že ciganov treba riešit?? kde je? V tomto štate štrajkuju lekari , vodiči kamionov, odborari... .a kedy budu štrajkovat učitelia na vychode na zlepšenia pracovnych podmienok v ciganskych školach? keby bol taky štrajk , tak ho podporim , o tom niet debat. Ale bohužial , Vychod republiky je od BA vzdialeny pre kompetentych velmi daleko a pred problemami s ciganmi sa strka hlava do piesku a mažu sa prispevky po roznych diskusiach, bohužial. Tak sa potom fakt nečudujme, že sa može v najbližšich volbach dostat do parlamentu aj p. Kotleba . Tato situacia v SR a hlavne na vychode mu k tomu nahrava.
offroadik | 23.3.2011 21:04
Keby ste nahodou nemali čo pozerat v televizii, skuste si pozriet tento dokument z youtube, ma to 7 časti , ale je to obraz toho ako žiju cigani , ale cela podstata v tych šotoch je v tom , že cigani "chcu pracovat , psov nejedia , deti maju tolko kolko im priroda da, cigani nekradnu a bordel okolo nich vznikol sam a hlavne chcu nove byvanie... :(http://www.youtube.com/watch?v=wGfJqCQZxOU&feat...
Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný a prihlásený používateľ.